Dat zou dan wel weer heel erg dom zijn want het asielbeleid is bijna volledig een EU aangelegenheid aan het worden, de verkiezingen kunnen beter gaan om dingen waar ons kabinet over gaat.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:00 schreef Old_Pal het volgende:
De volgende Tweede Kamer verkiezingen zullen maar 1 thema hebben: Welke partij zal het hardste vluchtelingenbeleid willen gaan uitvoeren? Ik zie de PVV de absolute meerderheid halen omdat de andere partijen niet thuis geven.
Er moeten ook echt gekke dingen gebeuren dat zo'n thema een jaar lang de nieuwsberichten gaat beheersen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:42 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat zou dan wel weer heel erg dom zijn want het asielbeleid is bijna volledig een EU aangelegenheid aan het worden, de verkiezingen kunnen beter gaan om dingen waar ons kabinet over gaat.
Ik verwacht volgend jaar in de zomermaanden zeker weer een grote toestroom van vluchtelingen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:06 schreef Falco het volgende:
[..]
Er moeten ook echt gekke dingen gebeuren dat zo'n thema een jaar lang de nieuwsberichten gaat beheersen.
http://www.dailymail.co.uk/news/article-3276067/Migrant-women-forced-10-time-prostitutes-German-asylum-camps-sexual-assaults-everyday-event-violent-clashes-frequently-break-out.html#ixzz3opZMYbqwquote:'In politics, it is frequently portrayed as being a squabble over food or the (unfair) amount of clothing being handed out, but it is not so.
'We must enter time and again with a strong show of force.
'A person cannot simply make light of what exactly is happening here, but naturally the interior ministers are unable to read the actual on-site situation of the police.'
Gezellig avondje in Duitsland op 13 oktober, asielzoekers gewapend met stokken en bivakmutsen de straat op en natuurlijk massaal Allah Akhbar.quote:
Dat is een hergebruikt filmpje van een incident met Tsjetsjenen, in 2014. Pure stemmingmakerij met leugens dus.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:20 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Gezellig avondje in Duitsland op 13 oktober, asielzoekers gewapend met stokken en bivakmutsen de straat op en natuurlijk massaal Allah Akhbar.
Het "avondland" kan trots op zichzelf zijn.quote:Wow...... Hitler was right all along.....
Antworten · + 20
Zolang alle asielzoekers tandartsen zijn, kan men dit ook gewoon gebruiken dus.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:28 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat is een hergebruikt filmpje van een incident met Tsjetsjenen, in 2014.
En dan wel met zulke reacties eronder:
[..]
Het "avondland" kan trots op zichzelf zijn.
De PVV vist ook nog een beetje in het electoraat van de SP en de PvdAquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:00 schreef Old_Pal het volgende:
De volgende Tweede Kamer verkiezingen zullen maar 1 thema hebben: Welke partij zal het hardste vluchtelingenbeleid willen gaan uitvoeren? Ik zie de PVV de absolute meerderheid halen omdat de andere partijen niet thuis geven.
Leuk bewijs weer van de valse propaganda die de wereld in wordt gestuurd.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:20 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Gezellig avondje in Duitsland op 13 oktober, asielzoekers gewapend met stokken en bivakmutsen de straat op en natuurlijk massaal Allah Akhbar.
Dus dit speelde zich niet af in Duitsland en dit waren geen moslims en asielzoekers?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:33 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Leuk bewijs weer van de valse propaganda die de wereld in wordt gestuurd.
http://www.spiegel.de/pol(...)fisten-a-995972.html
Moet ik uitleg gaan geven bij een filmpje dat jij geplaatst hebt? Dat jij zo dom bent er een onzinnige tekst bij te zetten kan ik niet helpen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:41 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dus dit speelde zich niet af in Duitsland en dit waren geen moslims en asielzoekers?
En ze riepen ook geen Allah Akhbar, hadden stokken bij zich en dreigde met geweld?
Nogmaals:quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:53 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Moet ik uitleg gaan geven bij een filmpje dat jij geplaatst hebt? Dat jij zo dom bent er een onzinnige tekst bij te zetten kan ik niet helpen.
twitter:MatevzNovak twitterde op maandag 19-10-2015 om 20:13:27Slovenian border at Rigonce today. #refugeecrisis RT "@VitomirPetrovic: http://t.co/UTapz5tEyb" reageer retweet
The Walking Dead... Ik kan me niet voorstellen dat er ooit een ander continent geweest is dat een invasie van illegale strijders liet gebeuren terwijl ze de middelen hebben het te stoppen.quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:16 schreef Nintex het volgende:
Waar zijn de gezinnen?twitter:MatevzNovak twitterde op maandag 19-10-2015 om 20:13:27Slovenian border at Rigonce today. #refugeecrisis RT "@VitomirPetrovic: http://t.co/UTapz5tEyb" reageer retweet
Wat een invasiequote:Op maandag 19 oktober 2015 22:42 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
The Walking Dead... Ik kan me niet voorstellen dat er ooit een ander continent geweest is dat een invasie van illegale strijders liet gebeuren terwijl ze de middelen hebben het te stoppen.
Het is daar toch veel gevaarlijker? Met bommen en kogels die constant in het rond vliegen. Ik zou mijn vrouw en kinderen eerst veilig stellen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 07:32 schreef DustPuppy het volgende:
De mannen gaan juist eerst omdat de overtocht naar Europa ook niet zonder gevaren is.
Als ze eenmaal veilig hier zijn aangekomen gaan ze proberen hun gezinnen hier naar toe te halen.
Een niet geheel onlogische redenatie.
Maar als het veilig genoeg is om je familie achter te laten voor de duur van asielprocedure etc, wat toch al gauw meer dan een jaar kan duren.. is het dan gerechtvaardigd om asiel toe te kennen. Dan bestaat er in mijn ogen geen direct gevaar..quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 07:32 schreef DustPuppy het volgende:
De mannen gaan juist eerst omdat de overtocht naar Europa ook niet zonder gevaren is.
Als ze eenmaal veilig hier zijn aangekomen gaan ze proberen hun gezinnen hier naar toe te halen.
Een niet geheel onlogische redenatie.
Natuurlijk is dat gevaar er allang niet meer. Ze zitten vaak al in Turkije en Jordanie. Alleen juridisch hebben ze recht op asiel omdat ze geen legaal verblijfsrecht in die landen hebben. Helaas.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 08:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
Maar als het veilig genoeg is om je familie achter te laten voor de duur van asielprocedure etc, wat toch al gauw meer dan een jaar kan duren.. is het dan gerechtvaardigd om asiel toe te kennen. Dan bestaat er in mijn ogen geen direct gevaar..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |