Geen speld tussen te krijgen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:47 schreef Scrutinizer het volgende:
"Eddie talking out of his ass as usual."
Wel lekker direct van Hornerquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Geen speld tussen te krijgen.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:47 schreef Scrutinizer het volgende:
"Eddie talking out of his ass as usual."
Ja. Als je te eerlijk bent en iemand wil het laten backfiren, dan ben je toch gewoon nog een keer heel eerlijk?quote:
De meeste mensen in het wereldje zien hem als clown en maken daar ook geen geheim van.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:50 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja. Als je te eerlijk bent en iemand wil het laten backfiren, dan ben je toch gewoon nog een keer heel eerlijk?
Maar ik denk dat Jordan ook door de rest van de Paddock niet erg serieus genomen wordt, daarvoor blaat hij gewoon te vaak te veel onzin.
Gaat zo wel, even wachten eerst. Baan is op laatste sowieso sneller.quote:
Bij de start faalt Rosberg vast wel weerquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:57 schreef Weltschmerz het volgende:
Lauda en Wolff ook weer blij aan het kijken dat Rosberg zo snel is....
En anders mag Hamilton hem buiten de baan duwen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bij de start faalt Rosberg vast wel weer
Mercedes met een voorsprong van 15-20 sec is inderdaad niet ondenkbaar.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:02 schreef THEFXR het volgende:
ik voorzie een saaie race met bakken voorsprong
Ik denk dat dit wel tegen het maximaal haalbare zit.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:04 schreef Slaro het volgende:
[..]
[..]
Het is zeker niet waardeloos maar er had gewoon meer ingezeten punt.
Volgens mij was dit wel de max van Max.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:04 schreef Slaro het volgende:
[..]
Het is zeker niet waardeloos maar er had gewoon meer ingezeten punt.
Ik ga vanavond nog even een regendansje doen.quote:
Zeker op dit circuit.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:04 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik denk dat dit wel tegen het maximaal haalbare zit.
Niet achter de Mercedessen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:02 schreef THEFXR het volgende:
ik voorzie een saaie race met bakken voorsprong
denk eerder 45, zonder safety carquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:04 schreef zoem het volgende:
[..]
Mercedes met een voorsprong van 15-20 sec is inderdaad niet ondenkbaar.
Ik dans met je mee, wil Max wel in de regen zien.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik ga vanavond nog even een regendansje doen.
Ook dat, we hebben toch nog geen een regenrace gehad dit jaar?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:06 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik dans met je mee, wil Max wel in de regen zien.
Theoretisch gezien kunnen ze vast een groter gat trekken, maar in de praktijk gaan ze op een gegeven moment over op cruise modus om motor/banden te sparen. Zeker wanneer dat gat groter is dan de pitstoptijd.quote:
Nope. De enige regen op een zondag was België, een paar uur na de race.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:06 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ook dat, we hebben toch nog geen een regenrace gehad dit jaar?
Volgens mij niet (heb niet alle races gezien)quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:06 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ook dat, we hebben toch nog geen een regenrace gehad dit jaar?
Nou, hij verloor nog wat in de laatste sector in zijn laatte run, 29,6 ipv 29,4quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:07 schreef THEFXR het volgende:
Max zit aan de max vandaag, beter had niemand het kunnen doen met die auto.
Jammer is dat. Ik zou een paar races in de moesson plannen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Volgens mij niet (heb niet alle races gezien)
Dan gaan ze volledig achter de SC, dat is het ook niet helemaal.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Jammer is dat. Ik zou een paar races in de moesson plannen.
was ie niet 8ste mee geworden, dus max vandaagquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou, hij verloor nog wat in de laatste sector in zijn laatte run, 29,6 ipv 29,4
Dus misschien kon het een tikje sneller, maar dat is het dan ook wel.
Moesson hoeft nou ook weer nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Jammer is dat. Ik zou een paar races in de moesson plannen.
ik vind het maar een zeikerd 4x zijn punt herhalen om zijn gelijk te bewijzen ofzo, elke coureur heeft in elke ronde wel wat verlies, de perfecte ronde is zeer zeldzaam.quote:
De laatse gp, die erg leek op dat moesson was gevallen, was gp van duitsland waar olav mol Luizi voor iets uitschold. Echt grappig om die auto's van de baan af te zien schuivenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Moesson hoeft nou ook weer nietMaar wat regen is wel mooi, zijn vaak de leukste races.
Nee, maar je zou Spa wellicht iets meer richting herfst kunnen plannen, Canada misschien wat vroeger in het voorjaar, Silverstone naar Augustus, met de weerstatistieken in de hand kun je de kans vergroten. Minder races in de zandbak zou sowieso een goed idee zijn.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Moesson hoeft nou ook weer nietMaar wat regen is wel mooi, zijn vaak de leukste races.
money rules, he, die sjeiks barstten van het geldquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, maar je zou Spa wellicht iets meer richting herfst kunnen plannen, Canada misschien wat vroeger in het voorjaar, Silverstone naar Augustus, met de weerstatistieken in de hand kun je de kans vergroten. Minder races in de zandbak zou sowieso een goed idee zijn.
Maleisië is naar de moesson verhuisdquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar als we er vanaf zijn als hij een keer leest wat hij wil lezen dan wil ik dat best proberenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik vind het maar een zeikerd 4x zijn punt herhalen om zijn gelijk te bewijzen ofzo, elke coureur heeft in elke ronde wel wat verlies, de perfecte ronde is zeer zeldzaam.
Maar je moet er wel naar streven, de perfecte ronde, verder was het een behoorlijke fout met behoorlijk wat verlies. Andere coureurs hebben vast ook tijd verloren, maar wij of in ieder geval ik kijken met extra veel aandacht naar Max Verstappen en waar het beter kan, dus dat er meer in had gezeten staat voor mij als een paal boven water ondanks dat het een puike prestatie is.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik vind het maar een zeikerd 4x zijn punt herhalen om zijn gelijk te bewijzen ofzo, elke coureur heeft in elke ronde wel wat verlies, de perfecte ronde is zeer zeldzaam.
Gisteren waren ze ook meer aan het driften dan echt rijden xDquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:13 schreef F1gamer het volgende:
[..]
De laatse gp, die erg leek op dat moesson was gevallen, was gp van duitsland waar olav mol Luizi voor iets uitschold. Echt grappig om die auto's van de baan af te zien schuiven
Gister FP2 gemist, want ik moest werkenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:16 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Gisteren waren ze ook meer aan het driften dan echt rijden xD
nee, daar streeft hij niet naar, was gewoon een opzettelijk fout, net zoals elke coureur doet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:16 schreef Slaro het volgende:
[..]
Maar je moet er wel naar streven, de perfecte ronde, verder was het een behoorlijke fout met behoorlijk wat verlies. Andere coureurs hebben vast ook tijd verloren, maar wij of in ieder geval ik kijken met extra veel aandacht naar Max Verstappen en waar het beter kan, dus dat er meer in had gezeten staat voor mij als een paal boven water ondanks dat het een puike prestatie is.
was maar 10 min, de rest van de tijd stonden ze binnenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:17 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Gister FP2 gemist, want ik moest werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |