Jij bent geld kwijt.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:58 schreef VXXLL het volgende:
Ik heb net ingezet dat Max top 10 niet haalt
Landverrader.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:58 schreef VXXLL het volgende:
zou goed kunnen, hebben ook al gemeld dat ze mogelijk problemen krijgen met brandstof geloof ik.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:58 schreef VXXLL het volgende:
Niets shit, 1ste ronde moet nog beginnenquote:
Was Max niet te vroeg weg?quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:04 schreef VXXLL het volgende:
Max is een prima rijder. Maar starten kan ie echt niet
ligt we 18e, dus zou erbij in de buurt zittenquote:
quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:04 schreef VXXLL het volgende:
Max is een prima rijder. Maar starten kan ie echt niet
Andersom. Hij rijdt in ieder geval nog.quote:
Zonder een inhaalrace van hem is het ook niet leuk.quote:
Hij was juist goed weg. Bleef voor beide RB's. Werd daarna geraakt door Hulk.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:06 schreef DeeBee het volgende:
Slechte start zeg van Max, buiten dat incident daarna dan.
hongarije vergeten?quote:
Typisch FOK!quote:
Als hij een keertje pech heeft dan wordt er vrijwel automatisch 'ook altijd' voor geplaktquote:
quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:08 schreef Mani89 het volgende:
Aan het eind van deze race hebben we weer een mooie compilatie inhaalmanoeuvres van Max.
Haha, echt he.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:08 schreef Mani89 het volgende:
Aan het eind van deze race hebben we weer een mooie compilatie inhaalmanoeuvres van Max.
hij is voor de eerst bocht al ingehaald door de redbulls..quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:07 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hij was juist goed weg. Bleef voor beide RB's. Werd daarna geraakt door Hulk.
Die waren hem na 10 meter al voorbij hoor.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:07 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hij was juist goed weg. Bleef voor beide RB's. Werd daarna geraakt door Hulk.
Maar goed, speciaal voor jou: er was nog geen beeld van wie er stond en geen enkele goede hoek het incident zelf. Je ging met je reactie volledig op het giswerk van DC af.....quote:
1/4e rondje en meteen SC, dus niet veel gemistquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:08 schreef zoem het volgende:
Ik dacht dat het om 14u begon, start gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |