Dit handschrift is aan de kinderlijke kant. Aantal mooie hoofdletters, though. Leesbaarheid ook prima. Geen fan van dat type 'r' echter.quote:
Ik vind dat de H al voor vijf punten aftrek zorgtquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:13 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dit handschrift is aan de kinderlijke kant. Aantal mooie hoofdletters, though. Leesbaarheid ook prima. Geen fan van dat type 'r' echter.
6.8/10
Ik maak 'm er wel bij voor je.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:14 schreef Tchock het volgende:
Ajacied, kun jij ook die prachtige basisschool-f nog? Die ben ik verleerd.
Mja, een normale H is wel mooier nu ik erover nadenk. Vond het ergens wel fancy om de H van de basisschool te gebruiken, maar het ziet er niet echt professioneel uit.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind dat de H al voor vijf punten aftrek zorgt
Ajax ontsnaptquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heracles drie schoten op doel van dichtbij achter elkaar.
Zie geen verbetering ten opzichte van poging 1. Sterker nog, de tweede zin is erg matig. Eindoordeel: 6.6/10quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geachte keuringsdienst.
Jammer dit.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:19 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Zie geen verbetering ten opzichte van poging 1. Sterker nog, de tweede zin is erg matig. Eindoordeel: 6.6/10
Oei, gaan we knipogen? Spannendquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was meer een knipoog naar de ranglijstjournaille.
Ohquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was meer een knipoog naar de ranglijstjournaille.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |