Geen speld tussen te krijgen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:47 schreef Scrutinizer het volgende:
"Eddie talking out of his ass as usual."
Wel lekker direct van Hornerquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Geen speld tussen te krijgen.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:47 schreef Scrutinizer het volgende:
"Eddie talking out of his ass as usual."
Ja. Als je te eerlijk bent en iemand wil het laten backfiren, dan ben je toch gewoon nog een keer heel eerlijk?quote:
De meeste mensen in het wereldje zien hem als clown en maken daar ook geen geheim van.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:50 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja. Als je te eerlijk bent en iemand wil het laten backfiren, dan ben je toch gewoon nog een keer heel eerlijk?
Maar ik denk dat Jordan ook door de rest van de Paddock niet erg serieus genomen wordt, daarvoor blaat hij gewoon te vaak te veel onzin.
Gaat zo wel, even wachten eerst. Baan is op laatste sowieso sneller.quote:
Bij de start faalt Rosberg vast wel weerquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:57 schreef Weltschmerz het volgende:
Lauda en Wolff ook weer blij aan het kijken dat Rosberg zo snel is....
En anders mag Hamilton hem buiten de baan duwen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bij de start faalt Rosberg vast wel weer
Mercedes met een voorsprong van 15-20 sec is inderdaad niet ondenkbaar.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:02 schreef THEFXR het volgende:
ik voorzie een saaie race met bakken voorsprong
Ik denk dat dit wel tegen het maximaal haalbare zit.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:04 schreef Slaro het volgende:
[..]
[..]
Het is zeker niet waardeloos maar er had gewoon meer ingezeten punt.
Volgens mij was dit wel de max van Max.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:04 schreef Slaro het volgende:
[..]
Het is zeker niet waardeloos maar er had gewoon meer ingezeten punt.
Ik ga vanavond nog even een regendansje doen.quote:
Zeker op dit circuit.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:04 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik denk dat dit wel tegen het maximaal haalbare zit.
Niet achter de Mercedessen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:02 schreef THEFXR het volgende:
ik voorzie een saaie race met bakken voorsprong
denk eerder 45, zonder safety carquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:04 schreef zoem het volgende:
[..]
Mercedes met een voorsprong van 15-20 sec is inderdaad niet ondenkbaar.
Ik dans met je mee, wil Max wel in de regen zien.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik ga vanavond nog even een regendansje doen.
Ook dat, we hebben toch nog geen een regenrace gehad dit jaar?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:06 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik dans met je mee, wil Max wel in de regen zien.
Theoretisch gezien kunnen ze vast een groter gat trekken, maar in de praktijk gaan ze op een gegeven moment over op cruise modus om motor/banden te sparen. Zeker wanneer dat gat groter is dan de pitstoptijd.quote:
Nope. De enige regen op een zondag was België, een paar uur na de race.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:06 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ook dat, we hebben toch nog geen een regenrace gehad dit jaar?
Volgens mij niet (heb niet alle races gezien)quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:06 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ook dat, we hebben toch nog geen een regenrace gehad dit jaar?
Nou, hij verloor nog wat in de laatste sector in zijn laatte run, 29,6 ipv 29,4quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:07 schreef THEFXR het volgende:
Max zit aan de max vandaag, beter had niemand het kunnen doen met die auto.
Jammer is dat. Ik zou een paar races in de moesson plannen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Volgens mij niet (heb niet alle races gezien)
Dan gaan ze volledig achter de SC, dat is het ook niet helemaal.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Jammer is dat. Ik zou een paar races in de moesson plannen.
was ie niet 8ste mee geworden, dus max vandaagquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou, hij verloor nog wat in de laatste sector in zijn laatte run, 29,6 ipv 29,4
Dus misschien kon het een tikje sneller, maar dat is het dan ook wel.
Moesson hoeft nou ook weer nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Jammer is dat. Ik zou een paar races in de moesson plannen.
ik vind het maar een zeikerd 4x zijn punt herhalen om zijn gelijk te bewijzen ofzo, elke coureur heeft in elke ronde wel wat verlies, de perfecte ronde is zeer zeldzaam.quote:
De laatse gp, die erg leek op dat moesson was gevallen, was gp van duitsland waar olav mol Luizi voor iets uitschold. Echt grappig om die auto's van de baan af te zien schuivenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Moesson hoeft nou ook weer nietMaar wat regen is wel mooi, zijn vaak de leukste races.
Nee, maar je zou Spa wellicht iets meer richting herfst kunnen plannen, Canada misschien wat vroeger in het voorjaar, Silverstone naar Augustus, met de weerstatistieken in de hand kun je de kans vergroten. Minder races in de zandbak zou sowieso een goed idee zijn.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Moesson hoeft nou ook weer nietMaar wat regen is wel mooi, zijn vaak de leukste races.
money rules, he, die sjeiks barstten van het geldquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, maar je zou Spa wellicht iets meer richting herfst kunnen plannen, Canada misschien wat vroeger in het voorjaar, Silverstone naar Augustus, met de weerstatistieken in de hand kun je de kans vergroten. Minder races in de zandbak zou sowieso een goed idee zijn.
Maleisië is naar de moesson verhuisdquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar als we er vanaf zijn als hij een keer leest wat hij wil lezen dan wil ik dat best proberenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik vind het maar een zeikerd 4x zijn punt herhalen om zijn gelijk te bewijzen ofzo, elke coureur heeft in elke ronde wel wat verlies, de perfecte ronde is zeer zeldzaam.
Maar je moet er wel naar streven, de perfecte ronde, verder was het een behoorlijke fout met behoorlijk wat verlies. Andere coureurs hebben vast ook tijd verloren, maar wij of in ieder geval ik kijken met extra veel aandacht naar Max Verstappen en waar het beter kan, dus dat er meer in had gezeten staat voor mij als een paal boven water ondanks dat het een puike prestatie is.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik vind het maar een zeikerd 4x zijn punt herhalen om zijn gelijk te bewijzen ofzo, elke coureur heeft in elke ronde wel wat verlies, de perfecte ronde is zeer zeldzaam.
Gisteren waren ze ook meer aan het driften dan echt rijden xDquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:13 schreef F1gamer het volgende:
[..]
De laatse gp, die erg leek op dat moesson was gevallen, was gp van duitsland waar olav mol Luizi voor iets uitschold. Echt grappig om die auto's van de baan af te zien schuiven
Gister FP2 gemist, want ik moest werkenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:16 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Gisteren waren ze ook meer aan het driften dan echt rijden xD
nee, daar streeft hij niet naar, was gewoon een opzettelijk fout, net zoals elke coureur doet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:16 schreef Slaro het volgende:
[..]
Maar je moet er wel naar streven, de perfecte ronde, verder was het een behoorlijke fout met behoorlijk wat verlies. Andere coureurs hebben vast ook tijd verloren, maar wij of in ieder geval ik kijken met extra veel aandacht naar Max Verstappen en waar het beter kan, dus dat er meer in had gezeten staat voor mij als een paal boven water ondanks dat het een puike prestatie is.
was maar 10 min, de rest van de tijd stonden ze binnenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:17 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Gister FP2 gemist, want ik moest werken
Sainz deed een dubbele inertia driftquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
was maar 10 min, de rest van de tijd stonden ze binnen
dat was FP3quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:19 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Sainz deed een dubbele inertia drift
Dank voor deze constructieve bijdrage, maar in ieder geval is mijn punt duidelijk, hopelijk leert hij morgen van deze fout en zet hij een mooi resultaat neer, bocht 13, in deze bocht gaat het verschil op het podium gemaakt worden.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, daar streeft hij niet naar, was gewoon een opzettelijk fout, net zoals elke coureur doet.
o, dus niks gemistquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
was maar 10 min, de rest van de tijd stonden ze binnen
gast, moet ik het erin rammen? als hij de perfecte ronde had gereden had hij toch maar als 9de gekwalificeerd. dus stop maar met je fouten obsessie richting een enkele coureurquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:20 schreef Slaro het volgende:
[..]
Dank voor deze constructieve bijdrage, maar in ieder geval is mijn punt duidelijk, hopelijk leert hij morgen van deze fout en zet hij een mooi resultaat neer, bocht 13, in deze bocht gaat het verschil op het podium gemaakt worden.
Nog klein kwartiertje, en dan de GP2 feature racequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:21 schreef Rodawa het volgende:
Die GP2's op de achtergrond klonken wel weer nostalgisch bruut (op weg naar de grid). Ik ben wel gewend aan de huidige sound in F1, maar als je dan zo de GP2 weer verderop hoort brullen klinkt dat toch veel vetter.
Dat had hij dus niet maar schijnbaar dringt dat niet helemaal door, laat nu maar zitten, schijnbaar word je er alleen maar agressief van en om ruzie te gaan maken om een F1-coureur is een beetje sneu te noemen in ieder geval.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gast, moet ik het erin rammen? als hij de perfecte ronde had gereden had hij toch maar als 9de gekwalificeerd. dus stop maar met je fouten obsessie richting een enkele coureur
Gewoon boormachine in de dieseltank van een werkwagen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, maar je zou Spa wellicht iets meer richting herfst kunnen plannen, Canada misschien wat vroeger in het voorjaar, Silverstone naar Augustus, met de weerstatistieken in de hand kun je de kans vergroten. Minder races in de zandbak zou sowieso een goed idee zijn.
Jij snapt er werkelijk niks van...quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:29 schreef Slaro het volgende:
[..]
Dat had hij dus niet maar schijnbaar dringt dat niet helemaal door, laat nu maar zitten, schijnbaar word je er alleen maar agressief van en om ruzie te gaan maken om een F1-coureur is een beetje sneu te noemen in ieder geval.
idd sneu van jou om een coureur eruit te kiezen als een target. bedankt dat je het even bevestigd.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:29 schreef Slaro het volgende:
[..]
Dat had hij dus niet maar schijnbaar dringt dat niet helemaal door, laat nu maar zitten, schijnbaar word je er alleen maar agressief van en om ruzie te gaan maken om een F1-coureur is een beetje sneu te noemen in ieder geval.
bezoek die eindelijk eens mee wilt kijken. En supporteren voor Stoffel nuquote:
Je verwacht te veelquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:29 schreef Slaro het volgende:
[..]
Waar ging dat eigenlijk over want dat had ik gemistquote:
SPT / [Divers] Junior Formule Klassen #17: met LMP1 coureursquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:16 schreef Atreidez het volgende:
Pfff, GP2 race ingekort naar 15 rondjes nog
Monaco denk ik?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:42 schreef SnowOokami het volgende:
Zit de GP2 te kijken, maar zat net ook al te denken wat een bagger circuit. Zelfs na X rondjes en warme banden is er geen garantie dat je op een normale wijze de bocht doorkomt Terwijl Singapore en Monza een volledig stratencircuit zijn en dit probleem niet hebben.
46G ... Damnquote:@Olav_Mol: Ik schat de kans dat carlos salnz morgen zal starten in de gp van rusland in op 1%. Impact was 46G in de piek
De Russen staan niet bekend om hun kwaliteitquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:20 schreef Nattekat het volgende:
Te triest voor woorden eigenlijk, hoe lang ze nodig hebben om de muur te fixen... in Japan was er een megaklapper van Kvyat en was er verder niks aan de hand.
Dit circuit moet echt verdwijnen...
Ligt dat niet gewoon aan het gebruikte materiaal?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:20 schreef Nattekat het volgende:
Te triest voor woorden eigenlijk, hoe lang ze nodig hebben om de muur te fixen... in Japan was er een megaklapper van Kvyat en was er verder niks aan de hand.
Dit circuit moet echt verdwijnen...
joh, je meent het.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:09 schreef WEST het volgende:
[..]
De Russen staan niet bekend om hun kwaliteit
NEEEHEE, Hij heeft gelijk... accepteer dat nou eens. Stuurlui weten het altijd beterquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:27 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Nou ja, d epersoon in kwestie is het niet met je eens:
[..]
de "bandenstapels" zijn het spannends.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:34 schreef Peterselieman het volgende:
Voor de rest is Sochi nou niet bepaald een racecircuit waar spannende wedstrijden op plaats vinden ...
Denk eerder aan de lui die diesel opruimen met water.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ligt dat niet gewoon aan het gebruikte materiaal?
Wordt steeds flauwerquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:31 schreef King_Merc het volgende:
[ afbeelding ]
Startgrid voor morgen, mocht Sainz starten moet hij dat vanuit de pits starten (geen deel genomen aan de kwalificatie)
en als hij slaagt, start ie gewoon uit de pits en staat Olav voor lulquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:04 schreef Twieki het volgende:
Sainz is alweer ontslagen uit het ziekenhuis, en krijgt morgenochtend een FIA-keuring.
Bron: GPUpdate.
Want?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en als hij slaagt, start ie gewoon uit de pits en staat Olav voor lul
was dat een vraag? Zo ja: ja.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:31 schreef King_Merc het volgende:
[ afbeelding ]
Startgrid voor morgen, mocht Sainz starten moet hij dat vanuit de pits starten (geen deel genomen aan de kwalificatie)
Olav zegt wel meer, ook wel eens de verkeerde namen bij de coureurs enzo.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
omdat Olav al zei, dat hij morgen niet start.
Dat dachten we op dat moment allemaal.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
omdat Olav al zei, dat hij morgen niet start.
Neequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Olav zegt wel meer, ook wel eens de verkeerde namen bij de coureurs enzo.
Vaak genoeg gehoord bij sport1. Ook vaak net te laat met dingen zeggen, inmiddels al 3 ronden verder.quote:
Helpt denk ik ook niet dat hij daar alleen zit, wordt ook wat ouder en dan moeilijker om alles in de gaten te houden lijkt me.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vaak genoeg gehoord bij sport1. Ook vaak net te laat met dingen zeggen, inmiddels al 3 ronden verder.
Hooguit twijfel. Gevallen waar ik het ook bij God niet zou weten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vaak genoeg gehoord bij sport1. Ook vaak net te laat met dingen zeggen, inmiddels al 3 ronden verder.
Ik heb niks tegen Olav maar het is gewoon te voorbarig om nu al te zeggen dat Sainz niet rijdt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hooguit twijfel. Gevallen waar ik het ook bij God niet zou weten.
Ik heb dat gebash op Olav nooit begrepen, maar iedereen is al vergeten hoe slecht Ronald was.
Ik vind Olav altijd prima om te luisteren tijdens de F1. Hij hoort er echt bij vind ikquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb dat gebash op Olav nooit begrepen, maar iedereen is al vergeten hoe slecht Ronald was.
Het is ook te voorbarig om te zeggen dat hij wel rijdtquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen Olav maar het is gewoon te voorbarig om nu al te zeggen dat Sainz niet rijdt.
Neehoor.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het is ook te voorbarig om te zeggen dat hij wel rijdt
dat hij mag starten van de stewards is weer anders dan dat hij van de F1-doktoren mag startenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Neehoor.
https://twitter.com/andrewbensonf1/status/652847612438122496
Ja hoor. Zo een medische check is standaard. Dus die gaat ie gewoon doen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Neehoor.
https://twitter.com/andrewbensonf1/status/652847612438122496
Die gaat gewoon keihard die doktoren overhalen om te mogen morgen. Zou mij niet verbazen als die er gewoon staat.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:25 schreef franklop het volgende:
[..]
dat hij mag starten van de stewards is weer anders dan dat hij van de F1-doktoren mag starten
zal gewoon de standaard tests krijgen, zoals snel in en uit de wagen kunnen e.d.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die gaat gewoon keihard die doktoren overhalen om te mogen morgen. Zou mij niet verbazen als die er gewoon staat.
Dat zal ik je uitleggen, toen het inet nog erg jong was en echt no way online tijden, loog olav over Jos zijn rondetijden, dat hij sneller was dan zijn voorganger enzo, gewoon om meer publiek te houden, maar ook een commercieel belang erbij hebben omdat hij mede eigenaar van race report was. Nogal subjectief als de pest, just for money.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou wel van RTL hebben gemoeten, zou me niks verbazen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dat zal ik je uitleggen, toen het inet nog erg jong was en echt no way online tijden, loog olav over Jos zijn rondetijden, dat hij sneller was dan zijn voorganger enzo, gewoon om meer publiek te houden, maar ook een commercieel belang erbij hebben omdat hij mede eigenaar van race report was. Nogal subjectief als de pest, just for money.
Hij zei ook dat als het hard regent, hij het niet kan laten om om te keren en keihard door die plas bij de bushalte te rijden zodat alle kinderen zeiknat waren, ik dacht, aaah ben jij zo een!quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou wel van RTL hebben gemoeten, zou me niks verbazen.
Waar het om gaat is dat de stem van Olav gewoon bij de F1 hoort bij vele fans. Dat hij niet altijd alles meteen ziet heeft meer te maken met het missen van een co-commentator dan met zijn kwaliteiten. Dat mensen hem vervolgens de grond in trappen vind ik helemaal nergens op slaan, die mensen mogen wmb eens een race van 2013 terugkijken, met het brilliante commentaar van toen.
Ja... geniet jij maar van de BBC.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Hij zei ook dat als het hard regent, hij het niet kan laten om om te keren en keihard door die plas bij de bushalte te rijden zodat alle kinderen zeiknat waren, ik dacht, aaah ben jij zo een!
hij is gewoon een lul in mijn boek.
Het was nog erger: het was een oud vrouwtje bij de bushalte. Ik wist ook niet wat ik hoorde.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Hij zei ook dat als het hard regent, hij het niet kan laten om om te keren en keihard door die plas bij de bushalte te rijden zodat alle kinderen zeiknat waren, ik dacht, aaah ben jij zo een!
hij is gewoon een lul in mijn boek.
Sedert 1998 naar Ollie geluisterd en met grote regelmaat vanaf de bank verbeteringen naar de tv geroepen hoor.quote:
Vast ook vaak andersom gweest, dat Olav gelijk had en jij nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:02 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Sedert 1998 naar Ollie geluisterd en met grote regelmaat vanaf de bank verbeteringen naar de tv geroepen hoor.
"Wowowowowow het is Winkelhock! Of het is Sutil." -> is wel een klassiekertje.
of Sky, maar RTL+ is ergerquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja... geniet jij maar van de BBC.
Indeedquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:54 schreef Meike26 het volgende:
Ik kijk toch F1 voor de race en niet om Ollie op zoveel mogelijk fouten te betrappen zeg :‘)
Ik geeft toe dat hij zijn scherpte een beetje kwijt is, de leuke spontane commentaren zijn niet meer op zo'nhoog tempo als eind jaren 90/begin '00s, toen hij naar mijn idee op zijn best was.
Bbc kijk ik als het er live is, fijne voor en nabeschouwing, maar live race commentaar vind ik het echt draaaamaaaa, zo inwisselbaar en sfeerloos, elke race weer bij de start de zelfde zinnetjes, Coulhard met zijn gespam van zijn favoriete woordje indeed (iemand al eens poging gedaan om het te tellen?) en teveel gewauwel terwijl er geel hangt, zij hebben wel2 paar ogen maar zijn dan vooral bezig met hunzelf.
Als de T-cam zichtbaar is dan zie je het direct.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:06 schreef Nattekat het volgende:
Het is niet altijd gelijk te zien wie er gecrasht is.
Als je het zelf zo goed weet, wat is dan het probleem? Hoe een commentator iets brengt, het enthousiasme vind ik veel belangrijker dan het niet binnen een seconde benoemen van een coureur die net gecrasht is.quote:Op zondag 11 oktober 2015 08:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als de T-cam zichtbaar is dan zie je het direct.
Van een commentator verwacht ik dat hij weet van alle coureurs of ze een gele of een zwarte T-cam hebben. Zelf weet ik dat ook. Dus heel erg vaak is het direct in 1 oogopslag te zien. En anders wel aan de helm of bij onboard aan de handschoenen.
Dat behoor je gewoon te zien/weten imo
De gepersonaliseerde nummers werken ook wel, je kan bij vooraanzicht van de Williamsen gelijk zien of het 19 of 77 is aan de vorm, net als bij Lewis 44 duidelijk te zien is... viel mij trouwens ook op hoeveel coureurs er wel niet zijn met dubbele cijfers.quote:Op zondag 11 oktober 2015 08:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Van een commentator verwacht ik dat hij weet van alle coureurs of ze een gele of een zwarte T-cam hebben. Zelf weet ik dat ook. Dus heel erg vaak is het direct in 1 oogopslag te zien. En anders wel aan de helm of bij onboard aan de handschoenen.
Sutil had 99quote:Op zondag 11 oktober 2015 09:09 schreef Meike26 het volgende:
[..]
De gepersonaliseerde nummers werken ook wel, je kan bij vooraanzicht van de Williamsen gelijk zien of het 19 of 77 is aan de vorm, net als bij Lewis 44 duidelijk te zien is... viel mij trouwens ook op hoeveel coureurs er wel niet zijn met dubbele cijfers.
44 Hammie
77 Bottas
22 Button
33 Max
55 Carlos
11 Perez
Nog 3 coureurs te gaan die voor double digit kiezen.
Hmmm dit is nieuw voor mij, maar klinkt vrij ernstig. Verder waardeer ik zijn enthousiasme en zijn arrogante houding, maar hij ziet idd veel zaken erg laat. Dat hij een coureur niet herkent vind ik niet zo gek, maar hij lijkt vaak de informatie die wij op het scherm krijgen compleet te missen. Waar dat aan ligt? Geen idee, maar het is wel bijzonder.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dat zal ik je uitleggen, toen het inet nog erg jong was en echt no way online tijden, loog olav over Jos zijn rondetijden, dat hij sneller was dan zijn voorganger enzo, gewoon om meer publiek te houden, maar ook een commercieel belang erbij hebben omdat hij mede eigenaar van race report was. Nogal subjectief als de pest, just for money.
Vind ik ook, maar vergeet niet dat zo‘n commentaarhokje klein is en dat Olav (+collega‘s) naast een klein raam voor het beperkte uitzicht, ook minimaal 4 schermen erbij heeft staan, formaatje 10" tablet scherm en daarop moet je dan dus die coureurs herkennen... succes !quote:Op zondag 11 oktober 2015 09:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat een commentator coureurs aan helm en tcam moet kunnen herkennen.
Ik heb de crash nog steeds niet gezien maar ik hoop dat dit een wijs besluit is. 46g las ik ergens?quote:
Ja, van de stewards dat is iets anders dan van de doktoren.quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:14 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Twitter.
https://twitter.com/F1PaddockPass/status/653119373184507904
Hij heeft de medische keuring doorstaan, dus mag starten van de stewards. Anders zouden ze hem geen toestemming geven.quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:15 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja, van de stewards dat is iets anders dan van de doktoren.
Ja en nee, hij had gisteren al toestemming gekregen om te starten wegens geen kwalificatie. En nu dus ook medisch. Dat is iets anders.quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hij heeft de medische keuring doorstaan, dus mag starten van de stewards. Anders zouden ze hem geen toestemming geven.
Maar goed, een willekeurige andere bron. https://twitter.com/RachelBrookesTV/status/653120431814217728
Alle rijders moeten brandstof sparen tijdens de racequote:Op zondag 11 oktober 2015 10:26 schreef CptChaos het volgende:
Verstappen moet brandstof sparen tijdens de race, is weer leuk met Renault.
Zonder op te zoeken: zwarte FI?quote:Op zondag 11 oktober 2015 08:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zie OPquote:Op zondag 11 oktober 2015 11:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is de race op rtl of BBC te zien?
Op RTL is de race te zien.quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is de race op rtl of BBC te zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Hulkenberg als ik me niet vergisquote:Op zondag 11 oktober 2015 10:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zonder op te zoeken: zwarte FI?
En soms is die niet meteen zichtbaar, zeker van veraf
Zwarte helm, homogroene handschoentjes en gele T-cam --> Rosberg.quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:03 schreef F1gamer het volgende:
Ik vind het soms met verwarrend naar welke mercedes ik zit kijken (lewis of rosberg), want beide hebben zo'n 6 op de voorkant en de startnummer van rosberg is een 6.
Is er al bekend of hij mag starten van de medische staf?quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:28 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Ben benieuwd of sainz net zulke inhaalraces kan laten zien als verstappen...
Yup mag starten.quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:29 schreef Geralt het volgende:
[..]
Is er al bekend of hij mag starten van de medische staf?
Ace streamquote:Op zondag 11 oktober 2015 11:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
Waar kijk jij sky? Op de TV? Waarom kan dat niet bij Ziggo?
Ik wil ook Sky kijken
Is die uberhaupt ergens als extra zender te bekijken in Nederland?quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:37 schreef Fer het volgende:
Sky is duurder dan Sport1 en Fox bij elkaar.
Niet op de reguliere manier. Als ze Sky hebben dan gaat het meestal via een Engelandconstructie. Hoe of wat weet ik helaas niet.quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Is die uberhaupt ergens als extra zender te bekijken in Nederland?
Bij Ziggo niet dacht ik. En ik heb al Sport 1 natuurlijk
Wat Nico was goed toch?quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:41 schreef Nattekat het volgende:
Geralt, ik had echt beter van jou verwacht
Misschien een idee om een stream in een spoiler in de OP te zetten. Ieder die vraagt: heeft iemand stream verwijzen naar de OP.quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:36 schreef Geralt het volgende:
Owja, we gaan niet weer een half topic over streams praten. Ik zoek het zelf wel ff op.
Zo nog even ontbijten en dan zit ik er klaar voor
Ze doen beide homoachtige dingetjes (lewis en ros) en ze zijn beide blond.quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:28 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zwarte helm, homogroene handschoentjes en gele T-cam --> Rosberg.
Mag gewoon nietquote:Op zondag 11 oktober 2015 11:42 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Misschien een idee om een stream in een spoiler in de OP te zetten. Ieder die vraagt: heeft iemand stream verwijzen naar de OP.
Via een schotel en een huisadres in de UK om het abonnement af te sluiten.quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Is die uberhaupt ergens als extra zender te bekijken in Nederland?
Bij Ziggo niet dacht ik. En ik heb al Sport 1 natuurlijk
Ik denk dat Max vandaag meer achteruit moet kijken dan vooruit.quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:52 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk Max podium, hij wordt elke race beter.
ik denk dat Bottas hem bij de start direct in Rosberg peert en een Ferrari meesleeptquote:Op zondag 11 oktober 2015 11:51 schreef Geralt het volgende:
Ja maar dat vergeet ik altijd hoe of wat
Voorspelling iemand?
Ik denk dat Nico hem wint en Lewis uitvalt en Bottas tweeds wordt
Ben ik ook benieuwd naar. En of Max bij de start een beetje mee kan en niet meteen eraf ligtquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:09 schreef Sked het volgende:
Het meest interessante aan deze race is hoe Sainz het gaat doen. Ik vraag me namelijk af of hij a la Max ook een echte inhaalrace kan maken, want die kans heeft hij nog niet echt gehad
Oh dat is jammer, maar dan moet hij wel maximaal de trukendoos open doen om zich te handhaven, dat kan ook leuk worden.quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik denk dat Max vandaag meer achteruit moet kijken dan vooruit.
Zou mij echt serieus verbazen als hij P7 of hoger weet te finishen.
Ik heb er nog weinig van gezien eerlijk gezegd.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:20 schreef Meike26 het volgende:
Max heeft in iedergeval destart skills van zijn vader
Heel veel meer skills heeft Jos dan ook niet dus watvdat betreft.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:20 schreef Meike26 het volgende:
Max heeft in iedergeval destart skills van zijn vader
Misschien is roekelozer een betere omschrijving.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ergo: ik vond Jos spectaculairder in zijn starts eerlijk gezegd
Jos was in zijn starts verre van roekeloos. Die waren eerder grandioos te noemen als het dan toch op oos moet eindigenquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien is roekelozer een betere omschrijving.
Als ik een woord dat op -oos eindigt moet bedenken bij Jos denk ik aan hopeloosquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:26 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jos was in zijn starts verre van roekeloos. Die waren eerder grandioos te noemen als het dan toch op oos moet eindigen
Jos heeft wel skills en veel ook. Dat het er in de F1 niet helemaal uitkwam doet daar niets aan af.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:25 schreef Slaro het volgende:
[..]
Heel veel meer skills heeft Jos dan ook niet dus watvdat betreft.
Volgend jaar weer Le Mans, hopelijkquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:27 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jos heeft wel skills en veel ook. Dat het er in de F1 niet helemaal uitkwam doet daar niets aan af.
Dat hij wel degelijk skills heeft bewees hij wel door LMP2 kampioen te worden in de Porsche
Jos gaat mogelijk Le Mans doen??????quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgend jaar weer Le Mans, hopelijk
https://www.google.nl/sea(...)0j10j1.21.0.ecynfh.2..0...1.1.64.serp..3.28.2190.NgYbtG-3oPcquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:28 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jos gaat mogelijk Le Mans doen??????
Heb je daar meer info over?
Jos Verstappen mogelijk terug op Le Mansquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:28 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jos gaat mogelijk Le Mans doen??????
Heb je daar meer info over?
Beetje eigen artikeltjes promoten johquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jos Verstappen mogelijk terug op Le Mans
Kijk eens goed naar de URL van de site waar je je op dit moment op bevindtquote:
Heel erg leuk gedaan. Dan merk je toch wel wat een geld er bij de BBC beschikbaar isquote:
Je kan het beter andersom vragen: Is hij dit seizoen al eens niet goed weggekomen?quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:33 schreef tralalala het volgende:
Is Max dit seizoen al een keer echt lekker weggekomen tijdens de start eigenlijk? (tot bocht 1)
Zie OPquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zie email 27 oktober
Silverstonequote:Op zondag 11 oktober 2015 12:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan het beter andersom vragen: Is hij dit seizoen al eens niet goed weggekomen?
Belgiequote:Op zondag 11 oktober 2015 12:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan het beter andersom vragen: Is hij dit seizoen al eens niet goed weggekomen?
quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zie OPAltijd beter dan een brak streampje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
"that is hilarious...!"quote:
RTL deutschlandquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Altijd beter dan een brak streampje.
Fixedquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
50% race 50% reclame, 50% Kai Ebel, zeer frustrerend.
Die kan beter haar mond houden verderquote:
Daar word ik niet heel vrolijk van eerlijk gezegd.quote:
Bron? Alle normale tv-zenders zeggen er niks over.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:37 schreef alwaysonhold het volgende:
Brekend! Perelli blijft bandenleverancier
Ik ook niet, maar Feyenoorders zijn snel tevreden hèquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar word ik niet heel vrolijk van eerlijk gezegd.
Bernie en de baas van Pirelli op BBC.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bron? Alle normale tv-zenders zeggen er niks over.
Bernie zelf net op de BBCquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
BBCquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bernie en de baas van Pirelli op BBC.
Bernie op de BBC...quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Net live gesprek met Bernie, die aan het praten was op BBCquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bernie zegt het net live op Bbcquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Viel toch wel mee. Nieuwe neus, front suspension.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:40 schreef Sylv3se het volgende:
Hoe lang doen die monteurs er over om zo'n auto na een crash weer te herstellen? Ik vind het best knap dat Toro Rosso binnen één dag weer een rijdbare auto voor Sainz heeft, zal wel nachtwerk zijn geweest.
Wat lul je nou? Bernie en de baas van Pirelli schudden elkaar de hand en zeggen dat ze een driejarige deal hebben. Dat moeten we dan niet geloven omdat de BBC achteruit is gegaan of zo?quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zwaar achteruit gegaan sinds ze de rechten kwijt zijn.
Ze kunnen gewoon een nieuw chassis pakken hoorquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:40 schreef Sylv3se het volgende:
Hoe lang doen die monteurs er over om zo'n auto na een crash weer te herstellen? Ik vind het best knap dat Toro Rosso binnen één dag weer een rijdbare auto voor Sainz heeft, zal wel nachtwerk zijn geweest.
Nee, ik zeg dat de BBC achteruit is gegaan, heeft niks met vandaag te maken.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat lul je nou? Bernie en de baas van Pirelli schudden elkaar de hand en zeggen dat ze een driejarige deal hebben. Dat moeten we dan niet geloven omdat de BBC achteruit is gegaan of zo?
komt omdat je sport1 met olave hebtquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat de BBC achteruit is gegaan, heeft niks met vandaag te maken.
The Voice is dit jaar ook niet veel aan hè?quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat de BBC achteruit is gegaan, heeft niks met vandaag te maken.
Nee joh, zag je niet dat het iemand verkleed was als Bernie. Gewoon een BBC medewerker.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat lul je nou? Bernie en de baas van Pirelli schudden elkaar de hand en zeggen dat ze een driejarige deal hebben. Dat moeten we dan niet geloven omdat de BBC achteruit is gegaan of zo?
quote:
Keep on dreaming.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:46 schreef franklop het volgende:
Wat zou het toch mooi zijn als Hamilton en Rosberg uitvallen in ronde 1, of in ieder geval Hamilton
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |