In aanvraag. Tot die tijd ontheffingquote:Op zondag 18 oktober 2015 09:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb je wel een milieuvergunning voor het gehele land?
Mag ik em houden? Ah toe? Alsjeblieft??quote:Op zondag 18 oktober 2015 10:27 schreef wolfrolf het volgende:
Die mint en eend ketsen gewoon op de 1e date!
#geengraseroverlatengroeien
Jahoor, voor graties!quote:Op zondag 18 oktober 2015 20:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Mag ik em houden? Ah toe? Alsjeblieft??
quote:
Misschien vervangt hij een afwezige/zieke? Ik doe ook regelmatig werk van anderen om die redenquote:Op maandag 19 oktober 2015 06:21 schreef Pino112 het volgende:
Cune leest bij 538, ik dacht dat hij dat niet zou doen?
jouw collega's moeten ook wel eens faxen zeker.quote:Op maandag 19 oktober 2015 06:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Misschien vervangt hij een afwezige/zieke? Ik doe ook regelmatig werk van anderen om die reden
aan DIE LUCHT te merken af en toe wel jaquote:Op maandag 19 oktober 2015 07:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
jouw collega's moeten ook wel eens faxen zeker.
Hij valt idd in voor Henk, schrijft ie op twitter.quote:Op maandag 19 oktober 2015 06:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Misschien vervangt hij een afwezige/zieke? Ik doe ook regelmatig werk van anderen om die reden
Nooit gehoord. Is t zo slecht?quote:
Vrolijke indie/britpop meuk uit Nederland.quote:Op maandag 19 oktober 2015 09:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nooit gehoord. Is t zo slecht?
Ik vind dat soort dingen ook altijd leuker dan dat het daadwerkelijk isquote:
Dát is wat overdreven, maar ik moest er wel even om gniffelen.quote:
ik vind het oprecht hilarischquote:Op maandag 19 oktober 2015 11:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dát is wat overdreven, maar ik moest er wel even om gniffelen.
hoi bronsno en ienieminiemuidquote:
That's what she said.quote:
ik geloof dat ik potentiequote:Op maandag 19 oktober 2015 11:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hoi bronsno en ienieminiemuid
Ik ben van datingburo woflrolf
hebben jullie zin in een blinde date
Ik zie potentie,
Die potentie-grappen worden ook steeds slapper.quote:
dat staat als een paal boven water ja.quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die potentie-grappen worden ook steeds slapper.
D'r wordt ook veel te hard aan getrokken.quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat staat als een paal boven water ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |