SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Te laat, hij had klaar moeten zijn, maar hij stapte net zijn nest uitquote:Op zondag 11 oktober 2015 10:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
EIVAN is wel zijn nest uitgekomen voor ZIJN gastenHij had klaar moeten zijn, maar hij stapte net zijn nest uitquote:Op zondag 11 oktober 2015 10:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
EIVAN is wel zijn nest uitgekomen voor ZIJN gastenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ben ik de enige die hier stiekum van geniet
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Vast nietquote:Op zondag 11 oktober 2015 11:03 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Ben ik de enige die hier stiekum van geniet
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Mikro en dan te groot zijn
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Gina aan het fluisteren. Kreeg nog net mee dat ze voor Renske gaat.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Als ze zeggen , dat er bezoek komt , dan kunnen ze ook vaak niet de exacte tijd zeggen vaak komen ze wel een uur laterquote:Op zondag 11 oktober 2015 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Te laat, hij had klaar moeten zijn, maar hij stapte net zijn nest uit
[..]
Hij had klaar moeten zijn, maar hij stapte net zijn nest uitA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
Nicole aan klagen tegen Armanda dat ze gisteren nog een hele fles jenever hebben opgemaakt en dat Gina iedereen probeerde wakker te maken..
Gina aan het fluisteren bij Gabr.Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Rob en Stef liggen nog in bed.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Waarom beelden op Gina en Mikro?
Er zitten genoeg mensen in de huiskamer.
Oh, nu Armanda en Waaif.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Micro-man mag het alleen uitzoeken...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
Ik kan me er niet in vinden. Nicole staat niet in de top 3. Er klopt niks van die poll..:Dquote:Op zondag 11 oktober 2015 10:49 schreef DKUp het volgende:
1. Bas
2. King EIVAN
3. Cees
* DKUp kan zich vinden in de top drieTo be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
De vluchtelingen komen wel volgens Nicole en Armanda.
Nicole: Er is hier ook een gedeelte van de brandweer.
Nicole rookt door.SOONY![]()
Zonder make-up ziet ze er nooit uit.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die ziet er pas presentable uit na een laag make-up.quote:
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Getverdemme Vegatrutje kan je het nu nergens anders over hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je hoort de blaftyfus van Dolf weer overal bovenuit. Hij kan beter zuipen dan snuiven, dan heeft hij er niet zo'n last van.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
![]()
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
die is natuurlijk ook gecast daarom, hetzelfde toen met gaby die kon het in het begin alleen maar over het geloof hebben, het duurd even en dan zien we ook weel andere kanten van armandaquote:Op zondag 11 oktober 2015 11:14 schreef Dotteke het volgende:
Getverdemme Vegatrutje kan je het nu nergens anders over hebbenA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
Die gifjes van Mark
LOL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ivan zei gisteren tegen Armanda dat het eigenlijk niet de bedoeling was dat de Utopianen zo hard zouden gaan. Het was uit de hand gelopen en de Utopianen waren veels te fanatiek in de ring. Het was de bedoeling dat ze het rustig aan moesten doen.![]()
![]()
ja dat gaat me ook een beetje tegenstaan,net iets tequote:Op zondag 11 oktober 2015 11:14 schreef Dotteke het volgende:
Getverdemme Vegatrutje kan je het nu nergens anders over hebben
fanatiek die griet![]()
In die andere kant van Armanda ben ik wel geïnteresseerd.quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:17 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
die is natuurlijk ook gecast daarom, hetzelfde toen met gaby die kon het in het begin alleen maar over het geloof hebben, het duurd even en dan zien we ook weel andere kanten van armanda
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ik hoop nog een kant van haar te zien............................haar achterkant als ze de poort straks uitloopt.quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:17 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
die is natuurlijk ook gecast daarom, hetzelfde toen met gaby die kon het in het begin alleen maar over het geloof hebben, het duurd even en dan zien we ook weel andere kanten van armanda
OT:Noompje gilt ze heeft pijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Noom kan niet lopen.
Hihihihihi.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
![]()
― Mark Twain
Wat een aanstelster zeg ppffffff
Ga dan niet als een gek te keer als je zo ziekte hebt, dan vraag je er zelf om
Dan moet je nu niet piepen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dom wijf, naomi heeft weer een heel zeer been
gabs loopt helemaal naar de douche met naomi op haar rug, vergeet naomi de douche spullen kan gabs weer terugA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
ik vond het al vreemd dat ze mee deed met het kickboksern , dan vraag je toch om problemen, als je een zgn spierziekte hebtquote:Op zondag 11 oktober 2015 11:21 schreef Dotteke het volgende:
Dan moet je nu niet piepen.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Een doek van mevroi de kunstenares. Soort Billy troep.
― Mark Twain
Die vlinder is wel mooi.quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:22 schreef beequeen het volgende:
Een doek van mevroi de kunstenares. Soort Billy troep.
[ afbeelding ]![]()
![]()
ja dat vraag ik mij ook af.quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:22 schreef puzziepie het volgende:
Row is jarig .. waarom moeten we dat altijd weten
als ze dan raar doen vandaag, iemand vermoorden of zo, dan kunnen ze zeggen die kan daar niets aan doen die was jarigA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Drie keer raden waar het gesprek over gaat...![]()
over neuken misschienquote:Op zondag 11 oktober 2015 11:24 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Vlees is slechtquote:Op zondag 11 oktober 2015 11:24 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]?
SOONY![]()
Oh gelukkig, de peniculliene sloat oan dus de keelontsteking van waaif wordt beterIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ze is jarig jarig, als je begrijpt wat ik bedoel.quote:
― Mark Twain
Over mij?quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:24 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
dat doet ze niet voor plezier ze heeft zich selfs pijn gedaan wat en jammerquote:Op zondag 11 oktober 2015 11:21 schreef Dotteke het volgende:
Dan moet je nu niet piepen.![]()
Dat is snel, binnen 1 dag. Wat is het ook een bikkel.quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:25 schreef mazaru het volgende:
Oh gelukkig, de peniculliene sloat oan dus de keelontsteking van waaif wordt beter“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Het is een kei! Klaagt nooit! Werkt hard! Vroeg uit bed! Vriendelijk tegen iedereen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is snel, binnen 1 dag. Wat is het ook een bikkel.
Shit! Ik had op haar moeten stemmen
quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:23 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ja dat vraag ik mij ook af.
als ze dan raar doen vandaag, iemand vermoorden of zo, dan kunnen ze zeggen die kan daar niets aan doen die was jarig![]()
![]()
Oohquote:Op zondag 11 oktober 2015 11:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze is jarig jarig, als je begrijpt wat ik bedoel.
SOONY![]()
Ze zegt dat ze was jarig toen ze is in Utopia gekomen en vandaag ook..dus ze bedoelt denk ik dat ze periode heeft.![]()
Kan iemand dat aanstellerig wijf een knal verkopen?
mag er iemand exposeren in Utopia? Wel een goed idee trouwensJe kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
Ik zag gisteren het filmpje terug en dacht nog...............zo die gaat er fanatiek op met haar zere schouders, dit kan niet goed zijn.quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:22 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ik vond het al vreemd dat ze mee deed met het kickboksern , dan vraag je toch om problemen, als je een zgn spierziekte hebt
Ik snap het ook niet hoor.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Welke? Anders blijf ik bezigquote:Op zondag 11 oktober 2015 11:28 schreef mazaru het volgende:
Kan iemand dat aanstellerig wijf een knal verkopen?
bij het trappen met de voet heeft ze zich pijn gedaanquote:Op zondag 11 oktober 2015 11:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zag gisteren het filmpje terug en dacht nog...............zo die gaat er fanatiek op met haar zere schouders, dit kan niet goed zijn.
Ik snap het ook niet hoor.![]()
ze is dol op aandacht,heeft ze heel veel voor overquote:Op zondag 11 oktober 2015 11:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zag gisteren het filmpje terug en dacht nog...............zo die gaat er fanatiek op met haar zere schouders, dit kan niet goed zijn.
Ik snap het ook niet hoor.![]()
Dan moet ze niet zo dom zijn om daar aan mee te doen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat doet ze niet voor plezier ze heeft zich selfs pijn gedaan wat en jammerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Begin maar bij die gnoom, maar als het bevalt mag je wel doorgaan met de rest hoorquote:Op zondag 11 oktober 2015 11:29 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Welke? Anders blijf ik bezigIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
hoe is het met jou vraag Cees aan Rowena. Hoezo zegt ze. Nou, je was lichtelijk aangeschoten zegt Cees. Ik was dronken zegt ze. Daar had hij toch even niet van terugJe kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
als je terug kijkt zie je in Rond 1 dat ze zich bij de trap met haar voet zelfs pijn gedaan heeftquote:Op zondag 11 oktober 2015 11:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet ze niet zo dom zijn om daar aan mee te doen.![]()
Ze heeft wel degelijk gebokst voor haar eigen plezier. Het was haar afgeraden om mee te doen, ivm haar spierziekte. Maar eigenwijs als ze is, wilde ze toch trainen en boksen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat doet ze niet voor plezier ze heeft zich selfs pijn gedaan wat en jammer
Tja, dan vind ik het niet zo heel zielig dat ze nu pijn heeft. Eigen schuld, dikke bult![]()
Hoor Naomi schreeuwen met haar grote bek.
Ik kon haar(gabs) nergens meer raken dus ik ging vol op haar gezichtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, en al helemaal niet hoe ze gevochten heeft, vol het gezicht gaan bij Gabs, das nog eens achterbaks ookquote:Op zondag 11 oktober 2015 11:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze heeft wel degelijk gebokst voor haar eigen plezier. Het was haar afgeraden om mee te doen, ivm haar spierziekte. Maar eigenwijs als ze is, wilde ze toch trainen en boksen.
Tja, dan vind ik het niet zo heel zielig dat ze nu pijn heeft. Eigen schuld, dikke bultWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze vinden het schilderij mooi.
Ik heb hier helemaal niks mee. Een joekel van een doek met een gezicht.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
dat is nu geen spierziekte kijk dat video dann zie je dat ze pijn an het voet heeftquote:Op zondag 11 oktober 2015 11:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze heeft wel degelijk gebokst voor haar eigen plezier. Het was haar afgeraden om mee te doen, ivm haar spierziekte. Maar eigenwijs als ze is, wilde ze toch trainen en boksen.
Tja, dan vind ik het niet zo heel zielig dat ze nu pijn heeft. Eigen schuld, dikke bult![]()
Ja voet en ook haar arm.quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is nu geen spierziekte kijk dat video dann zie je dat ze pijn an het voet heeft...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Cees bemoeit zich overal mee en vind van alles maar Row was duidelijk en Cees werd mooi afgekaptquote:Op zondag 11 oktober 2015 11:31 schreef schizolientje het volgende:
hoe is het met jou vraag Cees aan Rowena. Hoezo zegt ze. Nou, je was lichtelijk aangeschoten zegt Cees. Ik was dronken zegt ze. Daar had hij toch even niet van terug
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ze heeft nergens last van zolang ze in de aandacht staat. De volgende dag eist ze die aandacht weer op met haar aandachtshoererij.
nou en?quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is nu geen spierziekte kijk dat video dann zie je dat ze pijn an het voet heeft![]()
Mark heeft zijn scheen kapot, Ben een scheur in het trommelvliesquote:Op zondag 11 oktober 2015 11:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is nu geen spierziekte kijk dat video dann zie je dat ze pijn an het voet heeft
Er zijn er dus meer die iets hebben overgehouden aan hun bokspartijMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
en het publiek een katerquote:Op zondag 11 oktober 2015 11:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mark heeft zijn scheen kapot, Ben een scheur in het trommelvlies
Er zijn er dus meer die iets hebben overgehouden aan hun bokspartij![]()
yep dat Utopia Lazarettquote:Op zondag 11 oktober 2015 11:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mark heeft zijn scheen kapot, Ben een scheur in het trommelvlies
Er zijn er dus meer die iets hebben overgehouden aan hun bokspartij![]()
Tja jammer dan Dat is Utopia ookquote:
Ivan vond het geweldig dus ik zie het probleem niet zoMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik zie het ook niet. Dit was toch veel leuker, zowel voor Bas als voor Ivan.quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tja jammer dan Dat is Utopia ook
Ivan vond het geweldig dus ik zie het probleem niet zoIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Over wie heb je het nou eigenlijk?quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kan die Noom met d'r "spier gedoen" niet 'n permban krijgen hier?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Jij vindt het geen probleem dat betalend publiek wordt belogen en bedrogen?quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ivan vond het geweldig dus ik zie het probleem niet zo
En daarnaast was het niet de ivan show he"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
JA!!!!!!quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kan die Noom met d'r "spier gedoen" niet 'n permban krijgen hier?Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ma Flodder? Hoezo?quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:25 schreef Koekiebakkie het volgende:
Tis echt net Ma Flodder die Nicole.
GM![]()
![]()
Dat lees je toch.... heb het over Noomquote:Op zondag 11 oktober 2015 11:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Over wie heb je het nou eigenlijk?![]()
![]()
Vind ik ook... Ivan de avond van zijn leven ,Bas is nog heelquote:Op zondag 11 oktober 2015 11:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet. Dit was toch veel leuker, zowel voor Bas als voor Ivan.
en ze kunnen het nog steeds prima met elkaar vinden
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
ik ook niet,vond het een leuke streamdag.quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ivan vond het geweldig dus ik zie het probleem niet zo
Er gebeurde eens een keer iets,en we hebben oma nijn gezien,top toch?![]()
Bonusquote:Op zondag 11 oktober 2015 11:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vind ik ook... Ivan de avond van zijn leven ,Bas is nog heel
SOONY![]()
Okequote:Op zondag 11 oktober 2015 11:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat lees je toch.... heb het over Noom
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dat was lachen ja , met een mini nijn in der jaszakquote:Op zondag 11 oktober 2015 11:41 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ik ook niet,vond het een leuke streamdag.
Er gebeurde eens een keer iets,en we hebben oma nijn gezien,top toch?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ivan vond het geweldig dus ik zie het probleem niet zo![]()
![]()
Echt?quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat was lachen ja , met een mini nijn in der jaszakHeb het hele kickboksgala gemist...
![]()
![]()
Bij elk event wordt het betalend publiek belogen en bedrogen het afgelopen jaar.quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:40 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Jij vindt het geen probleem dat betalend publiek wordt belogen en bedrogen?
En daarnaast was het niet de ivan show he![]()
ben heel benieuwd naar hoe ze het ervaren heeftquote:Op zondag 11 oktober 2015 11:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat was lachen ja , met een mini nijn in der jaszak![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:44 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Echt?Heb het hele kickboksgala gemist...
Het was wel lachen om haar te zoeken op de streams. Er zijn wel caps gemaakt met Oma en nijn in der pocket
![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik vind het ook een prachtige oplossing, Hoe je het ook wendt of keert, bij een echt gevecht was er iemand de lul geweest.quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vind ik ook... Ivan de avond van zijn leven ,Bas is nog heel
Nu kunnen ze er met plezier op terugkijken, Ivan voelde zich vereerd en Bas heeft het gevoel dat hij ondanks zijn afzegging, Ivan toch een leuke avond heeft bezorgd.
Ik denk dat de betalende schuimpjes met hun teleurstelling helemaal niet voorkomen in de beleving van Bas en Ivan.![]()
Hoe kan dat nou, het is zo'n leuke groep volgens Nicole?????(Bah, dat wil je toch niet meer horen?)quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Bij elk event wordt het betalend publiek belogen en bedrogen het afgelopen jaar.![]()
Beetje denigrerend. Oma Nijn was er ook en iedereen hier, zeker ik, keek ook uit naar het gevecht.quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:46 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat de betalende schuimpjes met hun teleurstelling helemaal niet voorkomen in de beleving van Bas en Ivan.![]()
Hmmm, niet veel gemist hoor, was een anti-climax, hier de "echte" wedstrijden ....quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:44 schreef AnneLo het volgende:
Echt?Heb het hele kickboksgala gemist...
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
.![]()
Dat dus.quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Beetje denigrerend. Oma Nijn was er ook en iedereen hier, zeker ik, keek ook uit naar het gevecht.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik bedoel dat Ivan en Bas helemaal niet hebben gedacht aan een eventuele teleurstelling van de betalende schuimpjes. En we weten helemaal nog niet of oma Nijn niet gewoon een hele leuke middag heeft gehad. Die ging er niet echt naartoe om Bas door Ivan in elkaar te laten meppen volgens mij,.quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Beetje denigrerend. Oma Nijn was er ook en iedereen hier, zeker ik, keek ook uit naar het gevecht.![]()
die zal wel te slim zijn voor hemquote:Op zondag 11 oktober 2015 11:49 schreef Disana het volgende:
Ik geloof dat Rolf niet voor Armanda gaat.![]()
Volgens mij horen de betalende bezoekers een leuke avond te hebben, daar betalen ze uiteindelijk voor.quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:46 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind het ook een prachtige oplossing, Hoe je het ook wendt of keert, bij een echt gevecht was er iemand de lul geweest.
Nu kunnen ze er met plezier op terugkijken, Ivan voelde zich vereerd en Bas heeft het gevoel dat hij ondanks zijn afzegging, Ivan toch een leuke avond heeft bezorgd.
Ik denk dat de betalende schuimpjes met hun teleurstelling helemaal niet voorkomen in de beleving van Bas en Ivan.
Gewoon weer complete minachting voor de bezoekers
Nee vind ik niet hoor. Ik zou het zelfs vreselijk hebben gevonden als Bas echt een pak slaag had gekregen. Ik weet dat bas zelf uitgedaagd had maar het zou een hele oneerlijke wedstrijd zijn geweest.quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Beetje denigrerend. Oma Nijn was er ook en iedereen hier, zeker ik, keek ook uit naar het gevecht.
Dit was een mooie oplossing en ik denk niet dat Oma Nijn het vervelend vond.![]()
En mario is nu eenmaal fan.quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
Dat lees je toch.... heb het over Noom
Onbegrijpelijk eik. Ze heeft geen tetten, wel stalpoten, flaporen en een vreselijk irritant stemgeluid.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Er waren hier ook zat mensen die het een goede oplossing vonden en niet heel teleurgesteld waren dat "het gevecht" niet door ging (waaronder ikquote:Op zondag 11 oktober 2015 11:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Beetje denigrerend. Oma Nijn was er ook en iedereen hier, zeker ik, keek ook uit naar het gevecht.)
![]()
En de betalende bezoekers hadden geen leuke avond?quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:51 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Volgens mij horen de betalende bezoekers een leuke avond te hebben, daar betalen ze uiteindelijk voor.
Gewoon weer complete minachting voor de bezoekers![]()
Misschien is hij bang dat Armanda hem er in houdtquote:Op zondag 11 oktober 2015 11:50 schreef rowan634 het volgende:
Wat zit Rolf te haten op Armanda?kneus!
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
En mario is nu eenmaal fan.
Onbegrijpelijk eik. Ze heeft geen tetten, wel stalpoten, flaporen en een vreselijk irritant stemgeluid.![]()
![]()
![]()
Die moeten hun geld maar inleveren, hun bek houden, alles slikken en weer vertrekken?quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:50 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Ivan en Bas helemaal niet hebben gedacht aan een eventuele teleurstelling van de betalende schuimpjes. En we weten helemaal nog niet of oma Nijn niet gewoon een hele leuke middag heeft gehad. Die ging er niet echt naartoe om Bas door Ivan in elkaar te laten meppen volgens mij,."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Dat is toch niets nieuws?quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:51 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Volgens mij horen de betalende bezoekers een leuke avond te hebben, daar betalen ze uiteindelijk voor.
Gewoon weer complete minachting voor de bezoekers![]()
Dat is vanaf het begin al zoMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]Het was wel lachen om haar te zoeken op de streams. Er zijn wel caps gemaakt met Oma en nijn in der pocket
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waarom gingen er zoveel boos weg?quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:51 schreef doodmoe het volgende:
[..]
En de betalende bezoekers hadden geen leuke avond?"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Avond? Na de wedstrijd moesten ze gelijk oprotten....quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:51 schreef doodmoe het volgende:
[..]
En de betalende bezoekers hadden geen leuke avond?![]()
![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:51 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Nee vind ik niet hoor. Ik zou het zelfs vreselijk hebben gevonden als Bas echt een pak slaag had gekregen. Ik weet dat bas zelf uitgedaagd had maar het zou een hele oneerlijke wedstrijd zijn geweest.Dit was een mooie oplossing
en ik denk niet dat Oma Nijn het vervelend vond.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Mijn punt is dat je de kijkers schuimpjes noemt.quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:50 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Ivan en Bas helemaal niet hebben gedacht aan een eventuele teleurstelling van de betalende schuimpjes. En we weten helemaal nog niet of oma Nijn niet gewoon een hele leuke middag heeft gehad. Die ging er niet echt naartoe om Bas door Ivan in elkaar te laten meppen volgens mij,.![]()
Dat was mijn punt niet.quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:51 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Nee vind ik niet hoor. Ik zou het zelfs vreselijk hebben gevonden als Bas echt een pak slaag had gekregen. Ik weet dat bas zelf uitgedaagd had maar het zou een hele oneerlijke wedstrijd zijn geweest.
Dit was een mooie oplossing en ik denk niet dat Oma Nijn het vervelend vond.![]()
En een kutkarakterquote:Op zondag 11 oktober 2015 11:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
En mario is nu eenmaal fan.
Onbegrijpelijk eik. Ze heeft geen tetten, wel stalpoten, flaporen en een vreselijk irritant stemgeluid.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik heb het over de betalende schuimpjes die op de wedstrijd zijn afgekomen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn punt is dat je de kijkers schuimpjes noemt.![]()
Onmogelijk binnen 24 uur...quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is snel, binnen 1 dag. Wat is het ook een bikkel.![]()
dan had bas daar eerder aan moeten denken toen hij Ivan uitdaagde en kon erna open kaart spelen ipv mensne te laten dokkenquote:Op zondag 11 oktober 2015 11:51 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Nee vind ik niet hoor. Ik zou het zelfs vreselijk hebben gevonden als Bas echt een pak slaag had gekregen. Ik weet dat bas zelf uitgedaagd had maar het zou een hele oneerlijke wedstrijd zijn geweest.
Dit was een mooie oplossing en ik denk niet dat Oma Nijn het vervelend vond.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja, en waarom noem je die mensen schuimpjes? Nogmaals, daar zat oma Nijn ook tussen, en wij hier waren net zo in afwachting van het gevecht. Ik vind dat je neerbuigend doet.quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik heb het over de betalende schuimpjes die op de wedstrijd zijn afgekomen.![]()
Ik lees veel teleurstelling bij de wedstrijd Ivan .v. Bas , bizar dat men kennelijk graag had gezien dat Bas werd afgemaakt.....![]()
We worden al 2 jaar belogen en bedrogen, sinds ze begonnen met de reclames over Utopia.quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:40 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Jij vindt het geen probleem dat betalend publiek wordt belogen en bedrogen?
En daarnaast was het niet de ivan show he![]()
![]()
Waarom moet jij steeds mensen aanspreken hier op je bent geen MOD iedereen heeft zijn mening .quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en waarom noem je die mensen schuimpjes? Nogmaals, daar zat oma Nijn ook tussen, en wij hier waren net zo in afwachting van het gevecht. Ik vind dat je neerbuigend doet.![]()
Dat dus ....quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:00 schreef Urb het volgende:
[..]
We worden al 2 jaar belogen en bedrogen, sinds ze begonnen met de reclames over Utopia.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Aub zeg Bas daagde Ivan uit. en wie zegt dat ivan hem hard had aangepaktquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:00 schreef Yeszie het volgende:
Ik lees veel teleurstelling bij de wedstrijd Ivan .v. Bas , bizar dat men kennelijk graag had gezien dat Bas werd afgemaakt.....Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Elk positief ding wat Armanda of ivan over chris zeggen, haalt nicole finaal naar beneden. Wtf
TEAM TAFEL![]()
Denken jullie dat Bas die invaller zelf geregeld heeft?Dat die invaller zomaar op het terrein is gekomen zonder dat niemand het wist?Hij zich om heeft gekleed zonder dat iemand het wist?
Allemaal geregiseerd door de Febo.![]()
gewoon omdat Disana haar mening geeftquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:01 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Waarom moet jij steeds mensen aanspreken hier op je bent geen MOD iedereen heeft zijn mening .Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Nicole had echt een hekel aan Chris. Ik vergeet nooit dat ze in zijn eten had willen spugen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:01 schreef rowan634 het volgende:
Elk positief ding wat Armanda of ivan over chris zeggen, haalt nicole finaal naar beneden. Wtf![]()
waar bas zich dan voor leendequote:Op zondag 11 oktober 2015 12:02 schreef Koekiebakkie het volgende:
Denken jullie dat Bas die invaller zelf geregeld heeft?Dat die invaller zomaar op het terrein is gekomen zonder dat niemand het wist?Hij zich om heeft gekleed zonder dat iemand het wist?
Allemaal geregiseerd door de Febo.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Daar gaat het helemaal niet om.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:00 schreef Yeszie het volgende:
Ik lees veel teleurstelling bij de wedstrijd Ivan .v. Bas , bizar dat men kennelijk graag had gezien dat Bas werd afgemaakt.....
Wie heeft wie uit gedaagd, wie wilde tegen wie vechten
Wie had een grote bek dat hij dat makkelijk kon?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En dus Disana ookquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:01 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Waarom moet jij steeds mensen aanspreken hier op je bent geen MOD iedereen heeft zijn mening .
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Wat doe je nu zelf?quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:01 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Waarom moet jij steeds mensen aanspreken hier op je bent geen MOD iedereen heeft zijn mening .
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vanmorgen vertelde Bas aan Cees dat een gevecht met Ivan voor hem te gevaarlijk zou zijn geweest vanwege een ongeluk dat hij ooit heeft gehad met een scooter.
Hij zei dat hij op dat moment alle geluk van de wereld heeft gehad doordat er een trauma team in de buurt was en iemand thuis iets gehoord had en naar hem was komen kijken. Hij heeft ernstig letsel opgelopen aan zijn hoofd toen, moeten revalideren en hij zei een goeie slag op mijn hoofd zou gewoon heel fout kunnen aflopen voor mij!
Hij reed toen zonder helm en liet Cees zijn hoofd zien met het litteken.![]()
Dat was idd zo laag toen ze dat zei ... ( en het ook bijna wilde doen)quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Nicole had echt een hekel aan Chris. Ik vergeet nooit dat ze in zijn eten had willen spugen.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dat dusquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:02 schreef Koekiebakkie het volgende:
Allemaal geregiseerd door de Febo.![]()
![]()
Dat was de enige keer dat LauraB iets goeds deed: ze weerhield Nicole ervan.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat was idd zo laag toen ze dat zei ... ( en het ook bijna wilde doen)![]()
Hij heeft in coma gelegen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:04 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Vanmorgen vertelde Bas aan Cees dat een gevecht met Ivan voor hem te gevaarlijk zou zijn geweest vanwege een ongeluk dat hij ooit heeft gehad met een scooter.
Hij zei dat hij op dat moment alle geluk van de wereld heeft gehad doordat er een trauma team in de buurt was en iemand thuis iets gehoord had en naar hem was komen kijken. Hij heeft ernstig letsel opgelopen aan zijn hoofd toen, moeten revalideren en hij zei een goeie slag op mijn hoofd zou gewoon heel fout kunnen aflopen voor mij!
Hij reed toen zonder helm en liet Cees zijn hoofd zien met het litteken.![]()
dat is het anders ga je niet met je zere spieren kickboksenquote:Op zondag 11 oktober 2015 11:30 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ze is dol op aandacht,heeft ze heel veel voor overA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
en dan daag je iemand uit en laat dat zo en puntje bij paaltje... nee bas heeft gefaaldquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:04 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Hij reed toen zonder helm en liet Cees zijn hoofd zien met het litteken.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik ben het wel met je eens, al vanaf het begin heb ik dat geen prettige benaming gevonden. 't is er ingeslopen en gebleven.quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en waarom noem je die mensen schuimpjes? Nogmaals, daar zat oma Nijn ook tussen, en wij hier waren net zo in afwachting van het gevecht. Ik vind dat je neerbuigend doet.![]()
Bas mag absoluut geen klappen op zijn kop krijgen,heeft een ongeluk gehad en heeft in coma gelegen
Dus Bas was nooit van plan om met Ivan de ring in te gaan![]()
Ikmoetdrieten ookquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
gewoon omdat Disana haar mening geeft![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat was de enige keer dat LauraB iets goeds deed: ze weerhield Nicole ervan.Dat was ik vergeten
![]()
![]()
Het lijkt ook al zo lang geleden weerMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik heb zelf de indruk dat het publiek van het eerste uur, de blinde aanhangers, allang grotendeels weg is.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:05 schreef Is_it_Heaven het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens,al vanaf het begin heb ik dat geen prettige benaming gevonden. 't is er ingeslopen en gebleven.
Oei, fittie Ivan en Gabriëlle.![]()
juist. en wel uitdagen en zo laten.. beetje lafquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:05 schreef formule het volgende:
Bas mag absoluut geen klappen op zijn kop krijgen,heeft een ongeluk gehad en heeft in coma gelegen
Dus Bas was nooit van plan om met Ivan de ring in te gaanFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
zie haar er wel voor aan dat ze het gedaan heeft ookquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat was idd zo laag toen ze dat zei ... ( en het ook bijna wilde doen)![]()
![]()
Ivan en Gaby ruzie. ehm..teveel om op te schrijven. Gaat om opruimen. Gaby accepteert niet dat Ivan daar wat van zegt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
tjongejonge, mierenneuken om het mierenneuken zeg, Iedereen in de cos noemt de betalende bezoekers schuimpjes, dus ik voel me echt niet bezwaard dat ik zomaar Oma nijn een schuimpje heb genoemd.quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan het niet volgenquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:07 schreef Voxs het volgende:
Ivan en Gaby ruzie. ehm..teveel om op te schrijven. Gaat om opruimen. Gaby accepteert niet dat Ivan daar wat van zegt.![]()
![]()
Ik dacht ff dat het nep was,maar het is geloof ik toch echtquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:07 schreef Voxs het volgende:
Ivan en Gaby ruzie. ehm..teveel om op te schrijven. Gaat om opruimen. Gaby accepteert niet dat Ivan daar wat van zegt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
"Elke keer laat jij.."
"Ik ruim op wanneer ik wil" schreeuwt Gaby....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Dat vind ik ook!quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
en dan daag je iemand uit en laat dat zo en puntje bij paaltje... nee bas heeft gefaald
Ze hadden gewoon Ivan met iemand anders moeten laten vechten of uitdagen!![]()
Eindelijk iemand die tegen die kwal in durft te gaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:08 schreef AnneLo het volgende:
Heerlijk, zo'n rustige zondagmorgen in Utopia....![]()
![]()
![]()
![]()
Gaby luie donder gilt de hele boel bij elkaar omdat Ivan haar aanspreekt op dat ze iets niet opruimde....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:08 schreef Dotteke het volgende:
Eindelijk iemand die tegen die kwal in durft te gaan![]()
![]()
Het zonnetje schijnt en iedereen is heerlijk uitgeslapen en vrolijk in de loodsquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:08 schreef AnneLo het volgende:
Heerlijk, zo'n rustige zondagmorgen in Utopia....
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Och, Gabri is zelf ook een grootbek, krijgt ook nooit tegenspraak.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:08 schreef Dotteke het volgende:
Eindelijk iemand die tegen die kwal in durft te gaan![]()
Dezelfde kwal die voortdurend achter iedereens kont aan het opruimen is..quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:08 schreef Dotteke het volgende:
Eindelijk iemand die tegen die kwal in durft te gaan...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dezelfde kwal die voortdurend achter iedereens kont aan het opruimen is..![]()
![]()
![]()
Nee hoor, hij gooit net rotzooi in de container.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:10 schreef snetje het volgende:
SL ..Ivan slaat de boel weer kort en klein?...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Yep hij heeft de loodsdeur er nu uit getraptquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:10 schreef snetje het volgende:
SL ..Ivan slaat de boel weer kort en klein?![]()
![]()
Zo te zien kwam Gabri uit de ZK.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Een aantal wel, maar er zijn er nog genoeg over toch? Maakt ook niet zoveel uit, ik heb het nooit zo gehad op de bijnaam "schuimpjes"quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb zelf de indruk dat het publiek van het eerste uur, de blinde aanhangers, allang grotendeels weg is.
Oei, fittie Ivan en Gabriëlle.![]()
![]()
En zijn eigen taken gewoon Niet doet!!!!quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
gabrie wordt ook boos als iemand haar eens de waarheid zegtA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Geloof mij ik weet uit eerste hand dat Oma Nijn het zo niet voelt als iemand chille is dan is het Oma welquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:07 schreef Verida het volgende:
[..]
tjongejonge, mierenneuken om het mierenneuken zeg, Iedereen in de cos noemt de betalende bezoekers schuimpjes, dus ik voel me echt niet bezwaard dat ik zomaar Oma nijn een schuimpje heb genoemd.![]()
![]()
Dat klonk als een toneelstukjequote:Op zondag 11 oktober 2015 12:08 schreef Voxs het volgende:
Gaby luie donder gilt de hele boel bij elkaar omdat Ivan haar aanspreekt op dat ze iets niet opruimde.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Cees?quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ivan: "Elke keer na training, zeg ik er wat van en elke keer blijft het drie dagen liggen"...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Dat had ik dus ook ff... maar het is geloof ik toch echtquote:My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Het was wel echtquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook ff... maar het is geloof ik toch echt
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Nou, ik denk dat Ivan toch het meeste gewerkt heeft van die hele groep.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:10 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
En zijn eigen taken gewoon Niet doet!!!!![]()
En terecht accepteert ze dat niet.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:07 schreef Voxs het volgende:
Ivan en Gaby ruzie. ehm..teveel om op te schrijven. Gaat om opruimen. Gaby accepteert niet dat Ivan daar wat van zegt.![]()
Gabr. wordt boos als iemand met spullen naar haar gaat gooien en commandeert dat je het op moet ruimen..quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:10 schreef ikmoetdrieten het volgende:
gabrie wordt ook boos als iemand haar eens de waarheid zegtWie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
ze kan moeiijk met emoties omgaan, dan komt de muur omhoogquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:10 schreef ikmoetdrieten het volgende:
gabrie wordt ook boos als iemand haar eens de waarheid zegt'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ivan heeft de spullen die Gabs "liet slingeren"in de container gegooid?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik hoorde het vanuit de keuken, maar ik dacht echt dat ze aan het dollen waren. Die Gab heeft een hele vreemde humorquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook ff... maar het is geloof ik toch echtIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
dus ze gaat naar utopia en wil geen schuimpje genoemd worden? dat gaat toch automatisch omdat we hier alle bezoekers over een kam scherenquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:11 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Geloof mij ik weet uit eerste hand dat Oma Nijn het zo niet voelt als iemand chille is dan is het Oma welA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Hij doet misschien niet de roostertaken altijd even goed, maar hij is de hele dag in de weer met dingen opruimen, mensen helpen, het terrein op orde houden etc.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:12 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat Ivan toch het meeste gewerkt heeft van die hele groep....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
En Ivan is ook al meerdere keren op het niet nakomen van de schoonmaak aan gesproken en doet hij er iets mee???quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:11 schreef Voxs het volgende:
Ivan: "Elke keer na training, zeg ik er wat van en elke keer blijft het drie dagen liggen"
Ik dacht het niet dus waarom anderen aanspreken, geef zelf het goede voorbeeld en dan mag je klagen!![]()
En ze doen wel vaker zo tegen elkaar ,maar dan voor de geinquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoorde het vanuit de keuken, maar ik dacht echt dat ze aan het dollen waren. Die Gab heeft een hele vreemde humor
lastig soms om te zien wat echt is of nietMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Vind ik niet, dat mens is een verwend en lui en denkt dat ze alles maar kan maken.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:12 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
En terecht accepteert ze dat niet....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
dus met de waarheid kan ze niet omgaanquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:12 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ze kan moeiijk met emoties omgaan, dan komt de muur omhoogA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
ja, als een boze ouderquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:12 schreef puzziepie het volgende:
Ivan heeft de spullen die Gabs "liet slingeren"in de container gegooid?
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Hou toch op, hooguit tijdens evenementen. 80% van zijn tijd brengt hij achter de pc door.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:12 schreef Voxs het volgende:
Hij doet misschien niet de roostertaken altijd even goed, maar hij is de hele dag in de weer met dingen opruimen, mensen helpen, het terrein op orde houden etc.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
en in de sportkeetquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hou toch op, hooguit tijdens evenementen. 80% van zijn tijd brengt hij achter de pc door.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Nee joh, dan let je niet opquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hou toch op, hooguit tijdens evenementen. 80% van zijn tijd brengt hij achter de pc door.
nou dat ben ik niet met je eens, ik zie mark veel en veel vaker dan ivan achter de pc zittenquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hou toch op, hooguit tijdens evenementen. 80% van zijn tijd brengt hij achter de pc door.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Ivan doet genoeg andere dingen, de meeste doen alleen het roosterschema en zitten voor de rest op bed/of op de bank.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:13 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
En Ivan is ook al meerdere keren op het niet nakomen van de schoonmaak aan gesproken en doet hij er iets mee???
Ik dacht het niet dus waarom anderen aanspreken, geef zelf het goede voorbeeld en dan mag je klagen!![]()
yup, best wel zwak, inplaats van er bovenstaan en sorry zeggen helpt soms meer dan gaan bekkenquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:13 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
dus met de waarheid kan ze niet omgaan'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:12 schreef snetje het volgende:
[..]
Gabr. wordt boos als iemand met spullen naar haar gaat gooien en commandeert dat je het op moet ruimen..Da's passie
![]()
![]()
Gabriëlle had haar zooi voor de zoveelste keer niet opgeruimd. Ivan sprak haar daar op aan en Gabriëlle flipte.quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Gabr. over dat de hele loods een bende is en dat hij dan moeilijk gaat doen om een paar sportspullen..niemand die haar gaat commanderen..
Gina: Dat is ook de reden dat ik hier geen leider wil..
Gabr.: Ik ben niet bang voor Ivan..Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Ivan is dus de enige die Gabri durft aan te spreken, de rest overtroeft zij met haar grote muil.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gabriëlle had haar zooi voor de zoveelste keer niet opgeruimd. Ivan sprak haar daar op aan en Gabriëlle flipte.![]()
![]()
Nou, die mag van mij echt wieberen, ze krijgt ook veel te veel streamtijd. Grootste gedeelte komt er geen fatsoenlijke zin uit haar strot.quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
oke dank jequote:Op zondag 11 oktober 2015 12:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gabriëlle had haar zooi voor de zoveelste keer niet opgeruimd. Ivan sprak haar daar op aan en Gabriëlle flipte.![]()
Je had het over schuimpjes in het algemeen , Je zei niet Nijn , dus maak je niet drukquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:07 schreef Verida het volgende:
[..]
tjongejonge, mierenneuken om het mierenneuken zeg, Iedereen in de cos noemt de betalende bezoekers schuimpjes, dus ik voel me echt niet bezwaard dat ik zomaar Oma nijn een schuimpje heb genoemd.
Nijn weet ook wel hoe het er hier aan toe gaat, en hoe iemand het bedoelt lijkt mijMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Terwijl Armanda kwam zeggen dat zij het er neer had gelegdquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gabriëlle had haar zooi voor de zoveelste keer niet opgeruimd. Ivan sprak haar daar op aan en Gabriëlle flipte.
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Ja, zo is hetquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:17 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ivan is dus de enige die Gabri durft aan te spreken, de rest overtroeft zij met haar grote muil.
Ivan kan net zo hard brullen, die durft dat wel aanquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:17 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ivan is dus de enige die Gabri durft aan te spreken, de rest overtroeft zij met haar grote muil.![]()
![]()
Of hij scrollt gewoon even een stukje terug zoals we allemaal doen en houdt die achterlijke vragen lekker bij zich.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gabriëlle had haar zooi voor de zoveelste keer niet opgeruimd. Ivan sprak haar daar op aan en Gabriëlle flipte.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Nou nu hoeven jullie ook niet meer te zeggen dat ivan alleen de buitenbeentjes durft aan te spreken
TEAM TAFEL![]()
positieve discriminatiequote:Op zondag 11 oktober 2015 12:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nou, die mag van mij echt wieberen, ze krijgt ook veel te veel streamtijd. Grootste gedeelte komt er geen fatsoenlijke zin uit haar strot.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Ow hebben jullie oma Nijn echt gezien ?quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat was lachen ja , met een mini nijn in der jaszakJe weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
maar als iedereen zo denkt dan wordt het helemaal een bendequote:Op zondag 11 oktober 2015 12:16 schreef snetje het volgende:
Gabr. over dat de hele loods een bende is en dat hij dan moeilijk gaat doen om een paar sportspullen..niemand die haar gaat commanderen..
Gabr.: Ik ben niet bang voor Ivan..A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Als jij dat wilt geloven moet je dat vooral doen.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Of je zegt er gewoon niks van en laat het gaan. Of misschien dan ook de andere cossers die vragen hebben hetzelfde bejegenen?quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of hij scrollt gewoon even een stukje terug zoals we allemaal doen en houdt die achterlijke vragen lekker bij zich....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ivan is en blijft een agressieve lafbek!quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:18 schreef rowan634 het volgende:
Nou nu hoeven jullie ook niet meer te zeggen dat ivan alleen de buitenbeentjes durft aan te spreken![]()
nou Gina die zijn er altijd geweest hoor,begon al met Paulquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:16 schreef snetje het volgende:
Gabr.: Ik ben niet bang voor Ivan..![]()
Nicole, Gabriële en Wim mogen van mij wegquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nou, die mag van mij echt wieberen, ze krijgt ook veel te veel streamtijd. Grootste gedeelte komt er geen fatsoenlijke zin uit haar strot.
SOONY![]()
Aandachtshoer. Gisteren nergens last van omdat ze volop in de aandacht stond.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:18 schreef danaqui het volgende:
Zie die kutgnoom gewoon lopen, aansteller is het
Spierziekte? My ass!
Hij ziet er niet uit ..quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:18 schreef AnneLo het volgende:
Ben staat er leuk op vandaag.....
[ afbeelding ]
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Geen idee en boeit mij niet. Kleur en afkomst doen niet ter zake. Het is gewoon een grote verwende schreeuwkleuter.quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:18 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ow hebben jullie oma Nijn echt gezien ?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Eivan is een topper, behalve als hij fliptquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:19 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Ivan is en blijft een agressieve lafbek!![]()
Daarnet flipte onze schrijfster
SOONY![]()
die scrollen terug om te kijken wat er over geschreven wordt.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Of je zegt er gewoon niks van en laat het gaan. Of misschien dan ook de andere cossers die vragen hebben hetzelfde bejegenen?Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Van mij ookquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:19 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nicole, Gabriële en Wim mogen van mij weg
Oma en Opa Nijn, oma had dus een nijntje in haar zak met " I love FOK!" sjerp omquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:18 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ow hebben jullie oma Nijn echt gezien ?quote:![]()
Of Gabs is 1 van de weinige die tegen Ivan durft in te gaan.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:17 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ivan is dus de enige die Gabri durft aan te spreken, de rest overtroeft zij met haar grote muil.![]()
Tramadol he, wondermiddel, zelfs de ringarts reageerde met : Ohquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Aandachtshoer. Gisteren nergens last van omdat ze volop in de aandacht stond.
Spierziekte? My ass!
[ afbeelding ]![]()
Pispot Paul was ook een agressieve lulquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:19 schreef lonneberga het volgende:
[..]
nou Gina die zijn er altijd geweest hoor,begon al met Paul"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:20 schreef Urb het volgende:
[..]
Oma en Opa Nijn, oma had dus een nijntje in haar zak met " I love FOK!" sjerp om
[..]
Nee hoor.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
die scrollen terug om te kijken wat er over geschreven wordt.
quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:20 schreef Verida het volgende:
[..]
Tramadol he, wondermiddel, zelfs de ringarts reageerde met : Oh
ind verwende schreeuwkleuter goed gezegd, ik zie gabrie als klein kind al zo op de grond liggen in de supermarkt als ze haar zin niet kreegquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Geen idee en boeit mij niet. Kleur en afkomst doen niet ter zake. Het is gewoon een grote verwende schreeuwkleuter.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Fixedquote:Op zondag 11 oktober 2015 11:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dan had bas Febo daar eerder aan moeten denken toen hij Ivan uitdaagde en kon erna open kaart spelen ipv mensne te laten dokkenJe weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Ivan zit nog te diep in de reet van waaif en gabs. Maar ik voel dat hij zich langzaam steeds meer ergert aan club tokkie en misschien straks meer neigt naar Armanda enzo
TEAM TAFEL![]()
Jaquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:21 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ind verwende schreeuwkleuter goed gezegd, ik zie gabrie als klein kind al zo op de grond liggen in de supermarkt als ze haar zin niet kreeg
Bjorn had ook de kreukels uit zn kop moeten slaan.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:18 schreef AnneLo het volgende:
[ afbeelding ]"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Gisteravond toen hij zo bezopen was zat hij ook met die muts op...Het zag er niet uitquote:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Psies het woord dat perfect bij haar pastquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Aandachtshoer. Gisteren nergens last van omdat ze volop in de aandacht stond.
Spierziekte? My ass!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Net Kyle uit Southparkquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:18 schreef AnneLo het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Daarom zal het ook nooit iets met Ivan worden hij heeft zijn agressie niet onder controle, ook niet als hij met zo'n zalvend stemmetje praat.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:20 schreef DKUp het volgende:
[..]
Eivan is een topper, behalve als hij flipt![]()
Daarnet flipte onze schrijfster
Hij doet niks anders als manipuleren en als iemand niet meewil daarin heeft ie zin om er op te slaan in zijn wanhoop! Bah![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:20 schreef Urb het volgende:
[..]
Oma en Opa Nijn, oma had dus een nijntje in haar zak met " I love FOK!" sjerp om
[..]wat leuk
![]()
![]()
muts zal wel vanwege z,n oor zijn,lijkt me best akelig om een gescheurd trommelvlies te hebbenquote:![]()
Ben: "wat zou er gebeuren als Cees alle vaat die blijft staan in de prullenbak gooit"?
Ivan: "dan zijn we van de zooi af, als iedereen zijn teringbende eens zou opruimen"...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Misschien is Benji wel de enige in die loods die gewoon eerlijk pijn heeft. Het lijkt me niet fijn om met een gescheurd trommelvlies rond te lopen. Misschien dat het warmhouden van zijn oor wat verlichting geeft.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gisteravond toen hij zo bezopen was zat hij ook met die muts op...Het zag er niet uit
Dat moet ik Benji wel nageven, hij heeft niet lopen miepen over zijn oor of over het feit dat Bjorn hem toch op het hoofd had geslagen.![]()
renkse was gisteren avond helemaal kapotA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Het is best een goede gast en hij had gister echt behoorlijk pijn en last.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Misschien is Benji wel de enige in die loods die gewoon eerlijk pijn heeft. Het lijkt me niet fijn om met een gescheurd trommelvlies rond te lopen. Misschien dat het warmhouden van zijn oor wat verlichting geeft.
Dat moet ik Benji wel nageven, hij heeft niet lopen miepen over zijn oor of over het feit dat Bjorn hem toch op het hoofd had geslagen....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ik geloof ook best wel dat Mark pijn heeft. En Naomi trouwens ook, die was ook heel fanatiek.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Misschien is Benji wel de enige in die loods die gewoon eerlijk pijn heeft. Het lijkt me niet fijn om met een gescheurd trommelvlies rond te lopen. Misschien dat het warmhouden van zijn oor wat verlichting geeft.
Dat moet ik Benji wel nageven, hij heeft niet lopen miepen over zijn oor of over het feit dat Bjorn hem toch op het hoofd had geslagen.![]()
nou ik vind mark een lul , maar ik denk dat hij ook wel echt pijn heeftquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het is best een goede gast en hij had gister echt behoorlijk pijn en last.![]()
![]()
![]()
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Naomi vertelde gister al dat de doc had gezegd dat ze misschien een scheurtje in haar voet had en misschien naar de ha of ziekenhuis moest.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:25 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ik geloof ook best wel dat Mark pijn heeft. En Naomi trouwens ook, die was ook heel fanatiek....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ivan gaat voor Armanda, hij vindt ht leuk om met idealisten in een huis te zitten en ze doet hem erg denken aan nicoline.TEAM TAFEL![]()
Ja, die ging er hard inquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:25 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
nou ik vind mark een lul , maar ik denk dat hij ook wel echt pijn heeft![]()
![]()
![]()
Best knap vond ik het.
En Nicole? Ik versta haar niet.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:26 schreef rowan634 het volgende:
Ivan gaat voor Armanda, hij vindt ht leuk om met idealisten in een huis te zitten en ze doet hem erg denken aan nicoline.![]()
Gisteren was Nicole nog helemaal pro Renske maar vandaag weet ze het even niet meer...Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Nicole:Ik ging eerst voor Renske maar nu begin ik te twijfelen.Nicole gaat nu ook voor Armanda let maar op.![]()
Tsja maar zoals Ivan al zei ze gingen er veel te hard in, was iet de afspraak. Het had wss beetje sparren moeten zijn zoals hij met Melvin deed. Zo zie je maar was adrenaline en competatief zijn enzo met je kan doen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:25 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ik geloof ook best wel dat Mark pijn heeft. En Naomi trouwens ook, die was ook heel fanatiek.![]()
![]()
Ivan en Nicole in gesprek over Armanda. Nicole is bang dat ze zich laat ondersneeuwen....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Nicole denkt dat ze een mooie vriendschap kan opbouwen....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ja of ze praat Ivan naar de mond.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:27 schreef Koekiebakkie het volgende:
Nicole:Ik ging eerst voor Renske maar nu begin ik te twijfelen.Nicole gaat nu ook voor Armanda let maar op.![]()
Nicole mist diepgang en zou het fijn vinden eens een goed gesprek te hebben,...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Diepgang mist ze nogquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:27 schreef Voxs het volgende:
Nicole denkt dat ze een mooie vriendschap kan opbouwen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: