DAB+quote:
AM/FM is de tegenhanger van AC/DCquote:
Dat hadden ze zeg maar gewoon niet moeten doen...quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:39 schreef Sersjee het volgende:
Waarom nou weer die Mary J Blige-versie... Die is zó veel minder dan de Originalaufnahme.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:39 schreef Sersjee het volgende:
Waarom nou weer die Mary J Blige-versie... Die is zó veel minder dan de Originalaufnahme.
Eens.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat hadden ze zeg maar gewoon niet moeten doen...
Ik gok omdat het kan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:53 schreef Bronson het volgende:
Verdomme waarom twee nummers van John Mayer achter elkaar?
Dat klopt helemaal, alleen jammer dat het dan net weer die artiest moet zijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik gok omdat het kan.
Van mij hoeft het niet, maar ja, Michiel is fan en ergens is het ook wel leuk dat zoiets kan. Ik zie het op een Q of 538 niet gauw gebeuren.
Eens een hele alternatieve invaldocente gehad die hier uitgebreid op ging biodanzaen voor de klas. Dat beeld vergeet ik nooit meerquote:
quote:
Biodanza.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 11:20 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Eens een hele alternatieve invaldocente gehad die hier uitgebreid op ging biodanzaen voor de klas. Dat beeld vergeet ik nooit meer
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 11:20 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Eens een hele alternatieve invaldocente gehad die hier uitgebreid op ging biodanzaen voor de klas. Dat beeld vergeet ik nooit meer
Laatst bijna met mokkeltje gaan kijken bij een biodanza festivalquote:
Wat flauwquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 11:31 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Laatst bijna met mokkeltje gaan kijken bij een biodanza festival
http://www.biodanza.nl/evenementen/biodanza-in-bourtange/
Maar ze wilde niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |