Succes!quote:
en dan je kazoo niet kunnen vindenquote:
Kaleyquote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:24 schreef SilentChaos het volgende:
Even een fashionpost van toen ze nog leuk was
[ afbeelding ]
Wie is dat?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:24 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Kaley Cuoco.quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:24 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo is ze nu niet leuk dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:24 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat ze nu een kort pittig kapsel heeft.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoezo is ze nu niet leuk dan?
Sorry, heb al een hele tijd niet naar TBBT gekeken.
Big Bang Theory.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:50 schreef Pandaplint het volgende:
Waar kunnen we haar van kennen?![]()
Vind er overigens maar weinig aan
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoezo is ze nu niet leuk dan?
Sorry, heb al een hele tijd niet naar TBBT gekeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind je het gek met zo'n kapselquote:
Goed bezig, Jimmy!quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:52 schreef Bronson het volgende:
[..]Jezusgristus waarom doen vrouwen dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:52 schreef Bronson het volgende:
[..]Eh, da's inderdaad minder...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een raar koppie heeft ze zoScratch a liberal and you will find a fascist
Goeie vraag!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:55 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Jij bent ook van den vrouwenliefde?
Nee. Ik zag het voorbij komen toen ik haar naam Googlede.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:55 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Jij bent ook van den vrouwenliefde?
Maar tetten CG, tettenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee. Ik zag het voorbij komen toen ik haar naam Googlede.
Tettenquote:
Dat vragen wij mannen ons nou dagelijks af.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Jezusgristus waarom doen vrouwen dit.
QFTquote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:00 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dat vragen wij mannen ons nou dagelijks af.
Nee.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:02 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ook niet een beetje ofzo? Voor erbij?
Het kan alleen maar beter worden hierna.quote:
QFT!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:06 schreef Bronson het volgende:
GODSAMME TYUFUS MARIE HOEREN AIDS TERINGZOOI.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een positieve benaderingquote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het kan alleen maar beter worden hierna.
Ik denk het ja.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat een positieve benadering
Heb je de posityfus?
Maar goed, het niveau is iets omhoog gegaan, maar nog steeds niet veel met deze plaatquote:
Dat snapt niemand.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:12 schreef Againzender het volgende:
ik snap niet waarom Paul nog steeds zo'n prominente plek op de zender heeft.
Oh zo'n lachband comedyquote:
Ach, da's Seinfeld ook, maar Seinfeld is welquote:
Dat die lichtschakelaar niet in lijn hangt met de foto's stoort me.quote:
Of dat er OLLYWOOI staat op die foto.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:16 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat die lichtschakelaar niet in lijn hangt met de foto's stoort me.
En dat zwarte ding linksonder leid ook af.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Of dat er OLLYWOOI staat op die foto.
Ondanks dat, CONGRATULATIONSquote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo dat hebben we ook weer gehad.
Conclusie: Muis is gefaald als academicus en kan geen Engels.
Desondanks toch nog een 6.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo dat hebben we ook weer gehad.
Conclusie: Muis is gefaald als academicus en kan geen Engels.
Desondanks toch nog een 6.
Horizon staat scheef.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:21 schreef SilentChaos het volgende:
Verdomme, dan maar zo, geen lichtschakelaars of afgekapte foto's
[ afbeelding ]
De horizon staat scheefquote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:21 schreef SilentChaos het volgende:
Verdomme, dan maar zo, geen lichtschakelaars of afgekapte foto's
[ afbeelding ]
Verdommequote:
Nee rond. Net als een pannenkoek.quote:
Maakte ik een keer een filosofische opmerking, moet je het weer verknallenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:25 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nee rond. Net als een pannenkoek.
De achtergrond is compleet uitgebeten.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:24 schreef SilentChaos het volgende:
Verdomme
Herkansing:
[ afbeelding ]
Denk dat jij je daarvoor tot Jimmy moet richten.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Zeg
Knappe mannen! Ik kan wel een oppepper gebruiken!
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Zeg
Knappe mannen! Ik kan wel een oppepper gebruiken!
Je vindt jezelf niet knap?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:28 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Denk dat jij je daarvoor tot Jimmy moet richten.
Uitgebeten taart.quote:
Ik wil geen gedoe met mokkeltje.quote:
En hij moet z'n broek ophijsen.quote:
Wat niet weet wat niet deert.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik wil geen gedoe met mokkeltje.
Wie niet wipt, masturbeertquote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat niet weet wat niet deert.
Denk dat Jimmy je zo nooit gaat vertrouwen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat niet weet wat niet deert.
Photoshopquote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:46 schreef Bronson het volgende:
Mensen, houdt het toch bij fashion.![]()
[ afbeelding ]
Gewoon om 16.00 overschakelen naar 538quote:Op donderdag 15 oktober 2015 16:32 schreef Bronson het volgende:
Verdomme die lach van Frank, zo gruwelijk irritant.
Google kent je beter dan jezelfquote:
Nou, deze ad zit in de Voetbal International appquote:Op donderdag 15 oktober 2015 16:48 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Google kent je beter dan jezelf
En je hebt geklikt?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 16:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nou, deze ad zit in de Voetbal International app
Tsja daar wordt natuurlijk ook veel rond gestrooid met "je moeder Is een hoer" Dan krijg je dit soort advertentiesquote:Op donderdag 15 oktober 2015 16:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nou, deze ad zit in de Voetbal International app
We gaan hier om 16:00 uur juist van 538 naar Veronica... Coen en Sandertje zijn daarvóór al bijna net zoveel te horen met die debiele pizzashitquote:Op donderdag 15 oktober 2015 16:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Gewoon om 16.00 overschakelen naar 538
Frank kan ik heel slecht hebben en C&S moet ik altijd wel om lachen. Maar ik ben er meestal na het eerste uur ook al wel weer klaar mee. Dan ga ik over naar Spotifyquote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
We gaan hier om 16:00 uur juist van 538 naar Veronica... Coen en Sandertje zijn daarvóór al bijna net zoveel te horen met die debiele pizzashit.
Waar gaat t over?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:19 schreef Pandaplint het volgende:
Zo'n verhaal komt me ernstig bekend voor
Meid had een tinderdate met een jongen. Waar haar collega ook mee zat te tinderen.quote:
Tinder? Dat is inmiddels toch al weer op z'n retour?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:21 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Meid had een tinderdate met een jongen. Waar haar collega ook mee zat te tinderen.
Hoorde het ook toevalligquote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:21 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Meid had een tinderdate met een jongen. Waar haar collega ook mee zat te tinderen.
Alliteratiequote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoorde het ook toevallig
Goeie naam had die gast ook, opvallend
Ik geloof dat ik een alliteratiequote:
Stiekem hou ik hier wel vanquote:
poging tot slechte woordgrap. erg geillia!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jaja Rockje, dat zijn prima rijpe meloenen he?
twitter:Vindeo twitterde op donderdag 15-10-2015 om 18:57:30@coen @538 @michielveenstra http://t.co/CFoRQChOph reageer retweet
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:35 schreef wolfrolf het volgende:
Coen heeft zich versprokentwitter:Vindeo twitterde op donderdag 15-10-2015 om 18:57:30@coen @538 @michielveenstra http://t.co/CFoRQChOph reageer retweet
Geinig!quote:
DAB+quote:
AM/FM is de tegenhanger van AC/DCquote:
Dat hadden ze zeg maar gewoon niet moeten doen...quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:39 schreef Sersjee het volgende:
Waarom nou weer die Mary J Blige-versie... Die is zó veel minder dan de Originalaufnahme.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:39 schreef Sersjee het volgende:
Waarom nou weer die Mary J Blige-versie... Die is zó veel minder dan de Originalaufnahme.
Eens.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat hadden ze zeg maar gewoon niet moeten doen...
Ik gok omdat het kan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:53 schreef Bronson het volgende:
Verdomme waarom twee nummers van John Mayer achter elkaar?
Dat klopt helemaal, alleen jammer dat het dan net weer die artiest moet zijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik gok omdat het kan.
Van mij hoeft het niet, maar ja, Michiel is fan en ergens is het ook wel leuk dat zoiets kan. Ik zie het op een Q of 538 niet gauw gebeuren.
Eens een hele alternatieve invaldocente gehad die hier uitgebreid op ging biodanzaen voor de klas. Dat beeld vergeet ik nooit meerquote:
quote:
Biodanza.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 11:20 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Eens een hele alternatieve invaldocente gehad die hier uitgebreid op ging biodanzaen voor de klas. Dat beeld vergeet ik nooit meer
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 11:20 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Eens een hele alternatieve invaldocente gehad die hier uitgebreid op ging biodanzaen voor de klas. Dat beeld vergeet ik nooit meer
Laatst bijna met mokkeltje gaan kijken bij een biodanza festivalquote:
Wat flauwquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 11:31 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Laatst bijna met mokkeltje gaan kijken bij een biodanza festival
http://www.biodanza.nl/evenementen/biodanza-in-bourtange/
Maar ze wilde niet
Zonde.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 11:31 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Laatst bijna met mokkeltje gaan kijken bij een biodanza festival
http://www.biodanza.nl/evenementen/biodanza-in-bourtange/
Maar ze wilde niet
Doet altijd zo'n pijn als dat elastiek van die slip langs je piemelotje schuurtquote:
quote:
Nee hoor.quote:
quote:
Haar oude werk is prima!quote:
Eens. Maar toen ging ze zingen over Jezus in sandalen en toen was het een beetje afgelopen.quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:20 schreef Bronson het volgende:
Weten jullie nog die goeie ouwe tijd toen Stenders nu zijn momentje had? Wat een genot was dat.
quote:
Die sla je er zo uitquote:
Zo sta ik 's ochtends ook altijd mijn ontbijt klaar te maken.quote:
Leugens.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo sta ik 's ochtends ook altijd mijn ontbijt klaar te maken.
Duh.quote:
Leugens!quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Duh.
Geen vrouw stapt zo uit haar bed omdat ze het leuk vindt. De meesten stappen liever in hun oude pyjama het bed uit.
Mokkeltje stapt netjes uit haar bed in haar sexy lingerie en helemaal opgemaakt en haar netjes enzo?quote:
was het maar zo'n feest.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mokkeltje stapt netjes uit haar bed in haar sexy lingerie en helemaal opgemaakt en haar netjes enzo?
lucht wel opquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:56 schreef wolfrolf het volgende:
Beetje stressy dagje vandaag en dus al 4x gefaxed
Vraag Jimmyquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:14 schreef ieniminimuis het volgende:
ivm regen komt vriendje morgen niet en blijft dus niet slapen.
Verveling morgeniemand ideetjes?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:14 schreef ieniminimuis het volgende:
is dat er eentje die je geeft aan je nichtje van 8 ofzo? Wat een kinderlijk ding.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met clitstimulator
Ja echt hequote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
lucht wel op
[ afbeelding ]
I feel a big relief
Zo mooi als'ie dat krantje daar zat te lezen en een dikke fart lietquote:
Hoi.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb ooit de elektronica van een vrouwvriendelijke dildo geprogrammeerdquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
is dat er eentje die je geeft aan je nichtje van 8 ofzo? Wat een kinderlijk ding.
Is verboden in Delftquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb ooit de elektronica van een vrouwvriendelijke dildo geprogrammeerd
Industrieel Ontwerpers met hun onderzoeken en bijbehorende proto's
Pak die Jimmy eens goed beet zou ik zeggen!quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Het was ook de HBO variant van IOquote:
Uiteraard goed behandeld met rode pepersquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het was ook de HBO variant van IOdaar mocht het schijnbaar wel
Ze had wel echt goed onderzoek gedaan en het prototype na mijn elektronicageneuzel zelf getest
Helaas mocht ik er niet bij zijn
Kom je nu meequote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:45 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Uiteraard goed behandeld met rode pepers
Vertel eens meerquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:49 schreef ChatGirl het volgende:
Tram vs. Auto hier in de straat.
Tram heeft gewonnnen![]()
Boem, krak, toeteren en schreeuwen.quote:
twitter:rjmedia twitterde op zaterdag 17-10-2015 om 06:10:23Jezus @hermandeperman staan we dan met een 15 koppig feestorkest.. BEN JE ER NIET.. #MarconiAwards #nominatie #3fm http://t.co/wXJ256rACB reageer retweet
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 10:51 schreef rubbereend het volgende:
ze wilden vannacht Herman verrassengeen Herman
[ afbeelding ]twitter:rjmedia twitterde op zaterdag 17-10-2015 om 06:10:23Jezus @hermandeperman staan we dan met een 15 koppig feestorkest.. BEN JE ER NIET.. #MarconiAwards #nominatie #3fm http://t.co/wXJ256rACB reageer retweet
prima naam voor een radioshowquote:
hoe faxt Brummen?quote:
Het brumpt zo de pot in!quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik denk dat het voelt als een Brummer
Ouwe Brumbeer!!quote:
Heerlijk schijtdorpquote:
Ik denk dat je dat even aan Pandaplint of henkde_j moet vragen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Ouwe Brumbeer!!![]()
Weet jij eigenlijk waarom er altijd zo'n plastic bandje in Spaanse sloffen zit? Zeg maar bij de instap, vroeger waren ze wit.
deze vraag kan zo door naar SuperRadioquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Ouwe Brumbeer!!![]()
Weet jij eigenlijk waarom er altijd zo'n plastic bandje in Spaanse sloffen zit? Zeg maar bij de instap, vroeger waren ze wit.
hoi eent en mindquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
deze vraag kan zo door naar SuperRadio
Zo naar Zutphenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Verkeerde kant van de IJssel
ligt eraan, is mind een beetje makkelijk? Ik zoek namelijk iemand om makkelijk te scorenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hoi eent en mind
Ik ben van datingbureau wolfrofl
hebben jullie zinnin een blinde date?
Ik zie potentie
die fax ookquote:
Hoi. Je hebt gescoord, ik vertrek zo.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ligt eraan, is mind een beetje makkelijk? Ik zoek namelijk iemand om makkelijk te scoren
Godsnondeju, dat heb ik snel voorelkaarquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoi. Je hebt gescoord, ik vertrek zo.
Stuur maar een faxtuur!quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Godsnondeju, dat heb ik snel voorelkaar
Waar kan de faktuur heen?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoi. Je hebt gescoord, ik vertrek zo.
Klopt, vanmiddag naar Den Boschquote:
Heb je wel een milieuvergunning voor het gehele land?quote:Op zondag 18 oktober 2015 08:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klopt, vanmiddag naar Den Bosch
In aanvraag. Tot die tijd ontheffingquote:Op zondag 18 oktober 2015 09:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb je wel een milieuvergunning voor het gehele land?
Mag ik em houden? Ah toe? Alsjeblieft??quote:Op zondag 18 oktober 2015 10:27 schreef wolfrolf het volgende:
Die mint en eend ketsen gewoon op de 1e date!
#geengraseroverlatengroeien
Jahoor, voor graties!quote:Op zondag 18 oktober 2015 20:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Mag ik em houden? Ah toe? Alsjeblieft??
quote:
Misschien vervangt hij een afwezige/zieke? Ik doe ook regelmatig werk van anderen om die redenquote:Op maandag 19 oktober 2015 06:21 schreef Pino112 het volgende:
Cune leest bij 538, ik dacht dat hij dat niet zou doen?
jouw collega's moeten ook wel eens faxen zeker.quote:Op maandag 19 oktober 2015 06:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Misschien vervangt hij een afwezige/zieke? Ik doe ook regelmatig werk van anderen om die reden
aan DIE LUCHT te merken af en toe wel jaquote:Op maandag 19 oktober 2015 07:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
jouw collega's moeten ook wel eens faxen zeker.
Hij valt idd in voor Henk, schrijft ie op twitter.quote:Op maandag 19 oktober 2015 06:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Misschien vervangt hij een afwezige/zieke? Ik doe ook regelmatig werk van anderen om die reden
Nooit gehoord. Is t zo slecht?quote:
Vrolijke indie/britpop meuk uit Nederland.quote:Op maandag 19 oktober 2015 09:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nooit gehoord. Is t zo slecht?
Ik vind dat soort dingen ook altijd leuker dan dat het daadwerkelijk isquote:
Dát is wat overdreven, maar ik moest er wel even om gniffelen.quote:
ik vind het oprecht hilarischquote:Op maandag 19 oktober 2015 11:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dát is wat overdreven, maar ik moest er wel even om gniffelen.
hoi bronsno en ienieminiemuidquote:
That's what she said.quote:
ik geloof dat ik potentiequote:Op maandag 19 oktober 2015 11:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hoi bronsno en ienieminiemuid
Ik ben van datingburo woflrolf
hebben jullie zin in een blinde date
Ik zie potentie,
Die potentie-grappen worden ook steeds slapper.quote:
dat staat als een paal boven water ja.quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die potentie-grappen worden ook steeds slapper.
D'r wordt ook veel te hard aan getrokken.quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat staat als een paal boven water ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |