Bijna oorlogs gebied daar in België nu. Je mag zelfs geen pakken met drinken meenemen geloof ikquote:
Ah goed dat jullie het zeggen dat wordt gewoon die-hard overwinteren op een stoel en een manowar bandjequote:Op donderdag 9 juni 2016 14:47 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Bijna oorlogs gebied daar in België nu. Je mag zelfs geen pakken met drinken meenemen geloof ik![]()
Zo'n ding is makkelijk mee te nemen in de tasquote:Op donderdag 9 juni 2016 11:43 schreef Bosbeetle het volgende:
Voor het eerst in ongeveer 10 jaar dat weer eens naar een tentjes festival ga... spannont.
Wat moet ik ook alweer allemaal meenemen.... ik denk wel dat ik mijn gebakken eitje vers uit bed ga missen... misschien ei, pan en pitje meenemen.... aan de andere kant gesleep met spullen
Zo'n ding bedoel ik ook was standaard equipment voor mijn festivals maar ik kan ook wel zonder inderdaadquote:Op donderdag 9 juni 2016 14:52 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Zo'n ding is makkelijk mee te nemen in de tas
[ [url=http://images.internetstores.de/products/375730/04/5371e6/Campingaz_Camping_Micro_Plus_gaskooktoestel_blauw_01[1470x849].jpg?forceSize=true&forceAspectRatio=true]afbeelding[/url] ]
Het zijn meer het meekrijgen van de eieren zelf waar ik me zorgen over zou maken
Maar op bijna elk festival is wel een ontbijt kraampje voor uitsmijters/broodje ei, toch?
2012 alweerquote:Op donderdag 9 juni 2016 14:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zo'n ding bedoel ik ook was standaard equipment voor mijn festivals maar ik kan ook wel zonder inderdaad![]()
Trouwens is die 10 jaar geleden ook niet helemaal waar, wanneer was festifarm?
Maar festifarm was denk ik kwa camping regels wel het meest relaxte festival ooit... lees: geen regelsquote:
Ik neem dus gewoon een pitje meequote:In the camping shop you can buy tents, inflatable mattresses and sleeping bags, as well as some cooking accessories, toiletries and dry food. There’s a pump available right next to the camping shop.
quote:For safety reasons, gas burners, gas installations and large barbecues with gas cylinders are forbidden by order of the fire department. However, simple camping gas burners with small cartridges* (type Campingaz C206) and small disposable barbecues are allowed. *Note that this equipment will be banned in case of extreme temperatures.
Dat was qua hippie festival-gevoel wel ultiem inderdaadquote:Op donderdag 9 juni 2016 15:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Maar festifarm was denk ik kwa camping regels wel het meest relaxte festival ooit... lees: geen regels
Gewoon helpen podium opzetten, impromptu concerten op het strand... ja dat was wel erg okayquote:Op donderdag 9 juni 2016 15:08 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dat was qua hippie festival-gevoel wel ultiem inderdaad
Grand Magusquote:Op donderdag 9 juni 2016 15:24 schreef indiaantje89 het volgende:
Iemand nog must see tips voor die vrijdag?
Apocalyptica, Black Sabbath, Megdadeth, King Diamond zijn zekerheidjes
quote:Op donderdag 9 juni 2016 15:24 schreef indiaantje89 het volgende:
We zullen het zien.quote:Op donderdag 9 juni 2016 15:37 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Heb ik afgelopen week al gezien, was niet erg goed.
Ging over Disturbed, Heaven Shall Burn heb ik net niet gezien.quote:Op donderdag 9 juni 2016 15:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
We zullen het zien.
Amon Amarth ga ik wel heen.
Arcturus had ik die dag ook graag willen zien, maar dat is wel een beetje een 'acquired taste'quote:Op donderdag 9 juni 2016 15:24 schreef indiaantje89 het volgende:
Straks eens luisterenquote:Op donderdag 9 juni 2016 15:56 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Arcturus had ik die dag ook graag willen zien, maar dat is wel een beetje een 'acquired taste'
Misschien ook niet handig om direct hun vreemdste nummer te posten
Alleen vrijdag een beetje regen, dat valt wel mee.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:57 schreef Thezappa het volgende:
wel kloteweer zeg..
zoek de regenmeuk alvast maar weer op
vrijdag is toppunt van blauwheid dan merk ik niets hahaquote:Op dinsdag 14 juni 2016 12:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Alleen vrijdag een beetje regen, dat valt wel mee.
Wil vrijdag wel beetje optijd aanwezig zijnquote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:46 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Parkeren was gemakkelijk vond ik, maar als je laat vrijdag aankomt, is het wel even lopen naar het festival/camping terein vanaf waar ik parkeerde. Maar waar het parkeren is, wordt goed aangegeven, en er staan verkeersregelaars enzo..
Wij nemen morgenochtend de trein. 6 uur reizenquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:27 schreef Bosbeetle het volgende:
Wij vertrekken donderdag met een bus uit utrecht
Jaaquote:Op donderdag 16 juni 2016 15:04 schreef AgeEll het volgende:
Gaan pendelbussen vanuit dessel. Ik zou gewoon proberen met de auto heen te gaan.
Ga je heen voor black sabbath indiaan?
ze gaan nog touren in de herst, hopelijk kan ik ze dan nog ergens zien. Maar heb ze gelukkig al gezien, dus het hoeft niet per se. Zou alleen wel heel vet zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2016 15:20 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Jaa.. moet ik toch 1x in mijn leven gezien hebben
. Laat er zelfs 1 dag van Best Kept Secret voor schieten waar ik al betaald voor heb.
We gaan ook met de auto.. andere opties zijn er niet.
hoe vond je het?quote:Op donderdag 16 juni 2016 15:20 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Jaa.. moet ik toch 1x in mijn leven gezien hebben
. Laat er zelfs 1 dag van Best Kept Secret voor schieten waar ik al betaald voor heb.
We gaan ook met de auto.. andere opties zijn er niet.
Nice, show was misschien niet heel goed zelfs. Maar toch blij ze gezien te hebben. Verder Apocalyptica en Megadeth, ook vond ik The Winery Dogs tof.quote:
Cool drumde hij ook bij Soilwork?quote:Op zondag 19 juni 2016 09:27 schreef sararaats het volgende:
Mijn neef drumt nu bij Megadeth.
Ik was er niet omwille van de drukte
Yeps!quote:Op zondag 19 juni 2016 09:30 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Cool drumde hij ook bij Soilwork?
Drummers leken erg veel op elkaar.
Tof, hij kon het wel. Maatje van me dacht al dat het een Nederlanders was. Toch niet de minste band dat Megadeth.quote:
Vooral de laatste twee nummers, ga ik zeker opzoeken.quote:
Dit valt me vaak op bij bands maar soms is het niet alleen het geluid maar ook gewoon de band die langzaam opwarmtquote:Op maandag 20 juni 2016 19:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Sommige optredens hadden een minder geluid, wat dan tegen de slotnummers vaak opgelost wordt, begrijp niet dat zoiets niet sneller gebeurt, zijn die geluidsmensen doof of zo?
Ja, maar Amon Amarth lijkt me toch een band die geen opwarming nodig heeft. Daar werd het probleem trouwens ook niet opgelost, van begin tot einde van dat vervelend & dominant drumgeroffel. En een paar uurtjes later was het dan wel perfect bij King Diamond op hetzelfde podium.quote:Op maandag 20 juni 2016 19:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dit valt me vaak op bij bands maar soms is het niet alleen het geluid maar ook gewoon de band die langzaam opwarmt
Ah, hebben ze op dat scherm die voetbalmatch uitgezonden? Dat had ik niet eens gezien.quote:Op maandag 20 juni 2016 19:52 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
modderpop, veel gras stond er niet meer
[ afbeelding ]
Jaquote:Op maandag 20 juni 2016 19:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ah, hebben ze op dat scherm die voetbalmatch uitgezonden? Dat had ik niet eens gezien.
quote:Op maandag 20 juni 2016 18:32 schreef Trashcanman het volgende:
Veel gezien, het enige wat ik echt te kut voor woorden vond was Disturbed. Ik wist niet hoe snel ik ergens anders mijn broodje durum moest gaan eten toen die zanger The Sound of Silence inzette
Klinkt goedquote:Op maandag 20 juni 2016 19:32 schreef Bosbeetle het volgende:
Het was een top weekend
Van weggeblazen worden bij obituary tot weirdenss to the max bij arcturus (wat een zanger) de vaste waarden maiden sabbath testament... Abbàth met zijn rare uitroepjes en krabachtige voorkomen. Meezing punk van bad religeon en sick of it all. De theaters van king diamond en de recht toe rechtaan gaan van steak number eight en the hickey underground.
Ik vond het al met al erg tof... en ik kan het nog een tentjes festival....
Nope niet gezien..quote:Op maandag 20 juni 2016 22:12 schreef Gehenna het volgende:
[..]
[..]
Klinkt goed![]()
In the Woods... toevallig ook nog gezien?
Dat is gewoon een vast stuk van de show hoor, bij het HMH concert liepen ze ook weg voor die drum solo...quote:Op dinsdag 21 juni 2016 00:22 schreef Bluurgh het volgende:
Ozzy gaat Lemmy trekjes krijgen iig, weglopen tijdens het concert. Ik weet niet meer precies wat hij zei toen hij weg liep, maar het was iets van "I can't do this anymore" of zoiets.
Dat wist ik nietquote:Op dinsdag 21 juni 2016 08:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat is gewoon een vast stuk van de show hoor, bij het HMH concert liepen ze ook weg voor die drum solo...
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:17 schreef Gehenna het volgende:
Er zijn gewoon beelden!
http://vod.graspop.be?language=nl&mediaId=33385
ben ik er toch nog een beetje bij
Jij ook? Na Maiden stond ie opeens in het veld...mooi moment.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |