Nice, show was misschien niet heel goed zelfs. Maar toch blij ze gezien te hebben. Verder Apocalyptica en Megadeth, ook vond ik The Winery Dogs tof.quote:

Cool drumde hij ook bij Soilwork?quote:Op zondag 19 juni 2016 09:27 schreef sararaats het volgende:
Mijn neef drumt nu bij Megadeth.
Ik was er niet omwille van de drukte

Yeps!quote:Op zondag 19 juni 2016 09:30 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Cool drumde hij ook bij Soilwork?
Drummers leken erg veel op elkaar.

Tof, hij kon het wel. Maatje van me dacht al dat het een Nederlanders was. Toch niet de minste band dat Megadeth.quote:

Vooral de laatste twee nummers, ga ik zeker opzoeken.quote:

, vet optreden as always
, vet optreden as always

Dit valt me vaak op bij bands maar soms is het niet alleen het geluid maar ook gewoon de band die langzaam opwarmtquote:Op maandag 20 juni 2016 19:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Sommige optredens hadden een minder geluid, wat dan tegen de slotnummers vaak opgelost wordt, begrijp niet dat zoiets niet sneller gebeurt, zijn die geluidsmensen doof of zo?

Ja, maar Amon Amarth lijkt me toch een band die geen opwarming nodig heeft. Daar werd het probleem trouwens ook niet opgelost, van begin tot einde van dat vervelend & dominant drumgeroffel. En een paar uurtjes later was het dan wel perfect bij King Diamond op hetzelfde podium.quote:Op maandag 20 juni 2016 19:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dit valt me vaak op bij bands maar soms is het niet alleen het geluid maar ook gewoon de band die langzaam opwarmt

Erg sterk optreden van hem leuk om hem naar 17 jaar een keer weer te zien.
 Erg sterk optreden van hem leuk om hem naar 17 jaar een keer weer te zien.

Ah, hebben ze op dat scherm die voetbalmatch uitgezonden? Dat had ik niet eens gezien.quote:Op maandag 20 juni 2016 19:52 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
modderpop, veel gras stond er niet meer
[ afbeelding ]

Jaquote:Op maandag 20 juni 2016 19:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ah, hebben ze op dat scherm die voetbalmatch uitgezonden? Dat had ik niet eens gezien.
 iedereen stond of bij de Jupiler stage of bij de in/uitgang te kijken. Hier kon je de band en de match volgen, niet dat ik voetbal heb gekeken ofzo
 iedereen stond of bij de Jupiler stage of bij de in/uitgang te kijken. Hier kon je de band en de match volgen, niet dat ik voetbal heb gekeken ofzo

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |