Ze hebben geen stoel.quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom zitten zij op een filmzender?
Ik zag een of andere turk bij de promo.quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:11 schreef Cavaliers het volgende:
Het is bijna tijd om te zappen naar NPO1.
quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:11 schreef Sked het volgende:
Kan Vitesse die Georgische keeper niet halen?
Geen fan meer van Room?quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:11 schreef Sked het volgende:
Sjoerd als gastheer, topshow.quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:11 schreef Cavaliers het volgende:
Hoe laat komt het?quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:11 schreef Cavaliers het volgende:
Als de Polen zichzelf serieus nemen is dat voor punten en toekomstige lotingen best boeiend.quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Koppositie is toch niet boeiend. Als je je maar kwalificeert. En verder doen de Polen volgens mij alles als ze Duitsland dwars kunnen zitten.
Zelfs die van Liechtenstein is nog vrij goedquote:Op zondag 11 oktober 2015 22:11 schreef Sked het volgende:
Ik vind Tom altijd best afwezig.quote:
Wat is er met Showduik Piet gebeurd?quote:
Broodjeszaak begonnen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is er met Showduik Piet gebeurd?
oh dat was Sjoerd? Ik zat niet op te letten.quote:
Die flikkert gratis op als het goed isquote:Op zondag 11 oktober 2015 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is er met Showduik Piet gebeurd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |