Oma Nijn is gisteren naar het kickboksgala geweestquote:
Wat dacht je van gewoon lezen wat er staatquote:
oke maar wat heeft naomi met te maken?quote:Op maandag 12 oktober 2015 01:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oma Nijn is gisteren naar het kickboksgala geweest
Noom is ook een bewoner toch?quote:Op maandag 12 oktober 2015 01:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke maar wat heeft naomi met te maken?
Nee die patat was echt goor, met die stukken schil eraan, heel slap en zurig, zo ook de mayonaise.quote:Op maandag 12 oktober 2015 09:48 schreef Verida het volgende:
Oma-nijn, Was de patat echt niet te vreten? En heb je je mening over de bewoners nog bijgesteld nadat je er geweest was ? (wel of niet je favoriet bedoel ik)
Oh en sorry dat ik je schuimpje heb genoemd (Ik noemde alle bezoekers schuimpjes en daar zat jij ook bij natuurlijk)
Ik geloof ook dat Ivan best wel een redelijke vent is, hij heeft zichzelf al veel meer onder controle, komt alleen af en toe nog erg bazig over, maar dat verbaast me eigenlijk niets met dat volk daar, als hij het nou ook nog tegen de juiste persoon gaat doen (waaif bijv.) komt het wel goed.quote:Op maandag 12 oktober 2015 10:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee die patat was echt goor, met die stukken schil eraan, heel slap en zurig, zo ook de mayonaise.
Dat geeft niet hoor. Ik maak zelf iedereen uit voor van alles en nog wat.![]()
Bas blijft mijn favoriet, heb niet veel met Ivan, tenminste bepaalde karaktertrekken, maar eerlijk is eerlijk, het is een hele vriendelijke jongen. De rest kan je wel uit mijn verslag halen denk ik. Anders hoor ik wel.
Nee, minder schokkend dan ik verwacht had. Ik heb er niemand over gehoord. Denk dat de helft er zo langs gelopen is.quote:Op maandag 12 oktober 2015 10:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik geloof ook dat Ivan best wel een redelijke vent is, hij heeft zichzelf al veel meer onder controle, komt alleen af en toe nog erg bazig over, maar dat verbaast me eigenlijk niets met dat volk daar, als hij het nou ook nog tegen de juiste persoon gaat doen (waaif bijv.) komt het wel goed.
Wat vond je van de expositie van de foto's Was dat echt zo "in your face" ? En hoe werd daar door de andere bezoekers over gepraat ?
quote:Op maandag 12 oktober 2015 10:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
Oma wat gaaf om je in het eggie te zienen wat 'n leukerd ben je!
Dank jullie wel.quote:Op maandag 12 oktober 2015 10:22 schreef Verida het volgende:
Oma-nijn, Wat een ontzettend leuk verslag![]()
Ja, vreselijk asociaal wijf, vriend is niet eens terrein opgekomen. Zij was om 3 uur al lam.Typisch, want het stel waar ze mee was waren wel erg aardig en beschaafd.quote:Op maandag 12 oktober 2015 10:34 schreef ammartje het volgende:
Dank je voor je verslag, leuk om te lezen![]()
Dat verhaal van die jongen die geweigerd was heb ik op stream gehoord gisteren, ze wilde sigaretten bietsen of kopen van.....ik dacht Bas, en vertelde dat haar vriend eruit gezet was omdat hij sigaretten bij zich had
Dank je, jij had één keer de verkeerde. Dat was ik niet.quote:Op maandag 12 oktober 2015 10:28 schreef beequeen het volgende:
Wat een leuke verhalen Nijn. Bedankt voor het plaatsen van je verslagen, moet altijd om je lachen.
Oh ja, je bent precies zoals ik me je voorstelde, een leuk mens.
Ja, dat zag ik later. Excuses.quote:Op maandag 12 oktober 2015 10:41 schreef oma-Nijn het volgende:
Dank je, jij had één keer de verkeerde. Dat was ik niet.
Haha. Maar was gisteravond pas thuis. En even apart anders ligt Pullup overwerkt onder zijn bureau i.v.m. off topic geleuterquote:Op maandag 12 oktober 2015 10:33 schreef Chanel5 het volgende:
Potver, ik maar denken waarom lees ik niks van Nijn![]()
Hier staat alles dus.
Enorm leuk je gezien te hebben en je verslag is helemaal TOP!
Las hier idd over het Hotelletje wat jullie hebben gepakt.quote:Op maandag 12 oktober 2015 10:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Haha. Maar was gisteravond pas thuis. En even apart anders ligt Pullup overwerkt onder zijn bureau i.v.m. off topic geleuter
Ja, dat bedoel ik. Even een apart topic gemaakt anders doe ik aan cos vervuilingquote:Op maandag 12 oktober 2015 10:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Las hier idd over het Hotelletje wat jullie hebben gepakt.
Echt een weekendje uit dus![]()
Het is hier geen COS dus denk niet dat er moeilijk over gedaan wordt.
Het betreft nog steeds je uitje naar Utopia!!!
O, dat bedoel je.quote:Op maandag 12 oktober 2015 10:47 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Even een apart topic gemaakt anders doe ik aan cos vervuiling
Nee, ik had geen lucht genoeg om bellen te blazenquote:Op maandag 12 oktober 2015 10:48 schreef Cir het volgende:
![]()
![]()
zure Patat met schil, omg wat een Tranen Trekkert
het ziet er altijd zo heerlijk uit
sterker nog voor een Frietje had ik nog wel eens die kant uit willen gaan.
Thnxs voor je verslagjes Nijn![]()
Hoteltje was ook goed, ben je nog in het Bubbelbad geweest met OPa
Heb even voor je gezocht wist de tijd nog ongeveerquote:Op maandag 12 oktober 2015 10:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, vreselijk asociaal wijf, vriend is niet eens terrein opgekomen. Zij was om 3 uur al lam.Typisch, want het stel waar ze mee was waren wel erg aardig en beschaafd.
quote:Op maandag 12 oktober 2015 10:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Haha. Maar was gisteravond pas thuis. En even apart anders ligt Pullup overwerkt onder zijn bureau i.v.m. off topic geleuter
Ja inderdaad. Ik ben nog steeds aan het teruglezen, maar zijn er al cijfers genoemd.quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:38 schreef Urb het volgende:
Mooi verhaal oma en tof om te horen dat jullie het leuk gehad hebben.
En moeje nagaan wat al dat personeel gekost moet hebben dan he. Gister zeken ze al om kosten van een paar mannetjes voor vanavond ofzo en Cees mpest zn mond houden over de kosten van Nicole. Maar Talpa betaald natuurlijk wel, net als al die normaal dure artiesten etc.
Ik vond de patat wel heel lekker toen wij er waren.quote:Op maandag 12 oktober 2015 10:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee die patat was echt goor, met die stukken schil eraan, heel slap en zurig, zo ook de mayonaise.
Dat geeft niet hoor. Ik maak zelf iedereen uit voor van alles en nog wat.![]()
Bas blijft mijn favoriet, heb niet veel met Ivan, tenminste bepaalde karaktertrekken, maar eerlijk is eerlijk, het is een hele vriendelijke jongen. De rest kan je wel uit mijn verslag halen denk ik. Anders hoor ik wel.
Echt he!quote:Op maandag 12 oktober 2015 01:51 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Wat dacht je van gewoon lezen wat er staat
oma leuk mensquote:Op maandag 12 oktober 2015 11:50 schreef PTLe het volgende:
Oma Nijn dank je wel voor je leuke verslag toppie![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Dank jullie welquote:
Haha, dank je wel, zo jammer dat je een foute UI hebt, en dat mijn laptop constant vast slaat met jouw caps. Verder ben je oké hoorquote:
Ohh niet alleen bij mij dus, dat caps van Markvanrinsum een probleem gevenquote:Op maandag 12 oktober 2015 12:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Haha, dank je wel, zo jammer dat je een foute UI hebt, en dat mijn laptop constant vast slaat met jouw caps. Verder ben je oké hoor
Klasse verslag en een klasse stel.quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:50 schreef PTLe het volgende:
Oma Nijn dank je wel voor je leuke verslag toppie![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 oktober 2015 13:38 schreef Zalleke het volgende:
[..]
Klasse verslag en een klasse stel.![]()
Jullie zien er heel goed uit.
quote:
Dank jullie wel.quote:Op maandag 12 oktober 2015 16:39 schreef Kotsdrol het volgende:
Leuk om te lezen Oma-Nijn! Thanks!![]()
Jullie lijken mij hele lieve mensen!
Ja, wat al duizenden hebben gezegd, in het echt is het kleiner.quote:Op maandag 12 oktober 2015 17:08 schreef jasoe het volgende:
Leuk verslag! Ben er ook geweest toen met Winterland, had het ook niet zo verwacht met die beveiliging voor de poort wat een gedoe. En ik vond het eigenlijk ook wel klein de loods.
Off topic: wat betekent ui en caps eigenlijk?
Dank je welquote:Op maandag 12 oktober 2015 18:01 schreef DaniqueV het volgende:
Thanks dat je dit met ons deelt en wat leuk geschreven! Je bent gewoon zoals je ook in de cos bent, een leukerd! en dat stukje van de prooi, kreeg je geen nijdige blik van Gnoom toegeworpen?
Je bent een leukerd, met een goede uitstraling en leuke lach, dat zegt zoveel meer dan zuur kijkende personenquote:Op maandag 12 oktober 2015 18:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dank je welDe cos is erg mild geweest. Het leken wel andere mensen.
![]()
Ja, ze kan zuur kijken, zeg maar. Hahaha.
Nee. Naar mijn idee heb ik alles verteldquote:
En leuk!quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee. Naar mijn idee heb ik alles verteld
Ondanks dat hij niets van Utopia wist, en echt alleen om mij een plezier te doen mee ging, heeft hij toch een leuke dag gehad.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:30 schreef syllys het volgende:
Wat een ontzettend leuk verslag![]()
Hoe heeft Opa alles ervaren? Hij lijkt mij wel een fijnproever qua bier en nu die vieze meuk brrrr
Dank je wel.quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:43 schreef lievemd het volgende:
Eindelijk tijd gevonden om dit topic door te lezen.
Wat een leuk verslag en fijn dat je zo leuk weekend hebt gehad.
4,50quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ondanks dat hij niets van Utopia wist, en echt alleen om mij een plezier te doen mee ging, heeft hij toch een leuke dag gehad.
Na 4 bier proefden we het niet meer.![]()
Ik vind het eigenlijk helemaal niet lekker, maar 4,50 euro voor zo'n blikje baco werd me te gek.
Ik lees dit nu pas, geweldigquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:12 schreef oma-Nijn het volgende:
Wel nog geroepen dat hij de groeten van Rowan kreeg. Maar moet eerlijk zeggen dat ik ook niet als een hijgend schuimpje achter de bewoners aan ben gaan hollen.
Sorry, voor mijn late reactie. Was mijn eigen topic helemaal kwijt.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 14:47 schreef Ronzz het volgende:
Leuk verhaal, enig smetje is toch wel de rare namen die je elke keer typt zoals een Gnoom.
Moet echt puzzelen om te weten wie het nu was. Had het sierlijker gevonden als je de normale namen had gebruikt.
Verder goed verhaal en interessant hoe het gaat achter de schermen daarzo!
??? Ook een Hagenees?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 08:56 schreef Kushiel het volgende:
Leuk oma-nijn! En je komt mij ook bekend voor........ heen ik je vast wel eens zien lopen ofzo.
Ervaring mee?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:05 schreef GekkePoes het volgende:
Een gevangenis heeft minder strenge beveiliging als je daar op bezoek gaat
quote:Op zondag 5 juni 2016 00:29 schreef mootie het volgende:
[..]
UTO / Pris en Nijn op avontuur
Ik had een verse gebreid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |