SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Te laat, hij had klaar moeten zijn, maar hij stapte net zijn nest uitquote:Op zondag 11 oktober 2015 10:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
EIVAN is wel zijn nest uitgekomen voor ZIJN gastenHij had klaar moeten zijn, maar hij stapte net zijn nest uitquote:Op zondag 11 oktober 2015 10:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
EIVAN is wel zijn nest uitgekomen voor ZIJN gastenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ben ik de enige die hier stiekum van geniet
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Vast nietquote:Op zondag 11 oktober 2015 11:03 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Ben ik de enige die hier stiekum van geniet
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Mikro en dan te groot zijn
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Gina aan het fluisteren. Kreeg nog net mee dat ze voor Renske gaat.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Als ze zeggen , dat er bezoek komt , dan kunnen ze ook vaak niet de exacte tijd zeggen vaak komen ze wel een uur laterquote:Op zondag 11 oktober 2015 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Te laat, hij had klaar moeten zijn, maar hij stapte net zijn nest uit
[..]
Hij had klaar moeten zijn, maar hij stapte net zijn nest uitA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
Nicole aan klagen tegen Armanda dat ze gisteren nog een hele fles jenever hebben opgemaakt en dat Gina iedereen probeerde wakker te maken..
Gina aan het fluisteren bij Gabr.Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Rob en Stef liggen nog in bed.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Waarom beelden op Gina en Mikro?
Er zitten genoeg mensen in de huiskamer.
Oh, nu Armanda en Waaif.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Micro-man mag het alleen uitzoeken...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
Ik kan me er niet in vinden. Nicole staat niet in de top 3. Er klopt niks van die poll..:Dquote:Op zondag 11 oktober 2015 10:49 schreef DKUp het volgende:
1. Bas
2. King EIVAN
3. Cees
* DKUp kan zich vinden in de top drieTo be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
De vluchtelingen komen wel volgens Nicole en Armanda.
Nicole: Er is hier ook een gedeelte van de brandweer.
Nicole rookt door.SOONY![]()
Zonder make-up ziet ze er nooit uit.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die ziet er pas presentable uit na een laag make-up.quote:
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Getverdemme Vegatrutje kan je het nu nergens anders over hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je hoort de blaftyfus van Dolf weer overal bovenuit. Hij kan beter zuipen dan snuiven, dan heeft hij er niet zo'n last van.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: