Omdat zij de fokker is, ik nietquote:Op dinsdag 3 november 2015 09:55 schreef Buurpoes het volgende:
De pupjes worden bij de fokker geboren, schrijf je. Waarom niet bij jou thuis? (wellicht werk je, dus dan lijkt mij dat niet praktisch, qua zorg) En wanneer mag jouw Ivy wel weer naar huis?
Succes met wachten.
Poe hee, ze is dus echt weken van huis.quote:Op dinsdag 3 november 2015 10:26 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Omdat zij de fokker is, ik nietze gaat naar huis als de pups weg gaan. Pas wel 2 dagen per week op en ze woont dichtbij dus kan er vaak heen. Ivy komt daar bijna elke week en voelt zich daar ook thuis.
Oef, nee, dat is te druk.quote:Op dinsdag 3 november 2015 10:37 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik heb nog 3 honden dus valt wel mee hoor:p was er ook bij toen Ivy geboren werd en nu natuurlijk weer, is ook erg leuk om mee te maken. Zou zelf ook geen nestje willen in m'n appartement met al 4 honden in huis.
Mooi, blijft 1 van m'n favoriete rassen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 09:48 schreef _Multiply86_ het volgende:
En mijn meisje, Ivy(JCH Proud To Be of the Grey Stardust EURJSG'14 BDSSG'14 BWNL'15)
Zij is de hoofdeigenaar, ik de mede eigenaar. Ze woont gewoon bij mij en ik doe er verder alles mee, training, proeven enz.. De fokker betaald alles wat met fokken te maken heeft en shows enzo. Ik kan haar later helemaal op mijn naam laten zetten als ik wil maar maakt voor mij niet uit. Bij de ene fokker krijg je de hond gratis, bij andere betaal je en krijg je dat geld terug na het nestje of 1ste keuze voor pup. Ik weet niet of de fokker wil dat ik dat online zet verder wat wij hebben afgesproken.quote:Op donderdag 5 november 2015 09:54 schreef Valerie. het volgende:
Jullie zijn allebei de eigenaar van de teef? Krijg je haar voor minder of zo zodat fokker er gebruik van kan maken en wordt ze daarna wel helemaal van jou, zo'n soort overeenkomst?
Ze heeft 3 crufts kwalificaties, dus dan mag je erheen maar dit is Amerikaans type.. Op crufts zorgen ze er wel voor dat er een km is die voor Engels type gaat dus heeft geen nut om daarheen te gaan.quote:Op donderdag 5 november 2015 10:00 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Mooi, blijft 1 van m'n favoriete rassen.
Je loopt er de tentoonstellingen ook mee af zie ik? Ook de Crufts zie ik staan, mooi hoor![]()
Netjes hoor!quote:Op donderdag 5 november 2015 12:05 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ze heeft 3 crufts kwalificaties, dus dan mag je erheen maar dit is Amerikaans type.. Op crufts zorgen ze er wel voor dat er een km is die voor Engels type gaat dus heeft geen nut om daarheen te gaan.
Ze is winster geweest zie ik? BOS of BOB?quote:Ze heeft verder 3 jeugd kampioen titels en nog wat losse titels die je bij sommige shows kan halen. Afgelopen jaar niet veel shows gedaan maar wel gewonnen bij de shows waar ze aan mee deed.Volgend jaar nog alle volwassen titels afronden voor de zomer, Duits en Nederlands nog 1 puntje, en Internationaal. Vanaf juli/augustus is het weer proeven tijd(jacht)
Bij de Benelux Winner dit jaar was ze BOB, verder geen shows in Nederland gedaan dit jaar.quote:Op donderdag 5 november 2015 12:10 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Netjes hoor!
[..]
Ze is winster geweest zie ik? BOS of BOB?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |