Geef het goede voorbeeldquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:29 schreef DrDentz het volgende:
Tijdschakelaar zouden Fok!ers ook moeten hebben op de zolder, blijven veel te laat op.
dus ook een halve tokkiequote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je praat tegen een halve Brabander, bedankt he
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind deze show niet bijzonder.
Stijn maakte mij blij met een dode mus.
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:30 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee, als vieze freddie
[ afbeelding ]
Ons Johan komt zo aan het woord. Heb geduldquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tis laat hequote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit verhaal komt totaal niet binnen bij mij...
Het zij zoquote:
Oke, oke, ik zal het nog een kans gevenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ons Johan komt zo aan het woord. Heb geduld
Johan moet nog komen, Mexi.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mag alles zeggen, want ik ben opiniemaker bij FOK!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het zij zo![]()
Al zei ik niet dat alle Brabanders tokkies zijn
Goed gek , maar geen BLO gehadquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:31 schreef DrDentz het volgende:
Maar anders loopt zo'n Zoon John ook maar de hele dag bij huis brommers op te voeren.
Nee tuurlijk niet, het gaat maar om gehandicapte kinderen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit verhaal komt totaal niet binnen bij mij...
Wat boeit die hele rechter ons ook inderdaadquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:31 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ik mag alles zeggen, want ik ben opiniemaker bij FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |