Dat laatste is wel vaker gebeurd.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:36 schreef Rickertman96 het volgende:
godverdomme zelfs Albanië en Roemenië gaan naar het EK
ik schaam me kapot
ditquote:
Dat Schurrle er niks van bakt, oke, maar Reus.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:41 schreef JenHermes het volgende:
Duitsland 25 schoten op doel, geen een kans verzilverd
Scoorde wel een bazengoal tegen Braziliequote:Op zondag 11 oktober 2015 21:42 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Dat Schurrle er niks van bakt, oke, maar Reus.
Muller en Reus hadden er beide al drie kunnen maken in de eerste helftquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:42 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Dat Schurrle er niks van bakt, oke, maar Reus.
Dat wel maar, Polen is een fantastisch land en hebben een leuk team.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wanneer voegen die nou wat toe?
Ieren hebben de tofste fans
3 wedstrijden dan weer naar huis.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:49 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nou Ierland hebben wel de beste fans als het om EK/WK gaat
Dacht ik in 2012 ook. Viel vies tegen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:48 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Dat wel maar, Polen is een fantastisch land en hebben een leuk team.
Klopt maar ach interland voetbal interesseert me sowieso veel minder als club voetbalquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
3 wedstrijden dan weer naar huis.
Kan mij fans wat interesseren op een interland toernooi.
quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:49 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Schoten zijn ook goed. Jammer dat we die moeten missen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:49 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Die blijven tenminste nog in hun land. Al die Polen komen ineens hier heen. Zal daar wel treurig leven zijnquote:
Liever in een recessie dan viesdik en vieslelijk.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoe voelt het om als land in een eeuwig durende recessie te zitten.
quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:52 schreef Insomnia_ het volgende:
En tot je 30e bij mama te moeten wonen.
Dit hebben de meeste Fokkers welquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:52 schreef Insomnia_ het volgende:
En tot je 30e bij mama te moeten wonen.
haha gasquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:46 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Muller en Reus hadden er beide al drie kunnen maken in de eerste helftDenk dat Duitsland dadelijk in de eerste 10 minuten het gas vol open draait, halverwege 2de helft staat t 3 - 0 voor Duitsland en spelen de wedstrijd rustig uit
Topshow. Toch wel beter dan dubbelspelletje.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
per seconde wijzer begint morgen weer
Teveel gerookt?quote:
Dat is Yano.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis toppers als Kaladze, Arveladze, Demetradze, Iashvilli en Kinkladze.
Nu is Kashia de beste speler van Georgie
Typisch Italiaans gedrag, de schone schijn ophouden.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Liever in een recessie dan viesdik en vieslelijk.
Alsof het in Polen geweldig is. Ga toch weg manquote:Op zondag 11 oktober 2015 22:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Typisch Italiaans gedrag, de schone schijn ophouden.
Terwijl je land zich in diepe armoede aan het werk is. Jongeren geen huis kunnen kopen, geen werk kunnen vinden.
Zelf in de crisis geen recessies. Lagere jeugdwerkloosheid dan Zuid-Europa.quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alsof het in Polen geweldig is. Ga toch weg manZe komen niet voor niets allemaal hierheen.
bedenk me nu ook net dat ik echt op woensdagochtend teringvroeg tentamen heb volgende weekquote:
Haha pussyquote:Op zondag 11 oktober 2015 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
bedenk me nu ook net dat ik echt op woensdagochtend teringvroeg tentamen heb volgende week
dat wordt geen voetbal op dinsdag voor mij.
Ik heb tentamens in de week na de vakansie volgende weekquote:Op zondag 11 oktober 2015 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
bedenk me nu ook net dat ik echt op woensdagochtend teringvroeg tentamen heb volgende week
haha fggtquote:Op zondag 11 oktober 2015 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerder leren danquote:Op zondag 11 oktober 2015 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja fuck off dat is echt zo'n leertentamenquote:
Wanneer heb jij vakantie dan?quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord - Ajax staat gepland voor het dagje vrij bij de tentamens
#genot
Da's die week op de woensdag toch? Mooi, heb net FOX aangeschaftquote:Op zondag 11 oktober 2015 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord - Ajax staat gepland voor het dagje vrij bij de tentamens
#genot
22:30 slapen tot 06:00 is voldoendequote:Op zondag 11 oktober 2015 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja fuck off dat is echt zo'n leertentamen
enwil ook fit zijn als ik zes uur op moet
WAT LEES IK.quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's die week op de woensdag toch? Mooi, heb net FOX aangeschaft
quote:
quote:
Ah, ik ben niet thuis en niet in de gelegenheid om te kijkenquote:
Is dat relevant? Maar goed, gokje: De Griezelbus?quote:
Ik heb FOX aangeschaft.quote:
xDquote:Op zondag 11 oktober 2015 22:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is dat relevant? Maar goed, gokje: De Griezelbus?
Dit boeit echt niemand.quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:05 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb net Assassin's Creed II gespeeld.
Dit boeit iedereen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:05 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb net Assassin's Creed II gespeeld.
Vakantiequote:Op zondag 11 oktober 2015 22:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sinds wanneer doen ze tentamen meteen na de vakantie
Haha, zij zitten op het HBO.quote:
*hboquote:Op zondag 11 oktober 2015 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haha, zij zitten op het HBO.
Zouden die Polen de koppositie op willen geven om de Duitsers 2 extra wedstrijden te laten spelen?quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:03 schreef Zorro het volgende:
Kunnen ze in Polen niet even het licht uitdoen, dat de wedstrijd 10 minuten stilligt? Als Duitsland dan mocht verliezen kunnen ze er daar mooi een gelijkjspel aan breien.
Koppositie is toch niet boeiend. Als je je maar kwalificeert. En verder doen de Polen volgens mij alles als ze Duitsland dwars kunnen zitten.quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:08 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zouden die Polen de koppositie op willen geven om de Duitsers 2 extra wedstrijden te laten spelen?
Nah, de Ieren eindigen boven Polen bij 2-2 toch? Dat lijkt me net iets te tricky.quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:08 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zouden die Polen de koppositie op willen geven om de Duitsers 2 extra wedstrijden te laten spelen?
Neenee, ik bedoelde die filmzender he!quote:
Die hebben nog wat rekeningen te vereffenen van 70 jaar geleden.quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:08 schreef showtimer het volgende:
[..]
Waarom zitten zij op een filmzender?quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neenee, ik bedoelde die filmzender he!
Ze hebben geen stoel.quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom zitten zij op een filmzender?
Ik zag een of andere turk bij de promo.quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:11 schreef Cavaliers het volgende:
Het is bijna tijd om te zappen naar NPO1.
quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:11 schreef Sked het volgende:
Kan Vitesse die Georgische keeper niet halen?
Geen fan meer van Room?quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:11 schreef Sked het volgende:
Sjoerd als gastheer, topshow.quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:11 schreef Cavaliers het volgende:
Hoe laat komt het?quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:11 schreef Cavaliers het volgende:
Als de Polen zichzelf serieus nemen is dat voor punten en toekomstige lotingen best boeiend.quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Koppositie is toch niet boeiend. Als je je maar kwalificeert. En verder doen de Polen volgens mij alles als ze Duitsland dwars kunnen zitten.
Zelfs die van Liechtenstein is nog vrij goedquote:Op zondag 11 oktober 2015 22:11 schreef Sked het volgende:
Ik vind Tom altijd best afwezig.quote:
Wat is er met Showduik Piet gebeurd?quote:
Broodjeszaak begonnen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is er met Showduik Piet gebeurd?
oh dat was Sjoerd? Ik zat niet op te letten.quote:
Die flikkert gratis op als het goed isquote:Op zondag 11 oktober 2015 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is er met Showduik Piet gebeurd?
Zo ga je niet met kinderen van de club om.quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Die flikkert gratis op als het goed is
Ik die van Quookerquote:Op zondag 11 oktober 2015 22:15 schreef Cavaliers het volgende:
Ik wil bij dezen mijn gal spuwen op de reclame van ambi pur.
Die bal hoeft nog maar een keer goed voor de pot te vallenquote:Op zondag 11 oktober 2015 22:31 schreef Dekatria het volgende:
Ierland lijkt echt totaal niet bij machten om door die Poolse defensie heen te komen.
Dit zijn de tekstenquote:Op zondag 11 oktober 2015 22:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Die bal hoeft nog maar een keer goed voor de pot te vallen
Bedankt Hans.quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze noemen me ook wel de Knappe Cruijff
Ik ruik #MADquote:Op zondag 11 oktober 2015 22:48 schreef Anoonumos het volgende:
what an unsporting athlete Lewandowski is. How could the studio panel ignore his shocking antics??
Lewandowski belongs in a swimming pool not on a football pitch with all that diving, the idiot 😑
Yay we have a playoff bullshit lewandowski learned a few diving tricks off robbed prick Shane long was killing the pols until the fat twat
#ERVARING #GIF #MAD
Wel een automatisch verloren wedstrijd en punten aftrek gehadquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:19 schreef Vatta het volgende:
Dat Servie met Tadic, Ivanovic, Matic, Tosic en vast nog wel een paar aardige spelers, en dan gewoon geen schijn van kans maken.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | Maandag,18.00 uur: Rusland - Montenegro - 816 Zweden - Moldavië - 816 Oostenrijk - Liechtenstein - 816 20.45 uur: Wit-Rusland - Macedonië - 814 Luxemburg - Slowakije - 814 Oekraīne - Spanje - 814 Litouwen - Engeland - 815 San Marino - Slovenië - 815 Estland - Zwitserland - 815 |
1 2 3 4 5 6 | 1. Spanje * 9-24 (22- 3) 2. Slowakije 9-19 (13- 6) 3. Oekraīne 9-19 (14- 3) 4. Wit-Rusland 9-10 ( 8-14) 5. Luxemburg 9- 4 ( 4-23) 6. Macedonië 9- 3 ( 6-18) |
1 2 3 4 5 6 | 1. Engeland * 9-27 (28- 3) 2. Zwitserland * 9-18 (23- 8) 3. Slovenië 9-13 (16-11) 4. Estland 9-10 ( 4- 8) 5. Litouwen 9-10 ( 7-15) 6. San Marino 9- 1 ( 1-34) |
1 2 3 4 5 6 | 1. Oostenrijk * 9-25 (19- 5) 2. Rusland 9-17 (19- 5) 3. Zweden 9-15 (13- 9) 4. Montenegro 9-11 (10-11) 5. Liechtenstein 9- 5 ( 2-23) 6. Moldavië 9- 2 ( 4-14) |
Als Kroatië gewoon wint, moet Noorwegen al winnen in Italië. Beetje veelgevraagd misschien. Sowieso jammer van dat hakenkruis strafpuntje, anders had Italië ook nog naar 3 kunnen zakken.quote:
Met Italie geplaatst kan dat natuurlijk gewoon.quote:Op maandag 12 oktober 2015 16:03 schreef showtimer het volgende:
[..]
Als Kroatië gewoon wint, moet Noorwegen al winnen in Italië. Beetje veelgevraagd misschien. Sowieso jammer van dat hakenkruis strafpuntje, anders had Italië ook nog naar 3 kunnen zakken.
In de play-offs gaan er nog best aardige landen afvallen. Hopen dat Ierland, Kroatië, Zweden en Denemarken het redden daar.quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:04 schreef Slobeend het volgende:
Hongarije als beste nummer 3, wat een aidsAlleen maar omdat ze een kutgroep hebben waar iedereen gelijk aan elkaar is.
De nationale Britse ploegen doen het wel heel goed met uizondering van Schotland. Maar Noord Ierland , Wales en Engeland allemaal gemakkelijk geplaatstquote:Op maandag 12 oktober 2015 21:54 schreef Rickertman96 het volgende:
Engeland gaat gewoon 30 punten pakken uit 10
Hongarije kan er helemaal niks van, hebben echt puur mazzel dat Griekenland laatste is geworden op onderling resultaat met de Faröer.quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In de play-offs gaan er nog best aardige landen afvallen. Hopen dat Ierland, Kroatië, Zweden en Denemarken het redden daar.
Terwijl Hongarije, Albanië en Noord-Ierland al vrolijk rechtstreeks geplaatst zijn
als je naar de resultaten kijkt dan heeft Schotland het ook niet slecht gedaan in de poule hoorquote:Op maandag 12 oktober 2015 22:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De nationale Britse ploegen doen het wel heel goed met uizondering van Schotland. Maar Noord Ierland , Wales en Engeland allemaal gemakkelijk geplaatst
Waren eerste geworden in die poule met NI, Roemenië en Hongarije.quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:18 schreef franklop het volgende:
[..]
als je naar de resultaten kijkt dan heeft Schotland het ook niet slecht gedaan in de poule hoor
Nog bijna kwartfinale op het afgelopen WK. Eerder het stoppen van Karagounis wat ze de afgrond in heeft geduwdquote:Op maandag 12 oktober 2015 22:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jezus eurocrisis precies ook op de Nationale ploeg van Griekenland geslagen. Van Europees kampioen in 2004 naar laatste plaats in de voorronde van EK 2016![]()
![]()
![]()
Ik beself ook wel dat er 12 jaar verschil in zit.. maar Toch. Landen zoals Griekenland bleven wel op niveau (Turkije, Kroatië...)
Ja, 2 jaar geleden nog Nederland - Hongarije: 8-1 in de Arenaquote:Op maandag 12 oktober 2015 22:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hongarije kan er helemaal niks van, hebben echt puur mazzel dat Griekenland laatste is geworden op onderling resultaat met de Faröer.
Kroatië gaat zich rechtstreeks plaatsen denk ik. Ierland, Zweden, Denemarken en Noorwegen zou leuk zijn ja.
Dan moet Noorwegen in Italië winnen, daar hebben ze in Italië nog net te veel eer voor om dat te laten gebeurenquote:Op maandag 12 oktober 2015 22:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja, 2 jaar geleden nog Nederland - Hongarije: 8-1 in de Arena
Italië heeft nog wel eens de neiging om er met de pet naar gooien als het nergens meer om gaat, dus ik geef Noorwegen een goede kans om 2e te worden.
Zeer netjes ja. In tegenstelling tot de Hollanders.quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De nationale Britse ploegen doen het wel heel goed met uizondering van Schotland. Maar Noord Ierland , Wales en Engeland allemaal gemakkelijk geplaatst
Valt ook wel mee. Tegen Luxemburg werd het ook 1-1.quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan moet Noorwegen in Italië winnen, daar hebben ze in Italië nog net te veel eer voor om dat te laten gebeuren
Noorwegen gaat denk ik 1 van die andere 3 landen loten waar Bosnie de dans ontspringt.quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hongarije kan er helemaal niks van, hebben echt puur mazzel dat Griekenland laatste is geworden op onderling resultaat met de Faröer.
Kroatië gaat zich rechtstreeks plaatsen denk ik. Ierland, Zweden, Denemarken en Noorwegen zou leuk zijn ja.
Maar Letland gaat thuis niet verliezen van Kazachstan, dat geef ik je op een briefjequote:Op maandag 12 oktober 2015 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Turkije kan btw nog beste #3 worden als Letland verliest en ze van IJsland winnen.
Laat maar zien.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar Letland gaat thuis niet verliezen van Kazachstan, dat geef ik je op een briefje
Nu komt mijn walgelijke handschrift aan het licht, maar oké.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nu komt mijn walgelijke handschrift aan het licht, maar oké.Heb je snel een marktplaatskaartje bij de Albert Heijn gejat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Het enige papier dat ik kon vinden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je snel een marktplaatskaartje bij de Albert Heijn gejat?
Een opstelling waar we hier in Nederland alleen maar jaloers op mogen zijn. Wat dat betreft mag Oranje blij zijn als ze niet naar het EK gaan, dan blijft een afgang tegen de Duivels bespaart.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:46 schreef Belgosome het volgende:
Op naar de 1ste plaats op de Fifa ranking !
Opstelling voor vanavond:
----------------Mignolet--------------
---Alderweireld---Kompany-----Lombaerts----Vertonghen
-------------Nainggolan-----Fellaini----
----Mertens----- De Bruyne---- Hazard-----
-----------------Lukaku-----------------
Wereldploeg maar wat een rommelvoetbal weer ... Ipv had men even goed Mourinho kunnen aanstellenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:46 schreef Belgosome het volgende:
Nederland en België gaan stuivertje wisselen. Komende jaren geen Oranje op de grote toernooien.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:46 schreef Belgosome het volgende:
Mee eens. Zou mijn linkerarm geven voor een speler als De Bruyne in het Nederlands elftal. Ga er van de zomer met plezier naar kijken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:43 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Een opstelling waar we hier in Nederland alleen maar jaloers op mogen zijn. Wat dat betreft mag Oranje blij zijn als ze niet naar het EK gaan, dan blijft een afgang tegen de Duivels bespaart.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nu komt mijn walgelijke handschrift aan het licht, maar oké.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vanavond de Scandinavische kraker Zweden - Denemarkentwitter:SPORT1_nl twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 16:48:27Robert Doornbos nu in de studio als analist, straks bij de EK 2016 play-offs schuiven Jon Dahl Tomasson en Jan Boskamp aan #ziggosporttotaal reageer retweet
quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:07 schreef vincenzo78 het volgende:
Berg die een kans mist...het is bijna niet te geloven
Guidetti had die bal erin geschotenquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:20 schreef Kopsterk het volgende:
Je zal Marcus Berg maar als aanvalspartner hebben
baasje hoor. Speelt veel te laag. Vond hem bij malmo al zo goed.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:34 schreef vincenzo78 het volgende:
Mijn vriend van Red Bull Leipzig....
RB Leipzig betaald waarschijnlijk wel goedquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:43 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
baasje hoor. Speelt veel te laag. Vond hem bij malmo al zo goed.
Hij is nog jong en past goed bij de spelopvatting van RB...quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:43 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
baasje hoor. Speelt veel te laag. Vond hem bij malmo al zo goed.
Mwoah...Eriksen noch vlees noch vis...qua ontwikkeling lijkt het al een hele lange tijd of hij tussen 3e en 4e versnelling is blijven hangen...quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:36 schreef franske19 het volgende:
[..]
Samen met Schmeichel en Eriksen de enige die positief opvallen bij Denemarken.
Bij Denemarken kun je je nauwelijks onderscheiden met een prutser als Bendtner voorin. Bij Tottenham doet hij het prima.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:48 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Mwoah...Eriksen noch vlees noch vis...qua ontwikkeling lijkt het al een hele lange tijd of hij tussen 3e en 4e versnelling is blijven hangen...
echt deze overtredingquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:56 schreef PowerLoungen het volgende:
Kahlenberg is al niks sinds 2007
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |