die is natuurlijk ook gecast daarom, hetzelfde toen met gaby die kon het in het begin alleen maar over het geloof hebben, het duurd even en dan zien we ook weel andere kanten van armandaquote:Op zondag 11 oktober 2015 11:14 schreef Dotteke het volgende:
Getverdemme Vegatrutje kan je het nu nergens anders over hebben
ja dat gaat me ook een beetje tegenstaan,net iets tequote:Op zondag 11 oktober 2015 11:14 schreef Dotteke het volgende:
Getverdemme Vegatrutje kan je het nu nergens anders over hebben
In die andere kant van Armanda ben ik wel geïnteresseerd.quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:17 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
die is natuurlijk ook gecast daarom, hetzelfde toen met gaby die kon het in het begin alleen maar over het geloof hebben, het duurd even en dan zien we ook weel andere kanten van armanda
Ik hoop nog een kant van haar te zien............................haar achterkant als ze de poort straks uitloopt.quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:17 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
die is natuurlijk ook gecast daarom, hetzelfde toen met gaby die kon het in het begin alleen maar over het geloof hebben, het duurd even en dan zien we ook weel andere kanten van armanda
ik vond het al vreemd dat ze mee deed met het kickboksern , dan vraag je toch om problemen, als je een zgn spierziekte hebtquote:Op zondag 11 oktober 2015 11:21 schreef Dotteke het volgende:
Wat een aanstelster zeg ppffffff
Ga dan niet als een gek te keer als je zo ziekte hebt, dan vraag je er zelf om
Dan moet je nu niet piepen.
Die vlinder is wel mooi.quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:22 schreef beequeen het volgende:
Een doek van mevroi de kunstenares. Soort Billy troep.
[ afbeelding ]
ja dat vraag ik mij ook af.quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:22 schreef puzziepie het volgende:
Row is jarig .. waarom moeten we dat altijd weten
over neuken misschienquote:Op zondag 11 oktober 2015 11:24 schreef mazaru het volgende:
Drie keer raden waar het gesprek over gaat...![]()
[ afbeelding ]
Vlees is slechtquote:Op zondag 11 oktober 2015 11:24 schreef mazaru het volgende:
Drie keer raden waar het gesprek over gaat...![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |