abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 12:42:29 #201
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156895749
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 12:30 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Mooizo, ik zal het doorgeven aan de 12jarige kindbruidjes die nu naar mannen van 40 worden gestuurd door het COA.

Zullen die meisjes vast beter van slapen. ^O^
ah, nog meer drogredenaties? Daar hebben we gewoon wetgeving voor lig t/m 14 jaar en binnenkort ook 15/16 jaar, dus kom maar op, volgende
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_156895759
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 12:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat er radicalen gekkies in Europa leven weten we natuurlijk al langer. En ik ontken ook niet dat er dingen zijn gebeurd en kunnen gebeuren in de toekomst. Ik betwijfel alleen sterk dat IS massaal strijders deze kant opstuurt. Die zijn veel te hard nodig in Irak en Syrie.

En het is inderdaad goed toeven in mijn wereldje. Zo heb ik 0,0 angst voor een aanslag.
Ik heb ook geen angst voor een aanslag.

Je hebt niet alleen IS he, die vooral in de regio zichzelf willen profileren.

Al-Qaida wil vooral aanslagen plegen in het Westen, die lachen zich nu dagelijks kapot hoe makkelijk ze de grens over kunnen.

Maar goed, dat doen die kwajongens niet volgens de voorstanders van de asielstroom en de mensen van de asielindustrie (die ook niet onafhankelijk zijn, maar dat zou jij moeten weten als journalist).
pi_156895775
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 12:27 schreef Smack10 het volgende:

Ja precies, angst zaaien, meer doet ISIS niet.

Leefde ik maar in jouw wereldje.
Nou, klopt toch? Zo werkt terreur nu eenmaal.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 12:44:33 #204
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156895777
voorstander van de asielstroom, dat is ook zo'n aparte drogredenatie ... niet dus
pi_156895796
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 12:43 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ik heb ook geen angst voor een aanslag.

Je hebt niet alleen IS he, die vooral in de regio zichzelf willen profileren.

Al-Qaida wil vooral aanslagen plegen in het Westen, die lachen zich nu dagelijks kapot hoe makkelijk ze de grens over kunnen.

Maar goed, dat doen die kwajongens niet volgens de voorstanders van de asielstroom en de mensen van de asielindustrie (die ook niet onafhankelijk zijn, maar dat zou jij moeten weten als journalist).
Wij hebben dan meer reden om Al Qaida uit te lachen. Blijkbaar is het heel eenvoudig om jihadisten deze kant op te sturen, maar zijn deze malloten niet in staat om een succesvolle aanslag te plegen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_156895910
quote:
3s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 12:52 schreef Re het volgende:

[..]

nuance gaat nou eenmaal niet samen met zeggen waar het op staat...

maar je kan ook een duitse politicus neersteken geloof ik om maar in dezelfde soort redenatie te gaan hangen
En dat is de ellende met dit soort maatschappelijke 'debatten'. Binnen no-time worden ze overschreeuwd door ranzig-rechts en dan gebeurt er niks meer. Ja, de VVD probeert er nog wat winst in de peilingen mee te scoren, maar aangezien dat soort plannen meestal ingaan tegen internationale mensenrechtenverdragen blijft het dan toch bij wat gelul aan de zijlijn.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 13:00:56 #207
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156895989
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 12:55 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

En dat is de ellende met dit soort maatschappelijke 'debatten'. Binnen no-time worden ze overschreeuwd door ranzig-rechts en dan gebeurt er niks meer. Ja, de VVD probeert er nog wat winst in de peilingen mee te scoren, maar aangezien dat soort plannen meestal ingaan tegen internationale mensenrechtenverdragen blijft het dan toch bij wat gelul aan de zijlijn.
de definitie van realisme hangt nogal van het kamp af waar het in geopperd wordt. Echt constructieve en haalbare oplossingen zijn er gewoon niet, dat is ook niet makkelijk accepteren dus gooien we alle problematiek maar op een hoop en denken de algemene gemene deler maar als het enige algemene probleem te zien.

hmmm ok dat klinkt te ingewikkeld geloof ik
pi_156896207
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 11:43 schreef Smack10 het volgende:

[..]

En wat doen we momenteel in Europa?

We importeren hordes groepen die elkaar afmaken, onthoofden in het Midden-Oosten naar hier.

We pikken mensen op die mensensmokkelaars betalen (de handel is ongeveer 300 miljoen euro). De mensenhandel is ondertussen geïnfiltreerd door terreurgroepen, dus die sponsor je ook + je krijgt een onbekend aantal jihadisten er gratis bij.

Er wordt overal gewaarschuwd, vanaf de NAVO, Eurojust, terreurdeskundigen in Europa dat er jihadisten binnenkomen en wat doen wij?

Mensen die zeggen, ja er is toch nog niks gebeurd.. ja het wil niet zeggen dat ze 3 dagen na aankomst hier de boel opblazen.

Timmermans wil de criminelen/terroristen afschrikken door duim-registratie. :')

De jihadisten die aan land komen, worden gewoon opgepikt door iemand van het netwerk.. die gaan echt niet de procedure in.. maar goed dat hoor je weer nergens.

Afgezien van de terreurdreiging importeren we ook sektarisch geweld, in de AZC's slaan ze elkaar nu al de koppen in.
Het is inderdaad bijna te triest en te debiel voor woorden de enorme politiek correcte naïviteit van beleidsmakers die we nu kunnen aanschouwen.

Niet leren van het verleden en gewoon doof en blind blijven voor de signalen uit de wereld / het land.

Dat dit het ultieme recept voor (steeds meer) ellende is lijkt me overduidelijk.
pi_156897483
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 12:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wij hebben dan meer reden om Al Qaida uit te lachen. Blijkbaar is het heel eenvoudig om jihadisten deze kant op te sturen, maar zijn deze malloten niet in staat om een succesvolle aanslag te plegen.
Een aanslag kan je zo plegen, een succesvolle aanslag waarbij de economie hard geraakt wordt vergt veel tijd en planning (vele jaren).

Ik zou maar niet te hard lachen, voor je het weet leggen ze wederom transportinfrastructuur lam, zoals scheepvaartroutes.

Mensen hebben het nu vooral over ISIS, maar ik denk dat qua netwerk en ideologie Al Qaida veel gevaarlijker is.

De fragiele economische toestand kan dat denk ik niet aan nu.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156903080
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 11:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Niet om het een of ander, maar jij bent in dit topic niet een keer racist of xenofoob genoemd. Wel loop je iedereen die het niet met jou eens is uit te maken voor poco.
Ik ben in NWS en POL zo vaak racist, extremist en xenofoob genoemd (terwijl ik dat niet ben) dat ik het volste recht heb om een paar die-hards tot poco te betitelen.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 19:24:38 #211
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_156903327
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 19:16 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik ben in NWS en POL zo vaak racist, extremist en xenofoob genoemd (terwijl ik dat niet ben) dat ik het volste recht heb om een paar die-hards tot poco te betitelen.
en niet voor PVV-er of tokkie uitgemaakt :?

* deedeetee heeft de hele serie al naar haar hoofd gekregen :P
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_156903531
quote:

[..]

Sorry hoor. Fok, en dan met name NWS en de FP, is een PVV bolwerk waar je niet extreem genoeg kunt zijn. Dat er eens iemand voorbij komt die dat soort classificaties hanteert legitimeert dat soort gejankbal geenszins. Sterker nog, als je de door jou zo geroemde lijn van Lubach omtrent dit debat hier hanteert krijg je ook gewoon van alle kanten de term 'policor' om je oren. Zal mij verder een rotzorg zijn aangezien in me toch superieur voel aan 90% van het klootjesvolk dat hier reageert en iets probeert te doen wat op discussiëren lijkt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_156903879
quote:

[..]

Ik dacht laat ik eens kijken wat ik kan vinden dus ik zocht op racist extremist elfletterig. Deze tekst is al heel lang onderdeel van jouw klaagzang niet?
NWS / Politie pakt tien IS-fans hun paspoort af
NWS / Hilversumse moskee tart herdenking
NWS / 'Marokkaan' veelgebruikt scheldwoord bij kinderen

En in 2008:
NWS / Weblogger opnieuw veroordeeld om homohaat
quote:
krijg ik onmiddelijk kreten als 'racist', 'extremist' en 'haatzaaier' naar m'n hoofd geslingerd.
Je bent wel heel zielig inderdaad.
pi_156912728
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 19:24 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Op argumenten en feiten kunnen ze namelijk niet winnen, dus gaan ze op de man spelen.
pi_156915015
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 19:24 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Tokkie (nog) niet. PVV'er, PVV-stemmer en PVV-sympathisant wel.

quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 19:32 schreef Monolith het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Sorry hoor. Fok, en dan met name NWS en de FP, is een PVV bolwerk waar je niet extreem genoeg kunt zijn. Dat er eens iemand voorbij komt die dat soort classificaties hanteert legitimeert dat soort gejankbal geenszins. Sterker nog, als je de door jou zo geroemde lijn van Lubach omtrent dit debat hier hanteert krijg je ook gewoon van alle kanten de term 'policor' om je oren. Zal mij verder een rotzorg zijn aangezien in me toch superieur voel aan 90% van het klootjesvolk dat hier reageert en iets probeert te doen wat op discussiëren lijkt.
Ik zou NWS toch echt geen PVV-bolwerk willen noemen. Ik kom hier allerlei soorten users tegen: realisten, maar ook links- en rechts-extremisten. Overigens vind ik het posten van een Calimero-plaatje niet echt getuigen van superioriteit. Maar smaken verschillen, natuurlijk...
pi_156915016
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 19:45 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik dacht laat ik eens kijken wat ik kan vinden dus ik zocht op racist extremist elfletterig. Deze tekst is al heel lang onderdeel van jouw klaagzang niet?
NWS / Politie pakt tien IS-fans hun paspoort af
NWS / Hilversumse moskee tart herdenking
NWS / 'Marokkaan' veelgebruikt scheldwoord bij kinderen

En in 2008:
NWS / Weblogger opnieuw veroordeeld om homohaat

[..]

Je bent wel heel zielig inderdaad.
De zoekfunctie is duidelijk niet meer wat -ie geweest is.
pi_156915115
Lol, bijna iedere "poweruser" van NWS die tegen dit soort zaken is wordt wel degelijk weggezet in een bepaalde hoek. Dus dat is voor Elfletterig echt wel het geval. Nog los van wat je kunt vinden via de search engine, zeker gezien mod edits later.

Laten we wel wezen, we weten allemaal wel zo ongeveer hoe en wat en tot op zekere hoogte doet iedereen daar aan mee. Vandaar dat het ook meestal aanvaringen zijn met dezelfde users. ;)

Overigens is het wel vreemd om te zeggen dat Fok! NWS een PVV-bastion is. Qua "powerusers" is het redelijk 50/50 lijkt me. Qua toevallige passanten is het misschien wel wat meer anti-immigratie op dit moment maar dat is ook niet zo vreemd gezien de huidige situatie, of wel? Het is niet alsof het hier net als GS of Powned is. En het is hier ook geen Joop.

Genuanceerd is het natuurlijk ook niet, zowel anti als pro. Dat is nu eenmaal het internet. Wie quote er nou een genuanceerde post? Niemand heeft er iets op aan te merken. Maar roep een keer dat die en die user de nieuwe Hitler is of die en die user zuigt asielzoekers achter het station en je hebt driehonderd quotes.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_156915139
Ik zit even aan de recharge jongens.

Lekker interessant allemaal dit geleuter over wie wat waar en waarom, allemaal buiten het onderwerp om.
Dorks.
pi_156949359
Vervolg de policors die dit soort mensen de mond willen snoeren. En stop met het verkwanselen van belastinggeld.
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_156949903
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 18:07 schreef KlapMongeaul het volgende:
Vervolg de policors die dit soort mensen de mond willen snoeren.
Ironisch.
pi_156950628
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 18:31 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ironisch.
Het gaat hier om landsbelang en de staatsveiligheid. Verbied de islam en rol het policornetwerk op.
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_156950922
Arresteer de burgemeester
pi_156950987
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 19:32 schreef Monolith het volgende:

[..]

Sorry hoor. Fok, en dan met name NWS en de FP, is een PVV bolwerk waar je niet extreem genoeg kunt zijn.
Hardop gelachen.
pi_156951372
quote:
10s.gif Op maandag 19 oktober 2015 19:11 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hardop gelachen.
Je kunt er om lachen. Je kunt ook gewoon even door de topiclist in NWS kijken. Maar goed, mensen duiken nou eenmaal graag in de slachtofferrol.
pi_156951404
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 19:00 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]

Het gaat hier om landsbelang en de staatsveiligheid. Verbied de islam en rol het policornetwerk op.
Je doet je naam wel eer aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')