Dat die lichtschakelaar niet in lijn hangt met de foto's stoort me.quote:
Of dat er OLLYWOOI staat op die foto.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:16 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat die lichtschakelaar niet in lijn hangt met de foto's stoort me.
En dat zwarte ding linksonder leid ook af.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Of dat er OLLYWOOI staat op die foto.
Ondanks dat, CONGRATULATIONSquote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo dat hebben we ook weer gehad.
Conclusie: Muis is gefaald als academicus en kan geen Engels.
Desondanks toch nog een 6.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo dat hebben we ook weer gehad.
Conclusie: Muis is gefaald als academicus en kan geen Engels.
Desondanks toch nog een 6.
Horizon staat scheef.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:21 schreef SilentChaos het volgende:
Verdomme, dan maar zo, geen lichtschakelaars of afgekapte foto's
[ afbeelding ]
De horizon staat scheefquote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:21 schreef SilentChaos het volgende:
Verdomme, dan maar zo, geen lichtschakelaars of afgekapte foto's
[ afbeelding ]
Verdommequote:
Nee rond. Net als een pannenkoek.quote:
Maakte ik een keer een filosofische opmerking, moet je het weer verknallenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:25 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nee rond. Net als een pannenkoek.
De achtergrond is compleet uitgebeten.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:24 schreef SilentChaos het volgende:
Verdomme
Herkansing:
[ afbeelding ]
Denk dat jij je daarvoor tot Jimmy moet richten.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Zeg
Knappe mannen! Ik kan wel een oppepper gebruiken!
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Zeg
Knappe mannen! Ik kan wel een oppepper gebruiken!
Je vindt jezelf niet knap?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:28 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Denk dat jij je daarvoor tot Jimmy moet richten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |