Als Kroatië gewoon wint, moet Noorwegen al winnen in Italië. Beetje veelgevraagd misschien. Sowieso jammer van dat hakenkruis strafpuntje, anders had Italië ook nog naar 3 kunnen zakken.quote:
Met Italie geplaatst kan dat natuurlijk gewoon.quote:Op maandag 12 oktober 2015 16:03 schreef showtimer het volgende:
[..]
Als Kroatië gewoon wint, moet Noorwegen al winnen in Italië. Beetje veelgevraagd misschien. Sowieso jammer van dat hakenkruis strafpuntje, anders had Italië ook nog naar 3 kunnen zakken.
In de play-offs gaan er nog best aardige landen afvallen. Hopen dat Ierland, Kroatië, Zweden en Denemarken het redden daar.quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:04 schreef Slobeend het volgende:
Hongarije als beste nummer 3, wat een aidsAlleen maar omdat ze een kutgroep hebben waar iedereen gelijk aan elkaar is.
De nationale Britse ploegen doen het wel heel goed met uizondering van Schotland. Maar Noord Ierland , Wales en Engeland allemaal gemakkelijk geplaatstquote:Op maandag 12 oktober 2015 21:54 schreef Rickertman96 het volgende:
Engeland gaat gewoon 30 punten pakken uit 10
Hongarije kan er helemaal niks van, hebben echt puur mazzel dat Griekenland laatste is geworden op onderling resultaat met de Faröer.quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In de play-offs gaan er nog best aardige landen afvallen. Hopen dat Ierland, Kroatië, Zweden en Denemarken het redden daar.
Terwijl Hongarije, Albanië en Noord-Ierland al vrolijk rechtstreeks geplaatst zijn
als je naar de resultaten kijkt dan heeft Schotland het ook niet slecht gedaan in de poule hoorquote:Op maandag 12 oktober 2015 22:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De nationale Britse ploegen doen het wel heel goed met uizondering van Schotland. Maar Noord Ierland , Wales en Engeland allemaal gemakkelijk geplaatst
Waren eerste geworden in die poule met NI, Roemenië en Hongarije.quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:18 schreef franklop het volgende:
[..]
als je naar de resultaten kijkt dan heeft Schotland het ook niet slecht gedaan in de poule hoor
Nog bijna kwartfinale op het afgelopen WK. Eerder het stoppen van Karagounis wat ze de afgrond in heeft geduwdquote:Op maandag 12 oktober 2015 22:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jezus eurocrisis precies ook op de Nationale ploeg van Griekenland geslagen. Van Europees kampioen in 2004 naar laatste plaats in de voorronde van EK 2016![]()
![]()
![]()
Ik beself ook wel dat er 12 jaar verschil in zit.. maar Toch. Landen zoals Griekenland bleven wel op niveau (Turkije, Kroatië...)
Ja, 2 jaar geleden nog Nederland - Hongarije: 8-1 in de Arenaquote:Op maandag 12 oktober 2015 22:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hongarije kan er helemaal niks van, hebben echt puur mazzel dat Griekenland laatste is geworden op onderling resultaat met de Faröer.
Kroatië gaat zich rechtstreeks plaatsen denk ik. Ierland, Zweden, Denemarken en Noorwegen zou leuk zijn ja.
Dan moet Noorwegen in Italië winnen, daar hebben ze in Italië nog net te veel eer voor om dat te laten gebeurenquote:Op maandag 12 oktober 2015 22:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja, 2 jaar geleden nog Nederland - Hongarije: 8-1 in de Arena
Italië heeft nog wel eens de neiging om er met de pet naar gooien als het nergens meer om gaat, dus ik geef Noorwegen een goede kans om 2e te worden.
Zeer netjes ja. In tegenstelling tot de Hollanders.quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De nationale Britse ploegen doen het wel heel goed met uizondering van Schotland. Maar Noord Ierland , Wales en Engeland allemaal gemakkelijk geplaatst
Valt ook wel mee. Tegen Luxemburg werd het ook 1-1.quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan moet Noorwegen in Italië winnen, daar hebben ze in Italië nog net te veel eer voor om dat te laten gebeuren
Noorwegen gaat denk ik 1 van die andere 3 landen loten waar Bosnie de dans ontspringt.quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hongarije kan er helemaal niks van, hebben echt puur mazzel dat Griekenland laatste is geworden op onderling resultaat met de Faröer.
Kroatië gaat zich rechtstreeks plaatsen denk ik. Ierland, Zweden, Denemarken en Noorwegen zou leuk zijn ja.
Maar Letland gaat thuis niet verliezen van Kazachstan, dat geef ik je op een briefjequote:Op maandag 12 oktober 2015 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Turkije kan btw nog beste #3 worden als Letland verliest en ze van IJsland winnen.
Laat maar zien.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar Letland gaat thuis niet verliezen van Kazachstan, dat geef ik je op een briefje
Nu komt mijn walgelijke handschrift aan het licht, maar oké.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nu komt mijn walgelijke handschrift aan het licht, maar oké.Heb je snel een marktplaatskaartje bij de Albert Heijn gejat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Het enige papier dat ik kon vinden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je snel een marktplaatskaartje bij de Albert Heijn gejat?
Een opstelling waar we hier in Nederland alleen maar jaloers op mogen zijn. Wat dat betreft mag Oranje blij zijn als ze niet naar het EK gaan, dan blijft een afgang tegen de Duivels bespaart.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:46 schreef Belgosome het volgende:
Op naar de 1ste plaats op de Fifa ranking !
Opstelling voor vanavond:
----------------Mignolet--------------
---Alderweireld---Kompany-----Lombaerts----Vertonghen
-------------Nainggolan-----Fellaini----
----Mertens----- De Bruyne---- Hazard-----
-----------------Lukaku-----------------
Wereldploeg maar wat een rommelvoetbal weer ... Ipv had men even goed Mourinho kunnen aanstellenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:46 schreef Belgosome het volgende:
Nederland en België gaan stuivertje wisselen. Komende jaren geen Oranje op de grote toernooien.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:46 schreef Belgosome het volgende:
Mee eens. Zou mijn linkerarm geven voor een speler als De Bruyne in het Nederlands elftal. Ga er van de zomer met plezier naar kijken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:43 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Een opstelling waar we hier in Nederland alleen maar jaloers op mogen zijn. Wat dat betreft mag Oranje blij zijn als ze niet naar het EK gaan, dan blijft een afgang tegen de Duivels bespaart.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nu komt mijn walgelijke handschrift aan het licht, maar oké.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |