Dank je welquote:Op maandag 12 oktober 2015 18:01 schreef DaniqueV het volgende:
Thanks dat je dit met ons deelt en wat leuk geschreven! Je bent gewoon zoals je ook in de cos bent, een leukerd! en dat stukje van de prooi, kreeg je geen nijdige blik van Gnoom toegeworpen?
Je bent een leukerd, met een goede uitstraling en leuke lach, dat zegt zoveel meer dan zuur kijkende personenquote:Op maandag 12 oktober 2015 18:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dank je welDe cos is erg mild geweest. Het leken wel andere mensen.
![]()
Ja, ze kan zuur kijken, zeg maar. Hahaha.
Nee. Naar mijn idee heb ik alles verteldquote:
En leuk!quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee. Naar mijn idee heb ik alles verteld
Ondanks dat hij niets van Utopia wist, en echt alleen om mij een plezier te doen mee ging, heeft hij toch een leuke dag gehad.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:30 schreef syllys het volgende:
Wat een ontzettend leuk verslag![]()
Hoe heeft Opa alles ervaren? Hij lijkt mij wel een fijnproever qua bier en nu die vieze meuk brrrr
Dank je wel.quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:43 schreef lievemd het volgende:
Eindelijk tijd gevonden om dit topic door te lezen.
Wat een leuk verslag en fijn dat je zo leuk weekend hebt gehad.
4,50quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ondanks dat hij niets van Utopia wist, en echt alleen om mij een plezier te doen mee ging, heeft hij toch een leuke dag gehad.
Na 4 bier proefden we het niet meer.![]()
Ik vind het eigenlijk helemaal niet lekker, maar 4,50 euro voor zo'n blikje baco werd me te gek.
Ik lees dit nu pas, geweldigquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:12 schreef oma-Nijn het volgende:
Wel nog geroepen dat hij de groeten van Rowan kreeg. Maar moet eerlijk zeggen dat ik ook niet als een hijgend schuimpje achter de bewoners aan ben gaan hollen.
Sorry, voor mijn late reactie. Was mijn eigen topic helemaal kwijt.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 14:47 schreef Ronzz het volgende:
Leuk verhaal, enig smetje is toch wel de rare namen die je elke keer typt zoals een Gnoom.
Moet echt puzzelen om te weten wie het nu was. Had het sierlijker gevonden als je de normale namen had gebruikt.
Verder goed verhaal en interessant hoe het gaat achter de schermen daarzo!
??? Ook een Hagenees?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 08:56 schreef Kushiel het volgende:
Leuk oma-nijn! En je komt mij ook bekend voor........ heen ik je vast wel eens zien lopen ofzo.
Ervaring mee?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:05 schreef GekkePoes het volgende:
Een gevangenis heeft minder strenge beveiliging als je daar op bezoek gaat
quote:Op zondag 5 juni 2016 00:29 schreef mootie het volgende:
[..]
UTO / Pris en Nijn op avontuur
Ik had een verse gebreid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |