abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156876426
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 05:08 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dit is dus wat ze met wensdenken bedoelen. De realiteit is een heel andere: mensen zijn niet van hun geloof te brengen, zonderen zich af, gaan alleen met de eigen gemeenschap om en de samenhang in de samenleving lijdt eronder.

Ik ben niet blij. Iedere geïmporteerde conservatieveling die een primitieve woestijnreligie hier mee naartoe brengt is er mij één te veel.
De die-hard wensdenkers zullen terwijl het bloed door de straten stroomt blijven roepen "We zijn er bijna jongens!"
pi_156876620
Vanaf 42:00.

Dit / dat stuk is echt verplichte kost.

Is datgene wat nu zeer zeker van groot belang is.

Zend dit nou eens zenderbreed uit i.p.v het policor geneuzel wat we nu voorgeschoteld krijgen.

Dan heb ik weer vertrouwen in Nederland / de mensheid.

Maar ik vrees dat het daarvoor al te laat is.
pi_156880694
quote:
14s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 01:59 schreef Elfletterig het volgende:
Journalist Wierd Duk is trending topic op Twitter. Waarom? Omdat hij zijn hart lucht in een online interview; alle dingen die hij bij PAUW niet kon zeggen omdat hem daar vroegtijdig de mond werd gesnoerd.

Link naar de website die hem interviewde: http://opiniez.com/2015/1(...)-pauw-kon-vertellen/

Het interview duurt 44 minuten, maar is een absolute aanrader om volledig te bekijken.
Directe link naar de video: https://player.vimeo.com/video/142343809

Duk gaat onder meer in op de vluchtelingenproblematiek, polarisatie in de samenleving, het gebrek aan kwalitatief debat, de verstikkende politieke correctheid, de steun voor extreem-rechts in Duitsland, het gevaar voor Europa wanneer Duitsland de problemen niet meer aankan en diverse andere onderwerpen.

Het is lang geleden dat ik zo'n goed betoog van iemand heb gehoord. Hopelijk krijgt dit navolging. Wierd Duk is een held. Alleen maar omdat hij zegt waarop het staat. Ons klimaat is tegenwoordig dusdanig dat je dit soort mensen daarom een held moet noemen; dat zou eigenlijk niet zo moeten zijn. Maar deze man verdient op dit moment zonder meer dit label.
Mijn interesse is gewekt.

Mijn complimenten voor Vimeo, de video speelt af zonder dat je een script hoeft toe te staan. Zo hoort het.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_156880902
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 12:09 schreef bamibij het volgende:
Haha, elfletterig. De tering jongen. Je tranenbuis moet toch onderhand wel eens uitgedroogd zijn?

De ene post huilen dat je in een hokje geplaatst wordt, en in de volgende users wegzetten als 'policor'.

''maar dat is anders''

:')
Ik huil nergens om. Ik neem de kwalificaties aan mijn adres voor kennisgeving aan. Wat dat betreft herken ik mezelf volledig in het verhaal dat Wierd Duk vertelt. Ook wat betreft het wensdenken, de totaal kritiekloze houding van sommigen en dat soort zaken. Ik zeg trouwens liever poco dan policor. Poco is lekker kort.
pi_156881248
quote:
Dat Nederlanders minder gelovig worden is allang bekend. De vraag is wat we hier de komende decennia zoal importeren. De recente Turkse verkiezingen lieten nog eens goed zien hoe conservatief Nederlandse Turken zijn in vergelijking met hoe er in Turkije wordt gestemd.

In Nederland stemde 64 procent van de Turken op de conservatieve, islamistische AK-partij. In Turkije zelf maar 40 procent. En over de lange arm van Ankara gesproken. Vandaag is dit in het nieuws: http://nos.nl/artikel/206(...)tij-stem-op-ons.html

Hoe dan ook: een seculiere, liberale en sterk ontkerkelijkte samenleving die van doen krijgt met de toestroom van grote groepen conservatief gelovigen? Dat is gewoon hét recept voor meer problemen en spanningen in de toekomst. Er zijn nu al tientallen incidenten in asielzoekerscentra die dat nog eens onderstrepen.
pi_156888553
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 12:15 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Een mening is nooit de waarheid. Maar er zijn wel feiten waar je niet omheen kunt. Feiten waarvan je er goed aan zou doen om ze in je meningsvorming te betrekken.

Een leuk voorbeeld in dit kader is de beïnvloeding van de publieke opinie rondom de stroom asielzoekers die nu binnenkomt. Media schetsen voortdurend het beeld van zielige families uit Syrië, die huis en haard hebben achtergelaten voor oorlog. De realiteit is dat de populatie asielzoekers er heel anders uitziet. De populatie bevat een onevenredig groot percentage alleenstaande, jonge mannen. En het barst ook van de mensen uit relatief veilige landen; of in elk geval landen die niet Syrië heten.

Vervolgens zie je dan hoe de ogen worden gesloten voor deze realiteit. Wie kritische vraagtekens stelt bij de instroom krijgt meteen de labeltjes opgeplakt, want die zegt dingen die niet wenselijk zijn. Nederland moet en zal immers de poorten wagenwijd openzetten.

Wat mijn eigen rol betreft: ik probeer feiten te betrekken in mijn meningsvormen. Ik probeer problemen wél onder ogen te zien, in plaats van ze weg te wimpelen. Ik zie diverse zorgwekkende ontwikkelingen in dit land, die in mijn optiek ruimschoots onvoldoende worden geadresseerd en aangepakt. Die zaken benoem ik.

Mijn opmerkingen worden vaak weersproken met sociaal wenselijke antwoorden uit de categorie "het valt allemaal wel mee", "je overdrijft", "je stelt je aan", "je bent een racist" en ga zo maar door. Omdat ik, zoals ik al schreef, een soort mechanisme in onze samenleving waarneem, ben ik dat het laatste jaar steeds vaker "poco" gaan noemen. Mensen mogen van mij best poco zijn hoor; het krioelt er op het Binnenhof van. Maar wat lost die houding nu werkelijk op? De problemen die er zijn, sudderen door en verergeren zich. Toekomstige generaties gaan ons vragen: waarom deden jullie toen niks, terwijl de problemen zich voor jullie ogen afspeelden?
Het zijn mensen die zich realiseren dat het echt niet zomaar goed gaat komen met hun thuis. De oorlog bedreigd zelfs de grenzen van die buurlanden waarnaar ze tijdelijk gevlucht zijn.
Willen ze een relatief normale toekomst dan moeten ze ergens anders heen. De tijdelijke kampen zijn geen optie voor jaren. Wat het al is inmiddels en het er vooral niet uitziet alsof dat erg snel zal veranderen. Het zal nog lang duren voordat Syrië weer veilig is en voor velen geld dat ze niets hebben om naar terug te keren, alleen maar bergen puin.

Het zo in wel degelijk oorlogsslachtoffers, dat een heel aantal hun familie achterlaten in de tijdelijke kampen, waar een toekomst opbouwen niet mogelijk is, doet daar niets aan af.
Zonder oorlog zouden velen wel naar huis gaan. Als het morgen stopt stopt de exodus.

Het wegzetten van vluchtelingen als gelukzoekers, mensen die het wel best hadden en alleen maar makkelijk onderhoud komen zoeken, vind ik echt een walgelijke verdraaiing van de werkelijkheid. Lang niet elke Syriër was arm toen ze begonnen met vluchten, sommigen zijn dat nog steeds niet. Maar maar een enkeling van ze was hierheen gekomen als er geen oorlog was geweest. Dat is de echte realiteit.

Ze gaan weg uit die buurlanden omdat de omstandigheden om daar langer te verblijven, zonder uitzicht op een ander alternatief, echt niet heel erg grappig zijn. Zo zouden zowel jij als ik ook niet willen leven. Voor eventjes, voor nood, ja, absoluut, maar jaren en wie weet hoe lang uiteindelijk? Nee. En als je echt eerlijk bent ontken je dat niet.

Het is ook waar dat wij hier niet de hele wereld kunnen dragen. Ik denk dus dat we veel meer moeten praten over wat dan wel met deze mensen ipv wat niet.
Dat ze niet in Syrië willen blijven en niet in noodomstandigheden willen blijven leven voor jaren kan je ze niet kwalijk nemen. Het is erg inhumaan om dat van mensen te eisen. Maar wat dan wel, hoe deze mensen wel een kans op een normale toekomst te geven?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_156889627
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 13:23 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Maar waarom ondervinden 'wij' daar geen last van dan? Want daar zit het wezenlijke verschil.
Omdat ze doen wat je ook van die 'anderen' wil. Ze kennen hun plaats, zijn onzichtbaar en dienstbaar.
Dat ze problemen onderling hebben maakt niet uit, dat ze niet integreren maakt niet uit, zolang ze maar lekkere loempia's maken.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_156891042
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 23:02 schreef erodome het volgende:

[..]

Het zijn mensen die zich realiseren dat het echt niet zomaar goed gaat komen met hun thuis. De oorlog bedreigd zelfs de grenzen van die buurlanden waarnaar ze tijdelijk gevlucht zijn.
Willen ze een relatief normale toekomst dan moeten ze ergens anders heen. De tijdelijke kampen zijn geen optie voor jaren. Wat het al is inmiddels en het er vooral niet uitziet alsof dat erg snel zal veranderen. Het zal nog lang duren voordat Syrië weer veilig is en voor velen geld dat ze niets hebben om naar terug te keren, alleen maar bergen puin.

Het zo in wel degelijk oorlogsslachtoffers, dat een heel aantal hun familie achterlaten in de tijdelijke kampen, waar een toekomst opbouwen niet mogelijk is, doet daar niets aan af.
Zonder oorlog zouden velen wel naar huis gaan. Als het morgen stopt stopt de exodus.

Het wegzetten van vluchtelingen als gelukzoekers, mensen die het wel best hadden en alleen maar makkelijk onderhoud komen zoeken, vind ik echt een walgelijke verdraaiing van de werkelijkheid. Lang niet elke Syriër was arm toen ze begonnen met vluchten, sommigen zijn dat nog steeds niet. Maar maar een enkeling van ze was hierheen gekomen als er geen oorlog was geweest. Dat is de echte realiteit.

Ze gaan weg uit die buurlanden omdat de omstandigheden om daar langer te verblijven, zonder uitzicht op een ander alternatief, echt niet heel erg grappig zijn. Zo zouden zowel jij als ik ook niet willen leven. Voor eventjes, voor nood, ja, absoluut, maar jaren en wie weet hoe lang uiteindelijk? Nee. En als je echt eerlijk bent ontken je dat niet.

Het is ook waar dat wij hier niet de hele wereld kunnen dragen. Ik denk dus dat we veel meer moeten praten over wat dan wel met deze mensen ipv wat niet.
Dat ze niet in Syrië willen blijven en niet in noodomstandigheden willen blijven leven voor jaren kan je ze niet kwalijk nemen. Het is erg inhumaan om dat van mensen te eisen. Maar wat dan wel, hoe deze mensen wel een kans op een normale toekomst te geven?
Ik waardeer de moeite die je in dit betoog hebt gestoken, maar je mist volgens mij het punt een beetje. Heel veel Nederlanders (onder wie ook ik) begrijpen best dat mensen voor oorlog op de vlucht slaan. En ze begrijpen ook wel dat Nederland een aandeel moet hebben in de opvang van die vluchtelingen.

Maar de realiteit is gewoon een andere: asielzoekers nemen geen genoegen met veiligheid, maar reizen bewust door naar Duitsland, Zweden, Nederland en andere landen met de beste voorzieningen. En de insteek is ook niet dat ze tijdelijk onderdak zoeken en daarna weer vertrekken; een aanzienlijke groep is erop uit om hier voor altijd te blijven. En bepaalde politieke partijen schetsen ook dat beeld dat ze hier moeten blijven, dat ze snel mogelijk moeten integreren, woonruimte moeten krijgen, werk moeten krijgen, etc.

Dan heb je dus een nieuwe situatie, want dan gaat het niet meer om de tijdelijke opvang van vluchtelingen, maar om een oncontroleerbare migratiestroom. En dat zijn dan niet alleen oorlogsvluchtelingen (ik ontken niet dat die er tussen zitten), maar ook economische vluchtelingen (wat ik een beter woord vind dan gelukszoekers). Ze komen ook voor een groot deel uit niet-onveilige landen. En alleenstaande (jonge) mannen zijn oververtegenwoordigd. Zo gauw we ze hier rechten geven, laten ze meteen hun familie overkomen.

En dan wordt ook nog net gedaan alsof die mensen een aanwinst zijn voor onze samenleving, terwijl dat in de verste verte niet het geval is (wat de overgrote meerderheid betreft). Ze zijn vaak laaggeschoold, soms zelfs analfabeet, ze brengen een compleet andere cultuur mee; eentje waarmee we hier al meer dan genoeg (integratie)problemen hebben. En dan komt er nog eens bij dat er politici zijn die doen alsof er geen bovengrens is voor het aantal asielzoekers dat Nederland op een fatsoenlijke manier kan handelen.

Hoe dan wel? Die mensen moeten zo snel mogelijk terug. Mensen uit veilige landen én mensen die zich hier misdragen, moeten linea-recta het land uit worden gestuurd. Mensen uit oorlogsgebied mogen tijdelijk blijven, maar moeten uiteindelijk ook terug. Ze horen in Nederland geen rechten te krijgen; alleen het recht op tijdelijk verblijf, met alleen de noodzakelijke voorzieningen. Zo gauw het kan, gaan ze terug. Dat vergt krachtig (militair) ingrijpen in Syrië en het vergt samenwerking met Turkije. Vluchtelingen daar opvangen is veel doematiger dan mensen hierheen laten komen.
pi_156894496
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 19:10 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik huil nergens om. Ik neem de kwalificaties aan mijn adres voor kennisgeving aan. Wat dat betreft herken ik mezelf volledig in het verhaal dat Wierd Duk vertelt. Ook wat betreft het wensdenken, de totaal kritiekloze houding van sommigen en dat soort zaken. Ik zeg trouwens liever poco dan policor. Poco is lekker kort.
Wees je ervan bewust dat er mensen zijn die de problemen die nu in de wereld / Europa spelen niet (willen) zien.

Ondanks de vele alarmbellen en rode lampen die dagelijks afgaan.

Wierd Duk verwoord het precies zoals het is , zeker het stuk vanaf 42:00 is iets dat ik al jaren roep en dat ook hier door sommigen als onbelangrijk wordt weggezet.

Die zich geroepen voelen de islam / moslims te verdedigen en tegelijkertijd de rest van de religies links laten liggen. Selectieve verontwaardiging is het en verbazingwekkend.

In combinatie met de enorme instroom die nu aan de gang is is dat een enorm probleem dat ook wij nu volop voor de kiezen gaan krijgen.

Dat zie ik , dat zie jij en dat ziet Duk. En zoals ik al zei , anderen zien dat (bewust) niet.

Die blijven liever de racist, xenofoob en PVV-er labels plakken omdat dat makkelijker en prettiger is dan je te moeten realiseren dat de gevaren reëel zijn en je je mening (wellicht eens) moet bijstellen.
pi_156894521
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 00:42 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik waardeer de moeite die je in dit betoog hebt gestoken, maar je mist volgens mij het punt een beetje. Heel veel Nederlanders (onder wie ook ik) begrijpen best dat mensen voor oorlog op de vlucht slaan. En ze begrijpen ook wel dat Nederland een aandeel moet hebben in de opvang van die vluchtelingen.

Maar de realiteit is gewoon een andere: asielzoekers nemen geen genoegen met veiligheid, maar reizen bewust door naar Duitsland, Zweden, Nederland en andere landen met de beste voorzieningen. En de insteek is ook niet dat ze tijdelijk onderdak zoeken en daarna weer vertrekken; een aanzienlijke groep is erop uit om hier voor altijd te blijven. En bepaalde politieke partijen schetsen ook dat beeld dat ze hier moeten blijven, dat ze snel mogelijk moeten integreren, woonruimte moeten krijgen, werk moeten krijgen, etc.

Dan heb je dus een nieuwe situatie, want dan gaat het niet meer om de tijdelijke opvang van vluchtelingen, maar om een oncontroleerbare migratiestroom. En dat zijn dan niet alleen oorlogsvluchtelingen (ik ontken niet dat die er tussen zitten), maar ook economische vluchtelingen (wat ik een beter woord vind dan gelukszoekers). Ze komen ook voor een groot deel uit niet-onveilige landen. En alleenstaande (jonge) mannen zijn oververtegenwoordigd. Zo gauw we ze hier rechten geven, laten ze meteen hun familie overkomen.

En dan wordt ook nog net gedaan alsof die mensen een aanwinst zijn voor onze samenleving, terwijl dat in de verste verte niet het geval is (wat de overgrote meerderheid betreft). Ze zijn vaak laaggeschoold, soms zelfs analfabeet, ze brengen een compleet andere cultuur mee; eentje waarmee we hier al meer dan genoeg (integratie)problemen hebben. En dan komt er nog eens bij dat er politici zijn die doen alsof er geen bovengrens is voor het aantal asielzoekers dat Nederland op een fatsoenlijke manier kan handelen.

Hoe dan wel? Die mensen moeten zo snel mogelijk terug. Mensen uit veilige landen én mensen die zich hier misdragen, moeten linea-recta het land uit worden gestuurd. Mensen uit oorlogsgebied mogen tijdelijk blijven, maar moeten uiteindelijk ook terug. Ze horen in Nederland geen rechten te krijgen; alleen het recht op tijdelijk verblijf, met alleen de noodzakelijke voorzieningen. Zo gauw het kan, gaan ze terug. Dat vergt krachtig (militair) ingrijpen in Syrië en het vergt samenwerking met Turkije. Vluchtelingen daar opvangen is veel doematiger dan mensen hierheen laten komen.
Mee eens.
pi_156894599
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 19:10 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Niet om het een of ander, maar jij bent in dit topic niet een keer racist of xenofoob genoemd. Wel loop je iedereen die het niet met jou eens is uit te maken voor poco.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 11:32:19 #187
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156894769
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 11:08 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Wees je ervan bewust dat er mensen zijn die de problemen die nu in de wereld / Europa spelen niet (willen) zien.

Wierd Duk verwoord het precies zoals het is , zeker het stuk vanaf 42:00 is iets dat ik al jaren roep en dat ook hier door sommigen als onbelangrijk wordt weggezet.

Die zich geroepen voelen de islam / moslims te verdedigen en tegelijkertijd de rest van de religies links laten liggen. Selectieve verontwaardiging is het en verbazingwekkend.

In combinatie met de enorme instroom die nu aan de gang is is dat een enorm probleem dat ook wij nu volop voor de kiezen gaan krijgen.

Dat zie ik , dat zie jij en dat ziet Duk. En zoals ik al zei , anderen zien dat (bewust) niet.

Die blijven liever de racist, xenofoob en PVV-er labels plakken omdat dat makkelijker en prettiger is dan je te moeten realiseren dat de gevaren reëel zijn en je je mening (wellicht eens) moet bijstellen.
mensen hebben er problemen mee dus is er een probleem, dat snapt iedereen wel, alleen wordt het probleem enorm uitvergroot aan de ene kant en wellicht gemarginaliseerd aan de andere kant. In principe zou de EU dit makkelijk opgelost moeten hebben maar daar faalt het. Het ligt daadwerkelijk niet aan een religie, al is het prettig om dat probleem toch vooral overal aan te koppelen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_156894910
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 11:08 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

En wat doen we momenteel in Europa?

We importeren hordes groepen die elkaar afmaken, onthoofden in het Midden-Oosten naar hier.

We pikken mensen op die mensensmokkelaars betalen (de handel is ongeveer 300 miljoen euro). De mensenhandel is ondertussen geïnfiltreerd door terreurgroepen, dus die sponsor je ook + je krijgt een onbekend aantal jihadisten er gratis bij.

Er wordt overal gewaarschuwd, vanaf de NAVO, Eurojust, terreurdeskundigen in Europa dat er jihadisten binnenkomen en wat doen wij?

Mensen die zeggen, ja er is toch nog niks gebeurd.. ja het wil niet zeggen dat ze 3 dagen na aankomst hier de boel opblazen.

Timmermans wil de criminelen/terroristen afschrikken door duim-registratie. :')

De jihadisten die aan land komen, worden gewoon opgepikt door iemand van het netwerk.. die gaan echt niet de procedure in.. maar goed dat hoor je weer nergens.

Afgezien van de terreurdreiging importeren we ook sektarisch geweld, in de AZC's slaan ze elkaar nu al de koppen in.
pi_156894930
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 19:27 schreef Elfletterig het volgende:
In Nederland stemde 64 procent van de Turken op de conservatieve, islamistische AK-partij. In Turkije zelf maar 40 procent.
Ook dat is oud nieuws. Dit soort 'migranten' blijft hetzelfde leven zoals zij of hun (voor)ouders deden op het moment dat ze vluchtten. Dat komt doordat ze hier niet integreren, hierdoor blijven ze hangen in het enige wat ze kennen, de cultuur zoals dat die was ten tijde van de migratie. In het geval van de migrant omdat hij zelf die cultuur toen in dat land meemaakte, in het geval van een (klein)kind van zo'n migrant omdat de (groot)ouders hem/haar met die cultuur opvoedde. Dit verschijnsel is bijvoorbeeld ook vastgesteld bij groepen Nederlanders in Spanje (een plaatsje waar veel Nederlanders samenleefden), die mensen hadden bepaalde achterhaalde Nederlandse gewoontes die in Nederland zelf zo goed als verdwenen waren. Alleen integreren Turken moeilijker in een 'westers' land dan dat 'westerse' mensen in een ander 'westers' land integreren.
#NoDAPL
pi_156894982
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 19:27 schreef Elfletterig het volgende:
In Nederland stemde 64 procent van de Turken op de conservatieve, islamistische AK-partij. In Turkije zelf maar 40 procent. En over de lange arm van Ankara gesproken. Vandaag is dit in het nieuws: http://nos.nl/artikel/206(...)tij-stem-op-ons.html
De Nederlandse overheid die namen en adressen doorspeelt aan buitenlandse overheden. De natte droom van de NAZI's van deze tijd, genocide was nooit zo gemakkelijk. Er is maar 1 gepaste maatregel: een flinke boete voor elk slachtoffer van deze kutstreek van de Nederlandse staat en per direct afschaffen dat de nationaliteit geregistreerd wordt.

"Büyük gelooft niet dat het Turkse consulaat er niets mee te maken heeft. "Het is of het Turkse consulaat of de vereniging van Diaynet-moskeeën. Zij zijn de enige die alle adresgegevens hebben." "

Alleen, hoe komen deze twee organisaties aan die gegevens? Van de Nederlandse staat. Het zal je maar gebeuren dat zonder jouw toestemming dit soort gegevens wordt overhandigd. En dat als je geen Turkse nationaliteit hebt.

[ Bericht 12% gewijzigd door Bram_van_Loon op 17-10-2015 11:55:49 ]
#NoDAPL
pi_156895014
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 11:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

De Nederlandse overheid die namen en adressen doorspeelt aan buitenlandse overheden.
De natte droom van de NAZI's van deze tijd, genocide was nooit zo gemakkelijk. Er is maar 1 gepaste maatregel: een flinke boete voor elk slachtoffer van deze kutstreek van de Nederlandse staat en per direct afschaffen dat de nationaliteit geregistreerd wordt.
Is dat niet strafbaar?
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 11:53:40 #192
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156895028
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 11:43 schreef Smack10 het volgende:

[..]

En wat doen we momenteel in Europa?

We importeren hordes groepen die elkaar afmaken, onthoofden in het Midden-Oosten naar hier.

We pikken mensen op die mensensmokkelaars betalen (de handel is ongeveer 300 miljoen euro). De mensenhandel is ondertussen geïnfiltreerd door terreurgroepen, dus die sponsor je ook + je krijgt een onbekend aantal jihadisten er gratis bij.

Er wordt overal gewaarschuwd, vanaf de NAVO, Eurojust, terreurdeskundigen in Europa dat er jihadisten binnenkomen en wat doen wij?

Mensen die zeggen, ja er is toch nog niks gebeurd.. ja het wil niet zeggen dat ze 3 dagen na aankomst hier de boel opblazen.

Timmermans wil de criminelen/terroristen afschrikken door duim-registratie. :')

De jihadisten die aan land komen, worden gewoon opgepikt door iemand van het netwerk.. die gaan echt niet de procedure in.. maar goed dat hoor je weer nergens.

Afgezien van de terreurdreiging importeren we ook sektarisch geweld, in de AZC's slaan ze elkaar nu al de koppen in.
er goed onderbouwd wel ...
pi_156895050
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 11:53 schreef Re het volgende:

[..]

er goed onderbouwd wel ...
Dan vertel even wat niet waar is dan?
pi_156895069
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 11:52 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Is dat niet strafbaar?
Zie de toevoeging, het lijkt er op dat ze indirect de adressen hebben doorgegeven, Nederland gaf het door aan X (ook laakbaar) en X gaf het door aan Y.
#NoDAPL
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 11:58:03 #195
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156895093
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 11:54 schreef Smack10 het volgende:

[..]

hordes onthoofden bla bla... je creëert je eigen doemscenario, prima verder, ik hou me wel bezig met echt belangrijke dingen
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 12:19:12 #196
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_156895389
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 13:23 schreef KoosVogels het volgende:
Iedereen heeft toch wel een Chinees in zijn of haar vriendengroep? Dat zijn immers zulke hartelijke, goed geïntegreerde mensen.
Ik krijg altijd een gratis biertje als ik chinees voer ga halen.
pi_156895434
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 11:54 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Nou, ten eerste zeggen de Veiligheidsdiensten dat er geen bewijs is dat er IS-strijders tussen de vluchtelingen zitten. Het is dan ook niet de NAVO die ervoor waarschuwt, maar IS zelf. En die club wil natuurlijk gewoon angst zaaien.
pi_156895508
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 12:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nou, ten eerste zeggen de Veiligheidsdiensten dat er geen bewijs is dat er IS-strijders tussen de vluchtelingen zitten. Het is dan ook niet de NAVO die ervoor waarschuwt, maar IS zelf. En die club wil natuurlijk gewoon angst zaaien.
De AIVD heeft geen bewijs. Dus dat wil niks zeggen.

Een jihadist die op de radar van veiligheidsdiensten was kon ook gewoon de thalys in met een AK47. :')

Andere veiligheidsdiensten, Eurojust waarschuwen al dat ISIS de asielstroom heeft geïnfiltreerd.

Ja precies, angst zaaien, meer doet ISIS niet.

Leefde ik maar in jouw wereldje.
pi_156895552
quote:
3s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 11:58 schreef Re het volgende:

[..]

hordes onthoofden bla bla... je creëert je eigen doemscenario, prima verder, ik hou me wel bezig met echt belangrijke dingen
Mooizo, ik zal het doorgeven aan de 12jarige kindbruidjes die nu naar mannen van 40 worden gestuurd door het COA.

Zullen die meisjes vast beter van slapen. ^O^
pi_156895578
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 12:27 schreef Smack10 het volgende:

[..]

De AIVD heeft geen bewijs. Dus dat wil niks zeggen.

Een jihadist die op de radar van veiligheidsdiensten was kon ook gewoon de thalys in met een AK47. :')

Andere veiligheidsdiensten, Eurojust waarschuwen al dat ISIS de asielstroom heeft geïnfiltreerd.

Ja precies, angst zaaien, meer doet ISIS niet.

Leefde ik maar in jouw wereldje.
Dat er radicalen gekkies in Europa leven weten we natuurlijk al langer. En ik ontken ook niet dat er dingen zijn gebeurd en kunnen gebeuren in de toekomst. Ik betwijfel alleen sterk dat IS massaal strijders deze kant opstuurt. Die zijn veel te hard nodig in Irak en Syrie.

En het is inderdaad goed toeven in mijn wereldje. Zo heb ik 0,0 angst voor een aanslag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')