Dat heeft Frank graag.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:25 schreef PowerLoungen het volgende:
Naja ze hebben toch een leger verdedigers op de bank
Zoals Viergever die er geen reet van kan
Beste line ups in de league:quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Love loopt alleen maar in de weg.
Dit dus.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:27 schreef Brammess het volgende:
Weghorst heeft het moeilijk in de lucht met Veltman
Weghorst moet stoppen met voetballen
Weghorst kan altijd nog schwalbes maken , daar is die trots opquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:27 schreef Brammess het volgende:
Weghorst heeft het moeilijk in de lucht met Veltman
Weghorst moet stoppen met voetballen
Daar speelt hij al.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:27 schreef bianconeri het volgende:
Als een spits het moeilijk heeft met Veltman en Riedewald dan kan je hem beter dumpen bij de plaatselijke amateurs.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:27 schreef ForzaMilan het volgende:
Haha wat een misser. Mogen wij nu een vinger voor onze mond doen en ssshhh?
Eerst even naar de lijs met topscorers kijken, daarna mag het.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:27 schreef ForzaMilan het volgende:
Haha wat een misser. Mogen wij nu een vinger voor onze mond doen en ssshhh?
VELDWIJKquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:28 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
[..]
Eerst even naar de lijs met topscorers kijken, daarna mag het.
Man, man, manquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:28 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Hoe kan ik posten tijdens een ban? Tan2dom ben jij.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:29 schreef Kopsterk het volgende:
Wat is Dj-Day-V makkelijk te vinden op Facebook zeg.
Ja, uhm. Laten we mensen maar niet op hun uiterlijk beoordelen.Gelukkig heeft deze user erg veel inhoud.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Allemaal jochies met kleine piemels
Hier heb je ze te pakken!quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gelukkig distantiëren wij ons van de middelmaat. Stil zijn en wijzen, desnoods hard lachen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik hoop dat je tegen een stoelpoot aan schopt met een satéprikker onder je nagelquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:33 schreef Bronson_ het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Cringe.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoop dat je tegen een stoelpoot aan schopt met een satéprikker onder je nagel
Zap naar FOX3.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een walgelijke hippieshow.
''De Eretribune''
Boer > Vermeerquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:39 schreef Brammess het volgende:
Oh shit, Boer gaat natuurlijk keepen tegen Feyenoord
genant
Leuk voor hem. Kan hij een Klassieker spelen, dat is toch wel bucket list-categorie.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:39 schreef Brammess het volgende:
Oh shit, Boer gaat natuurlijk keepen tegen Feyenoord
genant
eensquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:45 schreef Kopsterk het volgende:
(ietwat controversiële) Stelling: Ronald de Boer is een goede analist.
Nee.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:45 schreef Kopsterk het volgende:
(ietwat controversiële) Stelling: Ronald de Boer is een goede analist.
*danquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:46 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nee.
Moet zijn: Ronald de Boer is minder kansloos als Ronald Waterreus danwel meneer Perez.
Heb je al door hoe dom dit was?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:34 schreef Groby het volgende:
![]()
![]()
"gaat dit tellen? Je ziet het zo" *stand volop in beeld*
minder alsquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:46 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nee.
Moet zijn: Ronald de Boer is minder kansloos als Ronald Waterreus danwel meneer Perez.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:47 schreef Brammess het volgende:
Verkeerde topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rossoneri siamo noi.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heee misschien daarom wel in een spoiler![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rossoneri siamo noi.
Tijd voor Berggodquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Krijgt PSV subsidie voor het opstellen van Narsingh?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:49 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]Dit is niet echt interessant. Die andere wel. Maar alsnog bedankt voor het delen, blijf proberen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bergwijn is een heel groot talent.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:50 schreef Brammess het volgende:
Is Bergwijn echt zo'n talent als iedereen zegt of is dit wéér een type Lukoki or Narsingh?
Je wordt niet voor de gein beste speler van jeugdtoernooienquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:50 schreef Brammess het volgende:
Is Bergwijn echt zo'n talent als iedereen zegt of is dit wéér een type Lukoki or Narsingh?
Groter dan Depay?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bergwijn is een heel groot talent.
Andere is net zo min interessant.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is niet echt interessant. Die andere wel. Maar alsnog bedankt voor het delen, blijf proberen.
Moeilijk te vergelijken. Bergwijn is technisch beter onderlegd, terwijl Depay meer doelgericht is.quote:
valt me nu pas op dat mijn weddenschap onder jouw posts staatquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je wordt niet voor de gein beste speler van jeugdtoernooien
Welke speler zou je zeggen dat het meest vergelijkbaar is met Bergwijn? Laatste vraag.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Moeilijk te vergelijken. Bergwijn is technisch beter onderlegd, terwijl Depay meer doelgericht is.
Waarom lees je De Telegraaf, Stinho?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Er stond vandaag in de Telegraaf een reportage over de voorzitter Jan Smit. De auteur beweerde dat hij mooie witte tanden heeft. Ik sloeg de krant gelijk dicht.
gif?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:53 schreef DuvelDuvel het volgende:
Die gozer die Boer aan t uitschelden is
ik snap niet waarom ze die onschuldige boer uitscheldenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:53 schreef DuvelDuvel het volgende:
Die gozer die Boer aan t uitschelden is
In de Telegraaf staan op zaterdag de blessures/schorsingen/opstellingen van de komende wedstrijden in het weekend.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom lees je De Telegraaf, Stinho?
Pff, goeie vraag. Ik kom zo 1, 2, 3 niet op een naam. Heeft in ieder geval een gave die niet veel spelers hebben; als hij aan de bal komt, gaat er iets gebeuren. Heeft een bepaalde soort dreiging.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Welke speler zou je zeggen dat het meest vergelijkbaar is met Bergwijn? Laatste vraag.
Komt door zijn uitstekende opleiding.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Pff, goeie vraag. Ik kom zo 1, 2, 3 niet op een naam. Heeft in ieder geval een gave die niet veel spelers hebben; als hij aan de bal komt, gaat er iets gebeuren. Heeft een bepaalde soort dreiging.
Ja, met Nouri en Van de Beek. Zo kan ik het ook.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Afgelopen vrijdag won Ajax A1 met 5-1 van Feyenoord A1.
Nouriquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Afgelopen vrijdag won Ajax A1 met 5-1 van Feyenoord A1.
Prachtig inderdaad. Alweer zo'n groot talent uit de PSV school.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:55 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Komt door zijn uitstekende opleiding.
Wereldgoal van Nouri.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, met Nouri en Van de Beek. Zo kan ik het ook.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Prachtig inderdaad. Alweer zo'n groot talent uit de PSV school.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Net zoals Bazoer uit de Ajax school komt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Eén keer quoten is voldoende.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:56 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja inderdaad. Net zoals Bazoer uit de Ajax school komt.
Laatst beweerde iemand dat Dekker geen groot talent isquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:56 schreef Brammess het volgende:
[..]
Gino Dekker
Die jongen gaat er komen
Wordt nooit een bepalende speler bij Ajax. Geef ik je op een briefje.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Laatst beweerde iemand dat Dekker geen groot talent is
Hoe kan dat als je geen contract hebt gehad?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:57 schreef Brammess het volgende:
Oh ja, Bergwijn speelde voor ons
hopelijk zit er een leuke doorverkoop som in
Laat zien dan.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wordt nooit een bepalende speler bij Ajax. Geef ik je op een briefje.
Opleidingsvergoeding bij komende transfers, toch? Al is dat natuurlijk geen doorverkooppercentage.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hoe kan dat als je geen contract hebt gehad?
Robben.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Welke speler zou je zeggen dat het meest vergelijkbaar is met Bergwijn? Laatste vraag.
Dat klopt, maar hij zou het best kunnen maken. Leuke linksbuiten, goede acties. Wil graag buitenom. Zo zie ik het graagquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wordt nooit een bepalende speler bij Ajax. Geef ik je op een briefje.
Dus we zien de komende vijftien jaar weer goals vanaf de buitenkant naar binnen draaien en schieten?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:58 schreef ha_n het volgende:
[..]
Robben.
Technisch zeer vaardig, kan erg veel in de vierkante meter, heeft ook een heel mooi schot. Was vroeger bij Ajax samen met Nouri de grootste talent, maar toen spelde hij nog in de spits volgens mij.
Het enige talent dat. Ben je een allochtoon?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:00 schreef Brammess het volgende:
Het enige talent die me erg enthousiast maakt in de Ajax jeugd is De Ligt, 1e jaars B en speelt nu in de basis bij de A1
Normaal gesproken schrijf ik mooier, maar mijn handen zijn een beetje koud.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:02 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Geen fan van het handschrift (ietwat Comic Sans-achtig), maar prima leesbaar.
7.1/10
Wel een beetje te vroeg om dat te zeggen.. Die ene belgische-moccro had dit ook allemaal, maar weten hoe dat afliep toch?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus we zien de komende vijftien jaar weer goals vanaf de buitenkant naar binnen draaien en schieten?
Import van net over de grensquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een dwazenpubliek bij Heracles.
Straks maar eens aan Hafcfan vragen wat voor tuig da is.
Je n lijkt op mijn r. Dat je dat even weet.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Normaal gesproken schrijf ik mooier, maar mijn handen zijn een beetje koud.
Dan heb jij een lange R.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je n lijkt op mijn r. Dat je dat even weet.
Graag.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Willen jullie nog een briefje van mij?
ligt eraan waaroverquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Willen jullie nog een briefje van mij?
Ja, Dijks moet niet de hele tijd op zijn enkels getrapt wordenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:06 schreef BeamofLight het volgende:
Wat een vieze vuile naaisel die Dijks steeds
Komt in orde.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:06 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Uitslag van Heerenveen-Feyenoord morgen?
Een recept voor het perfecte gebakken eitje.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ik kan die druk niet aan
graag roep ik alle mensen in dit topic op om met suggesties te komen
Belachelijk dat ze in NL toch overal 3 punten meenemen. Totaal geen tegenstand..quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:07 schreef Kopsterk het volgende:
Het spel van Ajax is wel weer zorgwekkend
Het is maar goed dat die er niet in ging anders hadden we weer die oeverloze discussies of het een schot was of een voorzet.quote:
Jammer idd.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:08 schreef RipCity het volgende:
[..]
Belachelijk dat ze in NL toch overal 3 punten meenemen. Totaal geen tegenstand..
Dan zijn er vast wat mensen zijn die zeggen dat Nemanja zo slecht is dat zijn voorzet pardoes een goal werdquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is maar goed dat die er niet in ging anders hadden we weer die oeverloze discussies of het een schot was of een voorzet.
mag ik dit op een briefje?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:10 schreef Kopsterk het volgende:
Wolfsburg-PSV wordt 2-0. U las het hier voor het eerst.
En de 2e helft?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:10 schreef Kopsterk het volgende:
Wolfsburg-PSV wordt 2-0. U las het hier voor het eerst.
Gewoon blokletters.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is de basisschool H. Moet ik het aanpassen?
Ja. Gewoon twee harde palen met een lat er tussen. Lekker mannelijk.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is de basisschool H. Moet ik het aanpassen?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. Gewoon twee harde palen met een lat er tussen. Lekker mannelijk.
Dit handschrift is aan de kinderlijke kant. Aantal mooie hoofdletters, though. Leesbaarheid ook prima. Geen fan van dat type 'r' echter.quote:
Ik vind dat de H al voor vijf punten aftrek zorgtquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:13 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dit handschrift is aan de kinderlijke kant. Aantal mooie hoofdletters, though. Leesbaarheid ook prima. Geen fan van dat type 'r' echter.
6.8/10
Ik maak 'm er wel bij voor je.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:14 schreef Tchock het volgende:
Ajacied, kun jij ook die prachtige basisschool-f nog? Die ben ik verleerd.
Mja, een normale H is wel mooier nu ik erover nadenk. Vond het ergens wel fancy om de H van de basisschool te gebruiken, maar het ziet er niet echt professioneel uit.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind dat de H al voor vijf punten aftrek zorgt
Ajax ontsnaptquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heracles drie schoten op doel van dichtbij achter elkaar.
Zie geen verbetering ten opzichte van poging 1. Sterker nog, de tweede zin is erg matig. Eindoordeel: 6.6/10quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geachte keuringsdienst.
Jammer dit.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:19 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Zie geen verbetering ten opzichte van poging 1. Sterker nog, de tweede zin is erg matig. Eindoordeel: 6.6/10
Oei, gaan we knipogen? Spannendquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was meer een knipoog naar de ranglijstjournaille.
Ohquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was meer een knipoog naar de ranglijstjournaille.
Heb je nooit op de basisschool gezeten? Dat idiote ding ís de echte s.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je s is wel jammer, gewoon schrijven als een echte s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |