quote:Op woensdag 17 september 2014 17:05 schreef hafez1234 het volgende:
Ik gebruik jood persoonlijk vaker.
Wat ben je ook een ontzettende Henk. Wat snap je niet aan het woord 'zichzelf'?quote:Op woensdag 17 september 2014 16:57 schreef Elfletterig het volgende:
Ironisch is het wel. Marokkaan, vergezeld van drie scheldwoorden die Marokkanen zelf het liefst in de mond nemen.
Dat Marokkanen nu zelf ook in dat illustere rijtje staan, zegt best veel. Maar dat ligt allemaal aan de die nare, verdomde, racistische Nederlanders. Het is niet zo dat Marokkanen dit over zichzelf hebben afgeroepen met hun gedrag. Niks daarvan.
De volledige essentie van mijn post is aan je voorbij gegaan. Knap.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:08 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wat ben je ook een ontzettende Henk. Wat snap je niet aan het woord 'zichzelf'?
'Henk' , beter dan al dat gevloek..quote:Op woensdag 17 september 2014 18:08 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wat ben je ook een ontzettende Henk. Wat snap je niet aan het woord 'zichzelf'?
kanker homo, kankerhoer, kankerMarrokaan, kankerjood?quote:Op woensdag 17 september 2014 16:48 schreef Leipo666 het volgende:
om mij heen hoor ik juist meerendeel het woord 'kanker' overal voorgeplakt...
Kankerhomo moet aan elkaar.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
kanker homo, kankerhoer, kankerMarrokaan, kankerjood?
Origineel is het wel ja, dat ik moet ik Weltschmerz nageven. Na termen als racist, extremist, haatzaaier en dubieus figuur naar het hoofd geslingerd te hebben gehad, is "Henk" wel verfrissend. Lekker kort ook.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:15 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
'Henk' , beter dan al dat gevloek..
Staat dat in de dikke ja?quote:Op woensdag 17 september 2014 18:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kankerhomo moet aan elkaar.
Tenzij je echt Henk heet natuurlijk.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Origineel is het wel ja, dat ik moet ik Weltschmerz nageven. Na termen als racist, extremist, haatzaaier en dubieus figuur naar het hoofd geslingerd te hebben gehad, is "Henk" wel verfrissend. Lekker kort ook.
Het is kankermarokkaan. Je kunt niet ineens hoofdletters gaan zetten middenin een woord.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
kanker homo, kankerhoer, kankerMarrokaan, kankerjood?
Dat gaat prima. Gewoon shift-Toets gebruiken.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:47 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Het is kankermarokkaan. Je kunt niet ineens hoofdletters gaan zetten middenin een woord.
Nee, zo heet ik niet echt. Daarom is het ook zo geniaal gevonden van Weltschmerz.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
Tenzij je echt Henk heet natuurlijk.
Maar dat is geen scheldwoord. Ze hebben het net zo goed over een "kankerlekker smatje".quote:Op woensdag 17 september 2014 16:48 schreef Leipo666 het volgende:
om mij heen hoor ik juist meerendeel het woord 'kanker' overal voorgeplakt...
en hypocrietquote:Op woensdag 17 september 2014 18:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Origineel is het wel ja, dat ik moet ik Weltschmerz nageven. Na termen als racist, extremist, haatzaaier en dubieus figuur naar het hoofd geslingerd te hebben gehad, is "Henk" wel verfrissend. Lekker kort ook.
Vooral omdat Elfletterig een smetteloze reputatie heeft.quote:Op donderdag 18 september 2014 02:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
en hypocriet
vergeet hypocriet niet
In plaats van opmerkingen over mijn reputatie zou je misschien je licht eens kunnen laten schijnen over het eigenlijke onderwerp. Hoe komt het volgens jou dat "Marokkaan" tegenwoordig een scheldwoord is. Een populair scheldwoord, zelfs.quote:Op donderdag 18 september 2014 10:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vooral omdat Elfletterig een smetteloze reputatie heeft.
Homo is ook een scheldwoord. Ligt dat aan de homo's ?quote:Op donderdag 18 september 2014 10:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In plaats van opmerkingen over mijn reputatie zou je misschien je licht eens kunnen laten schijnen over het eigenlijke onderwerp. Hoe komt het volgens jou dat "Marokkaan" tegenwoordig een scheldwoord is. Een populair scheldwoord, zelfs.
Ligt dat aan die afschuwelijke, racistische Nederlanders die lukraak Marokkanen tot slachtoffer maken? Of heeft het iets van doen met de reputatie die Marokkanen de afgelopen 30-40 jaar hebben opgebouwd?
Nee, dat ligt aan mensen die homo's / homoseksualiteit negatief vinden. Veel mannen vinden het beledigend om voor homo te worden uitgescholden. Dat komt over als het in twijfel trekken van hun mannelijkheid.quote:Op donderdag 18 september 2014 11:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Homo is ook een scheldwoord. Ligt dat aan de homo's ?
Oke.quote:Op donderdag 18 september 2014 11:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, dat ligt aan mensen die homo's / homoseksualiteit negatief vinden. Veel mannen vinden het beledigend om voor homo te worden uitgescholden. Dat komt over als het in twijfel trekken van hun mannelijkheid.
Zo heeft elk scheldwoord z'n eigen achtergrond.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |