mijn pin krijg je nietquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:56 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik heb ook vragen, kan ik die nu hier ook stellen?
Jij hebt niet eens gekekenquote:
Er liep een heel vervelend mokkel met blonde haren, ze hoorde bij een meisje in een rolstoel/en een knul. Haar vriend was buiten de poort al weggestuurd omdat hij gesnapt werd met 2 peuken.quote:
heb niet veel stream gezien ,meer meegelezen,misschien een ander?quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Er liep een heel vervelend mokkel met blonde haren, ze hoorde bij een meisje in een rolstoel/en een knul. Haar vriend was buiten de poort al weggestuurd omdat hij gesnapt werd met 2 peuken.
En ik ben benieuwd of die bimbo met dat kleine witte hemdje en die enorme tieten veel in beeld is geweest
Ja, ondanks dat we beiden niet veel met de sport hebben was het wel erg leuk om eens mee te maken.quote:
Een leuk weekend gehad met mooi weer. Je mening over de bewoners is hetzelfde gebleven?quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, ondanks dat we beiden niet veel met de sport hebben was het wel erg leuk om eens mee te maken.
Op heeft alleen niets met Utopia, moest hem vertellen wie wat en hoe. Maar we hebben een leuk weekend gehad, het hotel was perfect, en de kroeg in Bussum ook. Utopia was... bijzonder zeg maar
Hij werd uitgejouwd, door 90% van de bezoekers denk ik.quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:28 schreef rowan634 het volgende:
Hoe reageerde iedereen toen bleek dat Bas niet tegen Ivan ging, wat vonden jullie daarvan?
Ja, eigenlijk wel. Waarbij ik wel eerlijk moet melden dat de vechters wel moed hadden, zal er een gedeelte toneel zijn geweest, er werden serieus klappen uitgedeeld.quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:28 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Een leuk weekend gehad met mooi weer. Je mening over de bewoners is hetzelfde gebleven?
Haha, dank je wel, maar het is toch echt 120 kilo met hele dunne sokjesquote:Op zondag 11 oktober 2015 22:44 schreef kaatje50 het volgende:
Oma, wat leuk om te lezen dat je het fijn gehad hebt.![]()
Goed idee om hier een topic te maken en ons de "smeuïge" verhalen
te vertellen.
Wil je voortaan niet meer zo overdrijven over je omvang. Die vond ik nogal
meevallen
Je schijnt bij mij in de buurt te wonen maar ik ken je niet van gezicht. Ga toch eens opletten nu ik je gezien heb.quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:48 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Haha, dank je wel, maar het is toch echt 120 kilo met hele dunne sokjesZwart kleedt af
Dat getal zag ik er echt niet aanzitten. Maar als jij het zegt, zal het zo zijn.quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:48 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Haha, dank je wel, maar het is toch echt 120 kilo met hele dunne sokjesZwart kleedt af
ah okeequote:Op zondag 11 oktober 2015 22:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hij werd uitgejouwd, door 90% van de bezoekers denk ik.
Het viel me een beetje tegen. Maar ik ben er eigenlijk van overtuigd dat het voor de Utopianen geen verrassing was.
Oma-Nijn, heb je ook kunnen zien hoe de andere utopianen reageerde toen Bas aankondigde dat hij niet zou vechten?quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hij werd uitgejouwd, door 90% van de bezoekers denk ik.
Het viel me een beetje tegen. Maar ik ben er eigenlijk van overtuigd dat het voor de Utopianen geen verrassing was.
Niet echt verrast, en waaif deed helemaal haar muil niet open. Voorde rest had bas weinig fans binnen. Er was weinig schuim en heel veel die bij/via de sportscholen kwamen. Ik ben benieuwd wat voor aantallen er genoemd zijnquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:02 schreef Verida het volgende:
[..]
Oma-Nijn, heb je ook kunnen zien hoe de andere utopianen reageerde toen Bas aankondigde dat hij niet zou vechten?
Je vraag over Naomi kan ik denk ik wel beantwoorden.quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Er liep een heel vervelend mokkel met blonde haren, ze hoorde bij een meisje in een rolstoel/en een knul. Haar vriend was buiten de poort al weggestuurd omdat hij gesnapt werd met 2 peuken.
En ik ben benieuwd of die bimbo met dat kleine witte hemdje en die enorme tieten veel in beeld is geweest.
Maar ik ben begonnen met teruglezen, dus dan kom ik het wel tegen. Maar ik denk dat team jetsers bewusteloos is gevallen
En of iemand die gnoom heeft gespot voor het vechten, wij niet namelijk
Naomi was nog veel aan het oefenen vanaf een uurtje voor haar wedstrijdquote:Op zondag 11 oktober 2015 22:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
En ik ben benieuwd of die bimbo met dat kleine witte hemdje en die enorme tieten veel in beeld is geweest.
Maar ik ben begonnen met teruglezen, dus dan kom ik het wel tegen. Maar ik denk dat team jetsers bewusteloos is gevallen
En of iemand die gnoom heeft gespot voor het vechten, wij niet namelijk
Ik heb hetzelfde ervaren bij Nicole.quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Niet echt verrast, en waaif deed helemaal haar muil niet open. Voorde rest had bas weinig fans binnen. Er was weinig schuim en heel veel die bij/via de sportscholen kwamen. Ik ben benieuwd wat voor aantallen er genoemd zijn
Oma Nijn is gisteren naar het kickboksgala geweestquote:
Wat dacht je van gewoon lezen wat er staatquote:
oke maar wat heeft naomi met te maken?quote:Op maandag 12 oktober 2015 01:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oma Nijn is gisteren naar het kickboksgala geweest
Noom is ook een bewoner toch?quote:Op maandag 12 oktober 2015 01:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke maar wat heeft naomi met te maken?
Nee die patat was echt goor, met die stukken schil eraan, heel slap en zurig, zo ook de mayonaise.quote:Op maandag 12 oktober 2015 09:48 schreef Verida het volgende:
Oma-nijn, Was de patat echt niet te vreten? En heb je je mening over de bewoners nog bijgesteld nadat je er geweest was ? (wel of niet je favoriet bedoel ik)
Oh en sorry dat ik je schuimpje heb genoemd (Ik noemde alle bezoekers schuimpjes en daar zat jij ook bij natuurlijk)
Ik geloof ook dat Ivan best wel een redelijke vent is, hij heeft zichzelf al veel meer onder controle, komt alleen af en toe nog erg bazig over, maar dat verbaast me eigenlijk niets met dat volk daar, als hij het nou ook nog tegen de juiste persoon gaat doen (waaif bijv.) komt het wel goed.quote:Op maandag 12 oktober 2015 10:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee die patat was echt goor, met die stukken schil eraan, heel slap en zurig, zo ook de mayonaise.
Dat geeft niet hoor. Ik maak zelf iedereen uit voor van alles en nog wat.![]()
Bas blijft mijn favoriet, heb niet veel met Ivan, tenminste bepaalde karaktertrekken, maar eerlijk is eerlijk, het is een hele vriendelijke jongen. De rest kan je wel uit mijn verslag halen denk ik. Anders hoor ik wel.
Nee, minder schokkend dan ik verwacht had. Ik heb er niemand over gehoord. Denk dat de helft er zo langs gelopen is.quote:Op maandag 12 oktober 2015 10:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik geloof ook dat Ivan best wel een redelijke vent is, hij heeft zichzelf al veel meer onder controle, komt alleen af en toe nog erg bazig over, maar dat verbaast me eigenlijk niets met dat volk daar, als hij het nou ook nog tegen de juiste persoon gaat doen (waaif bijv.) komt het wel goed.
Wat vond je van de expositie van de foto's Was dat echt zo "in your face" ? En hoe werd daar door de andere bezoekers over gepraat ?
quote:Op maandag 12 oktober 2015 10:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
Oma wat gaaf om je in het eggie te zienen wat 'n leukerd ben je!
Dank jullie wel.quote:Op maandag 12 oktober 2015 10:22 schreef Verida het volgende:
Oma-nijn, Wat een ontzettend leuk verslag![]()
Ja, vreselijk asociaal wijf, vriend is niet eens terrein opgekomen. Zij was om 3 uur al lam.Typisch, want het stel waar ze mee was waren wel erg aardig en beschaafd.quote:Op maandag 12 oktober 2015 10:34 schreef ammartje het volgende:
Dank je voor je verslag, leuk om te lezen![]()
Dat verhaal van die jongen die geweigerd was heb ik op stream gehoord gisteren, ze wilde sigaretten bietsen of kopen van.....ik dacht Bas, en vertelde dat haar vriend eruit gezet was omdat hij sigaretten bij zich had
Dank je, jij had één keer de verkeerde. Dat was ik niet.quote:Op maandag 12 oktober 2015 10:28 schreef beequeen het volgende:
Wat een leuke verhalen Nijn. Bedankt voor het plaatsen van je verslagen, moet altijd om je lachen.
Oh ja, je bent precies zoals ik me je voorstelde, een leuk mens.
Ja, dat zag ik later. Excuses.quote:Op maandag 12 oktober 2015 10:41 schreef oma-Nijn het volgende:
Dank je, jij had één keer de verkeerde. Dat was ik niet.
Haha. Maar was gisteravond pas thuis. En even apart anders ligt Pullup overwerkt onder zijn bureau i.v.m. off topic geleuterquote:Op maandag 12 oktober 2015 10:33 schreef Chanel5 het volgende:
Potver, ik maar denken waarom lees ik niks van Nijn![]()
Hier staat alles dus.
Enorm leuk je gezien te hebben en je verslag is helemaal TOP!
Las hier idd over het Hotelletje wat jullie hebben gepakt.quote:Op maandag 12 oktober 2015 10:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Haha. Maar was gisteravond pas thuis. En even apart anders ligt Pullup overwerkt onder zijn bureau i.v.m. off topic geleuter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |