abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 12 oktober 2015 @ 21:37:32 #1
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_156791271


Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

6.gif Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

99.gif Onze stamgasten
Pagan | Strega | ferrari_rood | Rewimo | indaha | Miss_Dynastie | De_Kardinaal | Laysa | Candaasje | Adnap | PaarsBeestje | roos85 | Toekito | Thinkk-Pinkk | Duufje | Kper_Norci | Bamba

pagan_vlag.gifvl0011b057%2060x60.JPGuui1.pngOnslowicon.jpgCat.jpgfok.jpg261gha0.jpg16jrk11.jpgfosielfok.jpgpanda2aj6d08.gifSmallnster.jpgaSUQ6vF.gifNLU6p2k.gifalan_avatar.gifuser.jpgezgif-save.gifVampire.gif

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.fuckneehe.gif 10.

quote:
261gha0.jpg

De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
quote:
lindsey_album.jpg

Barbaaf Ook jij bent ons helaas ontvallen. We missen je en we hopen dat je samen met D_K op ons let!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_156791503
Ha niet meer leeg
I solemnly swear i'm up to no good
pi_156791624
Ik had het al gezien Rewimo maar Fok! en mijn telefoon zijn niet vaak vriendjes dus.. :P O-).
Duvel & Niels
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 12 oktober 2015 @ 21:59:25 #4
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_156791990
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 21:47 schreef Duufje het volgende:
Ik had het al gezien Rewimo maar Fok! en mijn telefoon zijn niet vaak vriendjes dus.. :P O-).
Graag gedaan hoor :P
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_156792019
:*
Duvel & Niels
pi_156792084
Ik voel me ouuud. Ik werd van het weekend 'ergens rond de dertig' geschat en ookal was het een 13 jarige, kan ik het niet uit m'n hoofd zetten :(

Disclaimer: Dit betekend niet dat ik jullie 30+ers oud vind maar hey ik ben pas begin twintig :'(
Duvel & Niels
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 12 oktober 2015 @ 22:05:32 #7
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_156792174
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:02 schreef Duufje het volgende:
Ik voel me ouuud. Ik werd van het weekend 'ergens rond de dertig' geschat en ookal was het een 13 jarige, kan ik het niet uit m'n hoofd zetten :(

Disclaimer: Dit betekend niet dat ik jullie 30+ers oud vind maar hey ik ben pas begin twintig :'(
Je bent gewoon oud :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_156792192
haha lol oud..

Ik moet nog steeds wennen als mensen mij mevrouw noemen :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_156792209
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
haha lol oud..

Ik moet nog steeds wennen als mensen mij mevrouw noemen :')
Voelt zo oud he :{
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  † In Memoriam † maandag 12 oktober 2015 @ 22:10:17 #10
43556 miss_dynastie
pi_156792281
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:02 schreef Duufje het volgende:
Ik voel me ouuud. Ik werd van het weekend 'ergens rond de dertig' geschat en ookal was het een 13 jarige, kan ik het niet uit m'n hoofd zetten :(

Disclaimer: Dit betekend niet dat ik jullie 30+ers oud vind maar hey ik ben pas begin twintig :'(
Ik werd twintig min geschat door een 12-jarige. Ik heb gevraagd of ik haar mocht adopteren :7
pi_156792354
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:06 schreef roos85 het volgende:

[..]

Voelt zo oud he :{
Ja echt.
In mijn hoofd ben ik ook nog geen 26 ofzo.. Dan moet je toch kei verantwoordelijk zijn enzo :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_156792389
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
haha lol oud..

Ik moet nog steeds wennen als mensen mij mevrouw noemen :')
Ze zei ook nog u tegen me, toen ik zei he doe eens niet ik voel me al zo oud. Antwoord: "ik kan er niks aan doen ik heb geleerd om u te zeggen tegen ou.. *slikt de woorden 'oude mensen' in en lacht sneaky* pubers, you gotta love them :') o|O

MD das fijn!! Wat jaartjes jonger zijn.
Duvel & Niels
pi_156792544
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
haha lol oud..

Ik moet nog steeds wennen als mensen mij mevrouw noemen :')
Ik word telefonisch regelmatig mevrouw genoemd, en dat is inderdaad wennen ;( ;(
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_156792605
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:21 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ik word telefonisch regelmatig mevrouw genoemd, en dat is inderdaad wennen ;( ;(
Oh God ik moest lachen _O-

Zo'n hoge stem heb je toch niet
I solemnly swear i'm up to no good
pi_156792629
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:15 schreef Duufje het volgende:

[..]

Ze zei ook nog u tegen me, toen ik zei he doe eens niet ik voel me al zo oud. Antwoord: "ik kan er niks aan doen ik heb geleerd om u te zeggen tegen ou.. *slikt de woorden 'oude mensen' in en lacht sneaky* pubers, you gotta love them :') o|O

MD das fijn!! Wat jaartjes jonger zijn.
Ja pubers.. Na heel wat jaren leiding bij scouting ben ik wel wat gewend :')
I solemnly swear i'm up to no good
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 12 oktober 2015 @ 22:26:34 #16
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_156792679
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Ja pubers.. Na heel wat jaren leiding bij scouting ben ik wel wat gewend :')
Moet je een puber in huis nemen :+ In zijn ogen zijn we hoogbejaard joh O~)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_156792702
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh God ik moest lachen _O-

Zo'n hoge stem heb je toch niet
Valt ook wel mee volgens mij, niet ook weer erg laag, Maar het ergste is dat ik dus ook gewoon mijn voornaam zeg en dat is geen naam die zowel mannelijk als vrouwelijk is (Erik, red).
Maar goed zo geraak ik wel makkelijker van die verkopers af, Ik ben dan natuurlijk al een beetje boos en dus minder gemotiveerd om iets te kopen...

Een keer was het wel lachen. Goedenmiddag mevrouw,met die en die van die en die Spreek ik met Mevrouw. (mijn achternaam)..?
Ik: Nee, daar spreekt u niet mee.
- Met wie dan mevrouw ?
Ik: Met meneer
- Oh sorry fijne dag nog.. piep piep piep...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_156792740
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:26 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Moet je een puber in huis nemen :+ In zijn ogen zijn we hoogbejaard joh O~)
Haha ongelooflijk. Ze wilde me ook niet geloven toen ik vertelde toen ik net begonnen was dat ik net 21 was... De oudste daar was 18.. Heb me legitimatiebewijs alles moeten laten zien :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_156792769
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:28 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Valt ook wel mee volgens mij, niet ook weer erg laag, Maar het ergste is dat ik dus ook gewoon mijn voornaam zeg en dat is geen naam die zowel mannelijk als vrouwelijk is (Erik, red).
Maar goed zo geraak ik wel makkelijker van die verkopers af, Ik ben dan natuurlijk al een beetje boos en dus minder gemotiveerd om iets te kopen...

Een keer was het wel lachen. Goedenmiddag mevrouw,met die en die van die en die Spreek ik met Mevrouw. (mijn achternaam)..?
Ik: Nee, daar spreekt u niet mee.
- Met wie dan mevrouw ?
Ik: Met meneer
- Oh sorry fijne dag nog.. piep piep piep...
Whaha nou ik heb je alleen maar hoi horen zeggen maar had niet zoiets van wauw die klinkt als een vrouw iig
I solemnly swear i'm up to no good
pi_156792955
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Whaha nou ik heb je alleen maar hoi horen zeggen maar had niet zoiets van wauw die klinkt als een vrouw iig
een stuk of 3 users hier, hebben mij IRL wat meer horen zeggen. Ik was zelf toch benieuwd en heb even wat ingesproken via de voicerecorder van mijn telefoon. Natuurlijk heb ik al de wetenschap dat ik een man ben, maar toch zou ik mijn stem echt wel als mannelijk aanduiden en niet als vrouwelijk.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  † In Memoriam † maandag 12 oktober 2015 @ 22:43:18 #21
43556 miss_dynastie
pi_156793020
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:15 schreef Duufje het volgende:

[..]

Ze zei ook nog u tegen me, toen ik zei he doe eens niet ik voel me al zo oud. Antwoord: "ik kan er niks aan doen ik heb geleerd om u te zeggen tegen ou.. *slikt de woorden 'oude mensen' in en lacht sneaky* pubers, you gotta love them :') o|O

MD das fijn!! Wat jaartjes jonger zijn.
Nou, dat is wel erg jong hoor, op zich :P

Nu ik 31 ben en aan het verbouwen, valt het me wel op dat mijn gezinsplanning c.q. inhoud van mijn baarmoeder ineens een openbaar onderwerp is. Ik vind het brutaal :')
pi_156793053
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:43 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nou, dat is wel erg jong hoor, op zich :P

Nu ik 31 ben en aan het verbouwen, valt het me wel op dat mijn gezinsplanning c.q. inhoud van mijn baarmoeder ineens een openbaar onderwerp is. Ik vind het brutaal :')
Zo erg Ja :o

Ken het wel hoor. In dit huis was de derde slaapkamer nog de logeerkamer nu heeft iedereen het al over een babykamer... Echt..
I solemnly swear i'm up to no good
  † In Memoriam † maandag 12 oktober 2015 @ 22:46:05 #23
43556 miss_dynastie
pi_156793072
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Zo erg Ja :o

Ken het wel hoor. In dit huis was de derde slaapkamer nog de logeerkamer nu heeft iedereen het al over een babykamer... Echt..
Nou ja, ik hou er wel rekening mee qua slaapkamers, maar ik zou het nooit vragen aan iemand. Echt nooit. Zo brutaal....
pi_156793077
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja echt.
In mijn hoofd ben ik ook nog geen 26 ofzo.. Dan moet je toch kei verantwoordelijk zijn enzo :')
Kun je nagaan als je 30 bent :P
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:28 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Valt ook wel mee volgens mij, niet ook weer erg laag, Maar het ergste is dat ik dus ook gewoon mijn voornaam zeg en dat is geen naam die zowel mannelijk als vrouwelijk is (Erik, red).
Maar goed zo geraak ik wel makkelijker van die verkopers af, Ik ben dan natuurlijk al een beetje boos en dus minder gemotiveerd om iets te kopen...

Een keer was het wel lachen. Goedenmiddag mevrouw,met die en die van die en die Spreek ik met Mevrouw. (mijn achternaam)..?
Ik: Nee, daar spreekt u niet mee.
- Met wie dan mevrouw ?
Ik: Met meneer
- Oh sorry fijne dag nog.. piep piep piep...
Proest _O-
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:43 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nou, dat is wel erg jong hoor, op zich :P

Nu ik 31 ben en aan het verbouwen, valt het me wel op dat mijn gezinsplanning c.q. inhoud van mijn baarmoeder ineens een openbaar onderwerp is. Ik vind het brutaal :')
Ik had mensen toen ze hoorden dat mijn relatie over was, zeiden dat ik maar snel weer een vent moest zoeken.. Want het de tijd tikt toch door :')
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_156793129
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:46 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nou ja, ik hou er wel rekening mee qua slaapkamers, maar ik zou het nooit vragen aan iemand. Echt nooit. Zo brutaal....
Behoorlijk Ja
I solemnly swear i'm up to no good
pi_156793139
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:46 schreef roos85 het volgende:

[..]

Kun je nagaan als je 30 bent :P

[..]

Proest _O-

[..]

Ik had mensen toen ze hoorden dat mijn relatie over was, zeiden dat ik maar snel weer een vent moest zoeken.. Want het de tijd tikt toch door :')
Really... Wat onbeschoft
I solemnly swear i'm up to no good
  † In Memoriam † maandag 12 oktober 2015 @ 22:49:00 #27
43556 miss_dynastie
pi_156793142
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:46 schreef roos85 het volgende:

[..]

Kun je nagaan als je 30 bent :P

[..]

Proest _O-

[..]

Ik had mensen toen ze hoorden dat mijn relatie over was, zeiden dat ik maar snel weer een vent moest zoeken.. Want het de tijd tikt toch door :')
Alsof je een baarmoeder op pootjes bent -O-

En wij zijn ook nog eens ruim 14 jaar bij elkaar, voor hetzelfde geld zijn we al jaren bezig (zijn we niet hoor, echt niet, maar de hele gedachte dat het allemaal maar op bestelling gaat)...
pi_156793473
Snap dat het heel onbeschoft overkomt MD, bij mij is pas doorgedrongen dat zulke opmerkingen heel veel pijn kunnen doen bij mensen sinds ik dat soort verhalen al lurkend in OUD heb gelezen, niet dat ik daarvoor dat soort opmerkingen maakte maar nu ben ik me er wel meer bewust van.
Duvel & Niels
  † In Memoriam † maandag 12 oktober 2015 @ 23:27:30 #29
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_156794324
Tja, soms is het echt wel onbeschoft wat mensen aan je vragen. :X
Als ik niet wil antwoorden volg ik het advies van de Dalai Lama op. Glimlach sereen en geef geen antwoord. O-)
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † maandag 12 oktober 2015 @ 23:43:17 #30
43556 miss_dynastie
pi_156794754
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 23:27 schreef Strega het volgende:
Tja, soms is het echt wel onbeschoft wat mensen aan je vragen. :X
Als ik niet wil antwoorden volg ik het advies van de Dalai Lama op. Glimlach sereen en geef geen antwoord. O-)
Daar ben ik niet lief genoeg voor :@
pi_156794824
Lig in bed weer te genieten van de takkeherrie van mijn buurman...

Zo blij als we hier weg zijn.
..
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 01:13:33 #32
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_156796067
Ik lig met een keelontsteking in mijne tram (=bed) :'(

Ben toch blij dat het geen opflakkering is van bof.

Slaapwel :W :*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 13 oktober 2015 @ 06:40:42 #33
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_156796654
Mogge, de ochtendploeg is weer paraat... nou ja, opgestaan :O
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 06:57:25 #34
386633 Adnap
I love Life !
pi_156796698
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:02 schreef Duufje het volgende:
Ik voel me ouuud. Ik werd van het weekend 'ergens rond de dertig' geschat en ookal was het een 13 jarige, kan ik het niet uit m'n hoofd zetten :(

Disclaimer: Dit betekend niet dat ik jullie 30+ers oud vind maar hey ik ben pas begin twintig :'(
weet je, mijn ego zou gestreeld zijn als een 13 jarige mij rond de 30 zou schatten.
Vorige week was er nog een lieve knul van midden 20 die mij ein 20 schatte :Y
Hij kreeg een biertje van me :+
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 06:59:57 #35
386633 Adnap
I love Life !
pi_156796705
JA hier ook paraat. Vandaag de eerste hoos van totaal 21 stagebezoeken (en lesgeven tussendoor)
Mocht je dus vanavond iemand op de bank zien zitten die verdwaasd kijkt... it is I
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_156797124
Goedemorgen!
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:00:18 #37
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_156797367
Mogge!
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_156797416
* Puala gluurt om het hoekje heen

Jullie posten weer samen :o O+ De laatste keer dat ik in de SC keek was het zo stil :@
pi_156797492
Succes adnap, zeer vermoeiend die bezoeken.
pi_156798508
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Really... Wat onbeschoft
Ja, bizar he..
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:49 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Alsof je een baarmoeder op pootjes bent -O-
Zo zien sommigen je wel he..
quote:
En wij zijn ook nog eens ruim 14 jaar bij elkaar, voor hetzelfde geld zijn we al jaren bezig (zijn we niet hoor, echt niet, maar de hele gedachte dat het allemaal maar op bestelling gaat)...
Ja, dat is zo irritant he. Stel je voor dat je jaren bezig bent en het lukt niet, dan zijn dat soort opmerkingen gewoon bijzonder pijnlijk.
Staan mensen gewoon totaal niet bij stil.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_156798744
Hmpff baal moment. Ik wil een afspraak bij de huisarts deze week om de uitslag van de foto/echo te maken en een spuit ontstekingsremmers te krijgen want ik ben er wel klaar mee. Maar geen van alle huisartsen heeft deze week even 5minuten om een spuit te zetten, das toch belachelijk. Ben ook gewoon al de hele ochtend bezig met bellen want 15min wachttijd aan de telefoon is niets.
Duvel & Niels
pi_156798979
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 09:06 schreef Puala het volgende:
* Puala gluurt om het hoekje heen

Jullie posten weer samen :o O+ De laatste keer dat ik in de SC keek was het zo stil :@
Dan heb je al even niet gekeken of wel :P
I solemnly swear i'm up to no good
pi_156798997
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 10:48 schreef Duufje het volgende:
Hmpff baal moment. Ik wil een afspraak bij de huisarts deze week om de uitslag van de foto/echo te maken en een spuit ontstekingsremmers te krijgen want ik ben er wel klaar mee. Maar geen van alle huisartsen heeft deze week even 5minuten om een spuit te zetten, das toch belachelijk. Ben ook gewoon al de hele ochtend bezig met bellen want 15min wachttijd aan de telefoon is niets.
Mooi hopeloos duufje... Kan dat niet even snel tijdens inloop spreekuur ofzo?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_156799730
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 10:48 schreef Duufje het volgende:
Hmpff baal moment. Ik wil een afspraak bij de huisarts deze week om de uitslag van de foto/echo te maken en een spuit ontstekingsremmers te krijgen want ik ben er wel klaar mee. Maar geen van alle huisartsen heeft deze week even 5minuten om een spuit te zetten, das toch belachelijk. Ben ook gewoon al de hele ochtend bezig met bellen want 15min wachttijd aan de telefoon is niets.
Slijmbeurs is vaak ook rust houden. En bepaalde bewegingen vermijden. Been voor/achteruit (lopen) is niet erg. Maar benen wijd, hurken oid. is echt funest bijv.

Ik ben al 3 maanden bezig met zoeken hoe/wat en sinds een maand gaat het echt stukken beter. Ik wilde die spuit niet nl.
pi_156799757
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 11:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dan heb je al even niet gekeken of wel :P
Klopt :@
pi_156799767
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 11:48 schreef Puala het volgende:

[..]

Klopt :@
haha hallo dan :P
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 12:15:26 #47
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_156800235
Leuke drone voor Halloween.

Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_156800678
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:02 schreef Duufje het volgende:
Ik voel me ouuud. Ik werd van het weekend 'ergens rond de dertig' geschat en ookal was het een 13 jarige, kan ik het niet uit m'n hoofd zetten :(

Disclaimer: Dit betekend niet dat ik jullie 30+ers oud vind maar hey ik ben pas begin twintig :'(
Ik voel me helemaal niet oud , 50 is het nieuwe 30 *O* :P
Wat stom dat niemand even die spuit kan zetten -O- , ik hoop dat het snel beter gaat met je heup :*

quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:40 schreef Bos81 het volgende:

[..]

een stuk of 3 users hier, hebben mij IRL wat meer horen zeggen. Ik was zelf toch benieuwd en heb even wat ingesproken via de voicerecorder van mijn telefoon. Natuurlijk heb ik al de wetenschap dat ik een man ben, maar toch zou ik mijn stem echt wel als mannelijk aanduiden en niet als vrouwelijk.
Jij hebt absoluut geen vrouwenstem hoor :N , ik zag ik het vorige topic Sefke O+ nog met je medaille , goed gedaan ^O^
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_156800778
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 23:27 schreef Strega het volgende:
Tja, soms is het echt wel onbeschoft wat mensen aan je vragen. :X
Als ik niet wil antwoorden volg ik het advies van de Dalai Lama op. Glimlach sereen en geef geen antwoord. O-)
Ga ik ook eens proberen ^O^

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 06:59 schreef Adnap het volgende:
JA hier ook paraat. Vandaag de eerste hoos van totaal 21 stagebezoeken (en lesgeven tussendoor)
Mocht je dus vanavond iemand op de bank zien zitten die verdwaasd kijkt... it is I
Succes en sterkte ermee :*

quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 23:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Lig in bed weer te genieten van de takkeherrie van mijn buurman...

Zo blij als we hier weg zijn.
..
Wanneer is je huisje klaar ? En ik moet me schamen ik wil elke keer bij gaan lezen in je topic maar het komt er niet van :@

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 11:48 schreef Puala het volgende:

[..]

Klopt :@
Welkom terug
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 12:15 schreef Pagan het volgende:
Leuke drone voor Halloween.

[ afbeelding ]
:)
Die hoop ik niet in het donker tegen te komen, hier hebben we rond halloween altijd de spokentocht voor de kinderen , die keren dat ik mee ging/moest :P gilde ik harder dan die kinderen :@
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_156800855
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 12:42 schreef indaha het volgende:

[..]

Ga ik ook eens proberen ^O^

[..]

Succes en sterkte ermee :*

[..]

Wanneer is je huisje klaar ? En ik moet me schamen ik wil elke keer bij gaan lezen in je topic maar het komt er niet van :@

[..]

Welkom terug

[..]

:)
Die hoop ik niet in het donker tegen te komen, hier hebben we rond halloween altijd de spokentocht voor de kinderen , die keren dat ik mee ging/moest :P gilde ik harder dan die kinderen :@
Ze hopen voor kerst op te leveren dus ik hoop het heel hard :)

Heb gisteren nog een update gegeven. Maar je moet je echt niet verplicht voelen hoor :)

En spooktochten zijn echt awesome. Ik gil ook altijd om het hardst :')
I solemnly swear i'm up to no good
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 13 oktober 2015 @ 12:54:31 #51
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_156801020
Puala :W
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 13:02:07 #52
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_156801160
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 12:15 schreef Pagan het volgende:
Leuke drone voor Halloween.

[ afbeelding ]
wow cool
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 15:17:16 #53
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_156803716
Mijn spieren vinden mij de hele dag al oud...dus niet gesport vandaag. Ik voel me gewoon schuldig haha. Naar de fietsgroep toe.

Ok de volgende rit is pas 20 maart maar toch ;)
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_156811979
quote:
0s.gif Op [quote]1s.gif [b]Op dinsdag 13 oktober 2015 11:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Mooi hopeloos duufje... Kan dat niet even snel tijdens inloop spreekuur ofzo?
Ja ik was het er ook niet echt mee eens, toen ik nog eens belde om te overleggen om het dan maar volgende week te doen (dan zit ik op stage maar m'n moeder was wel bereid om heen en weer te rijden om me te brengen) was het doordat ik een andere assistente aan de telefoon had (een aardigere) ineens na overleg met de arts wél mogelijk. Dus ik heb eind van de middag alsnog m'n spuit gehad.
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 11:47 schreef Puala het volgende:

[..]

Slijmbeurs is vaak ook rust houden. En bepaalde bewegingen vermijden. Been voor/achteruit (lopen) is niet erg. Maar benen wijd, hurken oid. is echt funest bijv.

Ik ben al 3 maanden bezig met zoeken hoe/wat en sinds een maand gaat het echt stukken beter. Ik wilde die spuit niet nl.
Ja ik weet het, en ik doe precies wat jij zegt. Bukken/hurken/tillen/duwen etc vermijd ik allemaal. Inmiddels liep ik er al bijna 4 maanden mee en het belemmerd mij enorm bij postlopen en m'n stage. Dus ik was er wel klaar mee. Fysio en dokter waren allebei eens met de keuze om een spuit te zetten. Met de afspraak dat als de spuit niet werkt ik een verwijzing krijg naar de orthopeed.

quote:
dinsdag 13 oktober 2015 06:59 schreef Adnap het volgende:
JA hier ook paraat. Vandaag de eerste hoos van totaal 21 stagebezoeken (en lesgeven tussendoor)
Mocht je dus vanavond iemand op de bank zien zitten die verdwaasd kijkt... it is I
Wauw, 21 stagebezoeken op een dag?! hoe moet een mens dat overleven. Hoe is het gegaan?
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 15:17 schreef Toekito het volgende:
Mijn spieren vinden mij de hele dag al oud...dus niet gesport vandaag. Ik voel me gewoon schuldig haha. Naar de fietsgroep toe.

Ok de volgende rit is pas 20 maart maar toch ;)
Jezelf rust gunnen is ook belangrijk toch, dat zal je fietsgroep wel begrijpen. 20 maart duurt nog lang!
Duvel & Niels
pi_156812102
Trouwens vet irritant dat als je naar de volgende pagina gaat je bericht weer leeg wordt. Gaan ze dat nog een keer fixen?
Duvel & Niels
pi_156812281
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 21:04 schreef Duufje het volgende:
Trouwens vet irritant dat als je naar de volgende pagina gaat je bericht weer leeg wordt. Gaan ze dat nog een keer fixen?
Mijne springt ook steeds naar de cookie waarschuwings pagina
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:22:29 #57
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_156813248
Dit is dus een test.

Ik heb een nieuwe matras (foam en nog iets) en moet uitkijken dat ik er niet over struikel.

Die moet normaal 72u opblazen maar de mijne is een speciaal geval. Zoals den deze hehe.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pinnenmutske op 14-10-2015 08:46:11 ]
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  † In Memoriam † woensdag 14 oktober 2015 @ 02:25:29 #58
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_156823212
Duuf, het is vreselijk, ik hoop dat de prik helpt. :')
Mijn peesschedeontsteking heb ik ook zo'n last van. Nu ook pijnstilling om in te wrijven en een brace, Vorige keer met ook zo iets deed de injectie geen ruk bij mij. Ik ben al niet zo mobiel, maar één hand buiten gebruik.... ;( Ik haat het om dan zo afhankelijk te zijn.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_156823415
Loebes heeft pillen met prednison..

Moet er iedere nacht uit om hem te laten plassen. Maar kom daarna dus niet meer in slaap :')
I solemnly swear i'm up to no good
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 oktober 2015 @ 06:40:17 #60
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_156823747
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 04:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Loebes heeft pillen met prednison..

Moet er iedere nacht uit om hem te laten plassen. Maar kom daarna dus niet meer in slaap :')
Da's balen -O- Moet hij die pillen nog lang?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 14 oktober 2015 @ 06:45:05 #61
386633 Adnap
I love Life !
pi_156823765
Mogge !!

Balen zeg dat je dan niet meer kunt slapen.
Hopelijk mogen de pillen snel de kast in ipv in Loebes

Wij gaan vandaag Italiaanse rijstcake maken. Het ziet er smerig uit en ik hou niet van rijstevlaai en de smaak lijkt daar op zegt men....
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 oktober 2015 @ 06:46:54 #62
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_156823772
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 06:45 schreef Adnap het volgende:
Mogge !!

Balen zeg dat je dan niet meer kunt slapen.
Hopelijk mogen de pillen snel de kast in ipv in Loebes

Wij gaan vandaag Italiaanse rijstcake maken. Het ziet er smerig uit en ik hou niet van rijstevlaai en de smaak lijkt daar op zegt men....
Eet smakelijk alvast :Y) :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 14 oktober 2015 @ 10:35:32 #63
386633 Adnap
I love Life !
pi_156825742
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 06:46 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Eet smakelijk alvast :Y) :D
Hij is mislukt ! waarschijnlijk waren de eieren al te oud. Totaal de schift erin. dus die zijn zo de kliko in gegaan
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  woensdag 14 oktober 2015 @ 11:10:23 #64
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_156826347
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 10:35 schreef Adnap het volgende:

[..]

Hij is mislukt ! waarschijnlijk waren de eieren al te oud. Totaal de schift erin. dus die zijn zo de kliko in gegaan
aww wat erg voor je. heb je geen herkansing dan?

ik heb eindelijk eens doorgeslapen *O*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_156826437
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 06:40 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Da's balen -O- Moet hij die pillen nog lang?
Vandaag laatste dag maar duurt even voor ze uitgewerkt zijn :O
I solemnly swear i'm up to no good
pi_156826441
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 06:45 schreef Adnap het volgende:
Mogge !!

Balen zeg dat je dan niet meer kunt slapen.
Hopelijk mogen de pillen snel de kast in ipv in Loebes

Wij gaan vandaag Italiaanse rijstcake maken. Het ziet er smerig uit en ik hou niet van rijstevlaai en de smaak lijkt daar op zegt men....
Klinkt lekker jammer dat hij mislukt is
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 14 oktober 2015 @ 15:12:32 #67
386633 Adnap
I love Life !
pi_156831105
Morge maar speculaascake
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 oktober 2015 @ 15:12:33 #68
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_156831106
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 10:35 schreef Adnap het volgende:

[..]

Hij is mislukt ! waarschijnlijk waren de eieren al te oud. Totaal de schift erin. dus die zijn zo de kliko in gegaan
Wat vervelend voor je O-)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 14 oktober 2015 @ 15:53:33 #69
386633 Adnap
I love Life !
pi_156832078
quote:
10s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:12 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Wat vervelend voor je O-)
Heel naar >:)
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_156833146
Ik ben de hele keuken overhoop aan het trekken. Alles wat weg kan weg en alles wat al ingepakt in in een verhuisdoos doen. Wat een werk zeg.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_156840798
Tip van de dag: niet teveel borden en bestek meenemen. Krijg je alleen maar meer vaat van :+
pi_156840897
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 22:01 schreef Candaasje het volgende:
Tip van de dag: niet teveel borden en bestek meenemen. Krijg je alleen maar meer vaat van :+
Vaatwasser joh :+
I solemnly swear i'm up to no good
  † In Memoriam † donderdag 15 oktober 2015 @ 01:44:20 #73
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_156844837
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 04:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Loebes heeft pillen met prednison..

Moet er iedere nacht uit om hem te laten plassen. Maar kom daarna dus niet meer in slaap :')
Oh, das echt naar. :'(
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_156845184
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 01:44 schreef Strega het volgende:

[..]

Oh, das echt naar. :'(
Laten we hopen dat dit de laatste nacht is
I solemnly swear i'm up to no good
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 15 oktober 2015 @ 06:32:32 #75
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_156845304
Hoop ik ook voor je :Y Goedemorgen! :W
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 15 oktober 2015 @ 06:48:51 #76
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_156845333
Goedemorgen :W
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  donderdag 15 oktober 2015 @ 07:16:59 #77
386633 Adnap
I love Life !
pi_156845404
Mogge

Al poos wakker maar lekker liggen lezen en nu haasten
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_156845597
Goedemorgen.. :O
I solemnly swear i'm up to no good
pi_156866646
:W hoi de avondploeg hier.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duvel & Niels
  † In Memoriam † vrijdag 16 oktober 2015 @ 02:10:24 #80
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_156868390
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 23:54 schreef Duufje het volgende:
:W hoi de avondploeg hier.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach Duuf, goede reactie denk ik. :*
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † vrijdag 16 oktober 2015 @ 02:12:18 #81
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_156868407
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 07:16 schreef Adnap het volgende:
Mogge

Al poos wakker maar lekker liggen lezen en nu haasten
Adnap, 21 stage gesprekken.....hoe :* kreeg je het gedaan op één dag.
Iemand had beter die cake voor jou kunnen bakken.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 02:34:05 #82
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_156868538
Eiergooiers actief in de buurt. Bye bye nachtrust :( :|W
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 07:37:03 #83
386633 Adnap
I love Life !
pi_156869173
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 02:12 schreef Strega het volgende:

[..]

Adnap, 21 stage gesprekken.....hoe :* kreeg je het gedaan op één dag.
Iemand had beter die cake voor jou kunnen bakken.
Gelukkig verdeeld over 2 dagen maar t blijft te veel.
Vandaag nog wat portfolio gesprekken en dan met een collega naar 2 adressen voor extra gesprekken ivm kokende stage. En dan vakantie. En met die knol van een koortslip ben ik daar wel aan toe
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:04:40 #84
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_156869919
Duuf :* Mooi antwoord!

Weekendje met zoon voor de boeg, man heeft scoutingweekend ;)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_156870174
Oh heerlijk de jota. Waar zit het landelijk station dit jaar?
I solemnly swear i'm up to no good
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:38:57 #86
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_156870262
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 09:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh heerlijk de jota. Waar zit het landelijk station dit jaar?
Woerden :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_156870303
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 09:38 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Woerden :)
Ah dat is te ver om even langs te rijden. Ik wil volgend jaar weer meedoen }:|
I solemnly swear i'm up to no good
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:58:45 #88
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_156871473
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 09:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Ah dat is te ver om even langs te rijden. Ik wil volgend jaar weer meedoen }:|
Ga bij de organisatie, dan mag je elk jaar meedoen :P
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_156871688
Eiergooiers :( lekker dan Sara!

Adnap bijna vakantie... Dat heb je dan wel verdiend :).

Ik heb gewoon een weekend vrij! :7 dat betekend wel dat ik van zondagavond t/m vrijdagavond op stage ben maar he het voelt wel heel relaxt om weekend te hebben. Maar eens door bikkelen met m'n huiswerk vandaag. Dan kan ik morgen wat leuks doen! *O*

Oh en er is trouwens niks uit de fotos/echo gekomen van mijn heup. Degene die ook eens een spuit hebben gehad, wanneer begon het te werken?
Duvel & Niels
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:11:00 #90
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_156871723
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 11:09 schreef Duufje het volgende:
Oh en er is trouwens niks uit de fotos/echo gekomen van mijn heup. Degene die ook eens een spuit hebben gehad, wanneer begon het te werken?
Niet :')

Ik ben compleet ongevoelig voor die spuiten. En ik heb er al heel wat gehad, pols, schouder, heup. Bij mij doet het niks. Maar dat zegt niks over het effect bij jou natuurlijk ;)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_156871819
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 11:11 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Niet :')

Ik ben compleet ongevoelig voor die spuiten. En ik heb er al heel wat gehad, pols, schouder, heup. Bij mij doet het niks. Maar dat zegt niks over het effect bij jou natuurlijk ;)
Ik hou nog even hoop.. Maar als dit niet werkt is het klaar met aanmodderen met de fysio en huisarts en word het een bezoekje aan de orthopeed.
Duvel & Niels
pi_156871932
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 10:58 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ga bij de organisatie, dan mag je elk jaar meedoen :P
Haha ja ook nog een idee. Ben nog steeds plus scout.
I solemnly swear i'm up to no good
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:28:17 #93
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_156872084
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 11:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Haha ja ook nog een idee. Ben nog steeds plus scout.
Stuur qltel maar een berichtje, ze kunnen altijd mensen gebruiken :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_156872112
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 11:28 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Stuur qltel maar een berichtje, ze kunnen altijd mensen gebruiken :)
Haha ja heb ik het al eens met hem over gehad geloof ik. Alleen toen waren er alleen functies die niet echt mijn ding waren volgend jaar is kijken. Al kunnen we dan ook weer als mobiel equipe op pad.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_156875511
Ik besteed mijn kinderen vanavond en vannacht uit :@
Wij zijn beide ziek en aangezien vooral sac ons al 3wk 's nachts wakker houdt tijd voor een bijslaap nachtje.
pi_156875520
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 14:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik besteed mijn kinderen vanavond en vannacht uit :@
Wij zijn beide ziek en aangezien vooral sac ons al 3wk 's nachts wakker houdt tijd voor een bijslaap nachtje.
Je hebt groot gelijk.
I solemnly swear i'm up to no good
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 oktober 2015 @ 14:45:46 #97
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_156876011
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 14:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik besteed mijn kinderen vanavond en vannacht uit :@
Wij zijn beide ziek en aangezien vooral sac ons al 3wk 's nachts wakker houdt tijd voor een bijslaap nachtje.
Heel verstandig! Beterschap voor jullie allebei :*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_156876122
Loebes weer gespot O+
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_156876351
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 14:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik besteed mijn kinderen vanavond en vannacht uit :@
Wij zijn beide ziek en aangezien vooral sac ons al 3wk 's nachts wakker houdt tijd voor een bijslaap nachtje.
Verstandige keuze, iets waarvoor je geen schaam poppetje neer hoeft te zetten. Hopelijk kunnen jullie wat bijkomen vannacht. Beterschap!
Duvel & Niels
pi_156876356
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 14:53 schreef Bos81 het volgende:
Loebes weer gespot O+
Ja die huppelt wel mee ja.
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 15:08:04 #101
386633 Adnap
I love Life !
pi_156876383
Vakantie !!

Zo wat ben ik daar aan toe.
150 km onder weg geweest, 21 gesprekken op locatie en nog eens 15 op school met profoliio´s
Dit weekend verjaardagen (neef ziet abraham en wij zelf) en dan komt maandag logeerhond Luc :D
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_156876513
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 15:08 schreef Adnap het volgende:
Vakantie !!

Zo wat ben ik daar aan toe.
150 km onder weg geweest, 21 gesprekken op locatie en nog eens 15 op school met profoliio´s
Dit weekend verjaardagen (neef ziet abraham en wij zelf) en dan komt maandag logeerhond Luc :D
Jeej voor vakantie. Nog taart over toevallig?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_156876742
Weet iemand hoe dit moet?
F&F / Chinees lantaarnplantje stekken.
I solemnly swear i'm up to no good
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 oktober 2015 @ 15:38:08 #104
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_156877022
quote:
Mijn Google wist 't :+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_156877105
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 15:38 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Mijn Google wist 't :+
Mijn Google kwam bij dezelfde pagina uit. Maar het staat er zo lekker omslachtig.
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 16:04:56 #106
386633 Adnap
I love Life !
pi_156877628
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 15:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Jeej voor vakantie. Nog taart over toevallig?
Ja want rewimo en C. Kunnen helaas niet komen. Dus taart over
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 oktober 2015 @ 17:08:28 #107
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_156878727
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 16:04 schreef Adnap het volgende:

Ja want rewimo en C. Kunnen helaas niet komen. Dus taart over
Je mag mijn stukje hebben, T-P :Y)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_156879059
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 17:08 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Je mag mijn stukje hebben, T-P :Y)
Mjum
I solemnly swear i'm up to no good
  † In Memoriam † vrijdag 16 oktober 2015 @ 23:45:17 #109
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_156889712
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 14:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik besteed mijn kinderen vanavond en vannacht uit :@
Wij zijn beide ziek en aangezien vooral sac ons al 3wk 's nachts wakker houdt tijd voor een bijslaap nachtje.
Ik hoop dat je even lekker kunt bijslapen.
Beterschap :*
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † vrijdag 16 oktober 2015 @ 23:49:19 #110
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_156889812
Adnap....is dat wel vakantie? Geniet ook maar van wat rust! :*
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 07:24:07 #111
386633 Adnap
I love Life !
pi_156893048
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 23:49 schreef Strega het volgende:
Adnap....is dat wel vakantie? Geniet ook maar van wat rust! :*
daarna wel gelukkig. Logeerhond is op mijn verzoek, even lekker knuffelen en wandelen
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_156894785
Meh een avond en nacht vol flash backs. Ik heb de wc en mijn kotsemmer wel genoeg gezien. Gelukkig was Ean er niet ze kan het zich nog steeds herinneren helaas. Nog wat wiebelig en geen honger maar dat komt wel weer.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 17 oktober 2015 @ 12:02:53 #113
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_156895160
Rustig aan f_r :*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 17 oktober 2015 @ 12:53:38 #114
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_156895890
Een paar weken geleden kwamen er twee dames aan de deur, die nauwelijks Duits spraken maar vroegen of ze in onze tuin wat fruit en noten mochten plukken. Dat vonden we prima, we kunnen het toch niet allemaal zelf opeten.

Tijdens onze vakantie zijn ze teruggekomen, deze keer met een taart om ons te bedanken O+ Alleen waren we er dus niet. Toen hebben ze de taart aan de buren gegeven en die belden ons om te vertellen wat er gebeurd was :D De taart was erg lekker naar het schijnt :Y)

Vandaag stond één van de dames weer aan de deur, samen met een Duitse mevrouw om ons te bedanken en deze keer hadden ze een potchrysant meegenomen :D Ze komt uit Georgië en wacht op de afhandeling van haar asielverzoek. Ik heb ze bedankt en verteld dat ze gerust nog even de tuin in mochten voor noten en appels :) Dat hebben ze gedaan en ze gingen blij weer weg met hun buit.

Onze eigen manier van vluchtelingenhulp ;)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_156896181
Ha wat leuk Rewimo. Wel lief dat ze zo dankbaar zijn.


Ik heb een kater. Toch maar wel "even" naar scouting geweest
I solemnly swear i'm up to no good
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 17 oktober 2015 @ 13:24:17 #116
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_156896275
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb een kater. Toch maar wel "even" naar scouting geweest
Scouts drinken toch niet? >:O
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_156896342
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:24 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Scouts drinken toch niet? >:O
Ha nooit :Y)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_156911931
Is je kater inmiddels weg Thinkk? :7

Ik heb vanmiddag even geslapen omdat ik hoofdpijn had, nu dus klaar wakker :').
Duvel & Niels
pi_156912158
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 23:54 schreef Duufje het volgende:
Is je kater inmiddels weg Thinkk? :7

Ik heb vanmiddag even geslapen omdat ik hoofdpijn had, nu dus klaar wakker :').
Ja daar hebben ze een goed medicijn voor.

nog meer drank

En nu filmpje kijken?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_156912548
Haha

Ja ik heb de hele avond serie gekeken *).
Duvel & Niels
pi_156912667
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 00:23 schreef Duufje het volgende:
Haha

Ja ik heb de hele avond serie gekeken *).
Leuk welke?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_156912809
Once upon a time, heb nu alles gezien tm seizoen 4, nu begonnen aan nieuw seizoen van Dicte
Duvel & Niels
pi_156912902
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2015 00:33 schreef Duufje het volgende:
Once upon a time, heb nu alles gezien tm seizoen 4, nu begonnen aan nieuw seizoen van Dicte
Ah ja once upon a time wil ik ook nog eens zien Ja.

Dowton abby lijkt me ook wel tof
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 18 oktober 2015 @ 02:35:23 #124
386633 Adnap
I love Life !
pi_156914329
Abbey is tof. Dan vind je mr selfridge ook wel leuk en the Paradise. Allemaal van de bbq kostuum dramas
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 18 oktober 2015 @ 10:01:44 #125
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_156915761
Adnap, fijne dag vandaag! :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 18 oktober 2015 @ 10:04:08 #126
386633 Adnap
I love Life !
pi_156915787
Dank je. Alles is klaar. Huis schoon taart gesneden en de rest staat kant en klaar dus ze kunnen komen
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 18 oktober 2015 @ 10:05:33 #127
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_156915801
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 10:04 schreef Adnap het volgende:
Dank je. Alles is klaar. Huis schoon taart gesneden en de rest staat kant en klaar dus ze kunnen komen
Ik heb net kind weggebracht naar tafeltennis. Ze gaan naar een Bundesligawedstrijd, hij had er heel veel zin in :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_156916678
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 02:35 schreef Adnap het volgende:
Abbey is tof. Dan vind je mr selfridge ook wel leuk en the Paradise. Allemaal van de bbq kostuum dramas
Ja vind ik heerlijk! Prettige verjaardag!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_156917382
Ah, thanks voor de serie tips. Die ga ik op mijn lijstje zetten.

ADNAP fijne dag vandaag! *O*

Rewimo, nu dus een lekker dagje voor jou zelf?

Dit weekend m'n huiswerk in kleine etappes gemaakt.. kan geen concentratie vinden om langere tijd aan m'n huiswerk te zitten. Nu even aankleden, douchen en dan het laatste kleine stukje hw straks maar even afmaken.
Duvel & Niels
  zondag 18 oktober 2015 @ 12:34:10 #130
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_156917741
Boh mijn nieuwe matras is da bomb.

Gelukkig geraak ik nog uit bed hihi maar moeilijk.

Verder gaat het redelijk. Ik voel me zo plattekes. Moet pas donderdag werken.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 18 oktober 2015 @ 14:31:13 #131
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_156920058
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 12:12 schreef Duufje het volgende:
Rewimo, nu dus een lekker dagje voor jou zelf?

Dit weekend m'n huiswerk in kleine etappes gemaakt.. kan geen concentratie vinden om langere tijd aan m'n huiswerk te zitten. Nu even aankleden, douchen en dan het laatste kleine stukje hw straks maar even afmaken.
Ja, alleen de kat en ik :D Geen idee hoe laat de heren thuiskomen.

In kleine stapjes kom je er ook hè ;)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † maandag 19 oktober 2015 @ 20:40:55 #132
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_156953855
Hé, hebben we allemaal een leven vandaag? *)
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_156954024
Een leven? We blijven fokkers hé
I solemnly swear i'm up to no good
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 19 oktober 2015 @ 20:47:17 #134
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_156954105
Nee, een jarige *G*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_156954915
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 20:47 schreef Rewimo het volgende:
Nee, een jarige *G*
Wie is de jarige?
I solemnly swear i'm up to no good
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 19 oktober 2015 @ 21:13:02 #136
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_156954950
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 21:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Wie is de jarige?
Die kleine (die een kop groter is dan ik zo langzamerhand) is 15 geworden *;
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_156954982
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 21:13 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Die kleine (die een kop groter is dan ik zo langzamerhand) is 15 geworden *;
Gefeliciteerd met.je kleine!
I solemnly swear i'm up to no good
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 19 oktober 2015 @ 21:18:32 #138
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_156955113
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 21:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Gefeliciteerd met.je kleine!
Dank je wel :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † dinsdag 20 oktober 2015 @ 00:34:37 #139
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_156959992
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 21:13 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Die kleine (die een kop groter is dan ik zo langzamerhand) is 15 geworden *;
Gefeliciteerd met die grote kleine! ^O^
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 05:56:57 #140
386633 Adnap
I love Life !
pi_156960900
Geen leven , vakantie... een en logeer labradoodle >:)
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 20 oktober 2015 @ 06:41:31 #141
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_156961011
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 00:34 schreef Strega het volgende:

Gefeliciteerd met die grote kleine! ^O^
Dank je wel :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 20 oktober 2015 @ 06:41:58 #142
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_156961015
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 05:56 schreef Adnap het volgende:
Geen leven , vakantie... een en logeer labradoodle >:)
Die je om 6 uur uit je bed haalt? :O
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_156961497
Goedemorgen
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:19:30 #144
386633 Adnap
I love Life !
pi_156963949
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 06:41 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Die je om 6 uur uit je bed haalt? :O
Nee die kwam pas tot leven toen ik om half 8 naar beneden liep. Gewoon overgangswakker
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_156974247
Feli Rewimo.

Mijn vaste logeerhond formaat cavia komt ook zo weer. Dn Sjef zal tot zaterdag hier zijn O+ O+ O+
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_156975373
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 19:48 schreef Bos81 het volgende:
Feli Rewimo.

Mijn vaste logeerhond formaat cavia komt ook zo weer. Dn Sjef zal tot zaterdag hier zijn O+ O+ O+
leuk hoe lang blijft hij?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_156975406
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 20:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

leuk hoe lang blijft hij?
Staat er al ;) ;) ;)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_156975781
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 20:27 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Staat er al ;) ;) ;)
Sorry ik was aan het slapen :P
I solemnly swear i'm up to no good
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 20 oktober 2015 @ 20:49:24 #149
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_156976213
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 19:48 schreef Bos81 het volgende:
Feli Rewimo.

Mijn vaste logeerhond formaat cavia komt ook zo weer. Dn Sjef zal tot zaterdag hier zijn O+ O+ O+
Dank je wel :)

Gezellig, zo'n logeetje!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_156986791
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 21:13 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Die kleine (die een kop groter is dan ik zo langzamerhand) is 15 geworden *;
Ja het gaat hard he, mijn petekind is vorige week ook 15 geworden en ook al boven mijn hoofd gegroeid :P

Logeerhondjes O+

Mijn poetshulp is gisteren voor het eerst geweest en ik ben er zo blij mee *O* had ik een half jaar eerder moeten doen , nu kan ik tenminste leuke dingen doen die ik wel nog kan zoals op mijn babynichtje passen O+
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_157013699
Ik heb onze koffer ingepakt hij is alleen zwaarder dan 20kg. Dat wordt weer een uitdaging
pi_157018737
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 11:54 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb onze koffer ingepakt hij is alleen zwaarder dan 20kg. Dat wordt weer een uitdaging
Heb je zoveel spullen bij? Toch die bakstenen er maar uit dan?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_157018825
1 koffer met 3 personen. Waarvan 2 kinderen die toch meer kleding nodig hebben dan ik.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 22 oktober 2015 @ 17:25:49 #154
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_157020790
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 16:02 schreef ferrari_rood het volgende:
1 koffer met 3 personen. Waarvan 2 kinderen die toch meer kleding nodig hebben dan ik.
Waar gaan jullie heen? :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_157021468
Sardinië
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 22 oktober 2015 @ 19:49:43 #156
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_157024506
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 17:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Sardinië
Oh gaaf, is daar vast beter weer dan hier 8-)

Ik moet morgen naar de orthopeed voor controle. Eens kijken wat ie zegt over mijn waggel...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_157025862
Succes.
20/23 graden
pi_157025987
Fijne vakantie F_R
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_157027300
Veel plezier fr maar misschien dan wat kleding in de handbagage doen?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_157035244
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 21:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Veel plezier fr maar misschien dan wat kleding in de handbagage doen?
Daar zit al wel het een en ander in. Maar toch voor een paar dagen luiers, doekjes want ze reageert op andere merken, verhoger voor Ean want stoeltje kost ¤45 per dag en hoppa daar schiet het gewicht omhoog.
pi_157036839
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 07:59 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Daar zit al wel het een en ander in. Maar toch voor een paar dagen luiers, doekjes want ze reageert op andere merken, verhoger voor Ean want stoeltje kost ¤45 per dag en hoppa daar schiet het gewicht omhoog.
Fijne vakantie F_r :*

quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 19:49 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Oh gaaf, is daar vast beter weer dan hier 8-)

Ik moet morgen naar de orthopeed voor controle. Eens kijken wat ie zegt over mijn waggel...
Succes bij de orthopeed :*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  † In Memoriam † vrijdag 23 oktober 2015 @ 20:15:39 #162
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_157048088
Rewimo succes! (Ik waggel ook :N )

F_R Fijne vakantie, heerlijk naar Sardinië O+

Wij zijn gisteravond naar een enorm goed Apocalyptica concert geweest.

De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † vrijdag 23 oktober 2015 @ 20:17:52 #163
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_157048164
En nee, Fox bleef liever thuis.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_157059235
Fijne vakanrie f-r! :D

Oeh, gaaf Strega! Hun muziek draaien we hier ook regelmatig *O*

Zo, maar eens op zoek naar een tandarts met tijd, die tijd heeft als ik ergens een keertje tijd heb :P (Ik heb een gaatje, en het gaat steeds zeerder doen. Dus ik moet. Nodig. }:| Maar A)Ik heb stiekum enorm de bibbers voor de tandarts (OK,meestal valt het achteraf best mee....) en B)ik heb een agenda die proppievol zit. En C) tandartsen werken vaak niet elke dag dus hebben ook niet altijd tijd. Goeie combi :') )

[ Bericht 0% gewijzigd door Candaasje op 24-10-2015 11:48:14 ]
pi_157059537
fox O+ zo had Snowy bijne geheten.

Koffers in de auto nu nog even eten en dan op weg naar Schiphol
pi_157059602
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 11:46 schreef ferrari_rood het volgende:
fox O+ zo had Snowy bijne geheten.

Koffers in de auto nu nog even eten en dan op weg naar Schiphol
Geniet er van!
I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 13:36:16 #167
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_157061033
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 11:46 schreef ferrari_rood het volgende:
fox O+ zo had Snowy bijne geheten.

Koffers in de auto nu nog even eten en dan op weg naar Schiphol
Heeeeel veel plezier!!!!
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 24 oktober 2015 @ 16:44:34 #168
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_157063970
Veel plezier f_r! :*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_157073557
:O :O
Zo ik leef nog en ben weer thuis. Even bijlezen..
Duvel & Niels
pi_157073659
Jullie hebben gelukkig voor mij niet veel gekletst.

Rewimo nog gefeliciteerd met je zoons verjaardag *O*, Strega ziet er uit als een tof concert idd! En fox.. O+. Candaasje succes bij het tandarts proces, ik moet ook weer langs maar stel het al lang uit. FR fijne vakantie met je meiden!! Veel plezier *O*.

Ik ben terug van een week stage, op de vakantiedagopvang voor kids met een beperking. Het was heel leerzaam (best confronterend om tegen bepaalde leerpunten van jezelf aan te lopen.. ;() het was super gezellig (hele week alleen maar gek doen, scheerschuim, slagroom, vingerverf, sminck.. Ik heb alle kleuren van de regenboog gezien op mn lijf denk ik). Maar ook mega vermoeiend. Dus morgen maar bij slapen :z.
Duvel & Niels
pi_157080928
Hoi?
Duvel & Niels
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 25 oktober 2015 @ 12:01:46 #172
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_157080997
Ja hoi :W

Was twee dagen met moeders op stap. Vandaag bijkomen :P
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_157081208
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:01 schreef Rewimo het volgende:
Ja hoi :W

Was twee dagen met moeders op stap. Vandaag bijkomen :P
Gezellig wat hebben jullie gedaan? En boks. Hier ook een bijkom dag, ik verplaats me van in bed af en toe naar de bank maar nu toch maar weer naar bed. Pfoe ik ben gesloopt. Vanavond diner bij broer en schoonzus :Y)
Duvel & Niels
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 25 oktober 2015 @ 13:29:47 #174
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_157083050
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:09 schreef Duufje het volgende:

Gezellig wat hebben jullie gedaan? En boks. Hier ook een bijkom dag, ik verplaats me van in bed af en toe naar de bank maar nu toch maar weer naar bed. Pfoe ik ben gesloopt. Vanavond diner bij broer en schoonzus :Y)
Shoppen ohne Ende :D Zoals altijd als ze komt ;) Niets bijzonders gekocht overigens.

Maar deze keer kon ze ook zwaardere dingen aanschaffen (zoals een paar flessen kruidenlikeur) omdat ik over 1,5 week naar haar toe ga en ik ze met de auto mee kan nemen. Ze moet op 5 november geopereerd worden aan een verdacht bultje bij haar oog en dan ga ik mee naar het ziekenhuis en blijf ik een paar dagen bij haar.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 26 oktober 2015 @ 06:46:08 #175
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_157104977
Mogge :W :O
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_157106183
Goedemorgen
I solemnly swear i'm up to no good
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 27 oktober 2015 @ 06:35:00 #177
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_157128010
Goedegistermorgen :D

Ongelooflijk rustig hier :o
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_157135330
:W

T-P nog last gehad van JeHoVa's of hielden die zich vandaag alleen bezig in Lievendaal??
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_157142131
:W
Duvel & Niels
pi_157143642
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 15:00 schreef Bos81 het volgende:
:W

T-P nog last gehad van JeHoVa's of hielden die zich vandaag alleen bezig in Lievendaal??
Nee die waren hier week of 3 terug zieltjes aan het wegjagen.

Ga jij naar het boekenfestijn?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_157145938
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 20:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Nee die waren hier week of 3 terug zieltjes aan het wegjagen.
Okee ;( . Hier waren ook 2 jonge kinderen bij. Ik heb eigenlijk wel medelijden met die 2..Maar gelukkig lieten ze mij gewoon de brief bezorgen en weer verder gaan..
quote:
Ga jij naar het boekenfestijn?
Nee. Ik heb nog veel te veel boeken om te lezen hier liggen. Ben er overigens nog nooit geweest, mede door net genoemde reden..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 28 oktober 2015 @ 17:47:28 #182
386633 Adnap
I love Life !
pi_157162945
Ja erg rustig maar ben zelf zo druk met alle rompslomp rond oudste zijn operatie.
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 28 oktober 2015 @ 18:57:49 #183
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_157164332
Ja dat moet je vantevoren allemaal goed regelen :Y
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † woensdag 28 oktober 2015 @ 19:30:31 #184
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_157165311
Ach, hier is weinig bijzonders.
Vrijdag vieren wij Samhain, met buitenvuur, pompoensoep en meer.
Zaterdag gaan we naar een concert van GodSpeed you Black Emperor, waar ik me erg op verheug.

Voorts heb ik nog steeds een brace om mijn linkerpols en kan er dus nog steeds niks mee doen. :X of ik verga van de pijn.

Adnap wanneer is de operatie?
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 29 oktober 2015 @ 06:34:47 #185
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_157176680
Bah, Strega, het is echt een rotpijn hè, of ze er een mes in steken :X Zelfde verhaal hier -O- En mijn elleboog doet ook mee (is blijven zeuren na het lopen met krukken en speelt nu steeds meer op)

Pompoensoep klinkt lekker, heb ik nog nooit gegeten :)

Veel plezier bij het concert! _O_
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_157191386
Het is hier zeker stil.

Hier ook genoeg aan mn hoofd dus wat minder puf om te posten, al lees ik wel altijd.

College morgen gaat niet door. Scheelt een hoop gedoe met reizen naar stage, nu gelukkig vanuit huis.

Vanochtend naar de primark geweest. Nu heb ik een super warme, zachte minion pyjama 8-). Moet natuurlijk wel een leuke pyjama hebben als ik elk weekend logeer op stage. Of zoals vorige week we een pyjamadag doen, dan wil ik er wel leuk bijlopen :+.
Duvel & Niels
pi_157191423
Sorry ik werk momenteel veel
I solemnly swear i'm up to no good
pi_157194820
Ik leef ook nog hoor. Ook een beetje druk hier :D .

Dit weekend vieren wij ook Samhain *O* . (In een scouting-blokhut, dus hoop dat het niet al te koud is. We steken wel altijd een kampvuur aan, maar toch...). En pompoensoep is lekker! Gisteren nog gegeten, mmm!

Maar balen van je pols Strega :{

Geniet lekker van een pyamaochtend morgen Duuf! O+

Werk begint steeds meer te 'wennen'. Was de eerste weken wel echt enorm pittig, maar ik begin het allemaal wat beter door te krijgen, vergeet niet meer de helft (ja, wat wil je, alles was nieuw :P indrukken-overload!) en ik werk nu ook iets minder bij het UMC, wat qua gezelligheid van collega's wel jammer is, maar qua werkdagen wel prettiger. (Ik heb volgend week helemaal vrij van het umc, maar daarna is het weer zo dat ik 2 keer per week pas om 22:00 uur thuis ben en dan om 4:50 de wekker gaat. En dan heb ik tussendoor eigenlijk geen tijd om naar huis te gaan, dus ben ik weer pas om 22:00 uur thuis. Dat is wel eens een beetje heftig.) Oh, en de dierenarts en ik beginnen elkaar steeds beter te leren kennen, dat helpt natuurlijk ook wel ;)
(Er zijn heus nog wel dingetjes, maar het is een stijgende lijn.)

Gisteren ook nog even mijn prik-certificaat in het ziekenhuis gehaald 8-) Twee mensen keurig geprikt onder toeziend oog van mijn teamleidster, en daarna nog mijn teamleidster zelf lastig gevallen met een vingerprik. ( Gelukkig kan ik erg goed met haar opschieten, dus het was niet erg, maar het blijft een beetje vreemd om te doen bij een bekende :D. )
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 30 oktober 2015 @ 06:27:27 #189
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_157197622
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 21:14 schreef Duufje het volgende:
Vanochtend naar de primark geweest. Nu heb ik een super warme, zachte minion pyjama . Moet natuurlijk wel een leuke pyjama hebben als ik elk weekend logeer op stage. Of zoals vorige week we een pyjamadag doen, dan wil ik er wel leuk bijlopen .
Foto! :P
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 30 oktober 2015 @ 06:28:41 #190
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_157197625
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 23:01 schreef Candaasje het volgende:
Ik leef ook nog hoor. Ook een beetje druk hier :D .

Dit weekend vieren wij ook Samhain *O* . (In een scouting-blokhut, dus hoop dat het niet al te koud is. We steken wel altijd een kampvuur aan, maar toch...). En pompoensoep is lekker! Gisteren nog gegeten, mmm!

Maar balen van je pols Strega :{

Geniet lekker van een pyamaochtend morgen Duuf! O+

Werk begint steeds meer te 'wennen'. Was de eerste weken wel echt enorm pittig, maar ik begin het allemaal wat beter door te krijgen, vergeet niet meer de helft (ja, wat wil je, alles was nieuw :P indrukken-overload!) en ik werk nu ook iets minder bij het UMC, wat qua gezelligheid van collega's wel jammer is, maar qua werkdagen wel prettiger. (Ik heb volgend week helemaal vrij van het umc, maar daarna is het weer zo dat ik 2 keer per week pas om 22:00 uur thuis ben en dan om 4:50 de wekker gaat. En dan heb ik tussendoor eigenlijk geen tijd om naar huis te gaan, dus ben ik weer pas om 22:00 uur thuis. Dat is wel eens een beetje heftig.) Oh, en de dierenarts en ik beginnen elkaar steeds beter te leren kennen, dat helpt natuurlijk ook wel ;)
(Er zijn heus nog wel dingetjes, maar het is een stijgende lijn.)

Gisteren ook nog even mijn prik-certificaat in het ziekenhuis gehaald 8-) Twee mensen keurig geprikt onder toeziend oog van mijn teamleidster, en daarna nog mijn teamleidster zelf lastig gevallen met een vingerprik. ( Gelukkig kan ik erg goed met haar opschieten, dus het was niet erg, maar het blijft een beetje vreemd om te doen bij een bekende :D. )
Gefeliciteerd met je diploma :D

Kijk je wel een beetje uit met die lange dagen? :{
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_157198073
Dankje! Haha, nu mag ik ook officieel prikken :D (prik al sinds maart. Maar natuurlijk wel altijd goed vinger aan de pols gehouden door de teamleidsters hoor ;) )

En ja, doe ik :Y . Ik heb nu max. 2 ochtenden doordeweeks, en 1 keer in de 3 weken ook weekenddienst bij het umc :) Dus ik werk bewust minder ochtenden dan eerst en op de poli werk ik nu even helemaal niet. Dat deed ik die eerste 2 weken dat ik bij de dierenkliniek begon wel, en dat was gewoon teveel. Bij de dierenkliniek werk ik overigens niet alle dagen 8 uur, dus dat scheelt ook. En ik heb voorlopig de vrijdag vrij *O*
pi_157206879
Hellooo lang geleden ;p
pi_157207221
Multi! :W
pi_157207314
Hoi;) wat een lange dagen maak je zeg Pff las ff stukje terug.

Hier een drachtige hond, dus leuke tijd nu;) nog 3 weken... Gaat enorm snel!
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 19:50:18 #195
386633 Adnap
I love Life !
pi_157209636
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 21:14 schreef Duufje het volgende:
Het is hier zeker stil.

Hier ook genoeg aan mn hoofd dus wat minder puf om te posten, al lees ik wel altijd.

College morgen gaat niet door. Scheelt een hoop gedoe met reizen naar stage, nu gelukkig vanuit huis.

Vanochtend naar de primark geweest. Nu heb ik een super warme, zachte minion pyjama 8-). Moet natuurlijk wel een leuke pyjama hebben als ik elk weekend logeer op stage. Of zoals vorige week we een pyjamadag doen, dan wil ik er wel leuk bijlopen :+.
Ja nu moet Ik morgen wel naar de prima. ...
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 30 oktober 2015 @ 19:58:52 #196
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_157209808
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 19:50 schreef Adnap het volgende:

Ja nu moet Ik morgen wel naar de prima. ...
Dat dacht ik wel ja :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 30 oktober 2015 @ 20:00:25 #197
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_157209847
Ruim 9 km gewandeld in het Reichswald (iets te veel :') maar wel mooi!)



Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_157210118
Daar wandel ik ook weleens;)
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 30 oktober 2015 @ 20:25:09 #199
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_157210330
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 20:15 schreef _Multiply86_ het volgende:
Daar wandel ik ook weleens;)
Lekker voor de hondjes :Y
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_157226586
Zo weer door de douane, altijd spannend of alles er weer doorheen mag.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 31 oktober 2015 @ 18:53:04 #201
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_157227711
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 17:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Zo weer door de douane, altijd spannend of alles er weer doorheen mag.
Leuke vakantie gehad? Welkom terug! :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 1 november 2015 @ 08:23:27 #202
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_157239788
Morgen Heksenmaandag in Oostende *O*

Ik moet dringend naar Primark al had ik gezworen daar nooit meer een voet binnen te zetten.

Verder heb ik last van een verstopte neus maar das al jaren zo.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_157240290
Ik probeer ook weer aan te haken hier :@ , druk gehad met familiezaken maar nu loopt het weer zoals het moet :)

Heksenmaandag is dat een soort Haloween Sara?

Hoe was het concert Strega en rot van je pols -O- , ik heb zelf minder kracht in mijn pols en handen en dat is al vervelend genoeg maar dan zit jij ook nog met die pijn , beterschap :*

Rewimo ook al in de ziekenboeg, beterschap :*

Duufje hoe gaat het met je heup ?
Candaasje ook al zo druk maar wel lekker bezig

Welkom terug F-R hoe was je vakantie ?

Multi, wat leuk om je weer eens te zien in dit topic *O* , hoe gaat het met de hondjes en hoeveel heb je er nu?

Adnap toch een operatie voor je zoon dus, sterkte :*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_157240319
Nog steeds dezelfde ;) mijn 4 meiden
Ivy, de weimaraner, krijgt rond 20 november een nestje
pi_157240353
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 09:59 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nog steeds dezelfde ;) mijn 4 meiden
Ivy, de weimaraner, krijgt rond 20 november een nestje
[ afbeelding ]
Wat een mooie foto van je dames O+ en wat spannend een nestje *O*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  zondag 1 november 2015 @ 10:15:09 #206
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_157240444
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 09:54 schreef indaha het volgende:

Heksenmaandag is dat een soort Halloween Sara?
Zoiets ja. Op de Oktoberfoor kan je maandag aan verminderd tarief op de attracties.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_157240596
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 10:03 schreef indaha het volgende:

[..]

Wat een mooie foto van je dames O+ en wat spannend een nestje *O*
Ja heb haar samen met de fokker, een vriendin van mij, en daar krijgt ze het nestje. Is voor mij klein stukje rijden en ze voelt zich daar helemaal thuis dus helemaal goed. Ga 2x per week oppassen en mag gewoon altijd langskomen. Hele mooie reu en een volle wachtlijst dus ben benieuwd. Stelletje die altijd op Ivy passen als het nodig is nemen ook een pup dus dat is wel heel leuk. En allemaal mensen die jachttraining willen doen en een paar ook naar shows.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 1 november 2015 @ 10:44:57 #208
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_157240674
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 10:37 schreef _Multiply86_ het volgende:

Ja heb haar samen met de fokker, een vriendin van mij, en daar krijgt ze het nestje. Is voor mij klein stukje rijden en ze voelt zich daar helemaal thuis dus helemaal goed. Ga 2x per week oppassen en mag gewoon altijd langskomen. Hele mooie reu en een volle wachtlijst dus ben benieuwd. Stelletje die altijd op Ivy passen als het nodig is nemen ook een pup dus dat is wel heel leuk. En allemaal mensen die jachttraining willen doen en een paar ook naar shows.
Spannend joh! Veel foto's maken hè? O+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_157241216
Tuurlijk;)
  † In Memoriam † zondag 1 november 2015 @ 19:29:59 #210
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_157252708
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 09:59 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nog steeds dezelfde ;) mijn 4 meiden
Ivy, de weimaraner, krijgt rond 20 november een nestje
[ afbeelding ]
Oei, spannend! O+
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  maandag 2 november 2015 @ 10:49:36 #211
386633 Adnap
I love Life !
pi_157264886
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 19:29 schreef Strega het volgende:

[..]

Oei, spannend! O+
dat plus heb je iets waar we het kunnen volgen ?
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  maandag 2 november 2015 @ 16:46:22 #212
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_157272028
Mistige groetjes vanuit de Kusttram.

De mama vliegt bijna van der zeteltje.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_157272673
Ik las kuttram :@
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_157272790
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 20:17 schreef Strega het volgende:
En nee, Fox bleef liever thuis.
[ afbeelding ]
O+
pi_157272798
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 09:59 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nog steeds dezelfde ;) mijn 4 meiden
Ivy, de weimaraner, krijgt rond 20 november een nestje
[ afbeelding ]
Ook O+
  maandag 2 november 2015 @ 17:33:23 #216
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_157272850
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 17:21 schreef roos85 het volgende:
Ik las kuttram :@
Hahaha ja. Op het eerste zicht is het een raar woord.

But hey, ik heb de dag van mijn leven.

:W
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_157275152
:W ik lees later wel weer bij. Het moest een keer komen maar heb dit weekend voor het eerst een (heftige) migraine aanval gehad. Zo k*t om dan op bed te gaan liggen als je op de achtergrond hoort dat je collega 120% moet geven om alles te handelen. Na 2u op bed te hebben gelegen ben ik wel mee gaan eten maar ik zat als een zombie aan tafel. Dacht dat het wel weer ging maar toen er ouders tegen me gingen praten realiseerde ik me dat het echt nog niet ging en bijna 2u reizen hem niet ging worden, gelukkig kon ik bij mn collega blijven slapen en ben ik vanochtend naar huis gegaan.
Duvel & Niels
pi_157275223
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 10:49 schreef Adnap het volgende:

[..]

dat plus heb je iets waar we het kunnen volgen ?
Nee zet alles op fb eigenlijk.. Kan wel topic maken als mensen dat leuk vinden?
  † In Memoriam † maandag 2 november 2015 @ 19:36:11 #219
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_157275540
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 17:21 schreef roos85 het volgende:
Ik las kuttram :@
Ik ook *)
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † maandag 2 november 2015 @ 19:37:23 #220
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_157275563
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 19:24 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

Nee zet alles op fb eigenlijk.. Kan wel topic maken als mensen dat leuk vinden?
Oh ja, love puppie's O+
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 2 november 2015 @ 20:20:22 #221
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_157276600
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 19:24 schreef _Multiply86_ het volgende:

Nee zet alles op fb eigenlijk.. Kan wel topic maken als mensen dat leuk vinden?
*O*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_157277682
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 19:24 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

Nee zet alles op fb eigenlijk.. Kan wel topic maken als mensen dat leuk vinden?
Ja zeker
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 3 november 2015 @ 06:59:10 #223
386633 Adnap
I love Life !
pi_157284897
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 19:24 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

Nee zet alles op fb eigenlijk.. Kan wel topic maken als mensen dat leuk vinden?
*O* *O* *O* *O* :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_157285050
Wb multy ik stem voor een topic ik heb je niet op fb.
pi_157285397
Nee niemand van hier heb ik op fb. Ik zal straks wel een topic maken!
pi_157286769
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 17:29 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

O+
PB O+

En helemaal over de foto van Fox O+ heengekeken :@

quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 19:21 schreef Duufje het volgende:
:W ik lees later wel weer bij. Het moest een keer komen maar heb dit weekend voor het eerst een (heftige) migraine aanval gehad. Zo k*t om dan op bed te gaan liggen als je op de achtergrond hoort dat je collega 120% moet geven om alles te handelen. Na 2u op bed te hebben gelegen ben ik wel mee gaan eten maar ik zat als een zombie aan tafel. Dacht dat het wel weer ging maar toen er ouders tegen me gingen praten realiseerde ik me dat het echt nog niet ging en bijna 2u reizen hem niet ging worden, gelukkig kon ik bij mn collega blijven slapen en ben ik vanochtend naar huis gegaan.
Duufje wat rot, ik hoop dat het nu beter gaat :*

quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 19:24 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

Nee zet alles op fb eigenlijk.. Kan wel topic maken als mensen dat leuk vinden?
Doen ^O^
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_157287320
Heb een topic gemaakt;)
  dinsdag 3 november 2015 @ 12:23:14 #228
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_157289382
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 10:43 schreef _Multiply86_ het volgende:
Heb een topic gemaakt;)
Deze dus.
F&F / Weimaraner pupjes verwacht O+
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_157289462
Leuk! O+
pi_157300443
Puppies! O+

Hoi allemaal :W
Duvel & Niels
  † In Memoriam † dinsdag 3 november 2015 @ 21:22:21 #231
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_157301020
Wat een mooie foto's van Ivy op de heide. O+
Mooie reu ook.

Fijn, pupjes om van mee te genieten!
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 november 2015 @ 06:39:07 #232
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_157307331
Mogge :W

Vandaag na mijn werk naar mijn moeder, die wordt morgen geopereerd. Ik blijf tot zondag bij haar :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 4 november 2015 @ 20:52:51 #233
386633 Adnap
I love Life !
pi_157322187
Sterkte morgen

En *O* voor de puppies
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_157323291
Hopelijk niets ernstigs Rewimo?

Ivy was vandaag weer lekker vrolijk, ze had pas beetje een dipje paar dagen, door de veranderingen in d'r lijf voelde ze zich niet zo lekker maar nu gaat het weer goed. Elke dag uur naar losloopgebied, naast de gewone wandelingen, zodat ze fit blijft voor de bevalling. Uur is nu ook echt genoeg voor d'r, daarna slaapt ze lekker lang.
pi_157324456
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 10:43 schreef _Multiply86_ het volgende:
Heb een topic gemaakt;)
Leuk *O*
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 5 november 2015 @ 17:28:11 #236
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_157339279
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 21:23 schreef _Multiply86_ het volgende:
Hopelijk niets ernstigs Rewimo?

Ivy was vandaag weer lekker vrolijk, ze had pas beetje een dipje paar dagen, door de veranderingen in d'r lijf voelde ze zich niet zo lekker maar nu gaat het weer goed. Elke dag uur naar losloopgebied, naast de gewone wandelingen, zodat ze fit blijft voor de bevalling. Uur is nu ook echt genoeg voor d'r, daarna slaapt ze lekker lang.
Een carcinoom bij haar oog, dat hebben ze vandaag weggehaald. Ze controleren dan meteen of alles schoon is. Dat is gelukkig het geval ^O^ 1 ronde was genoeg. Nu is het gehecht en volgende week controle.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_157351481
Fijn dat het goed was Rewimo, wat een goed nieuws!

Hier lekker aan het snotteren en hoesten.. Welkom herfst.
Duvel & Niels
pi_157353803
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 00:06 schreef Duufje het volgende:
Fijn dat het goed was Rewimo, wat een goed nieuws!

Hier lekker aan het snotteren en hoesten.. Welkom herfst.
Snotteren en hoesten boks.

Ergste is ondertussen over gelukkig
I solemnly swear i'm up to no good
pi_157354542
Fijn dat het nu schoon is Rewimo! Is toch altijd even afwachten en spannend!

Vandaag vrij, dus tijd voor allerlei klusjes die al dagen/weken blijven liggen. :)
pi_157354745
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 17:28 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Een carcinoom bij haar oog, dat hebben ze vandaag weggehaald. Ze controleren dan meteen of alles schoon is. Dat is gelukkig het geval ^O^ 1 ronde was genoeg. Nu is het gehecht en volgende week controle.
Gelukkig een goede uitslag *O*

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 00:06 schreef Duufje het volgende:
Fijn dat het goed was Rewimo, wat een goed nieuws!

Hier lekker aan het snotteren en hoesten.. Welkom herfst.
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2015 09:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Snotteren en hoesten boks.

Ergste is ondertussen over gelukkig
Ik snotter ook gezellig mee :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 10:00 schreef Candaasje het volgende:
Fijn dat het nu schoon is Rewimo! Is toch altijd even afwachten en spannend!

Vandaag vrij, dus tijd voor allerlei klusjes die al dagen/weken blijven liggen. :)
Niet teveel klusjes :o , je hebt ook rust verdiend na je harde werken :*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 6 november 2015 @ 11:04:19 #241
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_157355513
Dank jullie wel :) Ze heeft nog wat napijn maar verder gaat het goed ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 7 november 2015 @ 12:46:46 #242
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_157379333
*Valt met de deur in huis*

Hoi
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  zaterdag 7 november 2015 @ 13:46:41 #243
386633 Adnap
I love Life !
pi_157380364
*zet deur terug in sponning*

Hoi Toek

*O* *O* *O* ik ga zo naar De Kast *O* *O* *O*
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_157384554
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 12:46 schreef Toekito het volgende:
*Valt met de deur in huis*

Hoi
Geen deuren slopen o|O , hoe is het met jou daar aan de kust ?

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:46 schreef Adnap het volgende:
*zet deur terug in sponning*

Hoi Toek

*O* *O* *O* ik ga zo naar De Kast *O* *O* *O*
Veel plezier *O*

Wij krijgen zo bezoek van petekind O+ en verder hebben we niets in de planning dit weekend , heerlijk *O* *O* *O*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  † In Memoriam † zaterdag 7 november 2015 @ 19:50:45 #245
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_157387056
Fijn weekend allemaal.
Wij zaten net heerlijk aan de kastanjes met boter en zout, met een Quadruppel erbij :9
Verder niks dit weekend, lekker rustig, ik ben al dagen moe.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_157398869
De ochtenden gewerkt, maar gistermiddag even naar een pianowinkel geweest om eens in het echt te horen en voelen hoe een digitale piano speelt (kan natuurlijk nooit tegen aan akoestische op, maar we hebben daar geen plek voor plus dat we in een gehorig gebouw wonen...) en dat viel heel niet tegen! O+

Gisteravond gezellig kaartspelletjes gespeeld bij C z'n zus en haar vriend (en ons neefje is zo leuk!) en vanavond naar de verjaardag van mijn neefje en nichtje. Zat te doen dus :P
pi_157434327
:W
Duvel & Niels
pi_157434924
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 21:13 schreef Duufje het volgende:
:W
:W :W
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 10 november 2015 @ 06:48:24 #249
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_157441829
Goeiemorgen :W

*komt zich ook weer eens melden*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 10 november 2015 @ 08:21:23 #250
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_157442158
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 17:34 schreef indaha het volgende:

[..]

Geen deuren slopen o|O , hoe is het met jou daar aan de kust ?

[..]

Veel plezier *O*

Wij krijgen zo bezoek van petekind O+ en verder hebben we niets in de planning dit weekend , heerlijk *O* *O* *O*
druk maar wel goed hoor :) waait beetje hard hier hahaha
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_157442221
:W

Inmiddels verhuisd en blij met mijn nieuwe stek! *O*
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  dinsdag 10 november 2015 @ 09:06:19 #252
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_157442588
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 08:30 schreef roos85 het volgende:
:W

Inmiddels verhuisd en blij met mijn nieuwe stek! *O*
Feli :)
Mijn stek is nog niet af :|
Slaapkamer schiet wel al op *O*
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_157442591
Foto's van de huizen? *O* O+
  dinsdag 10 november 2015 @ 09:09:18 #254
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_157442640
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 09:06 schreef Puala het volgende:
Foto's van de huizen? *O* O+
Moet maar weer eens iets op Feestboek zetten :Y
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_157442691
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 09:09 schreef Takaiki het volgende:

[..]

Moet maar weer eens iets op Feestboek zetten :Y
Jaaaaaa *O*
  dinsdag 10 november 2015 @ 09:13:49 #256
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_157442716
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 09:12 schreef Puala het volgende:

[..]

Jaaaaaa *O*
Is niet zo'n project als jouw huis _O_
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_157442815
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 09:13 schreef Takaiki het volgende:

[..]

Is niet zo'n project als jouw huis _O_
Dat hoeft toch ook niet? En wees blij. Ik ben halverwege en mijn bankrekening werkt niet meer mee. Dus ik wil wel, maar kan niet meer. Dat is behoorlijk frustrerend :P
  dinsdag 10 november 2015 @ 09:36:01 #258
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_157443016
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 09:20 schreef Puala het volgende:

[..]

Dat hoeft toch ook niet? En wees blij. Ik ben halverwege en mijn bankrekening werkt niet meer mee. Dus ik wil wel, maar kan niet meer. Dat is behoorlijk frustrerend :P
Kan ik me voorstellen :Y
Mijn huis heeft vooral schilderwerk aan de binnenkant nodig, dat kan ik gelukkig zelf wel. Verder nieuwe binnendeuren (al gekocht), nieuwe keuken en vloeren overal (ook al deels gekocht)
Zit nu te twijfelen of ik boven alles gelijktrek met laminaat en alles al neerleg, ook al moet ik op twee kamers nog rotzooi maken...
Gelukkig heb ik nog genoeg budget :P
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_157443030
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 09:36 schreef Takaiki het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen :Y
Mijn huis heeft vooral schilderwerk aan de binnenkant nodig, dat kan ik gelukkig zelf wel. Verder nieuwe binnendeuren (al gekocht), nieuwe keuken en vloeren overal (ook al deels gekocht)
Zit nu te twijfelen of ik boven alles gelijktrek met laminaat en alles al neerleg, ook al moet ik op twee kamers nog rotzooi maken...
Gelukkig heb ik nog genoeg budget :P
Oh dat is wel te doen :) Deuren afhangen is trouwens wel echt een vak apart. Dat kost zo een halve dag voor maar 1 deur.

Ik zou geen laminaat leggen in de kamers waar je nog moet schilderen. Het is zo zonde als je straks een verfvlek hebt die er niet af gaat.
  dinsdag 10 november 2015 @ 09:49:21 #260
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_157443174
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 09:37 schreef Puala het volgende:

[..]

Oh dat is wel te doen :) Deuren afhangen is trouwens wel echt een vak apart. Dat kost zo een halve dag voor maar 1 deur.

Ik zou geen laminaat leggen in de kamers waar je nog moet schilderen. Het is zo zonde als je straks een verfvlek hebt die er niet af gaat.
True, maar dan leg ik natuurlijk er iets overheen ;)
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_157443185
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 09:49 schreef Takaiki het volgende:

[..]

True, maar dan leg ik natuurlijk er iets overheen ;)
Dat kan natuurlijk :Y Maar mijn ervaring is niet zo goed. Maar ik ben niet zo'n hele precieze klusser :P
  dinsdag 10 november 2015 @ 09:55:03 #262
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_157443233
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 09:50 schreef Puala het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk :Y Maar mijn ervaring is niet zo goed. Maar ik ben niet zo'n hele precieze klusser :P
Ik ben wel precies met afwerken, maar omdat het nu nog geen dinges uitmaakt ben ik nu niet erg netjes met de vloer :+
Ik denk dat eerst alleen de slaapkamer kan doen :Y
Moet ik wel even kijken waar ik de rest van het laminaat laat :P
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_157443358
Goedemorgen!

Wat fijn Roos en Takaiki! Lijkt me heerlijk om alles naar je eigen smaak in te delen.
Duvel & Niels
  dinsdag 10 november 2015 @ 10:10:14 #264
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_157443442
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 10:04 schreef Duufje het volgende:
Goedemorgen!

Wat fijn Roos en Takaiki! Lijkt me heerlijk om alles naar je eigen smaak in te delen.
Echt he, met verse meubels enzo :Y
Met mijn ex was de helft van het meubilair van zijn ouders.Ik heb bij vertrek alleen de lamp meegenomen :+
Mijn moeder wilde ook al haar slaapkamer cadeau doen, maar ik wilde het niet omdat a. ik nu zelf iets uit wilde zoeken en b. Het toch niet past :+
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_157443489
Roos takaiki gefeliciteerd met jullie eigen nieuwe huizen.

Ik krijg een cardiometing kan wel pas op 4dec. Ach wel kan ik er aan wennen.
pi_157443781
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 09:55 schreef Takaiki het volgende:

[..]

Ik ben wel precies met afwerken, maar omdat het nu nog geen dinges uitmaakt ben ik nu niet erg netjes met de vloer :+
Ik denk dat eerst alleen de slaapkamer kan doen :Y
Moet ik wel even kijken waar ik de rest van het laminaat laat :P
Ergens opstapelen een optie? En dan zeiltje er overheen. Is het wel op temperatuur voor als je het wilt gebruiken en zo gepakt tegen die tijd :)
pi_157443786
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 10:10 schreef Takaiki het volgende:

[..]

Echt he, met verse meubels enzo :Y
Met mijn ex was de helft van het meubilair van zijn ouders.Ik heb bij vertrek alleen de lamp meegenomen :+
Mijn moeder wilde ook al haar slaapkamer cadeau doen, maar ik wilde het niet omdat a. ik nu zelf iets uit wilde zoeken en b. Het toch niet past :+
Heerlijk toch dat het kan O+
pi_157443948
Ik ben jaloers op jullie.

Fijn dat jullie lekker aan de slag kunnen of er al wonen O+
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 10 november 2015 @ 10:47:47 #269
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_157443978
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 10:34 schreef Puala het volgende:

[..]

Ergens opstapelen een optie? En dan zeiltje er overheen. Is het wel op temperatuur voor als je het wilt gebruiken en zo gepakt tegen die tijd :)
Mja, de meeste ruimte heb ik in de schuur, dus dat temperatuurdingetje zit ik dus mee. Vandaar de twijfel zal ik alles in 1 keer leggen en dan wat beter oppassen met smeren en schilderen :)
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_157443989
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 10:47 schreef Takaiki het volgende:

[..]

Mja, de meeste ruimte heb ik in de schuur, dus dat temperatuurdingetje zit ik dus mee. Vandaar de twijfel zal ik alles in 1 keer leggen en dan wat beter oppassen met smeren en schilderen :)
Kan toch ook in de schuur? Moet je alleen ff 48u van tevoren het laminaat naar boven sjouwen al en dan laten opwarmen. Kan het in die tussentijd mooi wel in de schuur liggen :)
pi_157444809
Zo lang het niet vriest kan de schuur prima.
  † In Memoriam † dinsdag 10 november 2015 @ 19:25:20 #272
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_157454140
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 08:30 schreef roos85 het volgende:
:W

Inmiddels verhuisd en blij met mijn nieuwe stek! *O*
Gefeliciteerd! Is allemaal lekker snel gegaan dus. *O*
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † dinsdag 10 november 2015 @ 19:30:01 #273
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_157454275
Heerlijk, allemaal nieuwe huizen voor mensen die daar blij van worden! ^O^
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † dinsdag 10 november 2015 @ 22:28:13 #274
43556 miss_dynastie
pi_157459045
Bel ik de dierenambulance voor een dode kat, is het verzoek of ik hem zelf even van de weg wil schrapen, omdat ze kennelijk vervroegd het nachtrooster in zijn gegaan. In de berm leggen (die er niet is midden in de stad!!) en bedekken met een dekentje. Ben ik de enige die dergelijk gereedschap niet in haar vergaderkit heeft zitten? Da's dus een donatie die direct wordt stopgezet.... ik vind het zo sneu voor het beestje en de eigenaar :'(

[ Bericht 9% gewijzigd door miss_dynastie op 10-11-2015 22:34:40 ]
  dinsdag 10 november 2015 @ 23:02:41 #275
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_157460194
Misschien hebben ze niet genoeg vrijwilligers om dag en nacht op alles te rijden? :@
Het is inderdaad wel sneu, maar het is ook weer niet zo dat de kat nog te redden is :@
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_157460272
Wat een sukkels MD. Arm beestje ;(. Wat heb je nu gedaan?

Hmpf. Pen gelekt op mn net (als in een half uur daarvoor..) verschoonde bed. Vlekkenverwijderaar geprobeerd maar de inkt vlek blijft zichtbaar. Stom.
Duvel & Niels
  dinsdag 10 november 2015 @ 23:09:40 #277
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_157460402
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 08:30 schreef roos85 het volgende:
:W

Inmiddels verhuisd en blij met mijn nieuwe stek! *O*
partyyyyyy
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  dinsdag 10 november 2015 @ 23:10:11 #278
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_157460417
Wtf MD dat is wel heel erg onmenselijk handelen wat mij betreft.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  † In Memoriam † dinsdag 10 november 2015 @ 23:10:39 #279
43556 miss_dynastie
pi_157460431
Ik weet niet, ze hebben de tijden op hun website staan, dus ik ga er dan vanuit dat die gegevens juist zijn? En het is echt midden in de stad, er is sowieso geen plekje waar hij veilig kon blijven liggen. De beveiliging was al de ronde aan het doen, dus die kon ik ook niet vragen om te helpen. En met mijn blote handen een kat van de weg schrapen zag ik ook niet zitten. En toch voel ik me rot dat ik niet meer voor het baasje heb kunnen doen ;(
  dinsdag 10 november 2015 @ 23:12:29 #280
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_157460491
Meh :{
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 11 november 2015 @ 06:39:08 #281
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_157463579
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 23:05 schreef Duufje het volgende:
Wat een sukkels MD. Arm beestje ;(. Wat heb je nu gedaan?

Hmpf. Pen gelekt op mn net (als in een half uur daarvoor..) verschoonde bed. Vlekkenverwijderaar geprobeerd maar de inkt vlek blijft zichtbaar. Stom.
Weken in melk of citroensap [/oma]
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 11 november 2015 @ 06:40:08 #282
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_157463581
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 23:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik weet niet, ze hebben de tijden op hun website staan, dus ik ga er dan vanuit dat die gegevens juist zijn? En het is echt midden in de stad, er is sowieso geen plekje waar hij veilig kon blijven liggen. De beveiliging was al de ronde aan het doen, dus die kon ik ook niet vragen om te helpen. En met mijn blote handen een kat van de weg schrapen zag ik ook niet zitten. En toch voel ik me rot dat ik niet meer voor het baasje heb kunnen doen ;(
Ja bah, daar voel je je toch niet lekker bij :{ Het arme beestje, en een baasje dat in onzekerheid zit -O-
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 11 november 2015 @ 06:48:41 #283
386633 Adnap
I love Life !
pi_157463601
Sorry ben er druk op t werk, met zonenlief en als daar om heen dat computeren er niet bij is
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_157464421
Bij de spoed tandarts geweest. Dag verstandskies
I solemnly swear i'm up to no good
pi_157465465
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 22:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Bel ik de dierenambulance voor een dode kat, is het verzoek of ik hem zelf even van de weg wil schrapen, omdat ze kennelijk vervroegd het nachtrooster in zijn gegaan. In de berm leggen (die er niet is midden in de stad!!) en bedekken met een dekentje. Ben ik de enige die dergelijk gereedschap niet in haar vergaderkit heeft zitten? Da's dus een donatie die direct wordt stopgezet.... ik vind het zo sneu voor het beestje en de eigenaar :'(
Stom van de dierenambulance :( Hier haalt de dierenambulance geen dode dieren op maar doet de buitendienst van de gemeente dat en dan wordt het beestje 14 dagen bewaard in de diepvries zodat een eventueel baasje zich kan melden

Nieuwe huizen *O* *O* *O* Ik zou zelf ook wel weer eens willen verhuizen, vooral om van alle zooi af te komen die we in de loop der jaren verzameld hebben. Over een jaar of 10 gaan we sowieso O+

Ai verstandskies :o , maar ja nu heb je daar in ieder geval geen last meer van T_P betetrschap :*

Wij hebben deze week 2 dagen achter elkaar een begrafenis , de moeder van schoonzus en de vader van een goede vriend zijn overleden. Hieraan merk ik echt wel dat je ouder wordt want deze mensen zijn allemaal in de leeftijd van mijn eigen ouders, hopelijk zijn die nog lang niet aan de beurt
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  woensdag 11 november 2015 @ 10:55:46 #286
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_157466051
Otitis en nog iets :(

Verdomme en het is nog geen winter :(

Maar... ik ben wel naar de Boekenbeurs in Antwerpen geweest *O*

Feestje want O+ lezen O+ *O*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 11 november 2015 @ 12:30:42 #287
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_157467580
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 08:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Bij de spoed tandarts geweest. Dag verstandskies
Au -O-
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_157470652
* vamperotica komt weer eens binnen vallen
Haaaaaaaai :W
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 11 november 2015 @ 18:18:44 #289
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_157473933
Vamp :W
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † woensdag 11 november 2015 @ 19:47:36 #290
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_157476258
Vamp, long time ;)
Net als Taikiki, leuk!

M_D, de Dierenambulance had mijns inziens sowieso even kunnen kijken of de kat een chip heeft, dan kan de eigenaar evt. zelf het beestje halen. Onzekerheid is killing. Wij hebben hier ook wel eens mee gemaakt van de Dierenambulance, oh, die halen we niet op hoor, net buiten ons district. Hier bewaard de dierenarts wel de gevonden dode katten in de diepvries. :')
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_157487769
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 06:39 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Weken in melk of citroensap [/oma]
Ah waarom lees ik dit dus weer veel te laat. Ach. Vlek zit er nog wel lichtjes in, maar het is toch een dekbedovertrek van de IKEA.

quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 08:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Bij de spoed tandarts geweest. Dag verstandskies
Aaaauw. Ik had het meeste last achteraf van de verstandskies die er met spoed uit is gehaald in t ziekenhuis. Hoe gaat het nu met je?

quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 10:21 schreef indaha het volgende:

[..]

Stom van de dierenambulance :( Hier haalt de dierenambulance geen dode dieren op maar doet de buitendienst van de gemeente dat en dan wordt het beestje 14 dagen bewaard in de diepvries zodat een eventueel baasje zich kan melden

Nieuwe huizen *O* *O* *O* Ik zou zelf ook wel weer eens willen verhuizen, vooral om van alle zooi af te komen die we in de loop der jaren verzameld hebben. Over een jaar of 10 gaan we sowieso O+

Ai verstandskies :o , maar ja nu heb je daar in ieder geval geen last meer van T_P betetrschap :*

Wij hebben deze week 2 dagen achter elkaar een begrafenis , de moeder van schoonzus en de vader van een goede vriend zijn overleden. Hieraan merk ik echt wel dat je ouder wordt want deze mensen zijn allemaal in de leeftijd van mijn eigen ouders, hopelijk zijn die nog lang niet aan de beurt
Begrafenissen, nooit leuk natuurlijk.. sterkte. Lijkt me gek en ook wel lastig om door te krijgen dat iedereen in je omgeving echt oud word.
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 10:55 schreef sararaats het volgende:
Otitis en nog iets :(

Verdomme en het is nog geen winter :(

Maar... ik ben wel naar de Boekenbeurs in Antwerpen geweest *O*

Feestje want O+ lezen O+ *O*
Hoe voel je je nu?
Leuk!! Wat voor boeken heb je gekocht?
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 15:32 schreef vamperotica het volgende:
* vamperotica komt weer eens binnen vallen
Haaaaaaaai :W
Hooi! :W

Hier een huiswerkochtendje, maar ik vind het heel lastig om te beginnen omdat ik niet precies weet op wat ik mijn onderzoek moet richten en of het mag wat ik in mijn hoofd heb. Ik had wel het idee besproken op school, dat was akkoord maar eigenlijk wil ik het toch op een andere boeg gooien.. en ik vind het dan zonde als ik alles nu maak en het dan toch niet mag.. Hmmpf. Maar ik heb morgenavond een gesprek met mn stagebegeleider dus ik moet toch echt wat op papier hebben staan :+ :@ .

Van de week weer wat meer bezig geweest met kleuren&freubelen.. dat doe ik eigenlijk alleen als m'n hoofd onrustig is. Ik merk dat ik weinig energie heb op het moment en nog steeds last heb van verkoudheid. Dus ik moet even goed op mezelf passen. Het is al heel wat dat ik dit op dit punt al doorheb, en niet als het te laat is zeg maar :P een andere stagiaire gaat me op stage coachen en een punt daarbij is ook rust pakken op stage (dat is best lastig als er 24/7 kids zijn) en meer delegeren want ik hoef het echt niet allemaal zelf te kunnen/doen. Ben benieuwd.
Duvel & Niels
  † In Memoriam † donderdag 12 november 2015 @ 10:56:14 #292
43556 miss_dynastie
pi_157487939
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 19:47 schreef Strega het volgende:
Vamp, long time ;)
Net als Taikiki, leuk!

M_D, de Dierenambulance had mijns inziens sowieso even kunnen kijken of de kat een chip heeft, dan kan de eigenaar evt. zelf het beestje halen. Onzekerheid is killing. Wij hebben hier ook wel eens mee gemaakt van de Dierenambulance, oh, die halen we niet op hoor, net buiten ons district. Hier bewaard de dierenarts wel de gevonden dode katten in de diepvries. :')
Het probleem was niet dat ze het hun taak niet vonden (dan was ik wel verder gaan bellen), maar niet op dat tijdstip (terwijl op hun site stond dat je nog kon bellen daarvoor). Ik hoop maar dat het baasje gister wel op de hoogte is gesteld.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 10:21 schreef indaha het volgende:

Wij hebben deze week 2 dagen achter elkaar een begrafenis , de moeder van schoonzus en de vader van een goede vriend zijn overleden. Hieraan merk ik echt wel dat je ouder wordt want deze mensen zijn allemaal in de leeftijd van mijn eigen ouders, hopelijk zijn die nog lang niet aan de beurt
He bah.... komt toch wel dichtbij dan he, voor je gevoel?

quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 10:46 schreef Duufje het volgende:

Hier een huiswerkochtendje, maar ik vind het heel lastig om te beginnen omdat ik niet precies weet op wat ik mijn onderzoek moet richten en of het mag wat ik in mijn hoofd heb. Ik had wel het idee besproken op school, dat was akkoord maar eigenlijk wil ik het toch op een andere boeg gooien.. en ik vind het dan zonde als ik alles nu maak en het dan toch niet mag.. Hmmpf. Maar ik heb morgenavond een gesprek met mn stagebegeleider dus ik moet toch echt wat op papier hebben staan :+ :@ .
In het ergste geval maak je dus een ochtendje voor niets? Dat is het risico wel waard om het helemaal te doen zoals je graag zou willen, toch?
  donderdag 12 november 2015 @ 11:30:11 #293
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_157488621
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 10:46 schreef Duufje het volgende:
Hoe voel je je nu?
Leuk!! Wat voor boeken heb je gekocht?
het gaat redelijk maar nog wel oorpijn. ik heb vooral leerboeken zoals op school gekocht zoals chemie hihi.

strips van Biebel, The Imaginary World of... en een boekje over de wegcontrole. handig voor in mijn auto.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_157488794
Wat hebben jullie het toch allemaal druk.

Met mij gaat het wel. Ik wil alleen dat dat gat snel dicht is vind het allemaal maar vet irritant }:|

Vanmiddag bij de bouw kijken *O* hebben een borrel hoop dat we even binnen mogen O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_157489145
Wel fijn dat het niet al te zeer doet. Maar irritand ( :P ) is het zeker! :*

Hier net terug van de DA. Even gebitscontrole (en algehele check-up) van de twee nijntjes. Cas is keurig door de keuring heengekomen. Mara op zich ook wel - ze zag er goed uit, was lekker relaxt - maar ze heeft een lipoompje (= vetbultje) op haar ribbenkast en een vergrote lever. Vanwege dit laatste gaan we begin december een echo laten maken. In de tussentijd ga ik proberen te monitoren hoeveel ze drinkt. Omdat Mara verder heel gezond leek had de DA wel goede hoop, maar ze kan de lever niet goed doorvoelen omdat deze grotendeels achter de ribben zit en dus niks met zekerheid zeggen. Vetzucht kan een oorzaak zijn, maar hoewel Mara wel ietsje was aangekomen (en vanwege dat kleine vetbultje iets strenger op dieet mag), is ze volgens DA absoluut niet obees.

Nouja, we gaan het zien. Bleuh.
pi_157499439
MD dat is zeker een goed argument!

Thinkk wat jammer dat je niet naar binnen mocht.

Candaas, hopelijk gaat het de komende weken goed met je nijn en is de echo straks helemaal goed in december, ik duim voor haar :*
Duvel & Niels
pi_157507137
Dankjewel :*
Mara zelf lijkt er weinig last van te hebben; huppelt gewoon lekker rond. Dat scheelt wel :)

Eerst nu even aankleden (vrije dag vandaag ;) ) en daarna op zoek naar een cadeautje voor een vriendin. Weet alleen totaal niet wat .....
pi_157514854
Candaasje hopelijk is er niks met Mara aan de hand.

Ik ben deze week nog geen een avond thuis geweest en vanavond en morenavond ook niet.
Dinsdagavond had ik kerstkookworkshop met mijn sm en sz. Het begin was al zo hilarisch dat dat de avond met de rest die veel ouder was dan ik goed maakte.

Mijn sz reed en ik zei nog parkeer heb hier achteruit tussen die 2 andere auto's in. Maar nee zij reed hem rechtdoor zo de moerasachtige wei in en toen stonden we vast. Moest mijn sv nog komen die kreeg hem wel weer recht gezet maar kwam ook niet los. Proberen eruit de trekken brak de kabel en groef hij zichzelf ook bijna in. Gelukkig toch nog goed gekomen.
pi_157517903
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 15:54 schreef ferrari_rood het volgende:
Candaasje hopelijk is er niks met Mara aan de hand.

Ik ben deze week nog geen een avond thuis geweest en vanavond en morenavond ook niet.
Dinsdagavond had ik kerstkookworkshop met mijn sm en sz. Het begin was al zo hilarisch dat dat de avond met de rest die veel ouder was dan ik goed maakte.

Mijn sz reed en ik zei nog parkeer heb hier achteruit tussen die 2 andere auto's in. Maar nee zij reed hem rechtdoor zo de moerasachtige wei in en toen stonden we vast. Moest mijn sv nog komen die kreeg hem wel weer recht gezet maar kwam ook niet los. Proberen eruit de trekken brak de kabel en groef hij zichzelf ook bijna in. Gelukkig toch nog goed gekomen.
Wat een toestand weer _O-
  † In Memoriam † vrijdag 13 november 2015 @ 21:58:02 #300
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_157524645
Vamp, long time ;)
Net als Taikiki, leuk!

M_D, de Dierenambulance had mijns inziens sowieso even kunnen kijken of de kat een chip heeft, dan kan de eigenaar evt. zelf het beestje halen. Onzekerheid is killing. Wij hebben hier ook wel eens mee gemaakt van de Dierenambulance, oh, die halen we niet op hoor, net buiten ons district. Hier bewaard de dierenarts wel de gevonden dode katten in de diepvries. :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 15:54 schreef ferrari_rood het volgende:
Candaasje hopelijk is er niks met Mara aan de hand.

Ik ben deze week nog geen een avond thuis geweest en vanavond en morenavond ook niet.
Dinsdagavond had ik kerstkookworkshop met mijn sm en sz. Het begin was al zo hilarisch dat dat de avond met de rest die veel ouder was dan ik goed maakte.

Mijn sz reed en ik zei nog parkeer heb hier achteruit tussen die 2 andere auto's in. Maar nee zij reed hem rechtdoor zo de moerasachtige wei in en toen stonden we vast. Moest mijn sv nog komen die kreeg hem wel weer recht gezet maar kwam ook niet los. Proberen eruit de trekken brak de kabel en groef hij zichzelf ook bijna in. Gelukkig toch nog goed gekomen.
Help, dat klinkt als een comedy! _O_ _O_ _O_
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † vrijdag 13 november 2015 @ 21:58:40 #301
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_157524669
Nou dus......
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')