Je wordt niet voor de gein beste speler van jeugdtoernooienquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:50 schreef Brammess het volgende:
Is Bergwijn echt zo'n talent als iedereen zegt of is dit wéér een type Lukoki or Narsingh?
Groter dan Depay?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bergwijn is een heel groot talent.
Andere is net zo min interessant.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is niet echt interessant. Die andere wel. Maar alsnog bedankt voor het delen, blijf proberen.
Moeilijk te vergelijken. Bergwijn is technisch beter onderlegd, terwijl Depay meer doelgericht is.quote:
valt me nu pas op dat mijn weddenschap onder jouw posts staatquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je wordt niet voor de gein beste speler van jeugdtoernooien
Welke speler zou je zeggen dat het meest vergelijkbaar is met Bergwijn? Laatste vraag.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Moeilijk te vergelijken. Bergwijn is technisch beter onderlegd, terwijl Depay meer doelgericht is.
Waarom lees je De Telegraaf, Stinho?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Er stond vandaag in de Telegraaf een reportage over de voorzitter Jan Smit. De auteur beweerde dat hij mooie witte tanden heeft. Ik sloeg de krant gelijk dicht.
gif?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:53 schreef DuvelDuvel het volgende:
Die gozer die Boer aan t uitschelden is
ik snap niet waarom ze die onschuldige boer uitscheldenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:53 schreef DuvelDuvel het volgende:
Die gozer die Boer aan t uitschelden is
In de Telegraaf staan op zaterdag de blessures/schorsingen/opstellingen van de komende wedstrijden in het weekend.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom lees je De Telegraaf, Stinho?
Pff, goeie vraag. Ik kom zo 1, 2, 3 niet op een naam. Heeft in ieder geval een gave die niet veel spelers hebben; als hij aan de bal komt, gaat er iets gebeuren. Heeft een bepaalde soort dreiging.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Welke speler zou je zeggen dat het meest vergelijkbaar is met Bergwijn? Laatste vraag.
Komt door zijn uitstekende opleiding.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Pff, goeie vraag. Ik kom zo 1, 2, 3 niet op een naam. Heeft in ieder geval een gave die niet veel spelers hebben; als hij aan de bal komt, gaat er iets gebeuren. Heeft een bepaalde soort dreiging.
Ja, met Nouri en Van de Beek. Zo kan ik het ook.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Afgelopen vrijdag won Ajax A1 met 5-1 van Feyenoord A1.
Nouriquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Afgelopen vrijdag won Ajax A1 met 5-1 van Feyenoord A1.
Prachtig inderdaad. Alweer zo'n groot talent uit de PSV school.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:55 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Komt door zijn uitstekende opleiding.
Wereldgoal van Nouri.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, met Nouri en Van de Beek. Zo kan ik het ook.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Prachtig inderdaad. Alweer zo'n groot talent uit de PSV school.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Net zoals Bazoer uit de Ajax school komt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Eén keer quoten is voldoende.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:56 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja inderdaad. Net zoals Bazoer uit de Ajax school komt.
Laatst beweerde iemand dat Dekker geen groot talent isquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:56 schreef Brammess het volgende:
[..]
Gino Dekker
Die jongen gaat er komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |