Jij bent geld kwijt.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:58 schreef VXXLL het volgende:
Ik heb net ingezet dat Max top 10 niet haalt
Landverrader.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:58 schreef VXXLL het volgende:
zou goed kunnen, hebben ook al gemeld dat ze mogelijk problemen krijgen met brandstof geloof ik.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:58 schreef VXXLL het volgende:
Niets shit, 1ste ronde moet nog beginnenquote:
Was Max niet te vroeg weg?quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:04 schreef VXXLL het volgende:
Max is een prima rijder. Maar starten kan ie echt niet
ligt we 18e, dus zou erbij in de buurt zittenquote:
quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:04 schreef VXXLL het volgende:
Max is een prima rijder. Maar starten kan ie echt niet
Andersom. Hij rijdt in ieder geval nog.quote:
Zonder een inhaalrace van hem is het ook niet leuk.quote:
Hij was juist goed weg. Bleef voor beide RB's. Werd daarna geraakt door Hulk.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:06 schreef DeeBee het volgende:
Slechte start zeg van Max, buiten dat incident daarna dan.
hongarije vergeten?quote:
Typisch FOK!quote:
Als hij een keertje pech heeft dan wordt er vrijwel automatisch 'ook altijd' voor geplaktquote:
quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:08 schreef Mani89 het volgende:
Aan het eind van deze race hebben we weer een mooie compilatie inhaalmanoeuvres van Max.
Haha, echt he.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:08 schreef Mani89 het volgende:
Aan het eind van deze race hebben we weer een mooie compilatie inhaalmanoeuvres van Max.
hij is voor de eerst bocht al ingehaald door de redbulls..quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:07 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hij was juist goed weg. Bleef voor beide RB's. Werd daarna geraakt door Hulk.
Die waren hem na 10 meter al voorbij hoor.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:07 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Maar goed, speciaal voor jou: er was nog geen beeld van wie er stond en geen enkele goede hoek het incident zelf. Je ging met je reactie volledig op het giswerk van DC af.....quote:
1/4e rondje en meteen SC, dus niet veel gemistquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:08 schreef zoem het volgende:
Ik dacht dat het om 14u begon, start gemist
Vrij lastig inhalen achter de SC natuurlijk.quote:
als hij aan de binnenkant zat bij die bocht is hij vol in de remmen gemoetenquote:
voor bocht 1 waren de rb's er voorbij. Daarna zat hij goed aan de binnenkant. Tot hij getorpedeerd werdquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:07 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, hij staat weer op SS toch?quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:10 schreef aesop het volgende:
Max was slecht weg maar had de beide Red Bulls weer achter zich gehad zonder de crash.
Nu maar zonder pitstop uitrijden, of kan dat niet?
Nee, je zag gewoon dat de Red Bulls veel sneller weg waren en hem al hadden ingehaald.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:09 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Maar goed, speciaal voor jou: er was nog geen beeld van wie er stond en geen enkele goede hoek het incident zelf. Je ging met je reactie volledig op het giswerk van DC af.....
Nope.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:10 schreef aesop het volgende:
Max was slecht weg maar had de beide Red Bulls weer achter zich gehad zonder de crash.
Nu maar zonder pitstop uitrijden, of kan dat niet?
Ja en? Hoevaak geen motorpech of sit soort gedoe?quote:
Zie het in de herhaling. Keek naar de verkeerde.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:09 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Die waren hem na 10 meter al voorbij hoor.
Hij moet meer starts oefenenquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:10 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Nee, je zag gewoon dat de Red Bulls veel sneller weg waren en hem al hadden ingehaald.
Max is gewoon vaak sloom weg
Nope RB's gingen buiten om, verstappen zat aan de binnenkant er nog voor en werd dus geraakt door Hulkenbergquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:09 schreef franklop het volgende:
[..]
hij is voor de eerst bocht al ingehaald door de redbulls..
Laatste nu gewoon zonder +1 ofzoquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:11 schreef exile79 het volgende:
Max in elk geval geen achterstand toch? Of heeft hij niet aan kunnen sluiten.
DT?quote:
Volgens mij was dat Grosjean. Dacht eerst ook dat dat Max was.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nope RB's gingen buiten om, verstappen zat aan de binnenkant er nog voor en werd dus geraakt door Hulkenberg
Ja, even gesaboteerd zodat Lewis kan winnenquote:
Nee, want verstappen werd aangetikt en stond achterstevoren.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:12 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Volgens mij was dat Grosjean. Dacht eerst ook dat dat Max was.
misschien teamorder: Lewis is faster than youquote:
Hij mag toch aansluiten, volgens mij reed hij toen met die inhaalrace ook veel sneller.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Grote kans. De SC-tijd was 1:56, Max reed 1:49.
Toch 10 seconden langzamer dan een normaal rondje, da's toch wel enigszins liften.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Grote kans. De SC-tijd was 1:56, Max reed 1:49.
Dus Rosberg vraagt iets aan het team, en dan denk jij dat het een teamorder isquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:14 schreef F1gamer het volgende:
[..]
misschien teamorder: Lewis is faster than you
Gok het ook niet. Saaie racetrackquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:15 schreef DeeBee het volgende:
Wederom een flopshow, inhalen gaat ook niet echt gebeuren vanmiddag denk ik...
Komt Stevens nog wel voorbij denk ikquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:15 schreef DeeBee het volgende:
Wederom een flopshow, inhalen gaat ook niet echt gebeuren vanmiddag denk ik...
Ja, maar doelde op Grosjean die er toen nog voor zat. En die werd ook geraakt, want moest naar de pits.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, want verstappen werd aangetikt en stond achterstevoren.
Tijdens een SC mag je niet harder dan 1:56. Regel is regel.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hij mag toch aansluiten, volgens mij reed hij toen met die inhaalrace ook veel sneller.
Nee, dat had Lewis moeten zijn.quote:
Dat maak ik voor mezelf wel uitquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, dat had Lewis moeten zijn.
De Depay van de racerij gunnen wij nietsquote:
de race is nog lang, dus hoop dat lewis ook stuk gaatquote:
foutje in tijdwaarneming, zit er nog 10 sec achterquote:
Sainz 12quote:
als ie 2 punten meer haalt dan Nico welquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:20 schreef Twieki het volgende:
Oké. Rosberg OUT dus. Wanneer kan Lewis feitelijk kampioen worden? Volgende race?
Tja, Mercedes beslist het WK, alles verloopt naar wens. Wat moet Hamilton wel niet doen om géén WK te worden?quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
En mensen maar roepen dat Lewis altijd pech heeft.
Een keertje crashen, zoals ie vroeger deed.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Tja, Mercedes beslist het WK, alles verloopt naar wens. Wat moet Hamilton wel niet doen om géén WK te worden?
Altijd al geweest. Nu alleen wat duidelijker.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:22 schreef alwaysonhold het volgende:
Fuel saving. Wtf. Formule 1 anno 2015....
Dat zou verboden moeten wordenquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:22 schreef alwaysonhold het volgende:
Fuel saving. Wtf. Formule 1 anno 2015....
Dat is frustrerend inderdaad.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:22 schreef Justevo het volgende:
Hier wordt je toch doodmoe van? Ik ben nieuw met de F1 en kom gewoon met de bandwagon van Verstappen, maar elke keer zit ik er helemaal klaar voor en staat ie in de eerste ronde al weer achteraan. Hij komt steeds wel in de top 10 aan de start, maar elke keer is er wel weer iets
Vooral erg klinisch ookquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een keertje crashen, zoals ie vroeger deed.
Hij is de laatste 2 jaar wel een stuk cleaner in zijn racen geworden.
Rosberg 3e in het WK na vandaag, zodat Hamilton die al 99% zeker was van het kampioenschap nu 99,5% zeker is. Klinkt als de natte droom van iedereen bij Mercedes ja.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Tja, Mercedes beslist het WK, alles verloopt naar wens. Wat moet Hamilton wel niet doen om géén WK te worden?
Onzin.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:22 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Altijd al geweest. Nu alleen wat duidelijker.
Dan kun je toch mooi genieten van inhaalraces van hemquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:22 schreef Justevo het volgende:
Hier wordt je toch doodmoe van? Ik ben nieuw met de F1 en kom gewoon met de bandwagon van Verstappen, maar elke keer zit ik er helemaal klaar voor en staat ie in de eerste ronde al weer achteraan. Hij komt steeds wel in de top 10 aan de start, maar elke keer is er wel weer iets
Hier konden team en Max een keertje niets aan doen... shit happensquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:22 schreef Justevo het volgende:
In de jaren 80 vielen ze de laatste ronden maar gewoon uit zonder peut inderdaad, niks saving, onzin.quote:
Sainz zeker weer aan het overdriven.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:23 schreef S95Sedan het volgende:
Sainz drift achter button. Dacht eerst dat die weer weg was.
Zelfs met bijtanken werd er brandstof bespaard om je pitstop uit te stellen om bij te tanken.quote:
zelfs mee gemaakt dat een lege auto over de eindstreep geduwd werd omdat er niets meer in zitquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de jaren 80 vielen ze de laatste ronden maar gewoon uit zonder peut inderdaad, niks saving, onzin.
Dat doe ik ook zeker! Maar ik vind het gewoon zo zonde van zijn potentie. Hopen op een SC dan maar.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:23 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dan kun je toch mooi genieten van inhaalraces van hem [ afbeelding ] Punten zijn mooi, maar voor zo'n debuutseizoen als deze hoeft ie zich eigenlijk alleen maar te laten zien door zijn acties
Sainz zit in het verkeer, Max heeft vrij baan.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:25 schreef nils7 het volgende:
Max dus sneller op hard dan Sainz met zacht.
Nee joh. Hij staat al op de softs.quote:
Ik moest grinniken.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:27 schreef Geralt het volgende:
Ga je even een stokbroodje maken, kom je terug BAM stokbrood in de muur.
quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:27 schreef Mani89 het volgende:
Gelukkig hij stapt uit, dus ik denk dat hij nog wel gewoon leeft.
Wees nou niet te voorbarig met je conclusiesquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:27 schreef Mani89 het volgende:
Gelukkig hij stapt uit, dus ik denk dat hij nog wel gewoon leeft.
12quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:28 schreef Abdus18 het volgende:
dus, hoeveel ronden heeft Max nu meer op zn softies?
Dat dacht ik eerst ookquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:29 schreef Mani89 het volgende:
Ik dacht eerst dat hij helemaal op zijn kant lag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |