Hoe reageerde Mark daar opquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Heb tegen Mark gezegd dat het spreekwoord 'liefde maakt blind' hij wel erg letterlijk neemt voor wat betreft het verneuken van zijn haar. En dat ik graag een cursus creatief boekhouden wil.Verder weinig mensen echt gesproken. Wel tegen Armanda gezegd (toen ze alleen stond) dat Ceesione top is en dat ik hoopt dat ze zou winnen.
quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Buiten vertelt een Talpa medewerkster o.a. over de camera's, dat je er wel aan moet denken in verband met neuspeuteren, toen zei ik: dit verhaal kan je misschien beter tegen de bewoners vertellenZe was 'not amused'
Hij grinnikte en liep verderquote:
Ik ga morgenochtend alles teruglezen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:30 schreef lonneberga het volgende:
Caps van jou en opa staan in cos 9090
quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Buiten vertelt een Talpa medewerkster o.a. over de camera's, dat je er wel aan moet denken in verband met neuspeuteren, toen zei ik: dit verhaal kan je misschien beter tegen de bewoners vertellenZe was 'not amused'
quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:39 schreef Disana het volgende:
Mooi verslag van alle rompslomp rondom een bezoekje aan Utopia. Ben benieuwd naar deel II.
quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Heb tegen Mark gezegd dat het spreekwoord 'liefde maakt blind' hij wel erg letterlijk neemt voor wat betreft het verneuken van zijn haar. En dat ik graag een cursus creatief boekhouden wil.Verder weinig mensen echt gesproken. Wel tegen Armanda gezegd (toen ze alleen stond) dat Ceesione top is en dat ik hoopt dat ze zou winnen.
Morgen schrijf ik de rest. Heb er wel een paar gesproken, heel kort
. Ha Ha Ha Haquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Morgen schrijf ik de rest. Heb er wel een paar gesproken, heel kort
Waaif niet dus, lui en een grote pestbek. Rolf is heel vriendelijk. Cees is Cees, Ben en Bjorn ook erg sympathiek, evenals Armandaquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:40 schreef Koekiebakkie het volgende:
Oma waren de bewoners nu anders dan op de stream?
Toch wel goed om te horen dat Rolf ook anders kan zijn dan stoer en lomp. Ik vind hem een beetje zielig.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Waaif niet dus, lui en een grote pestbek. Rolf is heel vriendelijk. Cees is Cees, Ben en Bjorn ook erg sympathiek, evenals Armanda
Hij heeft de gehele middag bij de T-shirtjes gestaan. Hij had het koud, dus ik zeg als ijsberen met mutsen lopen dan is het koud, watje. Toen ging hij helemaal in een scheur. Dat grapje is zo oud als de Okkie.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch wel goed om te horen dat Rolf ook anders kan zijn dat stoer en lomp. Ik vind hem een beetje zielig.
Haha. Ik kende hem trouwens ook niet hoor.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hij heeft de gehele middag bij de T-shirtjes gestaan. Hij had het koud, dus ik zeg als ijsberen met mutsen lopen dan is het koud, watje. Toen ging hij helemaal in een scheur. Dat grapje is zo oud als de Okkie.
Wij hebben een superdag gehad, en ondanks het ranzige bier en de nog ranziger patat, was het top.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:46 schreef pullup het volgende:
Goed topic oma
Ik hoop dat je het ondanks die controle besognes ook nog een beetje naar je zin gehad hebt.
Maar ik denk dat dat wel snor zit
Ze zijn zelf nogal trots op de patat.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wij hebben een superdag gehad, en ondanks het ranzige bier en de nog ranziger patat, was het top.
quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wij hebben een superdag gehad, en ondanks het ranzige bier en de nog ranziger patat, was het top.
quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |