Nou, Gaza platbombarderen vanwege een paar mislukte raketten die in een woestijn terecht kwamen vind ik zeker niet redelijk.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:53 schreef Slaro het volgende:
En of Israel elke redelijkheid schoffeert ligt maar net aan wat jouw definitie van redelijkheid is. Wat is jouw definitie van redelijkheid?
Moeten ze die vergunningen bij de Palestijnse Autoriteit aanvragen of gaat dat in Tel Aviv?quote:Op woensdag 23 december 2015 19:12 schreef berko13 het volgende:
EU projecten in Judea en Samaria (Westbank) die daar zonder bouwvergunning zijn neergeplant gaan ook geregeld tegen de vlakte.
De inwoners van de Gazastrook laten zich als menselijk schild gebruiken door de terroristen!quote:Op woensdag 23 december 2015 20:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou, Gaza platbombarderen vanwege een paar mislukte raketten die in een woestijn terecht kwamen vind ik zeker niet redelijk.
Je hebt nogal veel keus als de Israeli's de grenzen dicht houden.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Moeten ze die vergunningen bij de Palestijnse Autoriteit aanvragen of gaat dat in Tel Aviv?
[..]
De inwoners van de Gazastrook laten zich als menselijk schild gebruiken door de terroristen!
In Jeruzalem ofcoursequote:Op woensdag 23 december 2015 20:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Moeten ze die vergunningen bij de Palestijnse Autoriteit aanvragen of gaat dat in Tel Aviv?
Ze bewijzen in elk geval dat muren wel degelijk mensen tegen houden, dat fabeltje kan dus ook de prullenbak in.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hebt nogal veel keus als de Israeli's de grenzen dicht houden.
Staan daar tegenwoordig overheidskantoren? Ik dacht Tel Aviv de bestuurlijke hoofdstad was.quote:
Maar geen aanslagen.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:23 schreef berko13 het volgende:
[..]
Ze bewijzen in elk geval dat muren wel degelijk mensen tegen houden,
Niks raars aan, Israel kan ook goede dingen doen en dat mag best gezegd worden. Israel is een parel in het midden oosten en de sunnitische Arabieren beginnen langzamerhand in te zien dat Israel de enige oplossing is tegen terreur en vooral die van sjitische terreur groepen zoals Hezbollah en Iran. Een mooie revolutie komt te weeg waarin de sunnitische Arabier hand in hand met de Jood samen het Perzisch terreur ten strijde gaan.quote:Op maandag 21 december 2015 12:38 schreef Szikha2 het volgende:
twitter:freedaraa11 twitterde op zondag 20-12-2015 om 07:39:23Israeli Heroes thankfully have killed one of the most evil terrorist Samir Kuntar the killer of babies &children. Samir Kuntar rest in hill reageer retweet
twitter:freedaraa11 twitterde op zondag 20-12-2015 om 07:46:39What a beautiful news.Israel manage to do a job that Sunni Arabs failed 2do.At least FSA Heroes killed Gen Sulimani https://t.co/7xDSOzD1M2 reageer retweet
Hahatwitter:freedaraa11 twitterde op zondag 20-12-2015 om 07:49:35Thank you Israel.Terrorist Samir Kuntar and Other terrorist Huzbollah leaders have been killed by Israeli raids. What a beautiful job reageer retweet
Gekke wereld leven we in
Ik denk in beidequote:Op [quote]
[b]Op woensdag 23 december 2015 20:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Staan daar tegenwoordig overheidskantoren? Ik dacht Tel Aviv de bestuurlijke hoofdstad was.
Zoek even op waar het ministerie van Buza staat, dan heb ik het in het vervolg goed.quote:
https://nl.wikipedia.org/(...)n_Buitenlandse_Zakenquote:Op woensdag 23 december 2015 20:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Zoek even op waar het ministerie van Buza staat, dan heb ik het in het vervolg goed.
Volgens mij zijn er voldoende raketten ook op bewoond gebied terecht gekomen al dan niet neergeschoten, maar Israel mag hier tegen optreden, of had je elke reactie niet redelijk gevonden?quote:Op woensdag 23 december 2015 20:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou, Gaza platbombarderen vanwege een paar mislukte raketten die in een woestijn terecht kwamen vind ik zeker niet redelijk.
Een poging de daders te pakken en berechten zou nog enigszins te begrijpen zijn, maar Gaza platbombarderen is excessief.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:52 schreef Slaro het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er voldoende raketten ook op bewoond gebied terecht gekomen al dan niet neergeschoten, maar Israel mag hier tegen optreden, of had je elke reactie niet redelijk gevonden?
Oh FFSquote:Op woensdag 23 december 2015 20:28 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Niks raars aan, Israel kan ook goede dingen doen en dat mag best gezegd worden. Israel is een parel in het midden oosten en de sunnitische Arabieren beginnen langzamerhand in te zien dat Israel de enige oplossing is tegen terreur en vooral die van sjitische terreur groepen zoals Hezbollah en Iran. Een mooie revolutie komt te weeg waarin de sunnitische Arabier hand in hand met de Jood samen het Perzisch terreur ten strijde gaan.
Maar de daders zijn de leden van Hamas, de leiders, hoe dacht je die even te pakken? Overigens platbombarderen, volgens mij staat er nog een behoorlijk gedeelte van Gaza overeind, dus wat dat betreftquote:Op woensdag 23 december 2015 21:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een poging de daders te pakken en berechten zou nog enigszins te begrijpen zijn, maar Gaza platbombarderen is excessief.
Ach gut, er staat nog iets overeind. Ben je niet helemaal tevreden?quote:Op woensdag 23 december 2015 21:08 schreef Slaro het volgende:
[..]
Maar de daders zijn de leden van Hamas, de leiders, hoe dacht je die even te pakken? Overigens platbombarderen, volgens mij staat er nog een behoorlijk gedeelte van Gaza overeind, dus wat dat betreft![]()
!
Ach ruim 1.500 burgerdoden, dat hoort er "gewoon" bij.quote:Op woensdag 23 december 2015 21:08 schreef Slaro het volgende:
[..]
Maar de daders zijn de leden van Hamas, de leiders, hoe dacht je die even te pakken? Overigens platbombarderen, volgens mij staat er nog een behoorlijk gedeelte van Gaza overeind, dus wat dat betreft![]()
!
Nou platbombarderen en wat raketten in de woestijn klinkt toch heel anders dan wat er werkelijk is gebeurd?!quote:Op woensdag 23 december 2015 21:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ach gut, er staat nog iets overeind. Ben je niet helemaal tevreden?
Veel slachtoffers inderdaad, maar hoe, Israel heeft verantwoordelijkheid maar Hamas kent de reactie van Israel toch ook als ze raketten gaan schieten.quote:Op woensdag 23 december 2015 21:14 schreef idefixide het volgende:
[..]
Ach die paar duizend burgerdoden, dat hoort er "gewoon" bij.
http://gazadeathtoll.org/
Euhm er wonen ontzettend veel Persische Joden in Israel. Veel Joden die Tat taal spreken of Juhori en zij zijn Iraanse Joden. Juhori taal is verwant aan het Persisch. Islam heeft Iran gekaapt.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:28 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Niks raars aan, Israel kan ook goede dingen doen en dat mag best gezegd worden. Israel is een parel in het midden oosten en de sunnitische Arabieren beginnen langzamerhand in te zien dat Israel de enige oplossing is tegen terreur en vooral die van sjitische terreur groepen zoals Hezbollah en Iran. Een mooie revolutie komt te weeg waarin de sunnitische Arabier hand in hand met de Jood samen het Perzisch terreur ten strijde gaan.
Blaming the Victim? Hamas is ontstaan naar aanleiding van Israëlische misdaden.quote:Op woensdag 23 december 2015 21:15 schreef Slaro het volgende:
[..]
Veel slachtoffers inderdaad, maar hoe, Israel heeft verantwoordelijkheid maar Hamas kent de reactie van Israel toch ook als ze raketten gaan schieten.
Misdaden?quote:Op woensdag 23 december 2015 21:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Blaming the Victim? Hamas is ontstaan naar aanleiding van Israëlische misdaden.
Zoals het platbombarderen van Gaza.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |