Viesdikquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:43 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat een godquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:43 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
publiciteitsgeil?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:43 schreef Dagoduck het volgende:
Ze was de dokter van mijn opa, hij is overleden aan longkanker, dus echt goed was ze niet
Zo, we weten genoeg.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:43 schreef Dagoduck het volgende:
Ze was de dokter van mijn opa, hij is overleden aan longkanker, dus echt goed was ze niet
too soonquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:43 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je haar wel een laag cijfer gegeven op zorgkaart?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:43 schreef Dagoduck het volgende:
Mag je in Iran wel roken?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:43 schreef Intellectueel het volgende:
Mensen die roken verdienen kanker.
Dat zeg ik als Fok! opiniemaker.
Wow.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:43 schreef Intellectueel het volgende:
Moet je het niet als vraag stellen?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:43 schreef Intellectueel het volgende:
Voor een Fok!-opiniemaker vind ik je een beetje te genuanceerdquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:43 schreef Intellectueel het volgende:
Dat doe je alleen in een andere alinea, anders is het niet goedquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:44 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Moet je het niet als vraag stellen?
Zo he!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:43 schreef Intellectueel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |