Wanneer heb jij vakantie dan?quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord - Ajax staat gepland voor het dagje vrij bij de tentamens
#genot
Da's die week op de woensdag toch? Mooi, heb net FOX aangeschaftquote:Op zondag 11 oktober 2015 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord - Ajax staat gepland voor het dagje vrij bij de tentamens
#genot
22:30 slapen tot 06:00 is voldoendequote:Op zondag 11 oktober 2015 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja fuck off dat is echt zo'n leertentamen
enwil ook fit zijn als ik zes uur op moet
WAT LEES IK.quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's die week op de woensdag toch? Mooi, heb net FOX aangeschaft
quote:
quote:
Ah, ik ben niet thuis en niet in de gelegenheid om te kijkenquote:
Is dat relevant? Maar goed, gokje: De Griezelbus?quote:
Ik heb FOX aangeschaft.quote:
xDquote:Op zondag 11 oktober 2015 22:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is dat relevant? Maar goed, gokje: De Griezelbus?
Dit boeit echt niemand.quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:05 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb net Assassin's Creed II gespeeld.
Dit boeit iedereen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:05 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb net Assassin's Creed II gespeeld.
Vakantiequote:Op zondag 11 oktober 2015 22:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sinds wanneer doen ze tentamen meteen na de vakantie
Haha, zij zitten op het HBO.quote:
*hboquote:Op zondag 11 oktober 2015 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haha, zij zitten op het HBO.
Zouden die Polen de koppositie op willen geven om de Duitsers 2 extra wedstrijden te laten spelen?quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:03 schreef Zorro het volgende:
Kunnen ze in Polen niet even het licht uitdoen, dat de wedstrijd 10 minuten stilligt? Als Duitsland dan mocht verliezen kunnen ze er daar mooi een gelijkjspel aan breien.
Koppositie is toch niet boeiend. Als je je maar kwalificeert. En verder doen de Polen volgens mij alles als ze Duitsland dwars kunnen zitten.quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:08 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zouden die Polen de koppositie op willen geven om de Duitsers 2 extra wedstrijden te laten spelen?
Nah, de Ieren eindigen boven Polen bij 2-2 toch? Dat lijkt me net iets te tricky.quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:08 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zouden die Polen de koppositie op willen geven om de Duitsers 2 extra wedstrijden te laten spelen?
Neenee, ik bedoelde die filmzender he!quote:
Die hebben nog wat rekeningen te vereffenen van 70 jaar geleden.quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:08 schreef showtimer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |