Het is voor ons handig om ook alvast je adres te hebben. Dit wordt gebruikt om het koppelen te vergemakkelijken en natuurlijk om te zorgen dat het pakket ook daadwerkelijk bij je aankomtquote:Wat is je leefsituatie? (alleenstaand, partner, gezin)
Als je kinderen hebt: jongen/meisje + leeftijd?
Zijn er ook huisdieren, zo ja hond/kat/goudvis/etc?
Welke geur vind je heel lekker (denk bijvoorbeeld aan douchegel, geurkaarsen en meer):
Welke geur vind je absoluut NIET lekker (denk bijvoorbeeld aan douchegel, geurkaarsen en meer):
Zijn er nog bepaalde allergieën (binnen het gezin)?
Waar kan je het meest van genieten: (lezen, schrijven, creabea'en, film kijken en meer)
En welke genre heeft dan de voorkeur (thrillers, haken, scrappen, photoshoppen, komedie en meer):
Wat is nog een lang gekoesterde wens?
Wat is je favoriete kleur?
Wil je anoniem blijven voor de gever? (het gaat hierbij om je FOK!naam)
Zo nee: mag het pakket door de gever aan jouw deur bezorgd worden?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 02:42 schreef Geerd het volgende:
Ik wil wel een pakketje geven/maken, maar niet doelgroep zolderautist, ik wil een drone.
Jij mag wel gewoon bij me komen wonen hoor heb je die drone niet meer nodigquote:
Alleen als mijn vriend ook mee mag!quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 03:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jij mag wel gewoon bij me komen wonen hoor heb je die drone niet meer nodig
Nee, alle giften zijn welkom. Maar extreem dure pakketten kunnen wellicht beter gesplitst worden in meerdere goedkopere pakkettenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 06:46 schreef theDutcher het volgende:
Zijn er trouwens afspraken gemaakt over het minimale/maximale budget?
Duidelijk, thanks!quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 08:01 schreef Mark het volgende:
[..]
Nee, alle giften zijn welkom. Maar extreem dure pakketten kunnen wellicht beter gesplitst worden in meerdere goedkopere pakketten
Goed punt! Daar had ik nog niet eens aan gedacht...quote:Want ik sponsor graag, maar niet postNL, dan koop ik liever wat extra's voor 😉
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 09:23 schreef PureEvil het volgende:
Want ik sponsor graag, maar niet postNL, dan koop ik liever wat extra's voor 😉
Zoals in de OP staat:quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 09:40 schreef theDutcher het volgende:
Goed punt! Daar had ik nog niet eens aan gedacht...
quote:Om het verzenden wat makkelijker en goedkoper te maken hebben we ook dit jaar het FHF / Kerstpakketten Vervoerstopic 2015. Dus als je tijd en vervoer beschikbaar hebt of juist vervoer zoekt, meld je daar aan. Alle beetjes helpen en samen helpen is toch sowieso veel fijner dan in je eentje?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 11:58 schreef Poesopstokje het volgende:
And we're on!
Ik ben met MaGNeT in overleg over hoe ons pakket er zal uitzien.
-Edit- namens ons beide een PM verstuurd
Zijn we mee bezigquote:Op maandag 19 oktober 2015 09:57 schreef Scorpie het volgende:
Die OP moet wel een beetje geactualiseerd worden.
Het volgende deel zal gereekst worden aan deze. Vorig jaar hebben we ook niet met het jaar ervoor gereekst. Ieder jaar heeft dus zijn eigen reeks.quote:En gereekst!
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 02:00 schreef FHF-Kerst het volgende:
Het is voor ons handig om ook alvast je adres te hebben. Dit wordt gebruikt om het koppelen te vergemakkelijken en natuurlijk om te zorgen dat het pakket ook daadwerkelijk bij je aankomt![]()
quote:
quote:
Dat wil ik wel doenquote:Op maandag 19 oktober 2015 10:24 schreef bondage het volgende:
Van twee pakketten is inmiddels bekend wie ze gaan samenstellen, namelijk dolfina-chica en gridjuh. Ik heb dus nog 1x 25 euro in de aanbieding voor wie een pakket wil samenstellen op mijn kosten.
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 06:46 schreef theDutcher het volgende:
Ik bied me aan als "gever". Het pakket kan naar wens worden samengesteld, maar als de ontvanger zich liever laat verrassen, vind ik het ook geen probleem om zelf creatief te zijn... Ik kan het pakket persoonlijk afgeven (binnen een straal van +/- 50km van Roosendaal), maar versturen is ook prima.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 08:08 schreef danos het volgende:
Ik meld me aan als gever, pakket zal een 'standaard' kerstpakket zijn wat met liefde wordt samengesteld door mijn collega's. Daarnaast voeg ik wellicht nog wat kleine dingen toe om het feest hopelijk compleet te maken.
Ik woon in Dordrecht, dus alles rondom 50km kan ik wel persoonlijk brengen. Daar buiten wordt het waarschijnlijk verzenden.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 11:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik wil een kerstdiner doneren. Je krijgt het dan pas een dag ervoor i.v.m. versheid en persoonlijk in regio 040
quote:Op zondag 18 oktober 2015 17:26 schreef Postbus100 het volgende:
Ik wil ook wel een pakket geven. Regio Amersfoort.
Graag even aanmelden per PMquote:Op maandag 19 oktober 2015 10:24 schreef bondage het volgende:
Van twee pakketten is inmiddels bekend wie ze gaan samenstellen, namelijk dolfina-chica en gridjuh. Ik heb dus nog 1x 25 euro in de aanbieding voor wie een pakket wil samenstellen op mijn kosten.
quote:Op maandag 19 oktober 2015 09:57 schreef Scorpie het volgende:
Die OP moet wel een beetje geactualiseerd worden.
En gereekst!
Even wat lokposts
[..]
[..]
Je moet je opgeven via PM. Ik zorg er gewoon even voor dat je het niet vergeet.quote:Op maandag 19 oktober 2015 12:23 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Gast kap daar eens mee, wat moet je? Ik heb toch al gezegd dat ik een pakketje doe?
Ja stuur even een DM voor mij dan, want op telefoon gaat dat kut. Either way, ik doe een pakket.quote:Op maandag 19 oktober 2015 12:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je moet je opgeven via PM. Ik zorg er gewoon even voor dat je het niet vergeet.
vertrouw je dat wel?quote:Op maandag 19 oktober 2015 12:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja stuur even een DM voor mij dan, want op telefoon gaat dat kut. Either way, ik doe een pakket.
Ja zo'n teringlijer is t welquote:Op maandag 19 oktober 2015 12:57 schreef frederik het volgende:
[..]
vertrouw je dat wel?
Straks volgt er een DM voor 2 pakketten op jouw naam
Heb vorig jaar als een bejaarde vrouw mutsen zitten breien.. Dit gaat hem niet worden dit jaar, maar ik wil wel voor shopper spelen!quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:46 schreef Mark het volgende:
Zal vanavond de OP bijwerken, hebben al meer dan 10 pakketten![]()
Er worden ook door diverse gevers shoppers gezocht, dus ook op die manier kun je je steentje bijdragen. Ik zal dit bij de betreffende pakketten vermelden.
Ik doe het straks ffquote:Op maandag 19 oktober 2015 12:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja stuur even een DM voor mij dan, want op telefoon gaat dat kut. Either way, ik doe een pakket.
Yes, doe ik vanavond even.quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:49 schreef Mark het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Graag even aanmelden per PM
Had je mij gequote? Kreeg melding maar geen quote te zienquote:
ze wil dat iemand haar geld geeft om te shoppenquote:Op maandag 19 oktober 2015 15:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Yes, doe ik vanavond even.
[..]
Had je mij gequote? Kreeg melding maar geen quote te zien
Oh zo. Vanillesnoepje had al aangegeven de laatste 25 euro te willen bestedenquote:Op maandag 19 oktober 2015 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze wil dat iemand haar geld geeft om te shoppen
dus misschien jij, anders wil ik haar wel sponsoren.. of allebei..
ah oke, dan ben jij al voorzienquote:Op maandag 19 oktober 2015 15:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Oh zo. Vanillesnoepje had al aangegeven de laatste 25 euro te willen bestedenMaar samen vind ik prima, elk 12,50?
Ik stuur je even een berichtje!quote:Op maandag 19 oktober 2015 15:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah oke, dan ben jij al voorzien
ik heb er geen moeite mee om Amnistia alleen te sponsoren.
als zij dit ook goed vindt natuurlijk..
En gereageerd.quote:
Graag even per PMquote:Op maandag 19 oktober 2015 17:01 schreef -gt- het volgende:
Aangeboden een kerstpakket op maat.
Het kerstpakket op maat wordt door mijn 'anonieme' shopsters samengesteld.
![]()
![]()
pm verstuurdquote:Op maandag 19 oktober 2015 21:24 schreef Mark het volgende:
[..]
Graag even per PM
Zo, die OP ziet er al veel anders uit
Zoveel al!quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:24 schreef Mark het volgende:
[..]
Zo, die OP ziet er al veel anders uit
quote:Op maandag 19 oktober 2015 10:24 schreef bondage het volgende:
[..]
[..]
Dat weet ikquote:Op maandag 19 oktober 2015 22:33 schreef dolfina-chica het volgende:
Recenter was er geen post te vinden
quote:Ik ben van de partij!
[..]
ja hoorquote:
Ik heb sowieso louter positieve notes.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:27 schreef KaBuf het volgende:
Kunnen alle gevers niet een positieve note krijgen als blijk van waardering?![]()
Heb ik weer een note extra
Kan ik evt ook doen. Heb er vorig jaar 3/4 gemaakt ofzoquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:03 schreef bondage het volgende:
Ik doe er nog 25,- bij. Iemand die een pakket samen wil stellen op mijn kosten?
quote:
Ik wil me wel aanmelden per DM aar op telefoon wil dat niet. Pakket op maat wil ik doen, welke een shopster dan samen stelt.quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:49 schreef Mark het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Graag even aanmelden per PM
Heb mezelf als ontvanger en shopper opgegeven dit jaar...quote:
Nee, of ja, de link opent wel maar dan heb ik scaling issues en die krijg ik dus niet goed.quote:
hmm dat is niet goed. En wat gebeurt er als je op http://messages.fok.nl/compose.php?to=436128&subject=KPA%20actie klikt?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:43 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, of ja, de link opent wel maar dan heb ik scaling issues en die krijg ik dus niet goed.
Dat werkt wel, wtf.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm dat is niet goed. En wat gebeurt er als je op http://messages.fok.nl/compose.php?to=436128&subject=KPA%20actie klikt?
Die staat ook in de OPquote:
Verstuurd. Los dát maar opquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
Die staat ook in de OP
Is PM
Opgelost dus.
De kerstman werkt hardquote:
Hij is tegenwoordig zelfs officieel de burgemeester van North Pole:quote:
meld, kennelijkquote:Op maandag 19 oktober 2015 10:38 schreef Loveless85 het volgende:
Ik geef een pakketje, tombolafan doet de inkopen. En mochten er last minute nog een gaatje gedicht moeten worden hoor ik het graag.
Dat is prima. Zal het even doorgeven.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:31 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Kan ik evt ook doen. Heb er vorig jaar 3/4 gemaakt ofzo
De deadline voor het verzenden van de pakketten is 14 december, dus trek daar nog anderhalve week af ongeveerquote:Op zondag 25 oktober 2015 07:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tot wanneer kun je jezelf aanmelden?
Als het nodig is, kan ik je pakket eventueel transporteren van Rotterdam richting Noord-Holland (alkmaar en alles op de tussenliggende treinstations)quote:Op zondag 1 november 2015 18:20 schreef camaron het volgende:
Dit jaar wil ik ook als gever meedoen. Vorig jaar heb ik.alleen van de zijlijn meegekeken, nu kan ik ook een bijdrage leveren.
Het maakt mij niet zo heel veel uit of het bijv. een alleenstaande moeder is of voor een gezinnetje. Als ik het maar bijtijds weet.
Wensen van de ontvanger(s) zal rekening mee gehouden worden.
Ik woon in Rotterdam maar heb geen eigen vervoer, OV kan me wel een eind brengen, incl. Ridderkerk + Barendrecht.
Dat vraag ik me ook afquote:Op dinsdag 3 november 2015 15:38 schreef gianni61 het volgende:
Wanneer krijgen de gevers bericht over de ontvangers?
Dat biedt nog meer mogelijkheden. Top!!quote:Op zondag 1 november 2015 23:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als het nodig is, kan ik je pakket eventueel transporteren van Rotterdam richting Noord-Holland (alkmaar en alles op de tussenliggende treinstations)
Stuur even een PM naar de mods (zie OP)quote:Op zondag 1 november 2015 18:20 schreef camaron het volgende:
Dit jaar wil ik ook als gever meedoen. Vorig jaar heb ik.alleen van de zijlijn meegekeken, nu kan ik ook een bijdrage leveren.
Het maakt mij niet zo heel veel uit of het bijv. een alleenstaande moeder is of voor een gezinnetje. Als ik het maar bijtijds weet.
Ik woon in Rotterdam maar heb geen eigen vervoer, OV kan me wel een eind brengen, incl. Ridderkerk + Barendrecht.
Je moet natuurlijk wel voldoende tijd krijgen om te shoppenquote:Op dinsdag 3 november 2015 15:54 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook afDenk ook dat de OP alweer achterloopt. Wat supertof dat het zo hard gaat met de pakketten
Excuses daarvoor, was inderdaad eventjes druk. Maar die update komt er aan!quote:Op dinsdag 3 november 2015 18:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Stuur even een PM naar de mods (zie OP)
Ik heb me dit weekend ook aangemeld maar ze hebben het vast druk, want ik heb nog geen reactie gehad en OP is ook niet meer geüpdatet.
Jaaaaaaaaaa Gianni61, we mogen!quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:52 schreef Anne het volgende:
Aankomend weekend gaat er een beginnetje worden gemaakt aan het koppelen![]()
!
Nee nee, JIJ mag, ik doe niksquote:
Precies, dat wil ik eigenlijk wel zo snel mogelijk gaan doen. Iets met een huis verbouwen enzo :pquote:Op dinsdag 3 november 2015 18:35 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel voldoende tijd krijgen om te shoppen
Wooooehoew!quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:52 schreef Anne het volgende:
Aankomend weekend gaat er een beginnetje worden gemaakt aan het koppelen![]()
!
Gelijk even aangepastquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:39 schreef tombolafan het volgende:
Cat22 is overigens de gulle gever van pakket 31
Ik ben slechts shopper
Ik zie dat dit jouw pakketje is:quote:Op woensdag 4 november 2015 09:01 schreef _Kate_C_ het volgende:
[..]
Kan het kloppen dat mijn pakketje nog niet in het lijstje staat?
Oh, Haha! Dat wist ik nietquote:Op woensdag 4 november 2015 09:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zie dat dit jouw pakketje is:
19. Kerstpakket op maat, voorkeur voor gezinnen met jonge kids, door Anoniem
Maar je hoeft dus helemaal niet anoniem te zijn, dus dat zal ik even aanpassen!
Ik ga je ook nog even een DM'tje sturen.
Ook heel logisch en had het kunnen weten, maar ja... Blond hè...quote:Op woensdag 4 november 2015 10:52 schreef Mark het volgende:
Default staat iedereen op Anoniem totdat ze expliciet hebben aangegeven dat dat niet hoeft
Even pm'en met je aanmelding (zie OP). Ik vraag me ook af of er genoeg ontvangers zijn...quote:Op vrijdag 6 november 2015 07:18 schreef Biancavia het volgende:
Ik wil wel een pakket op maat maken voor een allenig iemand of een stelletje. Huisdieren geen bezwaar.
En dan zal ik het wel versturen. Persoonlijk afgeven vind ik raar en eng.
Zijn er wel genoeg ontvangers? Zo'n lange lijst met gevers al!
jeeeeejquote:Op zondag 8 november 2015 13:41 schreef Anne het volgende:
Het eerste rode ( [ afbeelding ] ) pakketje is een feit!
quote:
a dirty mind is a joy forever ..quote:
quote:Op zondag 1 november 2015 18:20 schreef camaron het volgende:
Graag even een PM om aan te meldenquote:Op vrijdag 6 november 2015 07:18 schreef Biancavia het volgende:
Ik wil wel een pakket op maat maken voor een allenig iemand of een stelletje. Huisdieren geen bezwaar.
En dan zal ik het wel versturen. Persoonlijk afgeven vind ik raar en eng.
Zijn er wel genoeg ontvangers? Zo'n lange lijst met gevers al!
Nu alquote:Op maandag 9 november 2015 16:49 schreef Chloroform het volgende:
Yay, gekoppeld! Heb de eerste cadeaus al ingepakt.
Ik verder ook hoor. Had laatst wat leuke dingen gezien en kon me niet inhouden, dat moest hoe dan ook (en voor wie het pakket ook is) in het pakket.quote:
Nicequote:Op maandag 9 november 2015 16:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik verder ook hoor. Had laatst wat leuke dingen gezien en kon me niet inhouden, dat moest hoe dan ook (en voor wie het pakket ook is) in het pakket.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |