Eén keer quoten is voldoende.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:56 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja inderdaad. Net zoals Bazoer uit de Ajax school komt.
Laatst beweerde iemand dat Dekker geen groot talent isquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:56 schreef Brammess het volgende:
[..]
Gino Dekker
Die jongen gaat er komen
Wordt nooit een bepalende speler bij Ajax. Geef ik je op een briefje.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Laatst beweerde iemand dat Dekker geen groot talent is
Hoe kan dat als je geen contract hebt gehad?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:57 schreef Brammess het volgende:
Oh ja, Bergwijn speelde voor ons
hopelijk zit er een leuke doorverkoop som in
Laat zien dan.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wordt nooit een bepalende speler bij Ajax. Geef ik je op een briefje.
Opleidingsvergoeding bij komende transfers, toch? Al is dat natuurlijk geen doorverkooppercentage.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hoe kan dat als je geen contract hebt gehad?
Robben.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Welke speler zou je zeggen dat het meest vergelijkbaar is met Bergwijn? Laatste vraag.
Dat klopt, maar hij zou het best kunnen maken. Leuke linksbuiten, goede acties. Wil graag buitenom. Zo zie ik het graagquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wordt nooit een bepalende speler bij Ajax. Geef ik je op een briefje.
Dus we zien de komende vijftien jaar weer goals vanaf de buitenkant naar binnen draaien en schieten?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:58 schreef ha_n het volgende:
[..]
Robben.
Technisch zeer vaardig, kan erg veel in de vierkante meter, heeft ook een heel mooi schot. Was vroeger bij Ajax samen met Nouri de grootste talent, maar toen spelde hij nog in de spits volgens mij.
Het enige talent dat. Ben je een allochtoon?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:00 schreef Brammess het volgende:
Het enige talent die me erg enthousiast maakt in de Ajax jeugd is De Ligt, 1e jaars B en speelt nu in de basis bij de A1
Normaal gesproken schrijf ik mooier, maar mijn handen zijn een beetje koud.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:02 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Geen fan van het handschrift (ietwat Comic Sans-achtig), maar prima leesbaar.
7.1/10
Wel een beetje te vroeg om dat te zeggen.. Die ene belgische-moccro had dit ook allemaal, maar weten hoe dat afliep toch?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus we zien de komende vijftien jaar weer goals vanaf de buitenkant naar binnen draaien en schieten?
Import van net over de grensquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een dwazenpubliek bij Heracles.
Straks maar eens aan Hafcfan vragen wat voor tuig da is.
Je n lijkt op mijn r. Dat je dat even weet.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Normaal gesproken schrijf ik mooier, maar mijn handen zijn een beetje koud.
Dan heb jij een lange R.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je n lijkt op mijn r. Dat je dat even weet.
Graag.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Willen jullie nog een briefje van mij?
ligt eraan waaroverquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Willen jullie nog een briefje van mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |