Je n lijkt op mijn r. Dat je dat even weet.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Normaal gesproken schrijf ik mooier, maar mijn handen zijn een beetje koud.
Dan heb jij een lange R.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je n lijkt op mijn r. Dat je dat even weet.
Graag.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Willen jullie nog een briefje van mij?
ligt eraan waaroverquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Willen jullie nog een briefje van mij?
Ja, Dijks moet niet de hele tijd op zijn enkels getrapt wordenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:06 schreef BeamofLight het volgende:
Wat een vieze vuile naaisel die Dijks steeds
Komt in orde.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:06 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Uitslag van Heerenveen-Feyenoord morgen?
Een recept voor het perfecte gebakken eitje.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ik kan die druk niet aan
graag roep ik alle mensen in dit topic op om met suggesties te komen
Belachelijk dat ze in NL toch overal 3 punten meenemen. Totaal geen tegenstand..quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:07 schreef Kopsterk het volgende:
Het spel van Ajax is wel weer zorgwekkend
Het is maar goed dat die er niet in ging anders hadden we weer die oeverloze discussies of het een schot was of een voorzet.quote:
Jammer idd.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:08 schreef RipCity het volgende:
[..]
Belachelijk dat ze in NL toch overal 3 punten meenemen. Totaal geen tegenstand..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |