Ik ben het al gewend, mijn patatjes zijn vies en alles wat ik maak is gadverdammequote:Op maandag 19 oktober 2015 17:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Onzin, dat is gewoon hoe niet gebonden soep eruit hoort te zien.
Lijkt helemaal niet op kots.
quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben het al gewend, mijn patatjes zijn vies en alles wat ik maak is gadverdamme![]()
maar ik vind het lekker
het lijkt een sterrenstelsel, far far awayquote:Op maandag 19 oktober 2015 17:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Onzin, dat is gewoon hoe niet gebonden soep eruit hoort te zien.
Lijkt helemaal niet op kots.
quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:37 schreef sacha het volgende:
[..]
het lijkt een sterrenstelsel, far far away
Ach, als je plaatjes van soep (en veel andere gerechten) in receptenboeken ziet en op de verpakking van kant en klaar producten, die zijn niet eens van de echte soep, dat is voor de foto een beetje opgeleukt, meer niet, maar het zal er in het echt nooit zo uitzien als op de verpakking of de foto in het boek.quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben het al gewend, mijn patatjes zijn vies en alles wat ik maak is gadverdamme![]()
maar ik vind het lekker
ja zoietsquote:Op maandag 19 oktober 2015 17:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, als je plaatjes van soep (en veel andere gerechten) in receptenboeken ziet en op de verpakking van kant en klaar producten, die zijn niet eens van de echte soep, dat is voor de foto een beetje opgeleukt, meer niet, maar het zal er in het echt nooit zo uitzien als op de verpakking of de foto in het boek.
Sterker nog, de soep op de foto zal waarschijnlijk niet eens geschikt voor consumptie zijn.
Vergelijk het met foto's van modellen, die zien er als ze net uit bed komen ook niet uit.
je meent hetquote:Op maandag 19 oktober 2015 17:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, als je plaatjes van soep (en veel andere gerechten) in receptenboeken ziet en op de verpakking van kant en klaar producten, die zijn niet eens van de echte soep, dat is voor de foto een beetje opgeleukt, meer niet, maar het zal er in het echt nooit zo uitzien als op de verpakking of de foto in het boek.
Sterker nog, de soep op de foto zal waarschijnlijk niet eens geschikt voor consumptie zijn.
Vergelijk het met foto's van modellen, die zien er als ze net uit bed komen ook niet uit.
Dat weet ik niet, dan slaap ik meestal nog....quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:49 schreef chufi het volgende:
Wie van ons ziet er wel uit in de morgen ?
ikkequote:Op maandag 19 oktober 2015 17:49 schreef chufi het volgende:
Ongeveer hetzelfde als 's avondsquote:Op maandag 19 oktober 2015 17:49 schreef chufi het volgende:
Ik ben Obelix vandaag, wild zwijnquote:
Lekkerquote:
Het is jouw TT daar lezen we altijd overheenquote:Op maandag 19 oktober 2015 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je de TT wel gelezen!!?? Of was je vrij vandaag
Wel zo verstandig om eerlijk te zijn...quote:Op maandag 19 oktober 2015 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is jouw TT daar lezen we altijd overheen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |