SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Cees tegen Renske over dat je na zon avond Gina normaal niet eerder ziet na 12 uur 's morgens...
Renske: ?
Cees: Ja ze zit op de bank hé...
Renske: Oh! Aha...Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Ook zo'n minne opmerking van Ceesquote:Op zondag 11 oktober 2015 09:25 schreef snetje het volgende:
Cees tegen Renske over dat je na zon avond Gina niet eerder ziet na 12 uur 's morgens...
Renske: ?
Cees: Ja ze zit op de bank hé...
Renske: Oh! Aha...![]()
Hij zit loopt zichzelf al dagen in te likken, zit zelf op de bank
maar wel anderen zwart maken
Wat een nare ventMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
zijn allemaal roddelkonten.quote:Op zondag 11 oktober 2015 09:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ook zo'n minne opmerking van Cees![]()
Wat een nare ventTenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Ik reageerde op Snetje en die had het over Cees en Renskequote:
en ik ook
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Mee eens,maar hoop toch dat gina er uit gaat en markie er achter aan.quote:Op zondag 11 oktober 2015 09:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat een nare vent![]()
als we vanuit de regie bekijken maakt rolf meer tv dan gina volgens mij , dus volgens mij gaat gina eruit
het maakt mij niet uit want ik irriteer mij aan beideA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
Jemig! Op elke stream ..keuken Cees ..Renske crotwood.. hoor ik de muziek nog waar Gina op traint in de gym... heeft ze hem zo hard staan?Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
hoop hetquote:Op zondag 11 oktober 2015 09:32 schreef ikmoetdrieten het volgende:
als we vanuit de regie bekijken maakt rolf meer tv dan gina volgens mij , dus volgens mij gaat gina eruitMark moet ik van het begin al niet, een rat van het begin.
[ Bericht 4% gewijzigd door bamby op 11-10-2015 09:40:14 ]![]()
Het is toch waar wat hij zegt?quote:Op zondag 11 oktober 2015 09:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat een nare vent
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 09:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik reageerde op Snetje en die had het over Cees en Renske
en ik ook![]()
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Ik hoop ook dat Gina gaatquote:Op zondag 11 oktober 2015 09:31 schreef bamby het volgende:
[..]
Mee eens,maar hoop toch dat gina er uit gaat en markie er achter aan.![]()
Maar Cees is een misselijk mannetjeMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Goede morgen Cos![]()
Ik heb nog niks terug gezien , welk filmpje is dat gina dronken is ? na dit gelezen te hebbenquote:Op zondag 11 oktober 2015 08:45 schreef UtopiaVolger het volgende:
Goedesmorgens, ik ben weer bij. Wat een dolle bedoeling in Utopia vannacht met ons Gina. Leuke beelden voor de streamers en nog moppert iedereen.En dan nog harder mopperen als iedereen naar bed gaat.
Maar goed, was weer leuk. Ben vrolijk wakker.
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
AB voelde zich gisteren ook helemaal het mannetje.
AB tegen Ivan: Bas gaat morgen ook de koeien doen
Ivan lachend: Maar ik ben helemaal niet moe.
AB vervolgens heel stoer : Maar ik ga hem zeggen dat hij morgen de koeien moet doen
![]()
Stoere vent hoor, die Wim, hij voelde zich gisteravond ook heel belangrijk toen de dronken droppies naar bed moesten worden gestuurd.
Van mij mag Wim eruit,![]()
![]()
Ik zat al te te kijken op de 360 buiten, dacht dat het werklui waren die de tent afbraken, maar ik denk dat het idd Gina isquote:Op zondag 11 oktober 2015 09:33 schreef snetje het volgende:
Jemig! Op elke stream ..keuken Cees ..Renske crotwood.. hoor ik de muziek nog waar Gina op traint in de gym... heeft ze hem zo hard staan?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Is dat zo?quote:
Ik zie een Cees die al dagen naar bezig is
Of nee eigenlijk al veel langer,My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja die Wimpie is echt 'n misselijk mannekequote:Op zondag 11 oktober 2015 09:40 schreef Verida het volgende:
AB vervolgens heel stoer : Maar ik ga hem zeggen dat hij morgen de koeien moet doen
![]()
Stoere vent hoor, die Wim, hij voelde zich gisteravond ook heel belangrijk toen de dronken droppies naar bed moesten worden gestuurd.
![]()
![]()
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Moet je mijn blik naar Amanda eens zien..quote:Op zondag 11 oktober 2015 09:43 schreef PTLe het volgende:
Die blik van Bas naar Armanda![]()
[ afbeelding ]
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op zondag 11 oktober 2015 09:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Moet je mijn blik naar Amanda eens zien..![]()
Ben nog bezig met uploaden, maar misschien zijn er anderen die al filmpjes in het topic hebben geplaatstquote:Op zondag 11 oktober 2015 09:39 schreef PTLe het volgende:
Goede morgen Cos![]()
[..]
Ik heb nog niks terug gezien , welk filmpje is dat gina dronken is ? na dit gelezen te hebbenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Zeker ja, maar eerst die twee er uit, cees komt wel.quote:Op zondag 11 oktober 2015 09:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat Gina gaat![]()
Maar Cees is een misselijk mannetje![]()
![]()
Ik heb ook niets tegen Renske hoor. Jammer dat ze samen met Armanda binnen moest komen.quote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Cees praat over iedereen slecht behalve over Bas. Maar als iemand de waarheid zegt tegen Cees dan is ie net een zielige boze puber. Van mij mag hij morgen vertrekken....mijn gevoel zegt alleen dat we voorlopig van dit misselijk stuk serpent nog niet verlost worden.quote:Op zondag 11 oktober 2015 09:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar Cees is een misselijk mannetje![]()
![]()
Kwalletje inderdaadquote:Op zondag 11 oktober 2015 09:40 schreef Verida het volgende:
![]()
Van mij mag Wim eruit,
Hij drukt echter precies op de juiste knopjes bij iedereen, met zijn geslijm, want er is geen enkele stem zijn kant op gegaan![]()
![]()
Ik wacht het rustig afquote:Op zondag 11 oktober 2015 09:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ben nog bezig met uploaden, maar misschien zijn er anderen die al filmpjes in het topic hebben geplaatstDank je wel
Cees is da bomb!quote:Op zondag 11 oktober 2015 09:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar Cees is een misselijk mannetje
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
![]()
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op zondag 11 oktober 2015 09:47 schreef PTLe het volgende:
Ik vind ook niks mis met Renske![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
![]()
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op zondag 11 oktober 2015 09:44 schreef Agossie het volgende:
[..]
Cees praat over iedereen slecht behalve over Bas. Maar als iemand de waarheid zegt tegen Cees dan is ie net een zielige boze puber. Van mij mag hij morgen vertrekken....mijn gevoel zegt alleen dat we voorlopig van dit misselijk stuk serpent nog niet verlost worden.Ik denk dat je gevoel het goed heeft
![]()
Gina mag weg
Oew Cees hoopte op meer steun van Armanda in zijn anti drank campagne
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Armanda gaat gelukkig niet mee in Cees zijn zielige gedragquote:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik weet het nog niet, Cees zou ook maar zo kunnen gaan voor Renskequote:
Het zou mij niet verbazen iig
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Als ze eenmaal mag blijven zal ze wel wat militanter worden.quote:Op zondag 11 oktober 2015 09:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Armanda gaat gelukkig niet mee in Cees zijn zielige gedrag
Ze is een veganiste en lid van de PvdD. Die houden hun mening doorgaans niet voor zich
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Armanda wimpelde Cees wel mooi af met het gezeik over drank dat iedereen dat zelf moet wetenquote:Op zondag 11 oktober 2015 09:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]Ik denk dat je gevoel het goed heeft
![]()
Gina mag weg
Oew Cees hoopte op meer steun van Armanda in zijn anti drank campagneMaar van mij mag Armanda vandaag ook vertrekken...wordt anders saaie streams kijken
![]()
Cees gaat op zeker voor Armanda.quote:Op zondag 11 oktober 2015 09:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, Cees zou ook maar zo kunnen gaan voor Renske
Het zou mij niet verbazen iigTo be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Nee hoor, de mannen lopen kwijlsporen trekkend achter haar aan en de vrouwen stikken van jaloezie. Dat gaan leuke streams worden.quote:Op zondag 11 oktober 2015 09:51 schreef Agossie het volgende:
[..]
Armanda wimpelde Cees wel mooi af met het gezeik over drank dat iedereen dat zelf moet wetenMaar van mij mag Armanda vandaag ook vertrekken...wordt anders saaie streams kijken
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Eng mannetje die wim,in het werkelijke leven, denk een watje, denkt nu de man te zijn,als hij denk aangesproken zal worden rent hij hard naar zijn mamaquote:Op zondag 11 oktober 2015 09:40 schreef Verida het volgende:
![]()
![]()
Zouden de tijdelijke bewoners betaald worden voor die vier dagen?
Vraag het mij af omdat die lui die bij DWDD en Pauw wel betaald krijgen als ze op komen dagen!Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Ik kan niet lang naar Cees kijken, wat een verschrikking is dat. Gelukkig worden niet alle oude(re) mensen van die zeikerds.quote:Op zondag 11 oktober 2015 09:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Cees gaat op zeker voor Armanda.
Maar jij bent fan van hem?![]()
Nee joh, die armanda gaat zeveren en zeuren, de rest gaat dit niet leuk vinden.quote:Op zondag 11 oktober 2015 09:51 schreef Agossie het volgende:
[..]
Armanda wimpelde Cees wel mooi af met het gezeik over drank dat iedereen dat zelf moet wetenMaar van mij mag Armanda vandaag ook vertrekken...wordt anders saaie streams kijken
Dat worden juist topstreams![]()
![]()
Ik denk dat Rolf gaat.Veel stemmen en hij wilde weg naar zijn vriendin.
Gina is een 'setje' met Mark en die worden niet zo snel uit elkaar gehaald.Plus kans op troubles met Mark.
Maar wie weet..![]()
Cees is ook een zeverzak maar zo leuk voor daar in de loods. Zonder hem zouden we alleen maar mensen hebben die in bed liggen en als ze eruit zijn gaan ze zuipen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 09:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kan niet lang naar Cees kijken, wat een verschrikking is dat. Gelukkig worden niet alle oude(re) mensen van die zeikerds.
Maar jij bent fan van hem?![]()
Ik denk niet dat Armanda zich daar iets van aantrektquote:Op zondag 11 oktober 2015 09:54 schreef Is_it_Heaven het volgende:
Gina is een 'setje' met Mark en die worden niet zo snel uit elkaar gehaald.Plus kans op troubles met Mark.
Maar wie weet..![]()
![]()
Dat vond ik wel mooi van Armandaquote:Op zondag 11 oktober 2015 09:51 schreef Agossie het volgende:
[..]
Je zou toch ook gek worden van zo'n zeik nek die continu om je heen hangt en zeurtMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Rolf heeft ook niet echt zijn best gedaan een goede indruk bij de dames te maken.quote:Op zondag 11 oktober 2015 09:54 schreef Is_it_Heaven het volgende:
Maar wie weet..![]()
Die heeft meer zijn best gedaan om Cees zwart te makenquote:Op zondag 11 oktober 2015 09:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Rolf heeft ook niet echt zijn best gedaan een goede indruk bij de dames te maken.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
De druk kan groot worden, maar waarschijnlijk niet neequote:Op zondag 11 oktober 2015 09:55 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Armanda zich daar iets van aantrekt![]()
![]()
Bas de held droop dus meteen af.
erg leuk voor degene die een kaartje hebben gekocht om hun gevecht te zien..
Ja en dan wordt er geroepen script.. Al zou t script zijn Heeft Bas zich ervoor geleend..
Domme actie dusFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
![]()
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Troubles met Markquote:Op zondag 11 oktober 2015 09:54 schreef Is_it_Heaven het volgende:
Maar wie weet..![]()
MarkMarie het watje van Utopia
![]()
![]()
Bas doet nog steeds met het eten vn Armanda mee . Cees zei nog dozen vol broodjes , en Bas zegt mag niet er zit melk in , toen Cees weer hou je het vol , makkelijk aldus Bas
Da's niet zo moeilijk met Cees.quote:Op zondag 11 oktober 2015 09:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die heeft meer zijn best gedaan om Cees zwart te maken![]()
Jaquote:Op zondag 11 oktober 2015 09:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Troubles met Mark![]()
MarkMarie het watje van Utopia
ze sturen wel zijn vriendinnetje weg he..
![]()
![]()
Troubles met Mark? Welnee joh,. Hij probeert al dagen de boel zijn zijn hand te zettenquote:Op zondag 11 oktober 2015 09:54 schreef Is_it_Heaven het volgende:
Maar wie weet..
alleen lukt het niet echt
Van mij mag Gina vertrekken, ze zijn geen stelletje en ze heeft vooral een negatieve invloed op Mark..
Rolf is nieuw, dit is zijn eerste stemming en voor zover ik weet wordt een nieuwe er niet de eerstvolgende stemming uitgezet, behalve Cupcake vorig jaar , en Tineke ,maar die wilde heel graag en deed er alles aan om weg te mogen.
Het wordt ook altijd nadrukkelijk door bewoners geroepen dat nieuwen er niet uitgaan, dus ik zou toch wel verbaasd zijn als Rolf wordt gekozenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Er zijn voor zover ik gezien heb geen filmpjes (nog). Niet hier, niet op UG, niet op UGGE.quote:Op zondag 11 oktober 2015 09:39 schreef PTLe het volgende:
Goede morgen Cos![]()
[..]
Ik heb nog niks terug gezien , welk filmpje is dat gina dronken is ? na dit gelezen te hebbenWel een uitgebreid verslagje op UG, maar ik ben ook benieuwd naar de beelden.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia![]()
Ik vind hem fantastisch, met zijn subtiele gestook. Ze wilden van Patje af, ze hebben Cees ervoor teruggekregen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 09:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kan niet lang naar Cees kijken, wat een verschrikking is dat. Gelukkig worden niet alle oude(re) mensen van die zeikerds.
Maar jij bent fan van hem?
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Rolf heeft wel gesprekken gehad met beide damesquote:Op zondag 11 oktober 2015 09:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Rolf heeft ook niet echt zijn best gedaan een goede indruk bij de dames te maken.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Bas en Armanda in stilte achter de laptop. Lampen nog steeds uit(?).Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia![]()
Zoals ik gisteren begrepen heb is het Bas die dit script verzonnen heeft.quote:Op zondag 11 oktober 2015 09:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Bas de held droop dus meteen af.
erg leuk voor degene die een kaartje hebben gekocht om hun gevecht te zien..
Ja en dan wordt er geroepen script.. Al zou t script zijn Heeft Bas zich ervoor geleend..
Domme actie dus
Hij wist al langer dat hij niet zelf zou vechten, en heeft (misschien samen met de febo) een tegenstander voor Ivan geregeld.
Ivan was hier in ieder geval heel blij mee.
sommige bewoners vonden hem laf, Rob gaf al aan dat op hem zou stemmen wegens lafheid, De schuimpjes waren boos.
Het hele boksgala was een grote show, Gnoom en Gabs hebben "gevochten" maar werden heel vaak uit elkaar gehaald, Bjorn en Benji hebben gevochten, maar dat werd afgefloten omdat Bjorn Benjie een gescheurd trommelvlies sloeg, Marrekie heeft gevochten tegen een tegenstander die het duidelijk als sparringpartij zag en Ivan heeft een "show" gevecht gekregen.
Ivan was in ieder geval heel blij met de oplossing van Bas, die vond het geweldig om tegen de wereldkampioen te "vechten" .![]()
Pesies! Absoluut! Meer komt er niet uit.quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:01 schreef puzziepie het volgende:
Rolf heeft wel gesprekken gehad met beide dames
Ja, gescheld en zijn blaftyfus. Nu nog niet te horen maar een nadat hij een half uur op is wel.
Hoe zou dat nou komen?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Zoiets 24/7 om je heen, brrrrrquote:Op zondag 11 oktober 2015 10:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind hem fantastisch, met zijn subtiele gestook. Ze wilden van Patje af, ze hebben Cees ervoor teruggekregen.
Als ik hem zie schuiven alsof hij een stok heeft ingeslikt erger ik me al dood.
Maar ja, blijkbaar moet er zo iemand in.![]()
Rolf heeft echter iedereen tegen zich in het harnas gejaagd en niet veel laten zien. Ik weet het niet. Ik hou zelfs rekening met Cees naar huis om dezelfde redenen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Troubles met Mark? Welnee joh,. Hij probeert al dagen de boel zijn zijn hand te zetten
alleen lukt het niet echt
Van mij mag Gina vertrekken, ze zijn geen stelletje en ze heeft vooral een negatieve invloed op Mark..
Rolf is nieuw, dit is zijn eerste stemming en voor zover ik weet wordt een nieuwe er niet de eerstvolgende stemming uitgezet, behalve Cupcake vorig jaar , en Tineke ,maar die wilde heel graag en deed er alles aan om weg te mogen.
Het wordt ook altijd nadrukkelijk door bewoners geroepen dat nieuwen er niet uitgaan, dus ik zou toch wel verbaasd zijn als Rolf wordt gekozen
Gina verwacht ik eigenlijk niet.![]()
Doen ze bijna allemaal, een machtsvertoon van hun lot in hun handen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Rolf heeft wel gesprekken gehad met beide dames![]()
Ik moet hem ook niet om me heen hoor, maar voor de streams is hij geweldig.quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:04 schreef Lavenderr het volgende:
Zoiets 24/7 om je heen, brrrrr
Maar ja, blijkbaar moet er zo iemand in.
Team Cees.![]()
― Mark Twain
gaat om de mensen die kaart hebben gekocht om bas en ivan te zien.. dat klopt gewoon nietquote:Op zondag 11 oktober 2015 10:03 schreef Verida het volgende:
[..]
Zoals ik gisteren begrepen heb is het Bas die dit script verzonnen heeft.
Hij wist al langer dat hij niet zelf zou vechten, en heeft (misschien samen met de febo) met Ivan een tegenstander voor Ivan geregeld.
sommige bewoners vonden hem laf, Rob gaf al aan dat op hem zou stemmen wegens lafheid, De schuimpjes waren boos.
Het hele boksgala was een grote show, Gnoom en Gabs hebben "gevochten" maar werden heel vaak uit elkaar gehaald, Bjorn en Benji hebben gevochten, maar dat werd afgefloten omdat Bjorn Benjie een gescheurd trommelvlies sloeg, Marrekie heeft gevochten tegen een tegenstander die het duidelijk als sparringpartij zag en Ivan heeft een "show" gevecht gekregen.
Ivan was in ieder geval heel blij met de oplossing van Bas, die vond het geweldig om tegen de wereldkampioen te "vechten" .Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Hij mag na Utopia niet een maandje of wat bij je logeren? Dat valt me van je tegen BQquote:Op zondag 11 oktober 2015 10:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik moet hem ook niet om me heen hoor, maar voor de streams is hij geweldig.
Team Cees.![]()
![]()
![]()
Een ding is zeker,Ivan is meer populaire dan Bas en ja dat is ook zeker geen scrip...duidelijk nu voor mij!![]()
Ze is liefquote:Op zondag 11 oktober 2015 10:05 schreef formule het volgende:
Armanda vind ik politiek correct,niet zo mijn dingentje
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
De mensen hebben een kaart gekocht voor een boksgalaquote:Op zondag 11 oktober 2015 10:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
gaat om de mensen die kaart hebben gekocht om bas en ivan te zien.. dat klopt gewoon niet
1 wedstrijd was uiteindelijk niet wat ze verwacht hadden.
er gebeurd wel vaker iets wat niet is zoals verwacht daar. Neem alleen maar de "vip plaatsen" dat werd uiteindelijk een bordje met verkleurde worst en zweetkaas als extra.
Cees zei het gisteren ook al, de mensen kwamen voor de hele utopia/boksgala beleving.![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:03 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij wist al langer dat hij niet zelf zou vechten, en heeft (misschien samen met de febo) met Ivan een tegenstander voor Ivan geregeld.
Ivan was in ieder geval heel blij met de oplossing van Bas, die vond het geweldig om tegen de wereldkampioen te "vechten" .eens was een wens van ivan,zowel ivan en bas hebben er vrede mee, kunnen de andere daar een voorbeeld aan nemen,
![]()
Gaan we weer, de kronkels die ik gisteren hier heb gelezen om de lafbek goed te praten.quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
gaat om de mensen die kaart hebben gekocht om bas en ivan te zien.. dat klopt gewoon niet
Las zelfs over klasgenootjes die een helmpje droegen om hun fragile hoofdje te beschermen.![]()
Die zal vast nog wel binnen rollen vandaagquote:Op zondag 11 oktober 2015 10:07 schreef jovencita01 het volgende:
Heeft oma nijn zich al gemeld met een ooggetuigen verslag?
daar ben ik ook wel heel benieuwd naar,hopelijk is ze nu niet veranderd in een schuimpje die alle bewoners aardig vindtquote:Op zondag 11 oktober 2015 10:07 schreef jovencita01 het volgende:
Heeft oma nijn zich al gemeld met een ooggetuigen verslag?![]()
![]()
Dat iddquote:Op zondag 11 oktober 2015 10:10 schreef bamby het volgende:
[..]eens was een wens van ivan,zowel ivan en bas hebben er vrede mee, kunnen de andere daar een voorbeeld aan nemen,
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Cees heeft een hele lieve huisvriendin, daar laat ik hem graag aan over.quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:06 schreef Lavenderr het volgende:
Hij mag na Utopia niet een maandje of wat bij je logeren? Dat valt me van je tegen BQ![]()
En dat Bas vandaag zakt in de popo staat als een paal boven water. Dat was de hele opzet, om Ivan UvhJ te laten worden. Anders was dat nooit gelukt.
Wegstemmen is geen optie, daar is Bas net iets te populair voor.
― Mark Twain
quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:13 schreef lonneberga het volgende:
[..]
sjongejonge, dat ze nog weet hoe het moet!!!
Gisteren avond,Nicole wil niet Armanda,ze probeert iedereen mee te nemen om Armanda uit te stemmen,de is echt jaloers.![]()
nee de hoofd act zou bas versus ivan zijn..quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:09 schreef Verida het volgende:
[..]
De mensen hebben een kaart gekocht voor een boksgala
1 wedstrijd was uiteindelijk niet wat ze verwacht hadden.
er gebeurd wel vaker iets wat niet is zoals verwacht daar. Neem alleen maar de "vip plaatsen" dat werd uiteindelijk een bordje met verkleurde worst en zweetkaas als extra.
Cees zei het gisteren ook al, de mensen kwamen voor de hele utopia/boksgala beleving.
als ik naar concert ga van marco borsato en voor programma is leuk maar marco komt zeggen ik zing niet ali b neemt over ben ik ook niet blijFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dat was toch niet zo vreemd? Natuurlijk waren ze voor Ivan.quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:11 schreef Paule33 het volgende:
Van jongen tot 0ud Ivan roepen..ongelovelijk vind ik,niet verwacht.
De bokspartij an sich stelde niks voor. Een beetje sparren, maar Ivan was er blij mee.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
helemaal mee eens,ze denken dat we achterlijk zijn maar we hebben ze doorquote:Op zondag 11 oktober 2015 10:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Cees heeft een hele lieve huisvriendin, daar laat ik hem graag aan over.![]()
En dat Bas vandaag zakt in de popo staat als een paal boven water. Dat was de hele opzet, om Ivan UvhJ te laten worden. Anders was dat nooit gelukt.
Wegstemmen is geen optie, daar is Bas net iets te populair voor.![]()
ja als om hun ideeol gaat is t script en okequote:Op zondag 11 oktober 2015 10:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gaan we weer, de kronkels die ik gisteren hier heb gelezen om de lafbek goed te praten.
Las zelfs over klasgenootjes die een helmpje droegen om hun fragile hoofdje te beschermen.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:15 schreef Paule33 het volgende:
Gisteren avond,Nicole wil niet Armanda,ze probeert iedereen mee te nemen om Armanda uit te stemmen,de is echt jaloers.![]()
![]()
Alleen was dit geen concert van Marco Borsato maar een Utopia evenementquote:Op zondag 11 oktober 2015 10:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee de hoofd act zou bas versus ivan zijn..
als ik naar concert ga van marco borsato en voor programma is leuk maar marco komt zeggen ik zing niet ali b neemt over ben ik ook niet blij
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
We moeten lang wachten vandaag voordat we weten wie er mag blijven.
― Mark Twain
Oh iddquote:Op zondag 11 oktober 2015 10:18 schreef beequeen het volgende:
We moeten lang wachten vandaag voordat we weten wie er mag blijven.
[ afbeelding ]![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
FBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poets dames ....
Dat is ook goed te zien aan de popipollquote:Op zondag 11 oktober 2015 10:07 schreef Paule33 het volgende:
Een ding is zeker,Ivan is meer populaire dan Bas en ja dat is ook zeker geen scrip...duidelijk nu voor mij!
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Het valt wel op dat er nog geen popipoll op de site staat. Meestal staat-ie er klokslag negen al op.quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wegstemmen is geen optie, daar is Bas net iets te populair voor.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:20 schreef PTLe het volgende:
FBIk dacht dat ze met een rollator liepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poets dames ....
[ afbeelding ]
Ze kan beter proberen om haar in bed te krijgen. Dan hebben wij ook nog leuke streams.quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:15 schreef Paule33 het volgende:
Gisteren avond,Nicole wil niet Armanda,ze probeert iedereen mee te nemen om Armanda uit te stemmen,de is echt jaloers.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ja, heel opvallend. Misschien laten ze die vandaag achterwege i.v.m. de stemming.quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:23 schreef Pearlbitch het volgende:
Het valt wel op dat er nog geen popipoll op de site staat. Meestal staat-ie er klokslag negen al op.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
daarom schrijf ik over nu duidelijk,nu voor mij de pol klopt niks van..quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is ook goed te zien aan de popipoll![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze kan beter proberen om haar in bed te krijgen. Dan hebben wij ook nog leuke streams.
die klopt ook nietquote:Op zondag 11 oktober 2015 10:26 schreef Paule33 het volgende:
[..]
daarom schrijf ik over nu duidelijk,nu voor mij de pol klopt niks van..Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Kan wel waar zijn, toch blijft Bas voor mij een slappe zak in deze.quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:03 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij wist al langer dat hij niet zelf zou vechten, en heeft (misschien samen met de febo) een tegenstander voor Ivan geregeld.
Ivan was in ieder geval heel blij met de oplossing van Bas, die vond het geweldig om tegen de wereldkampioen te "vechten" .
Er zijn veel fans van hem gekomen om hem met Ivan te zien vechten en hij heeft laten afweten
ALs ik daarheen was geweest had ik mijn geld terug geeist.
Als hij niet mag boksen dan had hij het niet voor moeten stellen
Raar dat hij als eerste stiekem Fritz liet komen om hem te trainen?
Nee, Bas is wederom een tandje gezakt voor mij.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nee Armanda, lupine is geen boom.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Doen ze nooit. Alleen met de nominatieweek.quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, heel opvallend. Misschien laten ze die vandaag achterwege i.v.m. de stemming.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Armanda vind het ook prima als ze naar huis gaat ... Dat zegt ze me iets te vaakquote:Op zondag 11 oktober 2015 10:25 schreef Agossie het volgende:
Persoonlijk denk ik dat Armanda ook een PC plakker is net als Bjorn en Ivan
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
De tegenstander was daar niet toevallig in de buurt, en de deal is zorgvuldig van de streams gehouden, dus ja het was een script, maar dan wel een hele slechte.quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja als om hun ideeol gaat is t script en oke![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze kan beter proberen om haar in bed te krijgen. Dan hebben wij ook nog leuke streams.
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Yep nu ook al , en om daar naar te gaan zitten kijken vind ik dus ook niksquote:Op zondag 11 oktober 2015 10:25 schreef Agossie het volgende:
Persoonlijk denk ik dat Armanda ook een PC plakker is net als Bjorn en Ivan
Ah oké. Nooit op gelet eik.quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:26 schreef Pearlbitch het volgende:
Doen ze nooit. Alleen met de nominatieweek.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ik moet hem ook niet hoor Lavenderr, als ik die kop van hem al zie kan ik wel kotsenquote:Op zondag 11 oktober 2015 10:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zoiets 24/7 om je heen, brrrrr
Maar ja, blijkbaar moet er zo iemand in.
En als hij hem dan opentrekt met zijn gezeik en gezeur bah bahWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zelfde als met de popipoll. Als Ivan niet bovenaan staat klopt-ie niet.quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja als om hun ideeol gaat is t script en oke
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:27 schreef PTLe het volgende:
[..]
Yep nu ook al , en om daar naar te gaan zitten kijken vind ik dus ook niks![]()
![]()
Aha! Hij moet andersom? Bas is de minst populairequote:Op zondag 11 oktober 2015 10:26 schreef Paule33 het volgende:
[..]
daarom schrijf ik over nu duidelijk,nu voor mij de pol klopt niks van..
quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan wel waar zijn, toch blijft Bas voor mij een slappe zak in deze.
Er zijn veel fans van hem gekomen om hem met Ivan te zien vechten en hij heeft laten afweten
ALs ik daarheen was geweest had ik mijn geld terug geeist.
Als hij niet mag boksen dan had hij het niet voor moeten stellen
Raar dat hij als eerste stiekem Fritz liet komen om hem te trainen?
Nee, Bas is wederom een tandje gezakt voor mij.wees blij dat jij heerlijk uit eten was
nee hoor bas is niet de minst populairste maar goedquote:Op zondag 11 oktober 2015 10:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Aha! Hij moet andersom? Bas is de minst populaireFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja, nadat Bas het af heeft laten weten.quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:11 schreef Paule33 het volgende:
Van jongen tot 0ud Ivan roepen..ongelovelijk vind ik,niet verwacht.
Natuurlijk roepen de schuimpjes dan om Ivan, ze kenden die andere vechter helemaal niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan is hij het grootse infantiele schepsel op aardequote:Op zondag 11 oktober 2015 10:30 schreef Paule33 het volgende:
Ivan is de man,zelfs als hij boos is,hij is de man!
SOONY![]()
Cees zei het net al. Normaal gesproken zie je haar voor 12.00 uur niet na een slemppartij.quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:29 schreef Cir het volgende:
Gina gaat ff dweilen
doet ze altijd op zondag na de drukke zaterdag evenementen“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Dan zullen we hier de proef maar even op de som nemen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:26 schreef Paule33 het volgende:
[..]
daarom schrijf ik over nu duidelijk,nu voor mij de pol klopt niks van..
Poll: Welke inwoner geniet je voorkeur.
• Ivan
• Bas
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierTo be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dan is hij het grootse infantiele schepsel op aarde
Dat zei je van Badr ook altijd.quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:30 schreef Paule33 het volgende:
Ivan is de man,zelfs als hij boos is,hij is de man!
― Mark Twain
quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:27 schreef DKUp het volgende:
Eivan is fantastisch, dat moet natuurlijk even gezegd wordenquote:*Proest*quote:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Melvin..Manhoef.. nou dan heb je ook totaal geen intresse mbt vecht sportquote:Op zondag 11 oktober 2015 10:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, nadat Bas het af heeft laten weten.
Natuurlijk roepen de schuimpjes dan om Ivan, ze kenden die andere vechter helemaal niet.![]()
haha dit is ook duidelijk..haha j'ai bien compris!quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan zullen we hier de proef maar even op de som nemen.
• Ivan
• Bas
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier![]()
Nee, dat heb ik zeer zeker niet.quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:32 schreef Cir het volgende:
[..]
Melvin..Manhoef.. nou dan heb je ook totaal geen intresse mbt vecht sport
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
velen kwamen voor bas versus ivanquote:Op zondag 11 oktober 2015 10:32 schreef Cir het volgende:
[..]
Melvin..Manhoef.. nou dan heb je ook totaal geen intresse mbt vecht sportFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
stel Cees moet dr uitquote:Op zondag 11 oktober 2015 10:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Cees zei het net al. Normaal gesproken zie je haar voor 12.00 uur niet na een slemppartij.
die gaat janken,.... paniekerig worden hyperventilatie
niet dat hij of Gina gaan,.. maar had leuk geweest![]()
Mensen zijn gewoon voor de underdog. Bas was kansloos geweest tegen Ivan en Ivan was kansloos tegen Melvin.quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:32 schreef Cir het volgende:
[..]
Melvin..Manhoef.. nou dan heb je ook totaal geen intresse mbt vecht sport
Alleen Melvin is professioneel genoeg om Ivan niet kapot te slaan.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Bas natuurlijk.quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:31 schreef Pearlbitch het volgende:
• Ivan
• Bas
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier![]()
― Mark Twain
Wat een heerlijkheid is het toch. Echt te hopen dat ze mag blijven.quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:33 schreef PTLe het volgende:
Armanda wil ook vegen , maar het is al klaar .
[ afbeelding ]
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Heel Utopia is een gescripte rls. Natuurlijk wist de febo allang hoe het boksgala zou aflopen. Dit was een leuk script, met heel veel tv momenten van de voorbereidingen, het trainen, Bas v Ivan enz.
De hele tent en de trainingen, ingehuurde beveiliging zullen een leuke duit hebben gekost, daar horen we nooit iets meer over, zelfs Marrekie heeft gisteren geen muntjes geteld van het hele gedoe.
Er waren flink wat mensen meekomen met Fitz. Misschien dat er in totaal 300 schuimpjes waren afgekomen op het "gevecht van de Loods " Die zijn nu teleurgesteld, kwaad weggelopen. 300 schuimpjes ten opzichte van een kijkcijferaantaal van 600.000 is natuurlijk niets.![]()
Ja, dat heeft Cees vanmorgen natuurlijk in geuren en kleuren lopen zeiken tegen de twee nieuwelingen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze heeft een prachtige vlecht .quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat een heerlijkheid is het toch. Echt te hopen dat ze mag blijven.Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Wat een rare uitslag, Eivan is de populairste inwonerquote:Op zondag 11 oktober 2015 10:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
• Ivan
• Bas
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
SOONY![]()
Als je niet tegen drank kan, moet je niet zuipenquote:Op zondag 11 oktober 2015 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat heeft Cees vanmorgen natuurlijk in geuren en kleuren lopen zeiken tegen de twee nieuwelingen.
Cees gaat inderdaad nergens heen. Het zal gaan tussen Gina en Dolf.quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:34 schreef Cir het volgende:
stel Cees moet dr uit
die gaat janken,.... paniekerig worden hyperventilatie
niet dat hij of Gina gaan,.. maar had leuk geweest
En hoe graag ik Gina weg wil hebben, Dolf eerst.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
precies en zo ga je dus om met de betalende gastenquote:Op zondag 11 oktober 2015 10:35 schreef Verida het volgende:
Heel Utopia is een gescripte rls. Natuurlijk wist de febo allang hoe het boksgala zou aflopen. Dit was een leuk script, met heel veel tv momenten van de voorbereidingen, het trainen, Bas v Ivan enz.
De hele tent en de trainingen, ingehuurde beveiliging zullen een leuke duit hebben gekost, daar horen we nooit iets meer over, zelfs Marrekie heeft gisteren geen muntjes geteld van het hele gedoe.
Er waren flink wat mensen meekomen met Fitz. Misschien dat er in totaal 300 schuimpjes waren afgekomen op het "gevecht van de Loods " Die zijn nu teleurgesteld, kwaad weggelopen. 300 schuimpjes ten opzichte van een kijkcijferaantaal van 600.000 is natuurlijk niets.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
En ondanks dit alles blijf ik Bas in dit opzicht een slappe zak vinden en viel het me heel erg van hem tegen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:35 schreef Verida het volgende:
Er waren flink wat mensen meekomen met Fitz. Misschien dat er in totaal 300 schuimpjes waren afgekomen op het "gevecht van de Loods " Die zijn nu teleurgesteld, kwaad weggelopen. 300 schuimpjes ten opzichte van een kijkcijferaantaal van 600.000 is natuurlijk niets.
Had gedacht dat hij een echte vent zou zijn en het gevecht aan zou gaan.
Maar nee meneer trekt op het laatste moment zijn keutel inWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
is een popu pol op fok zijn meer sites enzo .;)quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Tussenstand na 5 minuten
[ afbeelding ]Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Cees liegt nooitquote:Op zondag 11 oktober 2015 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat heeft Cees vanmorgen natuurlijk in geuren en kleuren lopen zeiken tegen de twee nieuwelingen.![]()
Drolf en Gina wel
SOONY![]()
Ik had niet anders verwachtquote:Op zondag 11 oktober 2015 10:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Tussenstand na 5 minuten
[ afbeelding ]Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Now we're talking.quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Tussenstand na 5 minuten
[ afbeelding ]![]()
― Mark Twain
Hoe het precies is gegaan, zullen we wel nooit weten. Maar het was gewoon geen goede tv.quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ondanks dit alles blijf ik Bas in dit opzicht een slappe zak vinden en viel het me heel erg van hem tegen.
Had gedacht dat hij een echte vent zou zijn en het gevecht aan zou gaan.
Maar nee meneer trekt op het laatste moment zijn keutel in![]()
2x nopequote:Op zondag 11 oktober 2015 10:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe het precies is gegaan, zullen we wel nooit weten. Maar het was gewoon geen goede tv.
ik gun ivan de dag van zijn leven welquote:Op zondag 11 oktober 2015 10:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
gaat om de mensen die kaart hebben gekocht om bas en ivan te zien.. dat klopt gewoon niet![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ookquote:Op zondag 11 oktober 2015 10:38 schreef Ranah het volgende:
[..]
ik gun ivan de dag van zijn leven wel![]()
![]()
![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
en dat hebben ze ook al met isa gedaan, ik denk niet dat ze het nu voor de tweede keer gaandoenquote:Op zondag 11 oktober 2015 10:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wegstemmen is geen optie, daar is Bas net iets te populair voor.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
En die zouden na 22 maanden ineens van elkaar verschillen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
is een popu pol op fok zijn meer sites enzo .;)
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Nadat Bas er vanaf zag konden de mensen niet anders dan voor Ivan zijnquote:Op zondag 11 oktober 2015 10:38 schreef Paule33 het volgende:
De poll hier geloof ik niet van,maar gistereen heb ik het live gezien en dat zegt genoeg voor mij.
Het zijn schuimpjes die daar zijn die komen voor de Utopianen niet voor de echte vechtersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik moet altijd zo lachen om dat loopje van Bas.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Dat hangt ervan af hoe ze het in elkaar zetten voor tv. Als Bas de sympathie vote krijgt voor zijn zielige hoofd en Ivan erg blij is met zijn tegenstander, kunnen ze het zo draaien als ze zelf willen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe het precies is gegaan, zullen we wel nooit weten. Maar het was gewoon geen goede tv.
De teleurgestelde schuimpjes komen echt niet in de uitzending,![]()
Paule, gisteren stonden ze daar zelfs voor Mark te schreeuwen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:38 schreef Paule33 het volgende:
De poll hier geloof ik niet van,maar gistereen heb ik het live gezien en dat zegt genoeg voor mij.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Isa werd weggestemd, dat gaat nu niet lukken.quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:39 schreef ikmoetdrieten het volgende:
en dat hebben ze ook al met isa gedaan, ik denk niet dat ze het nu voor de tweede keer gaandoen“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Basquote:Op zondag 11 oktober 2015 10:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Tussenstand na 5 minuten
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wat een script was dat opzetje om Bas niet te laten vechten maar die kampioen. Dat was gewoon een een 1/2tje met de Febo en heeft hij al die tijd geheim gehouden want ik hem daar verder niet horen bellen of wat zien regelen voor dat. Hij heeft alleen braaf zijn boxlesjes gevolgd.Allemaal cabaretteketet!![]()
juist om ivan versus bas te zienquote:Op zondag 11 oktober 2015 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nadat Bas er vanaf zag konden de mensen niet anders dan voor Ivan zijn
Het zijn schuimpjes die daar zijn die komen voor de Utopianen niet voor de echte vechtersFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
nee ook toen in ring komt,minder aplausen voor Basquote:Op zondag 11 oktober 2015 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nadat Bas er vanaf zag konden de mensen niet anders dan voor Ivan zijn
Het zijn schuimpjes die daar zijn die komen voor de Utopianen niet voor de echte vechters![]()
Het lijkt me sterk. Iedereen verheugde zich op een gevecht tussen Ivan en Bas. Iedereen is daarin teleurgesteld. Hoe maak je dat goed.quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:39 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af hoe ze het in elkaar zetten voor tv. Als Bas de sympathie vote krijgt voor zijn zielige hoofd en Ivan erg blij is met zijn tegenstander, kunnen ze het zo draaien als ze zelf willen.
De teleurgestelde schuimpjes komen echt niet in de uitzending,![]()
Bas vond Isabella een bitchWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Altijd even afwachten met nieuwe bewoners die als ze mogen blijven, meestal veranderen in hun gedrag.quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat een heerlijkheid is het toch. Echt te hopen dat ze mag blijven.![]()
Bas en Armanda vonden allebei LauB leuk
Armanda was een beetje pissig toen Isa er uit werd gestemd
Bas vond Isa nietsMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Bas vond Isa een bitch?![]()
Dag Bas, het was leuk met je.![]()
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Denk ook dat met Armanda we er weer iemand bij krijgen die de hele dag intressant zit te doen achter een pc,wat sommigen hier al schreven.
Dan liever een keukenmuts,met Cees erbij gebeurt daar tenminste nog iets.![]()
zou Prima gedoneerd kunnen worden aan diequote:
pruiken aktie voor Kids met CA....Gina ging dat doen ?
o wacht ging was weer een BrainFart![]()
valt me op dat er geen SL komtquote:Op zondag 11 oktober 2015 10:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Bas vond Isa een bitch?![]()
Dag Bas, het was leuk met je.![]()
Iedereen hier misschien (ik niet, ik was allang blij dat ze tegen elkaar gingen vechten) en de schuimpjes daar misschien, maar de kijkers krijgen waarschijnlijk een heel andere opbouw naar het gevecht te zien. Een tv uitzendig is maar een paar minuten van het hele gala.quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk. Iedereen verheugde zich op een gevecht tussen Ivan en Bas. Iedereen is daarin teleurgesteld. Hoe maak je dat goed.![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:42 schreef lonneberga het volgende:
Denk ook dat met Armanda we er weer iemand bij krijgen die de hele dag intressant zit te doen achter een pc,wat sommigen hier al schreven.
Dan liever een keukenmuts,met Cees erbij gebeurt daar tenminste nog iets.![]()
![]()
Dat vind ik echt een minpuntje van Bas. Hij vindt Waaif en LauB leuk.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Armanda vond Ruud en Billy ook heel leuk
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Hij was al helemaal smoor op die toekan toen hij binnenkwamquote:Op zondag 11 oktober 2015 10:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een minpuntje van Bas. Hij vindt Waaif en LauB leuk.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Bas gaat weer aan kop
http://www.utopiatv.nl/ne(...)woner-van-de-week-89Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh, ik denk zelf dat ze er wel meer tijd aan zullen besteden. Voor de sponsors, en omdat het zoveel geld heeft gekost.quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Iedereen hier misschien (ik niet, ik was allang blij dat ze tegen elkaar gingen vechten) en de schuimpjes daar misschien, maar de kijkers krijgen waarschijnlijk een heel andere opbouw naar het gevecht te zien. Een tv uitzendig is maar een paar minuten van het hele gala.![]()
Maar geeft niet,iedereen heeft zijn smaak toch?? chacun son gout!quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij was al helemaal smoor op die toekan toen hij binnenkwam![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:45 schreef Dotteke het volgende:
Bas gaat weer aan kop
http://www.utopiatv.nl/ne(...)woner-van-de-week-89![]()
Gelukkig is Wim eindelijk gezakt.
Ik denk dat een aantal daar voor Renske zullen kiezen, niet om Renske maar omdat ze bang zijn voor Armanda.![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:47 schreef mazaru het volgende:
Ja, Bas moet zich echt zorgen maken dat hij zich niet de tering heeft laten slaan![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
script of niet waren betalende gastenquote:Op zondag 11 oktober 2015 10:47 schreef freaky40 het volgende:
Bas blijft koning, en natuurlijk was het script, hallo?!Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Betalende gasten?quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
script of niet waren betalende gastenAllemaal cabaretteketet!![]()
De vrouwen gaan waarschijnlijk allemaal voor Renske.quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:47 schreef Urb het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat een aantal daar voor Renske zullen kiezen, niet om Renske maar omdat ze bang zijn voor Armanda.![]()
Komt vast door die haters die nu niet op hem stemmenquote:
Ik heb ook liever Renske dan dat vegatrutje, heb niets met haarquote:Op zondag 11 oktober 2015 10:47 schreef Urb het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat een aantal daar voor Renske zullen kiezen, niet om Renske maar omdat ze bang zijn voor Armanda.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maak je niet druk, of was je ook betalende gast?quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
script of niet waren betalende gasten“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Rot voor je dan.quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ook liever Renske dan dat vegatrutje, heb niets met haarAllemaal cabaretteketet!![]()
Net als bij Bjorn's party waar deel van DJ's afgezegd werd, of Hollandse avond zonder hoofd-act Frans Duijts. Om maar niet te spreken van het zootje met hun webshop en hun meuk. Het houd niet op, niet vanzelf.quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
script of niet waren betalende gasten![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:49 schreef DKUp het volgende:
1. Bas
2. Kin EIVAN
3. Cees
* DKUp kan zich vinden in de top drieprima top 3
![]()
Hoe is het trouwens met zuurpruimpje Nicole afgelopen gisteren avond?
Nog iets van een klein feestje voor haar geweest?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze waren allemaal afgehaakt nadat mensen dachten dat het allemaal nep wasquote:Op zondag 11 oktober 2015 10:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Komt vast door die haters die nu niet op hem stemmen
SOONY![]()
BezoekWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kutnijd, en bang voor confrontatie ivm haar achtergrond, jammer dat ze meestal makkelijke weg (moeten) kiezen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:49 schreef Disana het volgende:
[..]
De vrouwen gaan waarschijnlijk allemaal voor Renske.![]()
Dat dus,... het is en blijft Utopiaquote:Op zondag 11 oktober 2015 10:50 schreef Urb het volgende:
[..]
Net als bij Bjorn's party waar deel van DJ's afgezegd werd, of Hollandse avond zonder hoofd-act Frans Duijts. Om maar niet te spreken van het zootje met hun webshop en hun meuk. Het houd niet op, niet vanzelf.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Volgens mij is die mokkend op bed gaan liggenquote:Op zondag 11 oktober 2015 10:50 schreef Dotteke het volgende:
Nog iets van een klein feestje voor haar geweest?Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Bezoek voor Ivan voor de markt, en die luiwammes lag nog in zijn nestWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee ik ga alleen naar een echt kickboks galaquote:Op zondag 11 oktober 2015 10:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maak je niet druk, of was je ook betalende gast?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Hoop dat achter hier een stokje voor steekt. Zo niet weet ik genoeg....quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:51 schreef Urb het volgende:
[..]
Kutnijd, en bang voor confrontatie ivm haar achtergrond, jammer dat ze meestal makkelijke weg (moeten) kiezen.Allemaal cabaretteketet!![]()
Klein kind of niet danquote:Op zondag 11 oktober 2015 10:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij is die mokkend op bed gaan liggen
Ze zal vanavond wel der feestje krijgenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze waren allemaal afgehaakt nadat mensen dachten dat het allemaal nep was
Denk dat vega discussie nog wel voor axctie kan zorgen, en ander soort events zoals bij Nicoline, en vind het ook wel een frisse verschijning.quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ook liever Renske dan dat vegatrutje, heb niets met haar![]()
laten we eens kijken wie de mooiste streams gaat opleveren voor ons, amanda of renske,dan denk ik amanda, alhoewel je die niet zo gauw boos krijgt, en daar heb ik mij bij nicoline ook vaak aangstoord, dat ik dacht wordt eens boos,
dus het maakt mij niet uit wie er in komt, ik heb al vaak gehad dat ik bij iemand dacht die persoon moet erin komen, en dan naar een paar dagen wil je wel dat ze graag weer oprotten, dat had ik bv bij gina oojkA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
mijn favorieten daar zijn trouwens. Ivan en bas
De dames moeten buiten wachten, ze mogen daar nog niet in zeggen ze en blijven bij de auto staan
Dat meisje is zo onzeker. Best aandoenlijk, maar ook zielig. Beetje zenuwachtig denk ik. Net kind, kan Gina een voorbeeld aan nemen haha.Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia![]()
ja heel klein [ niemand hahahaquote:Op zondag 11 oktober 2015 10:50 schreef Dotteke het volgende:
Nog iets van een klein feestje voor haar geweest?A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
En kindstemmetje opgezet zeggende dat ze ziek is om Ivan bij haar in bed te lokken, zelfs Gina had door dat Nicole fake deed en zei dat ook doodleuk tegen Ivan met haar dronken harses.quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij is die mokkend op bed gaan liggen![]()
![]()
Er zitten nog Verboden Toegang stickers op de deuren.quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:53 schreef Dotteke het volgende:
De dames moeten buiten wachten, ze mogen daar nog niet in zeggen ze en blijven bij de auto staan
― Mark Twain
quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:53 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ja heel klein [ niemand hahaha![]()
![]()
Oquote:Op zondag 11 oktober 2015 10:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er zitten nog Verboden Toegang stickers op de deuren.![]()
Een asokop met beschaafd kindstemmetje, daar zullen ze wel voor gaan want doelgroep SBS....pfff. Hoop het niet.Allemaal cabaretteketet!![]()
Godsammequote:Op zondag 11 oktober 2015 10:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er zitten nog Verboden Toegang stickers op de deuren.![]()
![]()
Marrekie loopt mank.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Mooi ook van Ivan dat hij op tijd op is gestaan om zijn gasten te verwelkomen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
misschien is zijn spier wel uitgerekt waarom hij zo raar loopt, dan komt het weer goedquote:A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
EIVAN is wel zijn nest uitgekomen voor ZIJN gastenquote:Op zondag 11 oktober 2015 10:55 schreef Dotteke het volgende:
Mooi ook van Ivan dat hij op tijd op is gestaan om zijn gasten te verwelkomen.
SOONY![]()
![]()
― Mark Twain
Ja, heel irritant.quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:56 schreef Disana het volgende:
Wat is dat beeld belachelijk donker. Dat krijg je met die weekendstagiairs.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Mark loopt altijd raarquote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
maar ff verover regelen Febo
Benji ff zn Oor sjekeuh en Mark zn voet
Ganoom zal ook wel het e.a. blauw /geneusd hebben
kreupele meute daar![]()
![]()
Hij gaat nog even slapen in de Wellness, hij is zielig...
Bas: Ja, dat ziet er wel gebroken uit![]()
Renske zal een bedslaper blijken te zijn.. Weinig activiteiten als die blijft...
Armanda, discussies, controverses en academies...
Toch blijft Renske, wel zo makkelijk...
Vermoed een stemverhouding van zo'n 9/6 voor heur...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
quote:
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Eerlijk is eerlijk, hij heeft een goede knokpartij neergezet, maar nu betaalt hij er duur voorquote:Op zondag 11 oktober 2015 10:59 schreef Cir het volgende:
Mark ploft in de kwellness neer
zucht kreun steun
gaap.......
edit Crodwood![]()
![]()
Hij ging tekeer als een beest. Ik vind het een naar mannetje, maar gisteren heeft hij goed zijn best gedaan.quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, hij heeft een goede knokpartij neergezet, maar nu betaalt hij er duur voorIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Dolf komt als meneer blaftyfus onder de douche vandaan.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: