Ik sta aan niemand's zij.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:22 schreef DrDentz het volgende:
In de burgeroorlog van 2016 staan de joden en goddelozen zij aan zij.
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:24 schreef noodgang het volgende:
Kort en pittig loopt door in de trui!
Nee hoor.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:24 schreef PowerLoungen het volgende:
Een week helemaal geen eten ? Dan ga je dood
Kippenlook wordt het in 2016 helemaalquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:24 schreef noodgang het volgende:
Kort en pittig loopt door in de trui!
Ze zei dan ook een hele week op water en brood.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:24 schreef PowerLoungen het volgende:
Nee hoor, dat lukt nog wel. Een week geen drinken, dan ga je doodquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:24 schreef PowerLoungen het volgende:
Dan was het feest helemaal compleet geweest jaquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:26 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mis alleen nog deze god.
Overrated productenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:27 schreef Martinello het volgende:
Stegeman, daar hou ik niet zo van.
Het is geen strafkamp maar een zorgboederij voor mensen met een handicap. Soort combinatie van zorgopvang en dagbestedingsproject voor gehandicapten in één.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:26 schreef DrDentz het volgende:
Dus de zoon is eigenlijk een hele onschuldige jongen die daar zomaar zit, niks op de kerfstok of wat?
what has been seen..quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:27 schreef Cikx het volgende:
Leuk dat ze haar lichaamsbeharing dezelfde kleur heeft geverfd als haar kapsel
De baan moet natuurlijk niet verloren gaan!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:28 schreef Caland het volgende:
En ze deed er toen natuurlijk niks aan.
Ja, ik mis even dat ze grond gingen neukenquote:
straks over rokenquote:
dat is toch een synoniem?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:29 schreef Tagliano het volgende:
De combinatie Brabander en tokkie is wel ernstig
madquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:29 schreef Tagliano het volgende:
De combinatie Brabander en tokkie is wel ernstig
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het rookonderwerp komt straks.
quote:Over roken tijdens TV uitzending:
"Toen ik hier binnenkwam jaren geleden, vroeg de regisseur: "Wil je hier roken voor stamtafelsfeer". En als ik nu binnenkom, word ik gestalkt door een brandweerman."
Geef het goede voorbeeldquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:29 schreef DrDentz het volgende:
Tijdschakelaar zouden Fok!ers ook moeten hebben op de zolder, blijven veel te laat op.
dus ook een halve tokkiequote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je praat tegen een halve Brabander, bedankt he
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind deze show niet bijzonder.
Stijn maakte mij blij met een dode mus.
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:30 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee, als vieze freddie
[ afbeelding ]
Ons Johan komt zo aan het woord. Heb geduldquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tis laat hequote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit verhaal komt totaal niet binnen bij mij...
Het zij zoquote:
Oke, oke, ik zal het nog een kans gevenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ons Johan komt zo aan het woord. Heb geduld
Johan moet nog komen, Mexi.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mag alles zeggen, want ik ben opiniemaker bij FOK!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het zij zo![]()
Al zei ik niet dat alle Brabanders tokkies zijn
Goed gek , maar geen BLO gehadquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:31 schreef DrDentz het volgende:
Maar anders loopt zo'n Zoon John ook maar de hele dag bij huis brommers op te voeren.
Nee tuurlijk niet, het gaat maar om gehandicapte kinderen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit verhaal komt totaal niet binnen bij mij...
Wat boeit die hele rechter ons ook inderdaadquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:31 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ik mag alles zeggen, want ik ben opiniemaker bij FOK!
Alberto was ook bij VI Oranjequote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:31 schreef bombmannl het volgende:
Twee goden naast elkaar in de zetels
Nog niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:32 schreef Rickertman96 het volgende:
Is Johan al geweest jongens?
Ik kijk nu pas
Hij heeft genoeg meninkjes gedeponeerd, maar zijn onderwerp komt zoquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:32 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik kijk nu pas
Zometeen Rickert.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:32 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik kijk nu pas
Lekker koppie heurquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:32 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Bel me, kusjekroel!
[ afbeelding ]
Gehandicapte kinderen zijn een tokkie kwestiequote:
Ik vond het niks.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:34 schreef KingRoland het volgende:
Sterren op het doek... topshow jongens?
Anja is aardig tokkie met haar korte pittige kapselquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Gehandicapte kinderen zijn een tokkie kwestie
Bij 50+ers misschien.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:35 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Schaam je.
De grootste Nederlander in het buitenland.
Dat was dan met Witteman nog erbij zeker?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet sneller dan die ene avond toen Vd Veer werd afgemaakt.
RIP Wittemanquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat was dan met Witteman nog erbij zeker?
Met dank aan die prachtige 0-3 neem ik aan?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:35 schreef Tagliano het volgende:
Een nog veel leuker voetbalnieuwtje is dat Barcelona Van Persie wil hebben
Uiteraard, en zijn fantastische staat van dienst bij Fenerbahcequote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met dank aan die prachtige 0-3 neem ik aan?
Pauw?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:37 schreef Rickertman96 het volgende:
ik heb dit programma nog nooit gekeken
Hopelijk legt ze niet het bijltje er bij neer.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:36 schreef Evertjan het volgende:
Martine Bijl ligt er nu wat anders bij trouwens
Wat is dat toch met al die tokkie's die hun kinderen een zo exotisch mogelijke naam willen geven?quote:
Speciaal sneeuwvlokje, dus het wordt sowieso een kutkind.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:38 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Wat is dat toch met al die tokkie's die hun kinderen een zo exotisch mogelijke naam willen geven?
Denk wel om de kleine héquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik rook alleen als ik in de fik sta.
crackkankerquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:40 schreef Sked het volgende:
Ik rook alleen crack. Kan deze mevrouw even vertellen op welke kanker ik nu het meeste kans maak?
Aids.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:40 schreef Sked het volgende:
Ik rook alleen crack. Kan deze mevrouw even vertellen op welke kanker ik nu het meeste kans maak?
Hersenkanker.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:40 schreef Sked het volgende:
Die wordt morgen nog even doorgelicht door René.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Johan vindt haar een pedant vrouwtje.
Longkanker.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:40 schreef Sked het volgende:
aan de ene kant hij wordt nooit zo oud als dat hij er uit zietquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:40 schreef Mani89 het volgende:
Johan is het levende bewijs dat roken gezond is.
Absoluut geen fan.quote:
Gebitkanker.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:40 schreef Sked het volgende:
Viesdikquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:43 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat een godquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:43 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
publiciteitsgeil?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:43 schreef Dagoduck het volgende:
Ze was de dokter van mijn opa, hij is overleden aan longkanker, dus echt goed was ze niet
Zo, we weten genoeg.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:43 schreef Dagoduck het volgende:
Ze was de dokter van mijn opa, hij is overleden aan longkanker, dus echt goed was ze niet
too soonquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:43 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je haar wel een laag cijfer gegeven op zorgkaart?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:43 schreef Dagoduck het volgende:
Mag je in Iran wel roken?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:43 schreef Intellectueel het volgende:
Mensen die roken verdienen kanker.
Dat zeg ik als Fok! opiniemaker.
Wow.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:43 schreef Intellectueel het volgende:
Moet je het niet als vraag stellen?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:43 schreef Intellectueel het volgende:
Voor een Fok!-opiniemaker vind ik je een beetje te genuanceerdquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:43 schreef Intellectueel het volgende:
Dat doe je alleen in een andere alinea, anders is het niet goedquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:44 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Moet je het niet als vraag stellen?
Zo he!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:43 schreef Intellectueel het volgende:
Zo een ben ik, als ik dan iemand in het openbaar zie roken ga ik er altijd naast staan en heel hard hoesten.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:44 schreef Caland het volgende:
Het engste vind ik altijd die mensen die stoppen met roken en verstokt anti-roker worden.
ik zag een extra mogelijkheidquote:
dit dus. en als je wat van zegt dan ben je een zeurpietquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Collega's die ieder uur 10 minuutjes wegpaffen is idd best irritant jah.
Jij durftquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:45 schreef Caland het volgende:
Ik ga er op dit moment ééntje opsteken.
Ik was nog jong destijds, geen idee.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:43 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Heb je haar wel een laag cijfer gegeven op zorgkaart?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |