Liep zomaar de supermarkt inquote:Op maandag 19 oktober 2015 19:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uit Limburg of de Veluwe.......
is dat verplicht?quote:Op maandag 19 oktober 2015 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je de TT wel gelezen!!?? Of was je vrij vandaag
Done alreadyquote:
pegi is een leidraad, ik ben de beslisserquote:Op maandag 19 oktober 2015 20:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu is Aap natuurlijk ook een uitzonderlijk geval
Alsof je je daar als ouder mee bezig gaat houden, ik bepaal zelf wel wat mijn kinderen wel en niet mogen zien......daar heb ik niemand anders voor nodig.quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Done already
Maar Aap is daar toch veels te jong voor... volgens de relame code commissie of hoe dat ook heet
Tuurlijk mag jij beslissen... Ik ben ook geen game kenner dus het zal wel goed zijnquote:Op maandag 19 oktober 2015 20:21 schreef sacha het volgende:
[..]
pegi is een leidraad, ik ben de beslisser
Dat je van games agressief kan worden is net zulke onzin als dat je van gewelddadige films, satanische metal muziek en gebruik van cannabis wel eens in het wilde weg zou kunnen gaan moorden.quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Tuurlijk mag jij beslissen... Ik ben ook geen game kenner dus het zal wel goed zijn
Dan was ik een serial killer. Vooral op frambozenquote:Op maandag 19 oktober 2015 20:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat je van games agressief kan worden is net zulke onzin als dat je van gewelddadige films, satanische metal muziek en gebruik van cannabis wel eens in het wilde weg zou kunnen gaan moorden.
Lust je die niet ?quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan was ik een serial killer. Vooral op frambozen
Ik erger me altijd dood aan die overbodige non issue info als er weer eens een moord gepleegd is.quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan was ik een serial killer. Vooral op frambozen
Eppie daarvoor installeren...quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:02 schreef Deisyy het volgende:
En ik wil mijn eten van vanavond wel posten, maar mobiel linken naar imgur is nog steeds te hoog gegrepen voor mij
Het is wel de bedoeling dat je maaltijd van vandaag op kots lijkt.quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:02 schreef Deisyy het volgende:
En ik wil mijn eten van vanavond wel posten, maar mobiel linken naar imgur is nog steeds te hoog gegrepen voor mij
Prettig!quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niets mis met het weer, vandaag 23 graden
Ik heb de imgur app, maar weet niet hoe ik op Fok moet delen.quote:
Whut?quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:03 schreef Deisyy het volgende:
Dus kan ik het souvenir voor MM ook niet laten zien
Uploaden, BB code selecteren en kopiëren en dan op Fok plakken...quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb de imgur app, maar weet niet hoe ik op Fok moet delen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |