abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 12 oktober 2015 @ 21:37:32 #1
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_156791271

Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

6.gif Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

99.gif Onze stamgasten
Pagan | Strega | ferrari_rood | Rewimo | indaha | Miss_Dynastie | De_Kardinaal | Laysa | Candaasje | Adnap | PaarsBeestje | roos85 | Toekito | Thinkk-Pinkk | Duufje | Kper_Norci | Bamba

pagan_vlag.gifvl0011b057%2060x60.JPGuui1.pngOnslowicon.jpgCat.jpgfok.jpg261gha0.jpg16jrk11.jpgfosielfok.jpgpanda2aj6d08.gifSmallnster.jpgaSUQ6vF.gifNLU6p2k.gifalan_avatar.gifuser.jpgezgif-save.gifVampire.gif

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.fuckneehe.gif 10.

quote:
261gha0.jpg

De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
quote:
lindsey_album.jpg

Barbaaf Ook jij bent ons helaas ontvallen. We missen je en we hopen dat je samen met D_K op ons let!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_156791503
Ha niet meer leeg
I solemnly swear i'm up to no good
pi_156791624
Ik had het al gezien Rewimo maar Fok! en mijn telefoon zijn niet vaak vriendjes dus.. :P O-).
Duvel & Niels
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 12 oktober 2015 @ 21:59:25 #4
13151 crew  Rewimo
pi_156791990
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 21:47 schreef Duufje het volgende:
Ik had het al gezien Rewimo maar Fok! en mijn telefoon zijn niet vaak vriendjes dus.. :P O-).
Graag gedaan hoor :P
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_156792019
:*
Duvel & Niels
pi_156792084
Ik voel me ouuud. Ik werd van het weekend 'ergens rond de dertig' geschat en ookal was het een 13 jarige, kan ik het niet uit m'n hoofd zetten :(

Disclaimer: Dit betekend niet dat ik jullie 30+ers oud vind maar hey ik ben pas begin twintig :'(
Duvel & Niels
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 12 oktober 2015 @ 22:05:32 #7
13151 crew  Rewimo
pi_156792174
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:02 schreef Duufje het volgende:
Ik voel me ouuud. Ik werd van het weekend 'ergens rond de dertig' geschat en ookal was het een 13 jarige, kan ik het niet uit m'n hoofd zetten :(

Disclaimer: Dit betekend niet dat ik jullie 30+ers oud vind maar hey ik ben pas begin twintig :'(
Je bent gewoon oud :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156792192
haha lol oud..

Ik moet nog steeds wennen als mensen mij mevrouw noemen :')
pi_156792209
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
haha lol oud..

Voelt zo oud he :{
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  † In Memoriam † maandag 12 oktober 2015 @ 22:10:17 #10
43556 miss_dynastie
pi_156792281
quote:

Ik werd twintig min geschat door een 12-jarige. Ik heb gevraagd of ik haar mocht adopteren :7
pi_156792354
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:06 schreef roos85 het volgende:

[..]

Voelt zo oud he :{
Ja echt.
In mijn hoofd ben ik ook nog geen 26 ofzo.. Dan moet je toch kei verantwoordelijk zijn enzo :')
pi_156792389
quote:
haha lol oud..

Ze zei ook nog u tegen me, toen ik zei he doe eens niet ik voel me al zo oud. Antwoord: "ik kan er niks aan doen ik heb geleerd om u te zeggen tegen ou.. *slikt de woorden 'oude mensen' in en lacht sneaky* pubers, you gotta love them :') o|O

MD das fijn!! Wat jaartjes jonger zijn.
Duvel & Niels
pi_156792544
quote:
haha lol oud..

Ik word telefonisch regelmatig mevrouw genoemd, en dat is inderdaad wennen ;( ;(
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_156792605
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:21 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ik word telefonisch regelmatig mevrouw genoemd, en dat is inderdaad wennen ;( ;(
Oh God ik moest lachen _O-

Zo'n hoge stem heb je toch niet
pi_156792629
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:15 schreef Duufje het volgende:

[..]

Ze zei ook nog u tegen me, toen ik zei he doe eens niet ik voel me al zo oud. Antwoord: "ik kan er niks aan doen ik heb geleerd om u te zeggen tegen ou.. *slikt de woorden 'oude mensen' in en lacht sneaky* pubers, you gotta love them :') o|O

Ja pubers.. Na heel wat jaren leiding bij scouting ben ik wel wat gewend :')
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 12 oktober 2015 @ 22:26:34 #16
13151 crew  Rewimo
pi_156792679
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Ja pubers.. Na heel wat jaren leiding bij scouting ben ik wel wat gewend :')
Moet je een puber in huis nemen :+ In zijn ogen zijn we hoogbejaard joh O~)
pi_156792702
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh God ik moest lachen _O-

Zo'n hoge stem heb je toch niet
Valt ook wel mee volgens mij, niet ook weer erg laag, Maar het ergste is dat ik dus ook gewoon mijn voornaam zeg en dat is geen naam die zowel mannelijk als vrouwelijk is (Erik, red).
Maar goed zo geraak ik wel makkelijker van die verkopers af, Ik ben dan natuurlijk al een beetje boos en dus minder gemotiveerd om iets te kopen...

Een keer was het wel lachen. Goedenmiddag mevrouw,met die en die van die en die Spreek ik met Mevrouw. (mijn achternaam)..?
Ik: Nee, daar spreekt u niet mee.
- Met wie dan mevrouw ?
Ik: Met meneer
- Oh sorry fijne dag nog.. piep piep piep...
pi_156792740
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:26 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Moet je een puber in huis nemen :+ In zijn ogen zijn we hoogbejaard joh O~)
Haha ongelooflijk. Ze wilde me ook niet geloven toen ik vertelde toen ik net begonnen was dat ik net 21 was... De oudste daar was 18.. Heb me legitimatiebewijs alles moeten laten zien :')
pi_156792769
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:28 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Valt ook wel mee volgens mij, niet ook weer erg laag, Maar het ergste is dat ik dus ook gewoon mijn voornaam zeg en dat is geen naam die zowel mannelijk als vrouwelijk is (Erik, red).
Maar goed zo geraak ik wel makkelijker van die verkopers af, Ik ben dan natuurlijk al een beetje boos en dus minder gemotiveerd om iets te kopen...

Een keer was het wel lachen. Goedenmiddag mevrouw,met die en die van die en die Spreek ik met Mevrouw. (mijn achternaam)..?
- Met wie dan mevrouw ?
Whaha nou ik heb je alleen maar hoi horen zeggen maar had niet zoiets van wauw die klinkt als een vrouw iig
pi_156792955
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Whaha nou ik heb je alleen maar hoi horen zeggen maar had niet zoiets van wauw die klinkt als een vrouw iig
een stuk of 3 users hier, hebben mij IRL wat meer horen zeggen. Ik was zelf toch benieuwd en heb even wat ingesproken via de voicerecorder van mijn telefoon. Natuurlijk heb ik al de wetenschap dat ik een man ben, maar toch zou ik mijn stem echt wel als mannelijk aanduiden en niet als vrouwelijk.
  † In Memoriam † maandag 12 oktober 2015 @ 22:43:18 #21
43556 miss_dynastie
pi_156793020
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:15 schreef Duufje het volgende:

[..]

Nou, dat is wel erg jong hoor, op zich :P

Nu ik 31 ben en aan het verbouwen, valt het me wel op dat mijn gezinsplanning c.q. inhoud van mijn baarmoeder ineens een openbaar onderwerp is. Ik vind het brutaal :')
pi_156793053
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:43 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nu ik 31 ben en aan het verbouwen, valt het me wel op dat mijn gezinsplanning c.q. inhoud van mijn baarmoeder ineens een openbaar onderwerp is. Ik vind het brutaal :')
Zo erg Ja :o

Ken het wel hoor. In dit huis was de derde slaapkamer nog de logeerkamer nu heeft iedereen het al over een babykamer... Echt..
  † In Memoriam † maandag 12 oktober 2015 @ 22:46:05 #23
43556 miss_dynastie
pi_156793072
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Zo erg Ja :o

Ken het wel hoor. In dit huis was de derde slaapkamer nog de logeerkamer nu heeft iedereen het al over een babykamer... Echt..
Nou ja, ik hou er wel rekening mee qua slaapkamers, maar ik zou het nooit vragen aan iemand. Echt nooit. Zo brutaal....
pi_156793077
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja echt.
In mijn hoofd ben ik ook nog geen 26 ofzo.. Dan moet je toch kei verantwoordelijk zijn enzo :')
Kun je nagaan als je 30 bent :P
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:28 schreef Bos81 het volgende:

[..]

- Met wie dan mevrouw ?
Proest _O-
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:43 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik had mensen toen ze hoorden dat mijn relatie over was, zeiden dat ik maar snel weer een vent moest zoeken.. Want het de tijd tikt toch door :')
pi_156793129
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:46 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nou ja, ik hou er wel rekening mee qua slaapkamers, maar ik zou het nooit vragen aan iemand. Echt nooit. Zo brutaal....
Behoorlijk Ja
pi_156793139
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:46 schreef roos85 het volgende:

[..]

[..]

Proest _O-

[..]

Ik had mensen toen ze hoorden dat mijn relatie over was, zeiden dat ik maar snel weer een vent moest zoeken.. Want het de tijd tikt toch door :')
Really... Wat onbeschoft
  † In Memoriam † maandag 12 oktober 2015 @ 22:49:00 #27
43556 miss_dynastie
pi_156793142
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:46 schreef roos85 het volgende:

[..]

[..]

Proest _O-

[..]

Alsof je een baarmoeder op pootjes bent -O-

En wij zijn ook nog eens ruim 14 jaar bij elkaar, voor hetzelfde geld zijn we al jaren bezig (zijn we niet hoor, echt niet, maar de hele gedachte dat het allemaal maar op bestelling gaat)...
pi_156793473
Snap dat het heel onbeschoft overkomt MD, bij mij is pas doorgedrongen dat zulke opmerkingen heel veel pijn kunnen doen bij mensen sinds ik dat soort verhalen al lurkend in OUD heb gelezen, niet dat ik daarvoor dat soort opmerkingen maakte maar nu ben ik me er wel meer bewust van.
Duvel & Niels
  † In Memoriam † maandag 12 oktober 2015 @ 23:27:30 #29
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_156794324
Tja, soms is het echt wel onbeschoft wat mensen aan je vragen. :X
Als ik niet wil antwoorden volg ik het advies van de Dalai Lama op. Glimlach sereen en geef geen antwoord. O-)
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † maandag 12 oktober 2015 @ 23:43:17 #30
43556 miss_dynastie
pi_156794754
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 23:27 schreef Strega het volgende:
Als ik niet wil antwoorden volg ik het advies van de Dalai Lama op. Glimlach sereen en geef geen antwoord. O-)
Daar ben ik niet lief genoeg voor :@
pi_156794824
Lig in bed weer te genieten van de takkeherrie van mijn buurman...

Zo blij als we hier weg zijn.
..
pi_156796067
Ik lig met een keelontsteking in mijne tram (=bed) :'(

Ben toch blij dat het geen opflakkering is van bof.

Slaapwel :W :*
Werewolf
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 13 oktober 2015 @ 06:40:42 #33
13151 crew  Rewimo
pi_156796654
Mogge, de ochtendploeg is weer paraat... nou ja, opgestaan :O
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 06:57:25 #34
386633 Adnap
I love Life !
pi_156796698
quote:

weet je, mijn ego zou gestreeld zijn als een 13 jarige mij rond de 30 zou schatten.
Vorige week was er nog een lieve knul van midden 20 die mij ein 20 schatte :Y
Hij kreeg een biertje van me :+
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 06:59:57 #35
386633 Adnap
I love Life !
pi_156796705
JA hier ook paraat. Vandaag de eerste hoos van totaal 21 stagebezoeken (en lesgeven tussendoor)
Mocht je dus vanavond iemand op de bank zien zitten die verdwaasd kijkt... it is I
I live life, i love life
pi_156797124
Goedemorgen!
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:00:18 #37
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_156797367
Mogge!
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_156797416
* Puala gluurt om het hoekje heen

Jullie posten weer samen :o O+ De laatste keer dat ik in de SC keek was het zo stil :@
pi_156797492
Succes adnap, zeer vermoeiend die bezoeken.
pi_156798508
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Really... Wat onbeschoft
Ja, bizar he..
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:49 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Alsof je een baarmoeder op pootjes bent -O-
Zo zien sommigen je wel he..
quote:
En wij zijn ook nog eens ruim 14 jaar bij elkaar, voor hetzelfde geld zijn we al jaren bezig (zijn we niet hoor, echt niet, maar de hele gedachte dat het allemaal maar op bestelling gaat)...
Ja, dat is zo irritant he. Stel je voor dat je jaren bezig bent en het lukt niet, dan zijn dat soort opmerkingen gewoon bijzonder pijnlijk.
Staan mensen gewoon totaal niet bij stil.
pi_156798744
Hmpff baal moment. Ik wil een afspraak bij de huisarts deze week om de uitslag van de foto/echo te maken en een spuit ontstekingsremmers te krijgen want ik ben er wel klaar mee. Maar geen van alle huisartsen heeft deze week even 5minuten om een spuit te zetten, das toch belachelijk. Ben ook gewoon al de hele ochtend bezig met bellen want 15min wachttijd aan de telefoon is niets.
Duvel & Niels
pi_156798979
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 09:06 schreef Puala het volgende:
* Puala gluurt om het hoekje heen

Jullie posten weer samen :o O+ De laatste keer dat ik in de SC keek was het zo stil :@
Dan heb je al even niet gekeken of wel :P
pi_156798997
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 10:48 schreef Duufje het volgende:
Hmpff baal moment. Ik wil een afspraak bij de huisarts deze week om de uitslag van de foto/echo te maken en een spuit ontstekingsremmers te krijgen want ik ben er wel klaar mee. Maar geen van alle huisartsen heeft deze week even 5minuten om een spuit te zetten, das toch belachelijk. Ben ook gewoon al de hele ochtend bezig met bellen want 15min wachttijd aan de telefoon is niets.
Mooi hopeloos duufje... Kan dat niet even snel tijdens inloop spreekuur ofzo?
pi_156799730
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 10:48 schreef Duufje het volgende:
Slijmbeurs is vaak ook rust houden. En bepaalde bewegingen vermijden. Been voor/achteruit (lopen) is niet erg. Maar benen wijd, hurken oid. is echt funest bijv.

Ik ben al 3 maanden bezig met zoeken hoe/wat en sinds een maand gaat het echt stukken beter. Ik wilde die spuit niet nl.
pi_156799757
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 11:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dan heb je al even niet gekeken of wel :P
Klopt :@
pi_156799767
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 11:48 schreef Puala het volgende:

[..]

haha hallo dan :P
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 12:15:26 #47
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_156800235
Leuke drone voor Halloween.

Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_156800678
quote:

Ik voel me helemaal niet oud , 50 is het nieuwe 30 *O* :P
Wat stom dat niemand even die spuit kan zetten -O- , ik hoop dat het snel beter gaat met je heup :*

quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:40 schreef Bos81 het volgende:

[..]

een stuk of 3 users hier, hebben mij IRL wat meer horen zeggen. Ik was zelf toch benieuwd en heb even wat ingesproken via de voicerecorder van mijn telefoon. Natuurlijk heb ik al de wetenschap dat ik een man ben, maar toch zou ik mijn stem echt wel als mannelijk aanduiden en niet als vrouwelijk.
Jij hebt absoluut geen vrouwenstem hoor :N , ik zag ik het vorige topic Sefke O+ nog met je medaille , goed gedaan ^O^
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_156800778
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 23:27 schreef Strega het volgende:
Ga ik ook eens proberen ^O^

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 06:59 schreef Adnap het volgende:
JA hier ook paraat. Vandaag de eerste hoos van totaal 21 stagebezoeken (en lesgeven tussendoor)
Mocht je dus vanavond iemand op de bank zien zitten die verdwaasd kijkt... it is I
Succes en sterkte ermee :*

quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 23:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Lig in bed weer te genieten van de takkeherrie van mijn buurman...

Zo blij als we hier weg zijn.
..
Wanneer is je huisje klaar ? En ik moet me schamen ik wil elke keer bij gaan lezen in je topic maar het komt er niet van :@

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 11:48 schreef Puala het volgende:

[..]

Welkom terug
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 12:15 schreef Pagan het volgende:

[ afbeelding ]
:)
Die hoop ik niet in het donker tegen te komen, hier hebben we rond halloween altijd de spokentocht voor de kinderen , die keren dat ik mee ging/moest :P gilde ik harder dan die kinderen :@
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_156800855
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 12:42 schreef indaha het volgende:

[..]

Ga ik ook eens proberen ^O^

[..]

Succes en sterkte ermee :*

[..]

Wanneer is je huisje klaar ? En ik moet me schamen ik wil elke keer bij gaan lezen in je topic maar het komt er niet van :@

[..]

Welkom terug

[..]

:)
Die hoop ik niet in het donker tegen te komen, hier hebben we rond halloween altijd de spokentocht voor de kinderen , die keren dat ik mee ging/moest :P gilde ik harder dan die kinderen :@
Ze hopen voor kerst op te leveren dus ik hoop het heel hard :)

Heb gisteren nog een update gegeven. Maar je moet je echt niet verplicht voelen hoor :)

En spooktochten zijn echt awesome. Ik gil ook altijd om het hardst :')
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 13 oktober 2015 @ 12:54:31 #51
13151 crew  Rewimo
pi_156801020
Puala :W
pi_156801160
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 12:15 schreef Pagan het volgende:

[ afbeelding ]
wow cool
Werewolf
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 15:17:16 #53
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_156803716
Mijn spieren vinden mij de hele dag al oud...dus niet gesport vandaag. Ik voel me gewoon schuldig haha. Naar de fietsgroep toe.

Ok de volgende rit is pas 20 maart maar toch ;)
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_156811979
quote:
0s.gif Op [quote]1s.gif [b]Op dinsdag 13 oktober 2015 11:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Mooi hopeloos duufje... Kan dat niet even snel tijdens inloop spreekuur ofzo?
Ja ik was het er ook niet echt mee eens, toen ik nog eens belde om te overleggen om het dan maar volgende week te doen (dan zit ik op stage maar m'n moeder was wel bereid om heen en weer te rijden om me te brengen) was het doordat ik een andere assistente aan de telefoon had (een aardigere) ineens na overleg met de arts wél mogelijk. Dus ik heb eind van de middag alsnog m'n spuit gehad.
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 11:47 schreef Puala het volgende:

[..]

Slijmbeurs is vaak ook rust houden. En bepaalde bewegingen vermijden. Been voor/achteruit (lopen) is niet erg. Maar benen wijd, hurken oid. is echt funest bijv.

Ik ben al 3 maanden bezig met zoeken hoe/wat en sinds een maand gaat het echt stukken beter. Ik wilde die spuit niet nl.
Ja ik weet het, en ik doe precies wat jij zegt. Bukken/hurken/tillen/duwen etc vermijd ik allemaal. Inmiddels liep ik er al bijna 4 maanden mee en het belemmerd mij enorm bij postlopen en m'n stage. Dus ik was er wel klaar mee. Fysio en dokter waren allebei eens met de keuze om een spuit te zetten. Met de afspraak dat als de spuit niet werkt ik een verwijzing krijg naar de orthopeed.

quote:
dinsdag 13 oktober 2015 06:59 schreef Adnap het volgende:
Wauw, 21 stagebezoeken op een dag?! hoe moet een mens dat overleven. Hoe is het gegaan?
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 15:17 schreef Toekito het volgende:
Mijn spieren vinden mij de hele dag al oud...dus niet gesport vandaag. Ik voel me gewoon schuldig haha. Naar de fietsgroep toe.

Ok de volgende rit is pas 20 maart maar toch ;)
Jezelf rust gunnen is ook belangrijk toch, dat zal je fietsgroep wel begrijpen. 20 maart duurt nog lang!
Duvel & Niels
pi_156812102
Trouwens vet irritant dat als je naar de volgende pagina gaat je bericht weer leeg wordt. Gaan ze dat nog een keer fixen?
Duvel & Niels
pi_156812281
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 21:04 schreef Duufje het volgende:
Trouwens vet irritant dat als je naar de volgende pagina gaat je bericht weer leeg wordt. Gaan ze dat nog een keer fixen?
Mijne springt ook steeds naar de cookie waarschuwings pagina
pi_156813248
Dit is dus een test.

Ik heb een nieuwe matras (foam en nog iets) en moet uitkijken dat ik er niet over struikel.

Die moet normaal 72u opblazen maar de mijne is een speciaal geval. Zoals den deze hehe.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pinnenmutske op 14-10-2015 08:46:11 ]
Werewolf
  † In Memoriam † woensdag 14 oktober 2015 @ 02:25:29 #58
72518 Strega
pi_156823212
Duuf, het is vreselijk, ik hoop dat de prik helpt. :')
Mijn peesschedeontsteking heb ik ook zo'n last van. Nu ook pijnstilling om in te wrijven en een brace, Vorige keer met ook zo iets deed de injectie geen ruk bij mij. Ik ben al niet zo mobiel, maar één hand buiten gebruik.... ;( Ik haat het om dan zo afhankelijk te zijn.
Bullie is thuis
pi_156823415
Loebes heeft pillen met prednison..

Moet er iedere nacht uit om hem te laten plassen. Maar kom daarna dus niet meer in slaap :')
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 oktober 2015 @ 06:40:17 #60
13151 crew  Rewimo
pi_156823747
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 04:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Moet er iedere nacht uit om hem te laten plassen. Maar kom daarna dus niet meer in slaap :')
Da's balen -O- Moet hij die pillen nog lang?
  woensdag 14 oktober 2015 @ 06:45:05 #61
386633 Adnap
I love Life !
pi_156823765
Mogge !!

Balen zeg dat je dan niet meer kunt slapen.
Hopelijk mogen de pillen snel de kast in ipv in Loebes

Wij gaan vandaag Italiaanse rijstcake maken. Het ziet er smerig uit en ik hou niet van rijstevlaai en de smaak lijkt daar op zegt men....
I live life, i love life
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 oktober 2015 @ 06:46:54 #62
13151 crew  Rewimo
pi_156823772
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 06:45 schreef Adnap het volgende:
Mogge !!

Wij gaan vandaag Italiaanse rijstcake maken. Het ziet er smerig uit en ik hou niet van rijstevlaai en de smaak lijkt daar op zegt men....
Eet smakelijk alvast :Y) :D
  woensdag 14 oktober 2015 @ 10:35:32 #63
386633 Adnap
I love Life !
pi_156825742
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 06:46 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Eet smakelijk alvast :Y) :D
Hij is mislukt ! waarschijnlijk waren de eieren al te oud. Totaal de schift erin. dus die zijn zo de kliko in gegaan
I live life, i love life
pi_156826347
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 10:35 schreef Adnap het volgende:

[..]

Hij is mislukt ! waarschijnlijk waren de eieren al te oud. Totaal de schift erin. dus die zijn zo de kliko in gegaan
aww wat erg voor je. heb je geen herkansing dan?

ik heb eindelijk eens doorgeslapen *O*
Werewolf
pi_156826437
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 06:40 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Da's balen -O- Moet hij die pillen nog lang?
Vandaag laatste dag maar duurt even voor ze uitgewerkt zijn :O
pi_156826441
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 06:45 schreef Adnap het volgende:
Mogge !!

Klinkt lekker jammer dat hij mislukt is
  woensdag 14 oktober 2015 @ 15:12:32 #67
386633 Adnap
I love Life !
pi_156831105
Morge maar speculaascake
I live life, i love life
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 oktober 2015 @ 15:12:33 #68
13151 crew  Rewimo
pi_156831106
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 10:35 schreef Adnap het volgende:

[..]

Wat vervelend voor je O-)
  woensdag 14 oktober 2015 @ 15:53:33 #69
386633 Adnap
I love Life !
pi_156832078
quote:
10s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:12 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Wat vervelend voor je O-)
Heel naar >:)
I live life, i love life
pi_156833146
Ik ben de hele keuken overhoop aan het trekken. Alles wat weg kan weg en alles wat al ingepakt in in een verhuisdoos doen. Wat een werk zeg.
pi_156840798
Tip van de dag: niet teveel borden en bestek meenemen. Krijg je alleen maar meer vaat van :+
pi_156840897
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 22:01 schreef Candaasje het volgende:
Tip van de dag: niet teveel borden en bestek meenemen. Krijg je alleen maar meer vaat van :+
Vaatwasser joh :+
  † In Memoriam † donderdag 15 oktober 2015 @ 01:44:20 #73
72518 Strega
pi_156844837
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 04:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Oh, das echt naar. :'(
Bullie is thuis
pi_156845184
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 01:44 schreef Strega het volgende:

[..]

Oh, das echt naar. :'(
Laten we hopen dat dit de laatste nacht is
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 15 oktober 2015 @ 06:32:32 #75
13151 crew  Rewimo
pi_156845304
Hoop ik ook voor je :Y Goedemorgen! :W
pi_156845333
Goedemorgen :W
Werewolf
  donderdag 15 oktober 2015 @ 07:16:59 #77
386633 Adnap
I love Life !
pi_156845404
Mogge

Al poos wakker maar lekker liggen lezen en nu haasten
I live life, i love life
pi_156845597
Goedemorgen.. :O
pi_156866646
:W hoi de avondploeg hier.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duvel & Niels
  † In Memoriam † vrijdag 16 oktober 2015 @ 02:10:24 #80
72518 Strega
pi_156868390
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 23:54 schreef Duufje het volgende:
:W hoi de avondploeg hier.

SPOILER
Ach Duuf, goede reactie denk ik. :*
Bullie is thuis
  † In Memoriam † vrijdag 16 oktober 2015 @ 02:12:18 #81
72518 Strega
pi_156868407
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 07:16 schreef Adnap het volgende:
Mogge

Al poos wakker maar lekker liggen lezen en nu haasten
Adnap, 21 stage gesprekken.....hoe :* kreeg je het gedaan op één dag.
Iemand had beter die cake voor jou kunnen bakken.
Bullie is thuis
pi_156868538
Eiergooiers actief in de buurt. Bye bye nachtrust :( :|W
Werewolf
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 07:37:03 #83
386633 Adnap
I love Life !
pi_156869173
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 02:12 schreef Strega het volgende:

[..]

Adnap, 21 stage gesprekken.....hoe :* kreeg je het gedaan op één dag.
Iemand had beter die cake voor jou kunnen bakken.
Gelukkig verdeeld over 2 dagen maar t blijft te veel.
Vandaag nog wat portfolio gesprekken en dan met een collega naar 2 adressen voor extra gesprekken ivm kokende stage. En dan vakantie. En met die knol van een koortslip ben ik daar wel aan toe
I live life, i love life
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:04:40 #84
13151 crew  Rewimo
pi_156869919
Duuf :* Mooi antwoord!

Weekendje met zoon voor de boeg, man heeft scoutingweekend ;)
pi_156870174
Oh heerlijk de jota. Waar zit het landelijk station dit jaar?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:38:57 #86
13151 crew  Rewimo
pi_156870262
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 09:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh heerlijk de jota. Waar zit het landelijk station dit jaar?
Woerden :)
pi_156870303
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 09:38 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Woerden :)
Ah dat is te ver om even langs te rijden. Ik wil volgend jaar weer meedoen }:|
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:58:45 #88
13151 crew  Rewimo
pi_156871473
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 09:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Ah dat is te ver om even langs te rijden. Ik wil volgend jaar weer meedoen }:|
Ga bij de organisatie, dan mag je elk jaar meedoen :P
pi_156871688
Eiergooiers :( lekker dan Sara!

Adnap bijna vakantie... Dat heb je dan wel verdiend :).

Ik heb gewoon een weekend vrij! :7 dat betekend wel dat ik van zondagavond t/m vrijdagavond op stage ben maar he het voelt wel heel relaxt om weekend te hebben. Maar eens door bikkelen met m'n huiswerk vandaag. Dan kan ik morgen wat leuks doen! *O*

Oh en er is trouwens niks uit de fotos/echo gekomen van mijn heup. Degene die ook eens een spuit hebben gehad, wanneer begon het te werken?
Duvel & Niels
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:11:00 #90
13151 crew  Rewimo
pi_156871723
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 11:09 schreef Duufje het volgende:
Oh en er is trouwens niks uit de fotos/echo gekomen van mijn heup. Degene die ook eens een spuit hebben gehad, wanneer begon het te werken?
Niet :')

Ik ben compleet ongevoelig voor die spuiten. En ik heb er al heel wat gehad, pols, schouder, heup. Bij mij doet het niks. Maar dat zegt niks over het effect bij jou natuurlijk ;)
pi_156871819
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 11:11 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Niet :')

Ik ben compleet ongevoelig voor die spuiten. En ik heb er al heel wat gehad, pols, schouder, heup. Bij mij doet het niks. Maar dat zegt niks over het effect bij jou natuurlijk ;)
Ik hou nog even hoop.. Maar als dit niet werkt is het klaar met aanmodderen met de fysio en huisarts en word het een bezoekje aan de orthopeed.
Duvel & Niels
pi_156871932
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 10:58 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ga bij de organisatie, dan mag je elk jaar meedoen :P
Haha ja ook nog een idee. Ben nog steeds plus scout.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:28:17 #93
13151 crew  Rewimo
pi_156872084
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 11:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Haha ja ook nog een idee. Ben nog steeds plus scout.
Stuur qltel maar een berichtje, ze kunnen altijd mensen gebruiken :)
pi_156872112
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 11:28 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Stuur qltel maar een berichtje, ze kunnen altijd mensen gebruiken :)
Haha ja heb ik het al eens met hem over gehad geloof ik. Alleen toen waren er alleen functies die niet echt mijn ding waren volgend jaar is kijken. Al kunnen we dan ook weer als mobiel equipe op pad.
pi_156875511
Ik besteed mijn kinderen vanavond en vannacht uit :@
Wij zijn beide ziek en aangezien vooral sac ons al 3wk 's nachts wakker houdt tijd voor een bijslaap nachtje.
pi_156875520
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 14:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij zijn beide ziek en aangezien vooral sac ons al 3wk 's nachts wakker houdt tijd voor een bijslaap nachtje.
Je hebt groot gelijk.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 oktober 2015 @ 14:45:46 #97
13151 crew  Rewimo
pi_156876011
quote:
Heel verstandig! Beterschap voor jullie allebei :*
pi_156876122
Loebes weer gespot O+
pi_156876351
quote:
Verstandige keuze, iets waarvoor je geen schaam poppetje neer hoeft te zetten. Hopelijk kunnen jullie wat bijkomen vannacht. Beterschap!
Duvel & Niels
pi_156876356
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 14:53 schreef Bos81 het volgende:
Loebes weer gespot O+
Ja die huppelt wel mee ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')