De stok ligt niet meer in Ophuis, in het beeldje is te zien dat ik 'm in mijn handen heb

Het is eigenlijk onhandig dat ik die stok vandaag heb meegenomen gezien de geplande gezamenlijke verplaatsing op woensdag

Maar ja, als ik de stok niet meenam en hij wordt daarna daadwerkelijk gestolen/verwijderd (doordat ik zo lang bij dat bord stond), dan ging waarschijnlijk niemand geloven dat ik hij er nog lag toen ik daar weg ging

Meenemen heeft verder als voordeel dat niemand 'm expres op woensdag kan weghalen.
Wat mijn plan nu is, is dat ik die stok morgen eventueel langs mijn route achterlaat. Dan heeft hij tenminste nog een extra plaats aangedaan in de tussentijd, voldoet aan de 24-uurs norm en maakt het mogelijk leuker woensdag dat hij nog opgehaald moet worden. Maar dan wordt de locatie natuurlijk pas later bekend gemaakt hier (voor het plaatsnamenregister), om te voorkomen dat hij woensdag weggaat

Als 2 verplaatsingen achter elkaar door dezelfde persoon een probleem is, dan komt de verplaatsing van woensdag toch op de naam v/d ander? Dan is dat ook opgelost

En op woensdag wordt maar één verplaatsing gedaan, want van wat ik heb begrepen mag je niet de stok neerleggen en de ander 'm weer laten meenemen als je samen verplaatst.
De regels worden zoals het nu is, zo minimaal mogelijk overtreden