quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:47 schreef Brammess het volgende:
Verkeerde topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rossoneri siamo noi.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heee misschien daarom wel in een spoiler![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rossoneri siamo noi.
Tijd voor Berggodquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Krijgt PSV subsidie voor het opstellen van Narsingh?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:49 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]Dit is niet echt interessant. Die andere wel. Maar alsnog bedankt voor het delen, blijf proberen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bergwijn is een heel groot talent.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:50 schreef Brammess het volgende:
Is Bergwijn echt zo'n talent als iedereen zegt of is dit wéér een type Lukoki or Narsingh?
Je wordt niet voor de gein beste speler van jeugdtoernooienquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:50 schreef Brammess het volgende:
Is Bergwijn echt zo'n talent als iedereen zegt of is dit wéér een type Lukoki or Narsingh?
Groter dan Depay?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bergwijn is een heel groot talent.
Andere is net zo min interessant.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is niet echt interessant. Die andere wel. Maar alsnog bedankt voor het delen, blijf proberen.
Moeilijk te vergelijken. Bergwijn is technisch beter onderlegd, terwijl Depay meer doelgericht is.quote:
valt me nu pas op dat mijn weddenschap onder jouw posts staatquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je wordt niet voor de gein beste speler van jeugdtoernooien
Welke speler zou je zeggen dat het meest vergelijkbaar is met Bergwijn? Laatste vraag.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Moeilijk te vergelijken. Bergwijn is technisch beter onderlegd, terwijl Depay meer doelgericht is.
Waarom lees je De Telegraaf, Stinho?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Er stond vandaag in de Telegraaf een reportage over de voorzitter Jan Smit. De auteur beweerde dat hij mooie witte tanden heeft. Ik sloeg de krant gelijk dicht.
gif?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:53 schreef DuvelDuvel het volgende:
Die gozer die Boer aan t uitschelden is
ik snap niet waarom ze die onschuldige boer uitscheldenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:53 schreef DuvelDuvel het volgende:
Die gozer die Boer aan t uitschelden is
In de Telegraaf staan op zaterdag de blessures/schorsingen/opstellingen van de komende wedstrijden in het weekend.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom lees je De Telegraaf, Stinho?
Pff, goeie vraag. Ik kom zo 1, 2, 3 niet op een naam. Heeft in ieder geval een gave die niet veel spelers hebben; als hij aan de bal komt, gaat er iets gebeuren. Heeft een bepaalde soort dreiging.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Welke speler zou je zeggen dat het meest vergelijkbaar is met Bergwijn? Laatste vraag.
Komt door zijn uitstekende opleiding.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Pff, goeie vraag. Ik kom zo 1, 2, 3 niet op een naam. Heeft in ieder geval een gave die niet veel spelers hebben; als hij aan de bal komt, gaat er iets gebeuren. Heeft een bepaalde soort dreiging.
Ja, met Nouri en Van de Beek. Zo kan ik het ook.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Afgelopen vrijdag won Ajax A1 met 5-1 van Feyenoord A1.
Nouriquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Afgelopen vrijdag won Ajax A1 met 5-1 van Feyenoord A1.
Prachtig inderdaad. Alweer zo'n groot talent uit de PSV school.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:55 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Komt door zijn uitstekende opleiding.
Wereldgoal van Nouri.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, met Nouri en Van de Beek. Zo kan ik het ook.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Prachtig inderdaad. Alweer zo'n groot talent uit de PSV school.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Net zoals Bazoer uit de Ajax school komt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |