Graag even per PMquote:Op maandag 19 oktober 2015 17:01 schreef -gt- het volgende:
Aangeboden een kerstpakket op maat.
Het kerstpakket op maat wordt door mijn 'anonieme' shopsters samengesteld.
![]()
![]()
pm verstuurdquote:Op maandag 19 oktober 2015 21:24 schreef Mark het volgende:
[..]
Graag even per PM
Zo, die OP ziet er al veel anders uit
Zoveel al!quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:24 schreef Mark het volgende:
[..]
Zo, die OP ziet er al veel anders uit
quote:Op maandag 19 oktober 2015 10:24 schreef bondage het volgende:
Van twee pakketten is inmiddels bekend wie ze gaan samenstellen, namelijk dolfina-chica en gridjuh. Ik heb dus nog 1x 25 euro in de aanbieding voor wie een pakket wil samenstellen op mijn kosten.
[..]
[..]
Dat weet ikquote:Op maandag 19 oktober 2015 22:33 schreef dolfina-chica het volgende:
Recenter was er geen post te vinden
quote:Ik ben van de partij!
[..]
ja hoorquote:
Ik heb sowieso louter positieve notes.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:27 schreef KaBuf het volgende:
Kunnen alle gevers niet een positieve note krijgen als blijk van waardering?![]()
Heb ik weer een note extra
Kan ik evt ook doen. Heb er vorig jaar 3/4 gemaakt ofzoquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:03 schreef bondage het volgende:
Ik doe er nog 25,- bij. Iemand die een pakket samen wil stellen op mijn kosten?
quote:
Ik wil me wel aanmelden per DM aar op telefoon wil dat niet. Pakket op maat wil ik doen, welke een shopster dan samen stelt.quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:49 schreef Mark het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Graag even aanmelden per PM
Heb mezelf als ontvanger en shopper opgegeven dit jaar...quote:
Nee, of ja, de link opent wel maar dan heb ik scaling issues en die krijg ik dus niet goed.quote:
hmm dat is niet goed. En wat gebeurt er als je op http://messages.fok.nl/compose.php?to=436128&subject=KPA%20actie klikt?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:43 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, of ja, de link opent wel maar dan heb ik scaling issues en die krijg ik dus niet goed.
Dat werkt wel, wtf.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm dat is niet goed. En wat gebeurt er als je op http://messages.fok.nl/compose.php?to=436128&subject=KPA%20actie klikt?
Die staat ook in de OPquote:
Verstuurd. Los dát maar opquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
Die staat ook in de OP
Is PM
Opgelost dus.
De kerstman werkt hardquote:
Hij is tegenwoordig zelfs officieel de burgemeester van North Pole:quote:
meld, kennelijkquote:Op maandag 19 oktober 2015 10:38 schreef Loveless85 het volgende:
Ik geef een pakketje, tombolafan doet de inkopen. En mochten er last minute nog een gaatje gedicht moeten worden hoor ik het graag.
Dat is prima. Zal het even doorgeven.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:31 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Kan ik evt ook doen. Heb er vorig jaar 3/4 gemaakt ofzo
De deadline voor het verzenden van de pakketten is 14 december, dus trek daar nog anderhalve week af ongeveerquote:Op zondag 25 oktober 2015 07:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tot wanneer kun je jezelf aanmelden?
Als het nodig is, kan ik je pakket eventueel transporteren van Rotterdam richting Noord-Holland (alkmaar en alles op de tussenliggende treinstations)quote:Op zondag 1 november 2015 18:20 schreef camaron het volgende:
Dit jaar wil ik ook als gever meedoen. Vorig jaar heb ik.alleen van de zijlijn meegekeken, nu kan ik ook een bijdrage leveren.
Het maakt mij niet zo heel veel uit of het bijv. een alleenstaande moeder is of voor een gezinnetje. Als ik het maar bijtijds weet.
Wensen van de ontvanger(s) zal rekening mee gehouden worden.
Ik woon in Rotterdam maar heb geen eigen vervoer, OV kan me wel een eind brengen, incl. Ridderkerk + Barendrecht.
Dat vraag ik me ook afquote:Op dinsdag 3 november 2015 15:38 schreef gianni61 het volgende:
Wanneer krijgen de gevers bericht over de ontvangers?
Dat biedt nog meer mogelijkheden. Top!!quote:Op zondag 1 november 2015 23:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als het nodig is, kan ik je pakket eventueel transporteren van Rotterdam richting Noord-Holland (alkmaar en alles op de tussenliggende treinstations)
Stuur even een PM naar de mods (zie OP)quote:Op zondag 1 november 2015 18:20 schreef camaron het volgende:
Dit jaar wil ik ook als gever meedoen. Vorig jaar heb ik.alleen van de zijlijn meegekeken, nu kan ik ook een bijdrage leveren.
Het maakt mij niet zo heel veel uit of het bijv. een alleenstaande moeder is of voor een gezinnetje. Als ik het maar bijtijds weet.
Wensen van de ontvanger(s) zal rekening mee gehouden worden.
Ik woon in Rotterdam maar heb geen eigen vervoer, OV kan me wel een eind brengen, incl. Ridderkerk + Barendrecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |