Wha ha ha ha. Loos dreigement.quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:04 schreef Fien1989 het volgende:
Voor iedereen die de stok wil gaan weghalen op woensdag: niet doen. Anders degradeer ik de stok daarna tot brandhout
[..]
Yup
[..]
Haha
Dan wordt t slaag met een reserve stok...quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:07 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Ofwel, op woensdag laten liggenDan blijft Stok gewoon Stok
Jong geleerd hoppaquote:Op zondag 18 oktober 2015 22:14 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ga ook rustig geocachen met kind in een drager op mn rug dus ach
Zeker nooit vuurtje gestookt :pquote:Op maandag 19 oktober 2015 02:38 schreef Fien1989 het volgende:
Degradatie van Stok tot brandhout is maar een grapjeIk heb niet eens een houtkachel en de CV lust geen hout
Als het goed is nog steeds in Friesland. Ophuis, gemeente achtkarspelen. Ik zal er zo even langs rijdenquote:
Ga ik denken ik ook even doen... hopelijk klopt de pinpointquote:Op maandag 19 oktober 2015 18:29 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Als het goed is nog steeds in Friesland. Ophuis, gemeente achtkarspelen. Ik zal er zo even langs rijden.
Jij bent scheel.quote:Op maandag 19 oktober 2015 19:58 schreef Ou-Tannu het volgende:
Of ik ben scheel of de stok is al verhuist.. of de is gejat
Nah, ik ga niet naar Friesland.quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:20 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Dat iemand anders moeten bevestigen
Zo ver wij weten ligt ie er nog, en is Ou-Tannu scheelquote:Op maandag 19 oktober 2015 22:34 schreef Lizaatje het volgende:
Ligt de stok daar nog? Dan haal ik hem morgen weg, als niemand anders gaat.
Ik kon hem niet vindenquote:Op maandag 19 oktober 2015 22:34 schreef Lizaatje het volgende:
Ligt de stok daar nog? Dan haal ik hem morgen weg, als niemand anders gaat.
Maak je daar maar geen zorgen over. Fien kennende en het feit dat er 2 verplaatsingen op een dag plaats moeten vinden is al genoegquote:Op maandag 19 oktober 2015 23:36 schreef trein2000 het volgende:
Jongens niet verplaatsen tm woensdag. Dan mag fien niet.
Fien heeft hem verplaatstquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 01:09 schreef Lizaatje het volgende:
Nog daar dus?Ga ik hem morgen halen!
koop anders een eigen stokquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 01:24 schreef Fien1989 het volgende:
De stok ligt niet meer in Ophuis, in het beeldje is te zien dat ik 'm in mijn handen heb
Het is eigenlijk onhandig dat ik die stok vandaag heb meegenomen gezien de geplande gezamenlijke verplaatsing op woensdag
Maar ja, als ik de stok niet meenam en hij wordt daarna daadwerkelijk gestolen/verwijderd (doordat ik zo lang bij dat bord stond), dan ging waarschijnlijk niemand geloven dat ik hij er nog lag toen ik daar weg ging
Meenemen heeft verder als voordeel dat niemand 'm expres op woensdag kan weghalen.
Wat mijn plan nu is, is dat ik die stok morgen eventueel langs mijn route achterlaat. Dan heeft hij tenminste nog een extra plaats aangedaan in de tussentijd, voldoet aan de 24-uurs norm en maakt het mogelijk leuker woensdag dat hij nog opgehaald moet worden. Maar dan wordt de locatie natuurlijk pas later bekend gemaakt hier (voor het plaatsnamenregister), om te voorkomen dat hij woensdag weggaat
Als 2 verplaatsingen achter elkaar door dezelfde persoon een probleem is, dan komt de verplaatsing van woensdag toch op de naam v/d ander? Dan is dat ook opgelost
En op woensdag wordt maar één verplaatsing gedaan, want van wat ik heb begrepen mag je niet de stok neerleggen en de ander 'm weer laten meenemen als je samen verplaatst.
De regels worden zoals het nu is, zo minimaal mogelijk overtreden
Misschien moet je even afkicken. Je jaagt iedereen weg, straks ben jij de enige die de stok verplaatst.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 01:24 schreef Fien1989 het volgende:
De stok ligt niet meer in Ophuis, in het beeldje is te zien dat ik 'm in mijn handen heb
Het is eigenlijk onhandig dat ik die stok vandaag heb meegenomen gezien de geplande gezamenlijke verplaatsing op woensdag
Maar ja, als ik de stok niet meenam en hij wordt daarna daadwerkelijk gestolen/verwijderd (doordat ik zo lang bij dat bord stond), dan ging waarschijnlijk niemand geloven dat ik hij er nog lag toen ik daar weg ging
Meenemen heeft verder als voordeel dat niemand 'm expres op woensdag kan weghalen.
Wat mijn plan nu is, is dat ik die stok morgen eventueel langs mijn route achterlaat. Dan heeft hij tenminste nog een extra plaats aangedaan in de tussentijd, voldoet aan de 24-uurs norm en maakt het mogelijk leuker woensdag dat hij nog opgehaald moet worden. Maar dan wordt de locatie natuurlijk pas later bekend gemaakt hier (voor het plaatsnamenregister), om te voorkomen dat hij woensdag weggaat
Als 2 verplaatsingen achter elkaar door dezelfde persoon een probleem is, dan komt de verplaatsing van woensdag toch op de naam v/d ander? Dan is dat ook opgelost
En op woensdag wordt maar één verplaatsing gedaan, want van wat ik heb begrepen mag je niet de stok neerleggen en de ander 'm weer laten meenemen als je samen verplaatst.
De regels worden zoals het nu is, zo minimaal mogelijk overtreden
Dus dan moet ik al mijn zorgen maar vergeten? als ik me van alle shit in de wereld iets moet aan trekken.....quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:05 schreef Limburg82 het volgende:
Kom op mensen. In Slovenië zitten mensen in tentenkampen te verkleumen van de regen.
Thake a deep breath, pluk een roos en zet 'm op je hoed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |