abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156960285
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 01:09 schreef Lizaatje het volgende:
Nog daar dus? ^O^ Ga ik hem morgen halen!
Fien heeft hem verplaatst
pi_156960331
De stok ligt niet meer in Ophuis, in het beeldje is te zien dat ik 'm in mijn handen heb :)

Het is eigenlijk onhandig dat ik die stok vandaag heb meegenomen gezien de geplande gezamenlijke verplaatsing op woensdag :{

Maar ja, als ik de stok niet meenam en hij wordt daarna daadwerkelijk gestolen/verwijderd (doordat ik zo lang bij dat bord stond), dan ging waarschijnlijk niemand geloven dat ik hij er nog lag toen ik daar weg ging :{

Meenemen heeft verder als voordeel dat niemand 'm expres op woensdag kan weghalen.

Wat mijn plan nu is, is dat ik die stok morgen eventueel langs mijn route achterlaat. Dan heeft hij tenminste nog een extra plaats aangedaan in de tussentijd, voldoet aan de 24-uurs norm en maakt het mogelijk leuker woensdag dat hij nog opgehaald moet worden. Maar dan wordt de locatie natuurlijk pas later bekend gemaakt hier (voor het plaatsnamenregister), om te voorkomen dat hij woensdag weggaat ;)

Als 2 verplaatsingen achter elkaar door dezelfde persoon een probleem is, dan komt de verplaatsing van woensdag toch op de naam v/d ander? Dan is dat ook opgelost :)

En op woensdag wordt maar één verplaatsing gedaan, want van wat ik heb begrepen mag je niet de stok neerleggen en de ander 'm weer laten meenemen als je samen verplaatst.

De regels worden zoals het nu is, zo minimaal mogelijk overtreden :)
pi_156961114
:')
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 07:10:01 #179
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_156961121
_O-
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_156961165
Ook gewoon nog om half elf in de avond :D _O_
Hooray for boobies!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 20 oktober 2015 @ 07:47:51 #181
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_156961316
Had hem dan laten liggen :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 07:48:55 #182
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_156961323
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 01:24 schreef Fien1989 het volgende:
De stok ligt niet meer in Ophuis, in het beeldje is te zien dat ik 'm in mijn handen heb :)

Het is eigenlijk onhandig dat ik die stok vandaag heb meegenomen gezien de geplande gezamenlijke verplaatsing op woensdag :{

Maar ja, als ik de stok niet meenam en hij wordt daarna daadwerkelijk gestolen/verwijderd (doordat ik zo lang bij dat bord stond), dan ging waarschijnlijk niemand geloven dat ik hij er nog lag toen ik daar weg ging :{

Meenemen heeft verder als voordeel dat niemand 'm expres op woensdag kan weghalen.

Wat mijn plan nu is, is dat ik die stok morgen eventueel langs mijn route achterlaat. Dan heeft hij tenminste nog een extra plaats aangedaan in de tussentijd, voldoet aan de 24-uurs norm en maakt het mogelijk leuker woensdag dat hij nog opgehaald moet worden. Maar dan wordt de locatie natuurlijk pas later bekend gemaakt hier (voor het plaatsnamenregister), om te voorkomen dat hij woensdag weggaat ;)

Als 2 verplaatsingen achter elkaar door dezelfde persoon een probleem is, dan komt de verplaatsing van woensdag toch op de naam v/d ander? Dan is dat ook opgelost :)

En op woensdag wordt maar één verplaatsing gedaan, want van wat ik heb begrepen mag je niet de stok neerleggen en de ander 'm weer laten meenemen als je samen verplaatst.

koop anders een eigen stok
pi_156961394
Godsamme maria, dit topic. :')
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 08:09:23 #184
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_156961451
Ik ben er wel klaar mee eigenlijk. Houdoe.
pi_156961461
Ik denk oprecht Fien, dat je met je enthousiasme en creativiteit niet door hebt hoe veel lol je bij een aantal mensen laat verdwijnen. Voor mij is in elk geval de grens bereikt: ik flikker het topic uit MyAT. Veel plezier met jezelf en de Stok. Ik hoop daadwerkelijk dat je er ongelofelijk veel plezier aan hebt beleefd om het zo te verpesten voor mensen.
pi_156961830
Geweldige soap dit _O_
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_156962055
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 01:24 schreef Fien1989 het volgende:

Misschien moet je even afkicken. Je jaagt iedereen weg, straks ben jij de enige die de stok verplaatst.
pi_156962105
Ik ben er ook klaar mee. doei.
pi_156962169
Verander de TT maar in de FIEN!STOK door Nederland #187 In de ..... van Fien1989 (Fien1989) :P
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 09:41:26 #190
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_156962381
Ik heb die stok inderdaad in ophuis een beetje uit het zicht gelegd. Lag tussen het gras, onder het bord.

Maar dit is wel jammer. Die stok wordt daar echt niet gejat. In die omgeving is niks te doen, niemand zal zomaar die stok meenemen. Het spel wordt er niet leuker op zo.
pi_156962964
Wat een haat allemaal... :{

Wat mij betreft is de verplaatsing morgen voor mij de laatste, daarna doe ik niet meer mee. Ik heb er ook geen zin meer in :{ Alleen maar omdat ik meer tijd erin steek dan gemiddeld, daardoor vaker aan de beurt ben en verre verplaatsingen kan doen, wordt dat niet gewaardeerd :{ Ik bedoel... ik heb niemand tegengehouden om te gaan... en iedereen staat vrij om 'm van de een op de andere dag het halve land over te laten gaan...

Een v/d stevaste nummer 1 klagers haalt 'm trouwens zelf bijna nooit op, maar ondertussen wel klagen dat ik te enthousiast ben :{ En dat begon al voor het incident met dat Josefiendorp-bord, dus daar lag het niet aan. Klagen dat ik weer aan de beurt ben en dan op een kwetsende manier zeggen dat je andere dingen te doen heb als ik zeg dat je 'm mag gaan ophalen, vind ik ook niet leuk. Klaag dan niet als je zelf er toch geen tijd voor hebt... :{ Dat soort dingen irriteren mij ook, alleen zeg ik er niet veel over.

Enige fout is mogelijk dat ik 'm gisteren heb opgehaald. Maar als er niet zo werd geroepen 'm expres morgen weg te halen voor me (wat ik ook niet lief vind), had dat ook niet gehoeven, of ik dropte 'm wel in een naburig dorp :{

Hoe dan ook, na morgen doe ik niet meer mee. En hebben jullie je stok terug. Ik ben het onderhand ook zat, en dan vooral de haat die ik telkens terugkrijg :{
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:37:41 #192
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_156963182
Nou Fien,

Het gaat er meer om dat je dingen aankondigd, niet aan houdt, je de regels wilt ombuigen, en je nu enkele malen mensen op het verkeerde been hebt gezet en voor niets heb laten reizen naar een bord.
Dat is buiten je overenthousiasme en vele verplaatsingen om.

Kijk eens naar de geschiedenis van de stok, hoeveel verplaatsingen per persoon en de tijden daartussen. Probeer daar een beetje meer in mee te gaan.
Nu zit ik af en toe te kijken, heb ik een gaatje, kan ik hem verplaatsen? En dan is het vaak, oh nee, Fien was me alweer voor.

Na gisteravond ging ik vanochtend het topic in om te kijken waar Ou-Tannu hem zou neerleggen (meestal deze omgeving). Misschien een tripje met mijn kinderen in de auto, die zich de halve dag vervelen (herfstvakantie). Het was immers nog geen woensdag, dus je zou je ook best kunnen begeven naar een nieuwe locatie en op woensdag lag die heus weer op een plekje.

Dan is het een domper om te zien dat jij hem alweer verplaatst hebt, dat ie waarschijnlijk weer uit het noorden verdwijnt en dat je van plan bent een nieuwe locatie niet volgens de regels aan te geven. Zodat ik vandaag niet op stokjacht kan. Alleen omdat jij je 1) niet kan inhouden en 2) perse morgen met de stok op jacht wil.

Waarom ben je in vredesnaam dan gisteren helemaal naar Ophuis gegaan? Heb vertrouwen in de andere spelers....
Ja, er zijn andere spelers. Het gaat niet alleen om jou
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:46:06 #193
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_156963336
Ik snap nou ook niet helemaal wat het plan is. Wordt de stok vandaag nu ergens neergelegd of niet?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_156963387
Jammer dat je er mee stopt. -O- Ik vond het enthousiasme vaak wel geinig. Het zorgde wel voor wat variatie in het spel in plaats van een 'gewone' verplaatsing, niet dat daar iets mis mee is. Verder ben ik het op zich wel eens met Tara dat mensen op het verkeerde been zetten soms kan leiden tot irritatie bij de andere spelers. Misschien zien we jou en de andere spelers die aangeven dat ze er mee willen stoppen ooit wel weer terug. ^O^
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:05:29 #195
364261 Limburg82
I shit you not.
pi_156963714
Kom op mensen. In Slovenië zitten mensen in tentenkampen te verkleumen van de regen.
Thake a deep breath, pluk een roos en zet 'm op je hoed.
pi_156963964
Nou ik heb dus echt bij de borden gekeken en ook in de grond lopen porren..... maar geen stok gevonden... ik zal dan wel niet goed genoeg gekeken hebben denken ik.. al stel ik me er nu toch wel enkele vraagtekens bij.......
pi_156964366
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 11:05 schreef Limburg82 het volgende:
Kom op mensen. In Slovenië zitten mensen in tentenkampen te verkleumen van de regen.
Thake a deep breath, pluk een roos en zet 'm op je hoed.
Dus dan moet ik al mijn zorgen maar vergeten? als ik me van alle shit in de wereld iets moet aan trekken.....
pi_156964380
Fien :') Als je op deze manier door gaat kom je zeker in de top zoveel verplaatsers. Je bent de enige dan nog :+ knap na bijna 190 topics en hoeveel jaar eigenlijk?

[ Bericht 55% gewijzigd door lynda op 20-10-2015 11:49:06 ]
pi_156964633
Ik heb daar gisteravond ook nog rondgereden rond half 9 en de stok lag er zeker weten niet. Heb bij elk bord met MN handen rond het bord gevoeld. Geen stok. Jammer dat iemand het zo kan verpesten. Ik stop...
pi_156964715
Ik ben benieuwd waar de stok terecht komt!

#TeamJosefien
lekker faxen heel de dag echt genot
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')