Je bent een keer wakkerquote:Op maandag 19 oktober 2015 08:15 schreef FANN het volgende:
Nu pas teruggelezen, ik was kapot gisteravondmaar die Tom en Jerry zijn dus
de schuld van het fabeltje dat muizen graag kaas lusten, eigenlijk lusten muizen helemaal geen kaas
Ja, dat hoorde ik van die katten, maar toen waren ze al doodquote:Op maandag 19 oktober 2015 13:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je bent een keer wakker........Dat is niet het enige fabeltje, sinds dat domme liedje 'poesje mauw' gingen mensen katten melk geven, terwijl dat ongezond en veel te vet voor ze is, katten drinken alleen als ze kitten zijn (moeder)melk.
![]()
Of heb jij wel eens een kat een koe of een geit zien melken.
Tekenfilms en teksten van liedjes bevatten niet altijd de waarheid.quote:Op maandag 19 oktober 2015 15:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik van die katten, maar toen waren ze al dood![]()
ik gaf ze weleens een beetje koffiemelkmaar ze zijn toch ouder dan 20 jaar geworden
en nooit ziekja, het laatste jaar, ééntje nieren en eentje kanker, maar 20 jaar is best
oud voor een kat toch?
Hebben ze jou nog niet aangevallen?quote:Op maandag 19 oktober 2015 15:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
Die twee hier zijn weer aan het ruziën, het valt me nog mee dat ze elkaar nog nooit hebben verwondt, want ze gaan letterlijk en figuurlijk als beesten tekeer.
En ik voel me de scheidsrechter, best vermoeiend.
Neuh, ze zijn bang voor me.quote:
Dat soort mails krijg ik nooitquote:Op maandag 19 oktober 2015 16:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
Uit de ongewenste mailbox:
Mailtje met als onderwerp -> trustworthy phallus pharmacy.....
Af en toe zit er zoiets tussen.....meestal blokkeer ik meteen alles uit die hele map.quote:
Dan maar geen John Cleesequote:Op maandag 19 oktober 2015 16:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
John Cleese (UK)
The Last Time To See Me Before I Die
Genre: Cabaret
¤ 75,00 Rang 1
¤ 69,00 Rang 2
¤ 65,00 Rang 3
¤ 49,00 Rang 4
¤ 85,00 Sterrang
Deze voorstelling is uitverkocht.................
Nah, op zich wel leuk maar geen must, ik vind het ook te duur, en vraag me ook af waarmee hij die show gaat vullen.quote:
Ik vermoed dat ie iedereen naait, omdat het zn laatste show is ... Laat ie even een glimp van zichzelf zien en klaar als beloofd ....quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nah, op zich wel leuk maar geen must, ik vind het ook te duur, en vraag me ook af waarmee hij die show gaat vullen.
Die show is pas eind april en toch nu al uitverkocht......
En om alleen te kunnen zeggen 'ik heb John Cleese gezien' vind ik de prijs echt te hoog.
Dat zegt de titel ook al....het is betalen om hem (nog) een keer te zien.quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ie iedereen naait, omdat het zn laatste show is ... Laat ie even een glimp van zichzelf zien en klaar als beloofd ....Kassa
Ik ken ze niet... Maar een zooitje ongeregeld lijkt het me welquote:Op maandag 19 oktober 2015 16:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
De Kift
Bidonville
Genre: Muziek / Muziektheater
¤ 17,50
Die spelen volgende week zaterdag, daar zou ik wel zin in hebben, moet ik woensdag de baardaap eens vragen of ie ook zin heeft, zou dan de 2e keer worden dat we samen De Kift zien, eerste keer was ergens in 2003 of 2004.
De Kift is een echte combi van theater en (fanfare)muziek.quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken ze niet... Maar een zooitje ongeregeld lijkt het me wel
Nee, van de kaas wist ik, maar ik denk dat ikzelf vroeger ook dacht dat ze kaas juistquote:Op maandag 19 oktober 2015 15:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tekenfilms en teksten van liedjes bevatten niet altijd de waarheid.![]()
20 jaar is een mooie leeftijd voor een kat, maar ik erger me (ja, ik weet het, Mo is nu eenmaal een zeikerd) aan dat soort teksten die blijkbaar door mensen als de waarheid worden gezien en die dan niet verder kijken dan hun neus lang is.![]()
Als je goed nadenkt moet je toch zelf wel snappen dat koffiemelk nooit geschikt voor katten kan zijn, dat spul bevat nog meer vet dan gewone volle melk, ik vind het echt zielig voor katten als mensen ze dat voorschotelen, die katten vinden het lekker en drinken het dus graag, maar dat wil niet zeggen dat het ook verstandig is om je kat dat te geven.
Fann, kaas wordt ook door mensen gemaakt, katten in de natuur eten zulke dingen echt niet. Natuurlijk vinden ze het wel lekker, maar hey, wij mensen vinden ook sommige dingen lekker die helemaal niet gezond voor de ons zijn.quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, van de kaas wist ik, maar ik denk dat ikzelf vroeger ook dacht dat ze kaas juist
graag lusten totdat je het ergens leest of van iemand hoort,z o gaat dat
nou eenmaal, en ja zal vooral door zulk soort tekenfilm komen![]()
Ja, ja, ik gaf geen liters koffiemelk hooraf en toe een klein beetje, net als slagroom,
liet je effe je vinger aflikken, vonden ze lekker, ja, shoot me
Ik heb gewoon een bestellijstje liggen op mijn muizenvallen.. Kunnen ze kiezen wat ze graag als laatste hap willen ruiken.....quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, van de kaas wist ik, maar ik denk dat ikzelf vroeger ook dacht dat ze kaas juist
graag lusten totdat je het ergens leest of van iemand hoort,z o gaat dat
nou eenmaal, en ja zal vooral door zulk soort tekenfilm komen![]()
Ja, ja, ik gaf geen liters koffiemelk hooraf en toe een klein beetje, net als slagroom,
liet je effe je vinger aflikken, vonden ze lekker, ja, shoot me
Je bent een echte dierenliefhebber......quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een bestellijstje liggen op mijn muizenvallen.. Kunnen ze kiezen wat ze graag als laatste hap willen ruiken.....
Jaaaaaaaaaahaaaaaaaaaa ik weet het...................quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Fann, kaas wordt ook door mensen gemaakt, katten in de natuur eten zulke dingen echt niet. Natuurlijk vinden ze het wel lekker, maar hey, wij mensen vinden ook sommige dingen lekker die helemaal niet gezond voor de ons zijn.
quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een bestellijstje liggen op mijn muizenvallen.. Kunnen ze kiezen wat ze graag als laatste hap willen ruiken.....
Klopt ... Ik hou ze daarom ook graag uit mn huisquote:Op maandag 19 oktober 2015 17:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je bent een echte dierenliefhebber......
Maar bestel maar bestel maar is ook iets dat door ons is uitgevonden.. Dus ik hou het op het Dorus conceptquote:
Géén kaas vandaag?quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar bestel maar bestel maar is ook iets dat door ons is uitgevonden.. Dus ik hou het op het Dorus concept
Ik was ook als kind al niet zo goedgelovig, daarbij speelde bij mij op school mijn latere schoonvader Sinterklaas en die vent herkende ik dus ook direct.quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaahaaaaaaaaaa ik weet het...................
maar als kind als je dat soort tekenfilms voorgeschoteld krijgt van muizen met kaas en
wat je zelf zei, zo'n kat met melk dan geloof je dat toch?![]()
Net als Sinterklaas, dat geloofde jij ook toch?
quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik was ook als kind al niet zo goedgelovig, daarbij speelde bij mij op school mijn latere schoonvader Sinterklaas en die vent herkende ik dus ook direct.
Bij mij thuis kwam 1 van de tweeling (ze was een jaar of 5) er vrij snel achter dat Sinterklaas niet bestond, ze zei tegen mij terwijl ze met haar hoofd schudde, dat is elke keer een andere vent!!
Waarop haar tweelingzusje en broer in huilen uitbarsten......![]()
![]()
Ik was de jongste ... Geen idee meer wanneer ik er nog wel in geloofde...quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:22 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Ik ging wél twijfelen op een zeker momentmaar ik heb er toch aardig wat jaartjes
in geloofd
Oeh....altijd goed met dit weer.quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Witte Bonensoep met véél worteltjes, uien n selderij![]()
Wel na de maaltijd dan natuurlijk...quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:26 schreef sacha het volgende:
ik ga vanavond ook een kots foto van mijn eten maken!
Klinkt misschien raar, maar wij deden ook niet echt aan dure kado's, de kinderen kregen wat rommel om te knutselen, stiften, potloden en zo en zelfs ondergoed en handschoenen, gewoon dingen die ze zonder Sint ook wel hadden gekregen...quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:22 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Ik ging wél twijfelen op een zeker momentmaar ik heb er toch aardig wat jaartjes
in geloofd
Pas in de derde klas lagere school werd het door de meester verteld, toen wist ik het pasquote:Op maandag 19 oktober 2015 17:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was de jongste ... Geen idee meer wanneer ik er nog wel in geloofde...
Die soep ziet er ook goed uit, maar ik zou er dan wel op zijn minst een flinke worst aan toevoegen.quote:
Nou JAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 19 oktober 2015 17:26 schreef sacha het volgende:
Zijn de mannen weer ziek dan?quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:26 schreef sacha het volgende:
dat geloof ik graag maar het ziet er niet uitquote:Op maandag 19 oktober 2015 17:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou JAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
het is wél lekker hoor
Onzin, dat is gewoon hoe niet gebonden soep eruit hoort te zien.quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:31 schreef sacha het volgende:
[..]
dat geloof ik graag maar het ziet er niet uit![]()
*eigen kots gaat voorbereiden*
eigen kots eerstquote:Op maandag 19 oktober 2015 17:31 schreef sacha het volgende:
[..]
dat geloof ik graag maar het ziet er niet uit![]()
*eigen kots gaat voorbereiden*
Ik ben het al gewend, mijn patatjes zijn vies en alles wat ik maak is gadverdammequote:Op maandag 19 oktober 2015 17:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Onzin, dat is gewoon hoe niet gebonden soep eruit hoort te zien.
Lijkt helemaal niet op kots.
quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben het al gewend, mijn patatjes zijn vies en alles wat ik maak is gadverdamme![]()
maar ik vind het lekker
het lijkt een sterrenstelsel, far far awayquote:Op maandag 19 oktober 2015 17:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Onzin, dat is gewoon hoe niet gebonden soep eruit hoort te zien.
Lijkt helemaal niet op kots.
quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:37 schreef sacha het volgende:
[..]
het lijkt een sterrenstelsel, far far away
Ach, als je plaatjes van soep (en veel andere gerechten) in receptenboeken ziet en op de verpakking van kant en klaar producten, die zijn niet eens van de echte soep, dat is voor de foto een beetje opgeleukt, meer niet, maar het zal er in het echt nooit zo uitzien als op de verpakking of de foto in het boek.quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben het al gewend, mijn patatjes zijn vies en alles wat ik maak is gadverdamme![]()
maar ik vind het lekker
ja zoietsquote:Op maandag 19 oktober 2015 17:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, als je plaatjes van soep (en veel andere gerechten) in receptenboeken ziet en op de verpakking van kant en klaar producten, die zijn niet eens van de echte soep, dat is voor de foto een beetje opgeleukt, meer niet, maar het zal er in het echt nooit zo uitzien als op de verpakking of de foto in het boek.
Sterker nog, de soep op de foto zal waarschijnlijk niet eens geschikt voor consumptie zijn.
Vergelijk het met foto's van modellen, die zien er als ze net uit bed komen ook niet uit.
je meent hetquote:Op maandag 19 oktober 2015 17:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, als je plaatjes van soep (en veel andere gerechten) in receptenboeken ziet en op de verpakking van kant en klaar producten, die zijn niet eens van de echte soep, dat is voor de foto een beetje opgeleukt, meer niet, maar het zal er in het echt nooit zo uitzien als op de verpakking of de foto in het boek.
Sterker nog, de soep op de foto zal waarschijnlijk niet eens geschikt voor consumptie zijn.
Vergelijk het met foto's van modellen, die zien er als ze net uit bed komen ook niet uit.
Dat weet ik niet, dan slaap ik meestal nog....quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:49 schreef chufi het volgende:
Wie van ons ziet er wel uit in de morgen ?
ikkequote:Op maandag 19 oktober 2015 17:49 schreef chufi het volgende:
Ongeveer hetzelfde als 's avondsquote:Op maandag 19 oktober 2015 17:49 schreef chufi het volgende:
Ik ben Obelix vandaag, wild zwijnquote:
Lekkerquote:
Het is jouw TT daar lezen we altijd overheenquote:Op maandag 19 oktober 2015 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je de TT wel gelezen!!?? Of was je vrij vandaag
Wel zo verstandig om eerlijk te zijn...quote:Op maandag 19 oktober 2015 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is jouw TT daar lezen we altijd overheen
Liep zomaar de supermarkt inquote:Op maandag 19 oktober 2015 19:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uit Limburg of de Veluwe.......
is dat verplicht?quote:Op maandag 19 oktober 2015 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je de TT wel gelezen!!?? Of was je vrij vandaag
Done alreadyquote:
pegi is een leidraad, ik ben de beslisserquote:Op maandag 19 oktober 2015 20:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu is Aap natuurlijk ook een uitzonderlijk geval
Alsof je je daar als ouder mee bezig gaat houden, ik bepaal zelf wel wat mijn kinderen wel en niet mogen zien......daar heb ik niemand anders voor nodig.quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Done already
Maar Aap is daar toch veels te jong voor... volgens de relame code commissie of hoe dat ook heet
Tuurlijk mag jij beslissen... Ik ben ook geen game kenner dus het zal wel goed zijnquote:Op maandag 19 oktober 2015 20:21 schreef sacha het volgende:
[..]
pegi is een leidraad, ik ben de beslisser
Dat je van games agressief kan worden is net zulke onzin als dat je van gewelddadige films, satanische metal muziek en gebruik van cannabis wel eens in het wilde weg zou kunnen gaan moorden.quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Tuurlijk mag jij beslissen... Ik ben ook geen game kenner dus het zal wel goed zijn
Dan was ik een serial killer. Vooral op frambozenquote:Op maandag 19 oktober 2015 20:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat je van games agressief kan worden is net zulke onzin als dat je van gewelddadige films, satanische metal muziek en gebruik van cannabis wel eens in het wilde weg zou kunnen gaan moorden.
Lust je die niet ?quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan was ik een serial killer. Vooral op frambozen
Ik erger me altijd dood aan die overbodige non issue info als er weer eens een moord gepleegd is.quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan was ik een serial killer. Vooral op frambozen
Eppie daarvoor installeren...quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:02 schreef Deisyy het volgende:
En ik wil mijn eten van vanavond wel posten, maar mobiel linken naar imgur is nog steeds te hoog gegrepen voor mij
Het is wel de bedoeling dat je maaltijd van vandaag op kots lijkt.quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:02 schreef Deisyy het volgende:
En ik wil mijn eten van vanavond wel posten, maar mobiel linken naar imgur is nog steeds te hoog gegrepen voor mij
Prettig!quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niets mis met het weer, vandaag 23 graden
Ik heb de imgur app, maar weet niet hoe ik op Fok moet delen.quote:
Whut?quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:03 schreef Deisyy het volgende:
Dus kan ik het souvenir voor MM ook niet laten zien
Uploaden, BB code selecteren en kopiëren en dan op Fok plakken...quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb de imgur app, maar weet niet hoe ik op Fok moet delen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |