Liever in een recessie dan viesdik en vieslelijk.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoe voelt het om als land in een eeuwig durende recessie te zitten.
quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:52 schreef Insomnia_ het volgende:
En tot je 30e bij mama te moeten wonen.
Dit hebben de meeste Fokkers welquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:52 schreef Insomnia_ het volgende:
En tot je 30e bij mama te moeten wonen.
haha gasquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:46 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Muller en Reus hadden er beide al drie kunnen maken in de eerste helftDenk dat Duitsland dadelijk in de eerste 10 minuten het gas vol open draait, halverwege 2de helft staat t 3 - 0 voor Duitsland en spelen de wedstrijd rustig uit
Topshow. Toch wel beter dan dubbelspelletje.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
per seconde wijzer begint morgen weer
Teveel gerookt?quote:
Dat is Yano.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis toppers als Kaladze, Arveladze, Demetradze, Iashvilli en Kinkladze.
Nu is Kashia de beste speler van Georgie
Typisch Italiaans gedrag, de schone schijn ophouden.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Liever in een recessie dan viesdik en vieslelijk.
Alsof het in Polen geweldig is. Ga toch weg manquote:Op zondag 11 oktober 2015 22:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Typisch Italiaans gedrag, de schone schijn ophouden.
Terwijl je land zich in diepe armoede aan het werk is. Jongeren geen huis kunnen kopen, geen werk kunnen vinden.
Zelf in de crisis geen recessies. Lagere jeugdwerkloosheid dan Zuid-Europa.quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alsof het in Polen geweldig is. Ga toch weg manZe komen niet voor niets allemaal hierheen.
bedenk me nu ook net dat ik echt op woensdagochtend teringvroeg tentamen heb volgende weekquote:
Haha pussyquote:Op zondag 11 oktober 2015 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
bedenk me nu ook net dat ik echt op woensdagochtend teringvroeg tentamen heb volgende week
dat wordt geen voetbal op dinsdag voor mij.
Ik heb tentamens in de week na de vakansie volgende weekquote:Op zondag 11 oktober 2015 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
bedenk me nu ook net dat ik echt op woensdagochtend teringvroeg tentamen heb volgende week
haha fggtquote:Op zondag 11 oktober 2015 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerder leren danquote:Op zondag 11 oktober 2015 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja fuck off dat is echt zo'n leertentamenquote:
Wanneer heb jij vakantie dan?quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord - Ajax staat gepland voor het dagje vrij bij de tentamens
#genot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |