abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156767838
Hoi Fokkers,

Hierbij een (eerste gedeeltelijk) reisverslag van de Nijnen in Utopia.

Wat ons het meeste opviel was (nu) de enorme hoeveelheid beveiliging en controle. Je passeert eerste hek met auto, papieren laten zien, tussen hek 1 en hek 2, staat een Talpa medewerker papieren en pennen uit te delen, volgende hek, papieren laten zien, man wijst je een parkeerplek aan. Papieren invullen, tekenen en instructies. Alleen de sleutels, geld en pinpas mogen mee naar binnen. Voor de moeilijk lopende en lammen rijdt er een golfkarretje om je naar de controle/hek te brengen. Eerste tafel lijsten met namen, papieren/ID laten zien, afstrepen, volgende stop op de foto met je getekende verklaring, doorlopen en de volgende stop is het fouilleren, inclusief BH, en tussen je tieten. Buiten onder je schoenen blijft er nog maar één plek over om een mobiel te verstoppen. Het kleine Nijntje mocht mee omdat hij van kleinzoon is, papieren zakdoekjes alleen zonder zakje ivm merknaam. Lippenstiften e.d. gewoon inleveren, gaan in een grote bak, geen naam niets erop, dus gewoon kwijt denk ik zo. Ook de mokkels die al heel vaak geweest zijn dan toch weer een lipgloss in hun zakken. Geen rijen van honderden mensen, ongeveer de eerste vijftig krijgen een heel verhaal over wat wel en niet gezegd mag worden, lint ertussen. Daar had ik meteen een aanvaring met een Talpa medewerkster. Twee uur ging het hek open en loop je op de laan richting 2de hek.

Ivan, Ben, Bas en Bjorn bij het hek. Alle vier handen geschud en succes gewenst. Aan Bas gevraagd of hij het nieuwe koeienmeisje wou worden, waarbij ik de verspreking maakte van kippenmeisje, maar nog hersteld.

Waaif en Gina ontvingen de vips, met veel enthousiasme, NOT.

Wij hebben die Gina met dat ongenadige lelijke haar alleen maar voorbij zien komen. Als ronde miss, erg lachwekkend. Waaif alleen maar zien lopen met pakje peuken en een grote zeikmuil. Cees is Cees, alleen geroepen dat ik hem top vond vanaf een afstandje.

Morgen schrijf ik verder.
En eventuele vragen wil ik nog wel beantwoorden. :)

Zo hier deel 2 van de avonturen van de Nijnen in Utopia.

Het uiterlijk van Gina was eigenlijk gewoon lachwekkend, de lippenstift enorm buiten de lippen gestift, en dan die vreselijke kunstkrullen. Die liep voor lul, met een hoofdletter L.
Na dus een run op de muntjes gedaan te hebben en de bar, zijn we eerst richting loods/le Luifel gelopen, meteen even de tentoonstelling bekeken. Cees stond te oreren tegen mensen, zoals alleen Cees dat kan. Mark stond met zijn armen over elkaar te kijken hoe de mensen in de Luifel (Stif, Rob en Wim) zich het snot voor ogen stonden te werken.
Die kon ik dus wel even vertellen dat hij het spreekwoord 'Liefde maakt blind' wel erg letterlijk nam, door zijn haar zo te laten verneuken en dat ik graag een cursus creatief boekhouden wilde. Hij grinnikte en liep naar binnen. De loods was afgesloten, zelfs beveiliging bij de deur. Nogmaals, het aantal was enorm, ik schat zeker 20.
Aangezien ik niet lang kan staan terug gelopen, voor het podium stonden ook wat tafeltjes en stoeltjes, perfect terras, heerlijk in het zonnetje. Bar op 10 meter. We zaten pal voor Armanda en Renske bij de muntjes.
Die meiden wel even gesproken, gevraagd hoe ze het vonden, beiden waren klaar om te blijven en er voor te gaan. Waarbij Renske heel eerlijk meldde dat ze eigenlijk wel wist hoe de zaken ervoor stonden, Armanda had een doel en zij niet. Toen kwam die brulboei (Row) erbij, en ben ik rustig weer gaan zitten, schuimpjes kijken. LOL.
Blijkbaar heb ik een kop wat mafketels aantrekt, diversen spraken mij aan. Een jonge knul, wel aardig, maar ook wel een halve Daan. Had graag naar Isa gewild, maar had dit kaartje al gekocht. Is ook al 5/6 geweest. Verder een blond meisje, vriendlief was buiten al geweigerd omdat hij gesnapt was met 2 peuken in zijn binnenzak. Was in gezelschap van meisje in rolstoel/knul met pet. Die wel erg aardig waren.
Rolf bij de truien, en stond te klagen dat hij het zo koud had. Gezegd dat hij een watje is, en als ijsberen met een muts lopen dat het dan koud is. Jongen heeft de hele middag op zijn post gestaan.
Achter de bar/hamburgers waren volgens mij allemaal van buitenaf. Er was ook maar één bar, ik had bij de Luifel ook maar iets gezet.
Heb Rob 2 keer zien lopen met schaal hapjes, stukjes frikadel en bitterballen of zo. Zelfs Wim een keer met schalen, en een buitenstaander. En er waren schalen met uitgedroogde kaas en worst. Goede keuze om geen VIP te worden, mensen zaten aan de zijkant, wij aan de voorkant, veel warmer, ook veel meer gezien buiten het vechten om.
Zo ook Ben die even aan ons tafeltje kwam zitten, koetjes en kalfjes, erg belangstellend naar ons toe, en vriendelijk. Bjorn idem dito.

Iedere keer als opa bier ging halen (vaak dus) ruimde hij de tafeltjes op, opa eigen. Boven op die statafels was het een giga puinzooi. Ivan heeft lopen ruimen, en Bas. Die het beiden het prima naar hun zin hadden, en volgens mij uitstekend door één deur kunnen.
Wel nog geroepen dat hij de groeten van Rowan kreeg. Maar moet eerlijk zeggen dat ik ook niet als een hijgend schuimpje achter de bewoners aan ben gaan hollen.

Aan Gabs gevraagd waarom ze niet de Prooi had verwerkt in haar muziek, maar ze vond het uiteindelijk toch zielig. Op de vraag of zij het zielig vond of misschien anderen, gaf ze dan weer geen antwoord. Wel erg vriendelijk, en echt een heel behoorlijk figuur, ze heeft alleen nog een Surikont. Echt jammer dat ze dat achterlijke straattaaltje zo vaak gebruikt.

De enige die we niet hebben gezien, tot aan haar gevecht is die Gnoom. En geloof me als ik zeg dat de stem zo mogelijk nog erger is dan op stream, want daar kan je het uitzetten. Na het gevecht, of het zo heeft moeten zijn, kwam ze voor ons te staan, en te schreeuwen als een mager speenvarken. Waarbij ik tegen opa zei, dat ik toch echt liever naar 'De Prooi' luisterde dan naar dit gegil. Van dichtbij kijkt ze nog linker. Daarna heeft ze zich op de tafel laten zetten bij Rolf en is daar verder gaan gillen.

Waaif is dus Waaif, alleen roken en zeiken. Zat volgens mij bij de vips of zo? Verder alleen langs zien lopen met een pakje peuken in haar handen.

Fitz niet kunnen benaderen voor lonnaberga.

Ik was nog vergeten te melden dat zodra je buiten de hekken komt nog moet opgeven wat je uitgegeven hebt, en of je iets van de bewoners hebt gekocht.

Na het, voor mij, toch wel een ietwat teleurstellend einde, zijn we meteen teruggereden naar het hotel, en daar bij de bar wat fatsoenlijks te drinken gehaald.
Al met al was het erg leuk, en heb ik eindelijk eens gezien wat me al anderhalf jaar van het huishouden afhoudt.

Respect heb ik toch wel voor alle (ja, ja, zelfs die) vechters. Zal er best acteerwerk tussen hebben gezeten, maar er werden wel degelijk erg rake klappen uitgedeeld. Had ook het idee dat die Gnoom echt ff pissig was. Ben had veel pijn aan zijn oor. Die Gnoom liep ook met ingepakte tenen na het gevecht. Mark kreeg ook aardig op zijn lazer.

Verder wil ik hier meteen iedereen bedanken voor de foto's, filmpjes en alle leuke berichten. Nooit verwacht dat jullie me heel zouden laten.

[ Bericht 28% gewijzigd door oma-Nijn op 13-10-2015 07:55:32 ]
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
pi_156768114
*O* *O* Kan niet wachten op deel 2 :P
pi_156768171
Wat moet je invullen op de papieren?
pi_156768275
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 21:20 schreef KoningPils het volgende:
Wat moet je invullen op de papieren?
Dat je akkoord gaat dat je beelden gebruikt worden op tv, je mag niet over de stemming praten, of melden dat je wie dan ook een klootzak vindt, geen gegevens melden van vleesboek e.d.
pi_156768280
^O^
  zondag 11 oktober 2015 @ 21:23:19 #6
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_156768287
Waar had je een aanvaring over? Was je aan het zingen? :s)
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_156768305
Had je ook een aanvaring bij de dixies?
pi_156768337
Er was een matpartij bij de dixies,daar was je toch niet bij he?
pi_156768354
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 21:23 schreef mazaru het volgende:
Waar had je een aanvaring over? Was je aan het zingen? :s)
Buiten vertelt een Talpa medewerkster o.a. over de camera's, dat je er wel aan moet denken in verband met neuspeuteren, toen zei ik: dit verhaal kan je misschien beter tegen de bewoners vertellen :P Ze was 'not amused' :{
pi_156768370
Super, Oma Nijn, het 1e gedeelte is precies zoals ik het ervaren heb op de markt.
De foto, het invullen en ondertekenen, fouileren, dat is standaard.
En geen spelinformatie doorgeven.Dat vond ik heel treffend.
pi_156768389
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 21:23 schreef Raskolnikow het volgende:
Had je ook een aanvaring bij de dixies?
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 21:24 schreef lonneberga het volgende:
Er was een matpartij bij de dixies,daar was je toch niet bij he?
Wij hebben de gehele middag op misschien 15 meter afstand van die dingen gezeten, totaal niets van meegekregen.
pi_156768396
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 21:25 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]

Buiten vertelt een Talpa medewerkster o.a. over de camera's, dat je er wel aan moet denken in verband met neuspeuteren, toen zei ik: dit verhaal kan je misschien beter tegen de bewoners vertellen :P Ze was 'not amused' :{
:D
  zondag 11 oktober 2015 @ 21:27:27 #13
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_156768421
quote:

[..]

^O^
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  zondag 11 oktober 2015 @ 21:27:34 #14
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_156768426
Waar blijven de foto's

Oh ja Gnooom
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_156768474
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 21:27 schreef chufi het volgende:
Waar blijven de foto's

Oh ja Gnooom
Wat voor foto's?
pi_156768478
^O^ top Oma
pi_156768492
Oma je was precies zoals ik me je had voorgesteld,leuk en lief
  Moderator zondag 11 oktober 2015 @ 21:29:15 #18
388664 crew  Dotteke
pi_156768498
Jheb je nog een van de bewoners aangesproken over hun gedrag?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_156768517
hoi oma nog niks terug gezien kom net binnen.je hebt het leuk gehad zo te horen *O* *O*
bas nog de groeten gedaan :9
pi_156768557
Caps van jou en opa staan in cos 9090
  zondag 11 oktober 2015 @ 21:31:13 #21
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_156768580
leuk om te lezen! hoe waren ze in het echt? :D
TEAM TAFEL
  zondag 11 oktober 2015 @ 21:32:00 #22
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_156768613
quote:

[..]

_O-
TEAM TAFEL
pi_156768688
_O_ _O_
pi_156768690
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 21:29 schreef Dotteke het volgende:
Jheb je nog een van de bewoners aangesproken over hun gedrag?
Heb tegen Mark gezegd dat het spreekwoord 'liefde maakt blind' hij wel erg letterlijk neemt voor wat betreft het verneuken van zijn haar. En dat ik graag een cursus creatief boekhouden wil. :P Verder weinig mensen echt gesproken. Wel tegen Armanda gezegd (toen ze alleen stond) dat Ceesione top is en dat ik hoopt dat ze zou winnen.
Morgen schrijf ik de rest. Heb er wel een paar gesproken, heel kort
  zondag 11 oktober 2015 @ 21:34:32 #25
38396 mazaru
pi_156768713
quote:

[..]

_O_
pi_156768715
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 21:33 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]

Heb tegen Mark gezegd dat het spreekwoord 'liefde maakt blind' hij wel erg letterlijk neemt voor wat betreft het verneuken van zijn haar. En dat ik graag een cursus creatief boekhouden wil. :P Verder weinig mensen echt gesproken. Wel tegen Armanda gezegd (toen ze alleen stond) dat Ceesione top is en dat ik hoopt dat ze zou winnen.
Hoe reageerde Mark daar op :P?
pi_156768750
thks
pi_156768754
quote:

[..]

_O-

Leuk verslag tot nu ^O^ :Y
pi_156768758
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 21:34 schreef Yeszie het volgende:

[..]

Hoe reageerde Mark daar op :P?
Hij grinnikte en liep verder
pi_156768789
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 21:35 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]

Hij grinnikte en liep verder
Heidi je bent top en vind het geweldig dat Jij en Opa hebben genoten ...
pi_156768834
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 21:30 schreef lonneberga het volgende:
Caps van jou en opa staan in cos 9090
Ik ga morgenochtend alles teruglezen.
Dank jullie wel. :*
  zondag 11 oktober 2015 @ 21:38:45 #32
442867 Koekiebakkie
GEEN UTOPIA 1 INWONERS !
pi_156768868
quote:

[..]

_O-
  † In Memoriam † zondag 11 oktober 2015 @ 21:39:13 #33
137949 Disana
pi_156768881
Mooi verslag van alle rompslomp rondom een bezoekje aan Utopia. Ben benieuwd naar deel II.
pi_156768901
quote:
14s.gif Op zondag 11 oktober 2015 21:39 schreef Disana het volgende:
Mooi verslag van alle rompslomp rondom een bezoekje aan Utopia. Ben benieuwd naar deel II.
:Y ik ook
  zondag 11 oktober 2015 @ 21:40:31 #35
442867 Koekiebakkie
GEEN UTOPIA 1 INWONERS !
pi_156768912
Oma waren de bewoners nu anders dan op de stream?
pi_156768915
oma heb je je schoenen nog :P
pi_156768936
quote:

[..]

_O- _O-
  Moderator zondag 11 oktober 2015 @ 21:41:35 #38
388664 crew  Dotteke
pi_156768946
quote:

[..]

. Ha Ha Ha Ha

Mmmmm dat zijn nu net de twee die ik er uitkeilde Vegatrutje en Cees.
Maar goed belangrijker is dat je het naar je zin hebt gehad.m
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_156768985
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 21:40 schreef Koekiebakkie het volgende:
Oma waren de bewoners nu anders dan op de stream?
Waaif niet dus, lui en een grote pestbek. Rolf is heel vriendelijk. Cees is Cees, Ben en Bjorn ook erg sympathiek, evenals Armanda
  † In Memoriam † zondag 11 oktober 2015 @ 21:44:20 #40
137949 Disana
pi_156769019
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 21:43 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]

Waaif niet dus, lui en een grote pestbek. Rolf is heel vriendelijk. Cees is Cees, Ben en Bjorn ook erg sympathiek, evenals Armanda
Toch wel goed om te horen dat Rolf ook anders kan zijn dan stoer en lomp. Ik vind hem een beetje zielig.
pi_156769030
Renske ook erg aardig, maar zei zelf al op mijn vraag of ze beiden doorwilden, dat ze eigenlijk al wist hoe de zaken er voorstonden. Ook omdat Armanda een doel heeft en zij helemaal niet.
pi_156769072
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 21:44 schreef Disana het volgende:

[..]

Toch wel goed om te horen dat Rolf ook anders kan zijn dat stoer en lomp. Ik vind hem een beetje zielig.
Hij heeft de gehele middag bij de T-shirtjes gestaan. Hij had het koud, dus ik zeg als ijsberen met mutsen lopen dan is het koud, watje. Toen ging hij helemaal in een scheur. Dat grapje is zo oud als de Okkie.
pi_156769076
Rompslomp is inderdaad het woord. Wat een gedoe daar :{
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_156769095
Goed topic oma :)

Ik hoop dat je het ondanks die controle besognes ook nog een beetje naar je zin gehad hebt.
Maar ik denk dat dat wel snor zit
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  † In Memoriam † zondag 11 oktober 2015 @ 21:46:56 #45
137949 Disana
pi_156769096
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 21:46 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]

Hij heeft de gehele middag bij de T-shirtjes gestaan. Hij had het koud, dus ik zeg als ijsberen met mutsen lopen dan is het koud, watje. Toen ging hij helemaal in een scheur. Dat grapje is zo oud als de Okkie.
Haha. Ik kende hem trouwens ook niet hoor.
pi_156769170
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 21:46 schreef pullup het volgende:
Goed topic oma :)

Ik hoop dat je het ondanks die controle besognes ook nog een beetje naar je zin gehad hebt.
Maar ik denk dat dat wel snor zit
Wij hebben een superdag gehad, en ondanks het ranzige bier en de nog ranziger patat, was het top.
  zondag 11 oktober 2015 @ 21:50:41 #47
442867 Koekiebakkie
GEEN UTOPIA 1 INWONERS !
pi_156769233
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 21:49 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]

Wij hebben een superdag gehad, en ondanks het ranzige bier en de nog ranziger patat, was het top.
Ze zijn zelf nogal trots op de patat.
Mooi verslag en ik wacht op deel 2
pi_156769246
quote:

[..]

_O- _O- _O- vies he :P
pi_156769462
quote:

[..]

^O^
pi_156769489
Ik heb ook vragen, kan ik die nu hier ook stellen? :P
pi_156769791
goh leuk dat je er was, ik wil ook wel een keer maar niemand wil met mij mee , en uit het oosten is het nogal een ritje
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_156769806
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 21:56 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik heb ook vragen, kan ik die nu hier ook stellen? :P
mijn pin krijg je niet :{w
pi_156769946
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 22:03 schreef renevanlaaren het volgende:

[..]

mijn pin krijg je niet :{w
Jij hebt niet eens gekeken }:|
pi_156769960
Wat wil je weten oma?
pi_156770079
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 22:05 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]

Jij hebt niet eens gekeken }:|
moet ik nog doen :@
  zondag 11 oktober 2015 @ 22:10:47 #56
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_156770150
:+
TEAM TAFEL
pi_156770163
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 22:06 schreef lonneberga het volgende:
Wat wil je weten oma?
Er liep een heel vervelend mokkel met blonde haren, ze hoorde bij een meisje in een rolstoel/en een knul. Haar vriend was buiten de poort al weggestuurd omdat hij gesnapt werd met 2 peuken.

En ik ben benieuwd of die bimbo met dat kleine witte hemdje en die enorme tieten veel in beeld is geweest.
Maar ik ben begonnen met teruglezen, dus dan kom ik het wel tegen. Maar ik denk dat team jetsers bewusteloos is gevallen
En of iemand die gnoom heeft gespot voor het vechten, wij niet namelijk
pi_156770232
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 22:11 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]

Er liep een heel vervelend mokkel met blonde haren, ze hoorde bij een meisje in een rolstoel/en een knul. Haar vriend was buiten de poort al weggestuurd omdat hij gesnapt werd met 2 peuken.

En ik ben benieuwd of die bimbo met dat kleine witte hemdje en die enorme tieten veel in beeld is geweest
heb niet veel stream gezien ,meer meegelezen,misschien een ander?
pi_156770698
Vond opa het ook leuk?
pi_156770797
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 22:24 schreef Hagenesie het volgende:
Vond opa het ook leuk?
Ja, ondanks dat we beiden niet veel met de sport hebben was het wel erg leuk om eens mee te maken.
Op heeft alleen niets met Utopia, moest hem vertellen wie wat en hoe. Maar we hebben een leuk weekend gehad, het hotel was perfect, en de kroeg in Bussum ook. Utopia was... bijzonder zeg maar
  zondag 11 oktober 2015 @ 22:28:06 #61
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_156770872
Hoe reageerde iedereen toen bleek dat Bas niet tegen Ivan ging, wat vonden jullie daarvan?
TEAM TAFEL
pi_156770883
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 22:26 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]

Ja, ondanks dat we beiden niet veel met de sport hebben was het wel erg leuk om eens mee te maken.
Op heeft alleen niets met Utopia, moest hem vertellen wie wat en hoe. Maar we hebben een leuk weekend gehad, het hotel was perfect, en de kroeg in Bussum ook. Utopia was... bijzonder zeg maar
Een leuk weekend gehad met mooi weer. Je mening over de bewoners is hetzelfde gebleven?
pi_156771157
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 22:28 schreef rowan634 het volgende:
Hoe reageerde iedereen toen bleek dat Bas niet tegen Ivan ging, wat vonden jullie daarvan?
Hij werd uitgejouwd, door 90% van de bezoekers denk ik.
Het viel me een beetje tegen. Maar ik ben er eigenlijk van overtuigd dat het voor de Utopianen geen verrassing was.
pi_156771203
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 22:28 schreef Hagenesie het volgende:

[..]

Een leuk weekend gehad met mooi weer. Je mening over de bewoners is hetzelfde gebleven?
Ja, eigenlijk wel. Waarbij ik wel eerlijk moet melden dat de vechters wel moed hadden, zal er een gedeelte toneel zijn geweest, er werden serieus klappen uitgedeeld.
pi_156771454
Oma, wat leuk om te lezen dat je het fijn gehad hebt. ^O^
Goed idee om hier een topic te maken en ons de "smeuïge" verhalen
te vertellen.
Wil je voortaan niet meer zo overdrijven over je omvang. Die vond ik nogal
meevallen :D
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
pi_156771620
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 22:44 schreef kaatje50 het volgende:
Oma, wat leuk om te lezen dat je het fijn gehad hebt. ^O^
Goed idee om hier een topic te maken en ons de "smeuïge" verhalen
te vertellen.
Wil je voortaan niet meer zo overdrijven over je omvang. Die vond ik nogal
meevallen :D
Haha, dank je wel, maar het is toch echt 120 kilo met hele dunne sokjes B-) Zwart kleedt af 8-)
pi_156771662
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 22:48 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]

Haha, dank je wel, maar het is toch echt 120 kilo met hele dunne sokjes B-) Zwart kleedt af 8-)
Je schijnt bij mij in de buurt te wonen maar ik ken je niet van gezicht. Ga toch eens opletten nu ik je gezien heb.
pi_156771669
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 22:48 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]

Dat getal zag ik er echt niet aanzitten. Maar als jij het zegt, zal het zo zijn.
Het staat je in elk geval ^O^ :*
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
  zondag 11 oktober 2015 @ 22:50:30 #69
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_156771698
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 22:36 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]

Het viel me een beetje tegen. Maar ik ben er eigenlijk van overtuigd dat het voor de Utopianen geen verrassing was.
ah okee :)
TEAM TAFEL
pi_156772105
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 22:36 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]

Oma-Nijn, heb je ook kunnen zien hoe de andere utopianen reageerde toen Bas aankondigde dat hij niet zou vechten?
pi_156772176
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 23:02 schreef Verida het volgende:

[..]

Oma-Nijn, heb je ook kunnen zien hoe de andere utopianen reageerde toen Bas aankondigde dat hij niet zou vechten?
Niet echt verrast, en waaif deed helemaal haar muil niet open. Voorde rest had bas weinig fans binnen. Er was weinig schuim en heel veel die bij/via de sportscholen kwamen. Ik ben benieuwd wat voor aantallen er genoemd zijn
pi_156774634
quote:

[..]

En ik ben benieuwd of die bimbo met dat kleine witte hemdje en die enorme tieten veel in beeld is geweest.
Maar ik ben begonnen met teruglezen, dus dan kom ik het wel tegen. Maar ik denk dat team jetsers bewusteloos is gevallen
Je vraag over Naomi kan ik denk ik wel beantwoorden.
Die was aan het trainen, oefenen met haar coach, al de tijd voor haar gevecht.
Eerst een poos buiten bij de lounge en later en daarvoor in de wellnes.
Die is alleen maar daar geweest tot ze moest vechten

[ Bericht 0% gewijzigd door Zeyina op 12-10-2015 01:13:37 ]
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
pi_156774676
quote:

[..]

Naomi was nog veel aan het oefenen vanaf een uurtje voor haar wedstrijd
pi_156774678
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 23:04 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]

Niet echt verrast, en waaif deed helemaal haar muil niet open. Voorde rest had bas weinig fans binnen. Er was weinig schuim en heel veel die bij/via de sportscholen kwamen. Ik ben benieuwd wat voor aantallen er genoemd zijn
Ik heb hetzelfde ervaren bij Nicole.
Ze was, toen wij er waren (12 sept) de enige Utopiaan die ons niet kwam begroeten, ze liep ons straal voorbij en gunde ons geen blik waardig. De anderen kwamen allemaal een hand geven ondanks de drukte van de opbouw van het MJ gebeuren)
(Hetzelfde met die Sasja Brouwers die er toen was. Ik heb op mijn FB een filmpje over de reactie van die laatste gezet. Wat een arrogant mens.)
pi_156774682
Wat Zeyina zegt. :@
pi_156774821
Bedankt voor het 1e deel van het verslag
Het is beter een kaars te branden, dan in de duisternis te zitten.
  maandag 12 oktober 2015 @ 01:49:38 #77
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_156774863
om wat gaat het hier?
  maandag 12 oktober 2015 @ 01:49:53 #78
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_156774864
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 01:13 schreef mootie het volgende:
Wat Zeyina zegt. :@
:D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 12 oktober 2015 @ 01:50:30 #79
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_156774866
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 01:49 schreef mario390 het volgende:
om wat gaat het hier?
Oma Nijn is gisteren naar het kickboksgala geweest
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_156774870
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 01:49 schreef mario390 het volgende:
om wat gaat het hier?
Wat dacht je van gewoon lezen wat er staat :6
  maandag 12 oktober 2015 @ 01:53:31 #81
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_156774875
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 01:50 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Oma Nijn is gisteren naar het kickboksgala geweest
oke maar wat heeft naomi met te maken?
  maandag 12 oktober 2015 @ 02:15:53 #82
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_156774978
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 01:53 schreef mario390 het volgende:

[..]

oke maar wat heeft naomi met te maken?
Noom is ook een bewoner toch? :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_156776495
Oma-nijn, Was de patat echt niet te vreten? En heb je je mening over de bewoners nog bijgesteld nadat je er geweest was ? (wel of niet je favoriet bedoel ik)

Oh en sorry dat ik je schuimpje heb genoemd (Ik noemde alle bezoekers schuimpjes en daar zat jij ook bij natuurlijk)
pi_156776630
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 09:48 schreef Verida het volgende:
Oma-nijn, Was de patat echt niet te vreten? En heb je je mening over de bewoners nog bijgesteld nadat je er geweest was ? (wel of niet je favoriet bedoel ik)

Oh en sorry dat ik je schuimpje heb genoemd (Ik noemde alle bezoekers schuimpjes en daar zat jij ook bij natuurlijk)
Nee die patat was echt goor, met die stukken schil eraan, heel slap en zurig, zo ook de mayonaise.

Dat geeft niet hoor. Ik maak zelf iedereen uit voor van alles en nog wat. :)

Bas blijft mijn favoriet, heb niet veel met Ivan, tenminste bepaalde karaktertrekken, maar eerlijk is eerlijk, het is een hele vriendelijke jongen. De rest kan je wel uit mijn verslag halen denk ik. Anders hoor ik wel.
pi_156776665
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 10:02 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]

Nee die patat was echt goor, met die stukken schil eraan, heel slap en zurig, zo ook de mayonaise.

Bas blijft mijn favoriet, heb niet veel met Ivan, tenminste bepaalde karaktertrekken, maar eerlijk is eerlijk, het is een hele vriendelijke jongen. De rest kan je wel uit mijn verslag halen denk ik. Anders hoor ik wel.
Ik geloof ook dat Ivan best wel een redelijke vent is, hij heeft zichzelf al veel meer onder controle, komt alleen af en toe nog erg bazig over, maar dat verbaast me eigenlijk niets met dat volk daar, als hij het nou ook nog tegen de juiste persoon gaat doen (waaif bijv.) komt het wel goed.

Wat vond je van de expositie van de foto's Was dat echt zo "in your face" ? En hoe werd daar door de andere bezoekers over gepraat ?
pi_156776716
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 10:05 schreef Verida het volgende:

[..]

Ik geloof ook dat Ivan best wel een redelijke vent is, hij heeft zichzelf al veel meer onder controle, komt alleen af en toe nog erg bazig over, maar dat verbaast me eigenlijk niets met dat volk daar, als hij het nou ook nog tegen de juiste persoon gaat doen (waaif bijv.) komt het wel goed.

Wat vond je van de expositie van de foto's Was dat echt zo "in your face" ? En hoe werd daar door de andere bezoekers over gepraat ?
Nee, minder schokkend dan ik verwacht had. Ik heb er niemand over gehoord. Denk dat de helft er zo langs gelopen is.
pi_156776822
Oma wat gaaf om je in het eggie te zien O+ en wat 'n leukerd ben je! ^O^
pi_156776836
Oma-nijn, Wat een ontzettend leuk verslag _O_ _O_
pi_156776850
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 10:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
Oma wat gaaf om je in het eggie te zien O+ en wat 'n leukerd ben je! ^O^
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 10:22 schreef Verida het volgende:
Oma-nijn, Wat een ontzettend leuk verslag _O_ _O_
Dank jullie wel. :@
pi_156776908
Wat leuk om te lezen! En een schrijftalent!
Make trouble not war
  † In Memoriam † maandag 12 oktober 2015 @ 10:28:23 #91
135305 beequeen
Lost.
pi_156776909
Wat een leuke verhalen Nijn. Bedankt voor het plaatsen van je verslagen, moet altijd om je lachen.
Oh ja, je bent precies zoals ik me je voorstelde, een leuk mens. :*
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  maandag 12 oktober 2015 @ 10:31:29 #92
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_156776940
Was op zoek naar deel 2, dacht ineens neem de eerste pagina van dit topic maar, en heb het gevonden, leuk verslag zag het helemaal voor me, zeker dat deel met gilgeit! ^O^ *O*

ps, je had je zeiltje makkelijk kunnen verkopen aan Mark die heeft zaterdag/zondag nacht in zijn bed gezeken!
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_156776968
Potver, ik maar denken waarom lees ik niks van Nijn :@
Hier staat alles dus.
Enorm leuk je gezien te hebben en je verslag is helemaal TOP!
pi_156776983
Dank je voor je verslag, leuk om te lezen ^O^

Dat verhaal van die jongen die geweigerd was heb ik op stream gehoord gisteren, ze wilde sigaretten bietsen of kopen van.....ik dacht Bas, en vertelde dat haar vriend eruit gezet was omdat hij sigaretten bij zich had :Y
Volg je hart, want dat klopt....
  maandag 12 oktober 2015 @ 10:36:11 #95
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_156777010
Leuk! ^O^
No mercy for animal abusers
pi_156777088
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 10:34 schreef ammartje het volgende:
Dank je voor je verslag, leuk om te lezen ^O^

Dat verhaal van die jongen die geweigerd was heb ik op stream gehoord gisteren, ze wilde sigaretten bietsen of kopen van.....ik dacht Bas, en vertelde dat haar vriend eruit gezet was omdat hij sigaretten bij zich had :Y
Ja, vreselijk asociaal wijf, vriend is niet eens terrein opgekomen. Zij was om 3 uur al lam.Typisch, want het stel waar ze mee was waren wel erg aardig en beschaafd.
pi_156777100
quote:
17s.gif Op maandag 12 oktober 2015 10:28 schreef beequeen het volgende:
Wat een leuke verhalen Nijn. Bedankt voor het plaatsen van je verslagen, moet altijd om je lachen.
Oh ja, je bent precies zoals ik me je voorstelde, een leuk mens. :*
Dank je, jij had één keer de verkeerde. Dat was ik niet. ;)
  † In Memoriam † maandag 12 oktober 2015 @ 10:42:31 #98
135305 beequeen
Lost.
pi_156777114
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 10:41 schreef oma-Nijn het volgende:

Dank je, jij had één keer de verkeerde. Dat was ik niet. ;)
Ja, dat zag ik later. Excuses. :@
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_156777132
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 10:33 schreef Chanel5 het volgende:
Potver, ik maar denken waarom lees ik niks van Nijn :@
Hier staat alles dus.
Enorm leuk je gezien te hebben en je verslag is helemaal TOP!
Haha. Maar was gisteravond pas thuis. En even apart anders ligt Pullup overwerkt onder zijn bureau i.v.m. off topic geleuter :P
pi_156777153
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 10:44 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]

Haha. Maar was gisteravond pas thuis. En even apart anders ligt Pullup overwerkt onder zijn bureau i.v.m. off topic geleuter :P
Las hier idd over het Hotelletje wat jullie hebben gepakt.
Echt een weekendje uit dus ^O^
Het is hier geen COS dus denk niet dat er moeilijk over gedaan wordt.
Het betreft nog steeds je uitje naar Utopia!!!
pi_156777170
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 10:46 schreef Chanel5 het volgende:

[..]

Las hier idd over het Hotelletje wat jullie hebben gepakt.
Echt een weekendje uit dus ^O^
Het is hier geen COS dus denk niet dat er moeilijk over gedaan wordt.
Het betreft nog steeds je uitje naar Utopia!!!
Ja, dat bedoel ik. Even een apart topic gemaakt anders doe ik aan cos vervuiling :P
  maandag 12 oktober 2015 @ 10:48:08 #102
427541 Cir
yes she is
pi_156777176
_O- _O-
zure Patat met schil, omg wat een Tranen Trekkert
het ziet er altijd zo heerlijk uit
sterker nog voor een Frietje had ik nog wel eens die kant uit willen gaan.
Thnxs voor je verslagjes Nijn :*
Hoteltje was ook goed, ben je nog in het Bubbelbad geweest met OPa :o
pi_156777189
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 10:47 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]

Ja, dat bedoel ik. Even een apart topic gemaakt anders doe ik aan cos vervuiling :P
O, dat bedoel je.
Helemaal top dit!
pi_156777215
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 10:48 schreef Cir het volgende:
_O- _O-
zure Patat met schil, omg wat een Tranen Trekkert
het ziet er altijd zo heerlijk uit
sterker nog voor een Frietje had ik nog wel eens die kant uit willen gaan.
Thnxs voor je verslagjes Nijn :*
Hoteltje was ook goed, ben je nog in het Bubbelbad geweest met OPa :o
Nee, ik had geen lucht genoeg om bellen te blazen :7
pi_156777265
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 10:41 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]

Ja, vreselijk asociaal wijf, vriend is niet eens terrein opgekomen. Zij was om 3 uur al lam.Typisch, want het stel waar ze mee was waren wel erg aardig en beschaafd.
Heb even voor je gezocht wist de tijd nog ongeveer

http://www.veoh.com/watch/v95553676KR5DqBzZ

op 21:10
Volg je hart, want dat klopt....
pi_156777274
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 10:44 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]

O+ Leef je gerust uit hier :D
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_156777278
Heerlijk verslag oma,het zij je vergeven hoor dat je niet bij Fitz in de buurt kon komen.
Al met al hebben jullie een leuk weekend gehad en das het belangrijkste.

Je bent een toppertje ^O^
pi_156777891
Mooi verhaal oma en tof om te horen dat jullie het leuk gehad hebben.

En moeje nagaan wat al dat personeel gekost moet hebben dan he. Gister zeken ze al om kosten van een paar mannetjes voor vanavond ofzo en Cees mpest zn mond houden over de kosten van Nicole. Maar Talpa betaald natuurlijk wel, net als al die normaal dure artiesten etc.
pi_156777953
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 11:38 schreef Urb het volgende:
Mooi verhaal oma en tof om te horen dat jullie het leuk gehad hebben.

En moeje nagaan wat al dat personeel gekost moet hebben dan he. Gister zeken ze al om kosten van een paar mannetjes voor vanavond ofzo en Cees mpest zn mond houden over de kosten van Nicole. Maar Talpa betaald natuurlijk wel, net als al die normaal dure artiesten etc.
Ja inderdaad. Ik ben nog steeds aan het teruglezen, maar zijn er al cijfers genoemd.
Ze hadden het zelf over 600 mensen, maar de dame buiten het hek waar ik een aanvaring mee had, had het over 600 handen bij de dieren. Dat zijn dus 300 man, dat komt echt veel meer in buurt. En dat is dan inclusief al die sporters/begeleiders e.d.
pi_156778025
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 10:02 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]

Ik vond de patat wel heel lekker toen wij er waren.
Misschien heeft het er mee te maken dat wij bij de Luifel zijn geweest vóór het evenement aan,
en het niet echt massaproductie was want wij waren de enige en werd gemaakt door Mark.
We moesten overigens de poort weer uit net voor het evenement om vervolgens weer met de meute naar binnen te gaan.
Iets wat ik belachelijk vond maar we niet onder uit kwamen.
pi_156778054
Oma Nijn dank je wel voor je leuke verslag toppie *O* *O* _O_ _O_

Je weet pas wat je mist als het er niet is.
  maandag 12 oktober 2015 @ 11:52:55 #112
38396 mazaru
pi_156778092
quote:
99s.gif Op maandag 12 oktober 2015 01:51 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Wat dacht je van gewoon lezen wat er staat :6
Echt he! 8)7
pi_156778126
Geweldig leuk verslag. ^O^ :Y
pi_156778306
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 11:50 schreef PTLe het volgende:

[ afbeelding ]

oma leuk mens *O* *O*
pi_156778410
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 11:55 schreef Is_it_Heaven het volgende:
Geweldig leuk verslag. ^O^ :Y
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 12:07 schreef renevanlaaren het volgende:

[..]

oma leuk mens *O* *O*
Dank jullie wel O+
  † In Memoriam † maandag 12 oktober 2015 @ 12:20:32 #116
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_156778486
*O* team oma-nijn *O*
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_156778573
quote:
14s.gif Op maandag 12 oktober 2015 12:20 schreef markvanrinsum het volgende:
*O* team oma-nijn *O*
Haha, dank je wel, zo jammer dat je een foute UI hebt, en dat mijn laptop constant vast slaat met jouw caps. Verder ben je oké hoor :P
pi_156779065
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 12:25 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]

Haha, dank je wel, zo jammer dat je een foute UI hebt, en dat mijn laptop constant vast slaat met jouw caps. Verder ben je oké hoor :P
Ohh niet alleen bij mij dus, dat caps van Markvanrinsum een probleem geven
pi_156779708
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 11:50 schreef PTLe het volgende:

[ afbeelding ]

Klasse verslag en een klasse stel. ^O^
Jullie zien er heel goed uit. O+
pi_156781937
Dankjewel ^O^
  maandag 12 oktober 2015 @ 16:39:58 #121
378177 Kotsdrol
Feel the Misery...
pi_156783383
Leuk om te lezen Oma-Nijn! Thanks! ^O^
Jullie lijken mij hele lieve mensen! *O*
*Team Anti-Waaif*
pi_156783475
quote:
17s.gif Op maandag 12 oktober 2015 13:38 schreef Zalleke het volgende:

[..]

Klasse verslag en een klasse stel. ^O^
Jullie zien er heel goed uit. O+
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 15:24 schreef -sabine- het volgende:
Dankjewel ^O^
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 16:39 schreef Kotsdrol het volgende:
Leuk om te lezen Oma-Nijn! Thanks! ^O^
Jullie lijken mij hele lieve mensen! *O*
Dank jullie wel. O+
Opa is mijn betere helft, en de lieve en uiterst sociale van de twee. O+
Ik ben meer van de grote bek en niet snel iemand aardig vinden.
Samen gaat het wel lekker al 18 jaar. :s)
pi_156783923
Leuk verslag! Ben er ook geweest toen met Winterland, had het ook niet zo verwacht met die beveiliging voor de poort wat een gedoe. En ik vond het eigenlijk ook wel klein de loods.

Off topic: wat betekent ui en caps eigenlijk?
pi_156783989
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 17:08 schreef jasoe het volgende:
Leuk verslag! Ben er ook geweest toen met Winterland, had het ook niet zo verwacht met die beveiliging voor de poort wat een gedoe. En ik vond het eigenlijk ook wel klein de loods.

Off topic: wat betekent ui en caps eigenlijk?
Ja, wat al duizenden hebben gezegd, in het echt is het kleiner.
Je UI is user icoon, het plaatje onder je naam. De mijne is dus Nijn. Caps zijn de foto die sommige mensen maken met bijvoorbeeld Gyazo en dan plaatsen
pi_156784805
Thanks dat je dit met ons deelt en wat leuk geschreven! Je bent gewoon zoals je ook in de cos bent, een leukerd! en dat stukje van de prooi, kreeg je geen nijdige blik van Gnoom toegeworpen? _O-
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_156784923
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 18:01 schreef DaniqueV het volgende:
Thanks dat je dit met ons deelt en wat leuk geschreven! Je bent gewoon zoals je ook in de cos bent, een leukerd! en dat stukje van de prooi, kreeg je geen nijdige blik van Gnoom toegeworpen? _O-
Dank je wel :* De cos is erg mild geweest. Het leken wel andere mensen. :P

Ja, ze kan zuur kijken, zeg maar. Hahaha.
pi_156784977
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 18:08 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]

Dank je wel :* De cos is erg mild geweest. Het leken wel andere mensen. :P

Ja, ze kan zuur kijken, zeg maar. Hahaha.
Je bent een leukerd, met een goede uitstraling en leuke lach, dat zegt zoveel meer dan zuur kijkende personen ;) je bent gewoon wat meer om van te houden *O* Ben ik ook hoor, wat meer om van te houden ;) Niets mis mee :*

[ Bericht 1% gewijzigd door DaniqueV op 12-10-2015 18:53:08 ]
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_156785957
Dank voor je verslag, Oma. :* Leuk om te lezen.
pi_156786698
_O_ Komt er nog een deel 3 ? :P
pi_156787991
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 19:23 schreef sjampoeh het volgende:
_O_ Komt er nog een deel 3 ? :P
Nee. Naar mijn idee heb ik alles verteld :)
  maandag 12 oktober 2015 @ 20:53:22 #131
38396 mazaru
pi_156789242
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 20:14 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]

Nee. Naar mijn idee heb ik alles verteld :)
En leuk! _O_
pi_156790907
Wat een ontzettend leuk verslag :)

Hoe heeft Opa alles ervaren? Hij lijkt mij wel een fijnproever qua bier en nu die vieze meuk brrrr
pi_156791293
quote:
14s.gif Op maandag 12 oktober 2015 21:30 schreef syllys het volgende:
Wat een ontzettend leuk verslag :)

Hoe heeft Opa alles ervaren? Hij lijkt mij wel een fijnproever qua bier en nu die vieze meuk brrrr
Ondanks dat hij niets van Utopia wist, en echt alleen om mij een plezier te doen mee ging, heeft hij toch een leuke dag gehad.
Na 4 bier proefden we het niet meer. B-) :7 Ik vind het eigenlijk helemaal niet lekker, maar 4,50 euro voor zo'n blikje baco werd me te gek.
pi_156793013
Eindelijk tijd gevonden om dit topic door te lezen.
Wat een leuk verslag en fijn dat je zo leuk weekend hebt gehad.
pi_156796942
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:43 schreef lievemd het volgende:
Eindelijk tijd gevonden om dit topic door te lezen.
Wat een leuk verslag en fijn dat je zo leuk weekend hebt gehad.
Dank je wel. :)
pi_156797358
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 21:38 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]

Ondanks dat hij niets van Utopia wist, en echt alleen om mij een plezier te doen mee ging, heeft hij toch een leuke dag gehad.
Na 4 bier proefden we het niet meer. B-) :7 Ik vind het eigenlijk helemaal niet lekker, maar 4,50 euro voor zo'n blikje baco werd me te gek.
4,50 8)7 van de pot gerukt idd..voor een cola met 3 druppels bacardi :P
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 16:41:52 #137
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_156899833
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 21:12 schreef oma-Nijn het volgende:
Wel nog geroepen dat hij de groeten van Rowan kreeg. Maar moet eerlijk zeggen dat ik ook niet als een hijgend schuimpje achter de bewoners aan ben gaan hollen.
Ik lees dit nu pas, geweldig *O* *O* ^O^ O+
TEAM TAFEL
pi_156992374
Leuk verhaal, enig smetje is toch wel de rare namen die je elke keer typt zoals een Gnoom.
Moet echt puzzelen om te weten wie het nu was. Had het sierlijker gevonden als je de normale namen had gebruikt.
Verder goed verhaal en interessant hoe het gaat achter de schermen daarzo!
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 08:56:43 #139
428718 Kushiel
Dat kan....
pi_157058226
Leuk oma-nijn! En je komt mij ook bekend voor........ heen ik je vast wel eens zien lopen ofzo.
Speak softly and carry a big stick
pi_157177188
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 14:47 schreef Ronzz het volgende:
Leuk verhaal, enig smetje is toch wel de rare namen die je elke keer typt zoals een Gnoom.
Moet echt puzzelen om te weten wie het nu was. Had het sierlijker gevonden als je de normale namen had gebruikt.
Verder goed verhaal en interessant hoe het gaat achter de schermen daarzo!
Sorry, voor mijn late reactie. Was mijn eigen topic helemaal kwijt.
Tsja, sorry. Sierlijkheid is niet bepaald een karaktereigenschap van me. Zeker niet wat haar betreft. Gelukkig kon je de rest wel waarderen. :)
pi_157177195
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 08:56 schreef Kushiel het volgende:
Leuk oma-nijn! En je komt mij ook bekend voor........ heen ik je vast wel eens zien lopen ofzo.
??? Ook een Hagenees? :)
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 10:32:58 #142
428718 Kushiel
Dat kan....
pi_157199818
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 08:29 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]

??? Ook een Hagenees? :)
Yep. Al heel mijn leven.
Speak softly and carry a big stick
pi_157209013
Veel hagenezen :Y
pi_157222246
Een gevangenis heeft minder strenge beveiliging als je daar op bezoek gaat _O-
🐱
pi_157677551
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 14:05 schreef GekkePoes het volgende:
Een gevangenis heeft minder strenge beveiliging als je daar op bezoek gaat _O-
Ervaring mee?
pi_157678411
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 20:50 schreef vaduz het volgende:

[..]

Ervaring mee?
uitzendbureau, kantine medewerker, meer mag ik er niet over zeggen :D
🐱
pi_162754571
Updates? :D
TEAM BAKSTEEN
pi_162754601
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 00:27 schreef TillyB het volgende:
Updates? :D
UTO / Pris en Nijn op avontuur

Ik had een verse gebreid :@
  zondag 5 juni 2016 @ 00:30:18 #149
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_162754627
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2016 00:29 schreef mootie het volgende:

[..]

UTO / Pris en Nijn op avontuur

Ik had een verse gebreid :@
^O^ Mooi
Ik ben benieuwd :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  † In Memoriam † zondag 5 juni 2016 @ 01:10:01 #150
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_162755276
^O^

[ Bericht 57% gewijzigd door markdeajaxfan op 05-06-2016 01:37:32 ]
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  maandag 6 juni 2016 @ 09:15:19 #151
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_162781615

* Video(link) verwijderd op last van Talpa
.
pi_162783192
quote:
14s.gif Op maandag 6 juni 2016 09:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Ik heb hem even in het actuele topic gezet >> UTO / Pris en Nijn op avontuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')