Dat krijgen we in 2 weken binnen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:17 schreef luxerobots het volgende:
10.000 huizen voor asielzoekers, dat is de oplossing!
Niet doorvertellen in het midden oosten en Afrikaquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:17 schreef luxerobots het volgende:
10.000 huizen voor asielzoekers, dat is de oplossing!
Was niet veilig in Ter Apel zeker?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag hebben de asielzoekers ook Leiden bereikt.
Vanuit Ter Apel, dat wel.
Volgens mij moeten ze zich toch allemaal aanmelden in Ter Apel voor het PROCES.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was niet veilig in Ter Apel zeker?
Wij hebben ze al een paar jaar. Leiden loopt achter.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh dan zal ik ze binnenkort wel kunnen begroeten bij de voedselbank.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan op veel meer plaatsen nuquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij moeten ze zich toch allemaal aanmelden in Ter Apel voor het PROCES.
Mwah, zitten nu in een sporthal waar binnenkort weer sporten bedreven moeten worden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh dan zal ik ze binnenkort wel kunnen begroeten bij de voedselbank.
Alles voor het grote geld voor de steentjesmaffiaquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:21 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Scheefwonen is bedacht om de huizenprijzen weer te laten stijgen.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:22 schreef Mani89 het volgende:
Wim wil meer vluchtelingen uit Colombia.
En de kinderen spreken de taal van hun ouders niet meer.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:22 schreef Houtenbeen het volgende:
Er gaat helemaal niemand terug straks, want dan vinden we het zielig dat ze naar 5 jaar weer terug naar haar hun eigen land moeten.
Hij krijgt al kerskaarten uit Columbiaquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:22 schreef Mani89 het volgende:
Wim wil meer vluchtelingen uit Colombia.
Die 3de wereldbewoners ketsen als konijnen, die hebben er zo 3 kinderen uitgeduwd die dan na een paar jaar "geworteld" zijn.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:22 schreef Houtenbeen het volgende:
Er gaat helemaal niemand terug straks, want dan vinden we het zielig dat ze naar 5 jaar weer terug naar haar hun eigen land moeten.
Nee dan kan.je makkelijk wat kopenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mensen die 35k verdienen mogen dus niet in de sociale woningbouw wonen?
Feit is dat er mensen in de grootste pauperwoningen van minder dan driehonderd euro per maand wonen die daar echt niet horen. Dat zou niet moeten kunnen. Dat noemen we dan scheefwonen, want er zijn in Nederland ook mensen die amper duizend euro per maand te besteden hebben.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:21 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Scheefwonen is bedacht om de huizenprijzen weer te laten stijgen.
De PvdA in 2020: generaal pardon 3.0quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:22 schreef Houtenbeen het volgende:
In de Provincie misschien, maar in de Randstad met een tijdelijk contract is dat een hell of a job.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:24 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Nee dan kan.je makkelijk wat kopen
Niet in die echte pauperwoningen nee. Ik heb een tijd van nog geen 15 K. moeten leven en toen had ik werk. Behoorlijk verschil met die 35 K.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mensen die 35k verdienen mogen dus niet in de sociale woningbouw wonen?
I have the weirdest boner right now.quote:
Wie gaat er dan ook vrijwillig in de randstad wonen. Hier in Smalltown is het heerlijk levenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In de Provincie misschien, maar in de Randstad met een tijdelijk contract is dat een hell of a job.
Huurwoningen van 300 bestaan echt niet meer. Maargoed, het beleid was altijd sinds jaar en dag dat ook de middenklasse gebruik kon maken van een sociale huurwoning totdat de EU het een verkapte vorm van staatssteun vond.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:24 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Feit is dat er mensen in de grootste pauperwoningen van minder dan driehonderd euro per maand wonen die daar echt niet horen. Dat zou niet moeten kunnen. Dat noemen we dan scheefwonen, want er zijn in Nederland ook mensen die amper duizend euro per maand te besteden hebben.
Wat doe je nu eigenlijk?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:26 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Niet in die echte pauperwoningen nee. Ik heb een tijd van nog geen 15 K. moeten leven en toen had ik werk. Behoorlijk verschil met die 35 K.
Ja, die bestaan wel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Huurwoningen van 300 bestaan echt niet meer. Maargoed, het beleid was altijd sinds jaar en dag dat ook de middenklasse gebruik kon maken van een sociale huurwoning totdat de EU het een verkapte vorm van staatssteun vond.
300 euro... pure lulkoek, in groningen misschien.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:24 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Feit is dat er mensen in de grootste pauperwoningen van minder dan driehonderd euro per maand wonen die daar echt niet horen. Dat zou niet moeten kunnen. Dat noemen we dan scheefwonen, want er zijn in Nederland ook mensen die amper duizend euro per maand te besteden hebben.
Nederlandse les geven aan mensen die hun verblijfsvergunning hebben maar nog veel moeten/willen leren qua taal.quote:
In Groningen en Friesland is dat dus geen lulkoek.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:28 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
300 euro... pure lulkoek, in groningen misschien.
Ik heb een huisje van een erfenis in het Noord-Westen van het land. De buren die het houden hebben een sociale huurwoning, 700 euro per maand zijn die kwijt.
En ja ook zij wonen dus scheef.
700 euro aan huur en dat terwijl de inkomensgrens op ~33k ligt. Die regels passen totaal niet bij de huidige 'markt'.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:28 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
300 euro... pure lulkoek, in groningen misschien.
Ik heb een huisje van een erfenis in het Noord-Westen van het land. De buren die het houden hebben een sociale huurwoning, 700 euro per maand zijn die kwijt.
En ja ook zij wonen dus scheef.
twitter:pauldeleeuw1962 twitterde op vrijdag 09-10-2015 om 23:30:40Hier thuis is besloten Dat Wim lieft de ideale man is om mee vreemd te gaan!😀 #pauw reageer retweet
Oh man...quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Steek die maar in je broekzak, Wim!twitter:pauldeleeuw1962 twitterde op vrijdag 09-10-2015 om 23:30:40Hier thuis is besloten Dat Wim lieft de ideale man is om mee vreemd te gaan!😀 #pauw reageer retweet
Wim lieft? Heeft het unieke talent gesproken?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Steek die maar in je broekzak, Wim!twitter:pauldeleeuw1962 twitterde op vrijdag 09-10-2015 om 23:30:40Hier thuis is besloten Dat Wim lieft de ideale man is om mee vreemd te gaan!😀 #pauw reageer retweet
Toch blijft het oneerlijk dat mensen die net modaal verdienen (dat is 35k) niet kunnen profiteren van de sociale woningbouw terwijl mensen die daar onder zitten wel huursubsidie, zorgtoeslag enzovoort krijgen...quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:26 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Niet in die echte pauperwoningen nee. Ik heb een tijd van nog geen 15 K. moeten leven en toen had ik werk. Behoorlijk verschil met die 35 K.
Haha, jezus... dan ben ik nog steeds extreem arm blijkbaar.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch blijft het oneerlijk dat mensen die net modaal verdienen (dat is 35k) niet kunnen profiteren van de sociale woningbouw terwijl mensen die daar onder zitten wel huursubsidie, zorgtoeslag enzovoort krijgen...
Hij heeft het inmiddels aangepastquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wim lieft? Heeft het unieke talent gesproken?
twitter:pauldeleeuw1962 twitterde op vrijdag 09-10-2015 om 23:32:24Hier thuis is besloten Dat Wim Kieft de ideale man is om mee vreemd te gaan!😀 #pauw reageer retweet
Ja maar daar is geen werk, daarnaast brengt een verhuizing altijd kosten met zich mee.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:30 schreef Grunge. het volgende:
[..]
In Groningen en Friesland is dat dus geen lulkoek.
Rusland is zo'n groot land, dan ga je je echt niet aan de verkeersregels houden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:37 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Dit is nep, In Rusland zou het wel echt zijn.
[ afbeelding ]
34k is 2500 per maand bruto. Dat is schat ik 1750 per maand netto. Zonder huursubsidie, zorgtoeslag en andere extraatjes is dat echt geen vetpot. Dan is het een beetje flauw die mensen uit de sociale woningbouw te jagen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:32 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Haha, jezus... dan ben ik nog steeds extreem arm blijkbaar.
Prima salarisje toch..quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
34k is 2500 per maand bruto per maand. Dat is schat ik 1750 per maand netto. Zonder huursubsidie, zorgtoeslag en andere extraatjes is dat echt geen vetpot. Dan is het een beetje flauw die mensen uit de sociale woningbouw te jagen.
Dolf was te grappigquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:43 schreef Martinello het volgende:
Sjuul heeft het baantje van Dolf Jansen ingepikt.
Het verschil bruto - netto is helemaal niet zo groot. Bruto in de zin dat je werkgever dat voor jou betaald.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
34k is 2500 per maand bruto per maand. Dat is schat ik 1750 per maand netto. Zonder huursubsidie, zorgtoeslag en andere extraatjes is dat echt geen vetpot. Dan is het een beetje flauw die mensen uit de sociale woningbouw te jagen.
Ze hadden wat meer humor nodig.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:43 schreef Martinello het volgende:
Mwah, iedere week een andere gast. Leuk voor de afwisseling, soms een leuke gast, soms een kutgast.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:43 schreef Martinello het volgende:
Liever 3 keer per dag in een kerk dan in een moskeequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:46 schreef marcodej het volgende:
Wat heeft het ermee te maken dat mensen "drie keer per dag in de kerk zitten"?
Lekker schijten in de hoek.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Prachtige panden die helemaal uitgewoond gaan worden, waanzin.
Ik huil om hele andere redenen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:56 schreef tralalala het volgende:
Ik huil niet, ben ik nou een pvv'er volgens al die D66'ers hier?
Ja, en een racist, fascist en een tokkiequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:56 schreef tralalala het volgende:
Ik huil niet, ben ik nou een pvv'er volgens al die D66'ers hier?
En een fokker!quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:57 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ja, en een racist, fascist en een tokkie
Sinds Donnergod weg is, is het helemaal niks meer.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Enige goede aan de CDA is Omtzigtgod.
Die met Job maakt de PvdA belachelijk, dus die kiest de VARA uiteraard niet. Die ze nu hebben gekozen maakt juist de PVV belachelijk.quote:
De VARA verkoos het interview waarin Pauw PvdA-minister Timmermans afmaakte wel als beste interview van het jaar. Zo zwart-wit ligt het dus niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:02 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Die met Job maakt de PvdA belachelijk, dus die kiest de VARA uiteraard niet. Die ze nu hebben gekozen maakt juist de PVV belachelijk.
Maar de VARA kijkt natuurlijk niet naar wat het leukste fragment is, maar wat hun het beste uit komt.
Ach als er een vergelijkbaar interview was geweest die een rechtse politicus in discrediet had gebracht en wat net zoals dit interview ook verder reikte dan enkel Nederland, dan hadden ze zeker daar voor gekozen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De VARA verkoos het interview waarin Pauw PvdA-minister Timmermans afmaakte wel als beste interview van het jaar. Zo zwart-wit ligt het dus niet.
Hij is is niet de beste mascotte voor Sp.. Npo heeft Roemer weereens flink te kijk kunnen zetten (eerder nodigen zij hem niet uit).quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:20 schreef luxerobots het volgende:
Roemer komt niet echt goed op mij over. Met zijn enerzijds - anderzijds analyse.
34k is ¤2833,33 per maand, netto is dat ¤2145,16quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
34k is 2500 per maand bruto. Dat is schat ik 1750 per maand netto. Zonder huursubsidie, zorgtoeslag en andere extraatjes is dat echt geen vetpot. Dan is het een beetje flauw die mensen uit de sociale woningbouw te jagen.
Je vergeet 8% vakantiegeld.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:52 schreef Operc het volgende:
[..]
34k is ¤2833,33 per maand, netto is dat ¤2145,16
Scheelt al weer 400 euro netto met jouw schatting.
Hij mocht best wat directer zijn. Er zat best iets in zijn betoog, alleen door dat politiek correctje sausje (van niemand mag aangepakt worden) klonk het meer als een verantwoording voor de kop van de Telegraaf. Gemiste kans.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:20 schreef luxerobots het volgende:
Roemer komt niet echt goed op mij over. Met zijn enerzijds - anderzijds analyse.
quote:HALBE ZIJLSTRA VS. ALEXANDER PECHTOLD
VVD & D66 recht tegenover elkaar in vluchtelingendebat
Nederland moet in de ogen van VVD-fractievoorzitter Halbe Zijlstra ‘onaantrekkelijk’ worden gemaakt voor vluchtelingen. Een totaal ander standpunt dan dat van D66, dat vindt dat vluchtelingen juist zo snel mogelijk aan het werk moeten. De partijen staan lijnrecht tegenover elkaar en daarom gaan fractievoorzitters Halbe Zijlstra en Alexander Pechtold vanavond met elkaar in debat. De centrale vraag: hoe moeten we vluchtelingen opvangen?
quote:Peter Bosz
Peter Bosz in beroep tegen tuchtcommissie KNVB
De trainer van Vitesse, Peter Bosz, hangt een schorsing van vier wedstrijden boven het hoofd. De tuchtcommissie van de KNVB legde de trainer deze straf op nadat hij zich tijdens een bekerduel met Heracles Almelo aardig had misdragen. Bosz is het absoluut niet eens met de beschuldigingen en ging in beroep. Vanavond mag hij nog één keer zijn zegje doen voor de tuchtcommissie en direct na de zitting doet hij verslag bij Pauw.
Mooie opstellingquote:Ralph & Bionda de Kreij deden vrijwilligerswerk in een vluchtelingenopvang
“Hoe gaat het er nou écht aan toe in een vluchtelingenopvang?” Die vraag stelde Ralph en Bionda de Kreij zichzelf. Het echtpaar besloot hun vooroordelen overboord te gooien en vluchtelingen in de sporthal in Pijnacker te helpen. Op Facebook plaatste Ralph een post met zijn ervaringen, die binnen de kortste keren viral ging. Vanavond schuiven zij samen aan om te vertellen over hun bijzondere initiatief.
Joepie, VARA.quote:Ralph & Bionda de Kreij deden vrijwilligerswerk in een vluchtelingenopvang
Ex-pvver en nu helemaal omgedraaid, mooie propagandashowquote:Op maandag 12 oktober 2015 18:49 schreef Specularium het volgende:
De post van Ralph.
https://www.facebook.com/ralph.dekreij/posts/1190740767609895
ja, want het is veel beter om alleen schreeuwende tokkies voor een auto te laten zien en horenquote:Op maandag 12 oktober 2015 18:50 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ex-pvver en nu helemaal omgedraaid, mooie propagandashow
Was dat je moeder?quote:Op maandag 12 oktober 2015 18:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, want het is veel beter om alleen schreeuwende tokkies voor een auto te laten zien en horen
Nee, gewoon mensen uitnodigen die de waarheid spreken en geen sprookjesverhaal vertellenquote:Op maandag 12 oktober 2015 18:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, want het is veel beter om alleen schreeuwende tokkies voor een auto te laten zien en horen
wat is de waarheid, dat is voor velen nogal subjectiefquote:Op maandag 12 oktober 2015 18:59 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nee, gewoon mensen uitnodigen die de waarheid spreken en geen sprookjesverhaal vertellen
En mensen die vertellen over hun werk als vrijwilliger vertellen niet de waarheid?quote:Op maandag 12 oktober 2015 18:59 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nee, gewoon mensen uitnodigen die de waarheid spreken en geen sprookjesverhaal vertellen
Waarschijnlijk een gekleurd verhaalquote:Op maandag 12 oktober 2015 19:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
En mensen die vertellen over hun werk als vrijwilliger vertellen niet de waarheid?
Precies, gekleurd door zijn ervaringen als vrijwilliger. Enige nuance die veel mensen liever niet horen tussen al de horrorverhalen over de ellende die de tsunami veroorzaakt.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:12 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een gekleurd verhaal
Was Eric de VliegGod nog een beetje leuk op de radio gister?quote:
Hij had een webcamgirl in de studioquote:Op maandag 12 oktober 2015 22:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Was Eric de VliegGod nog een beetje leuk op de radio gister?
De held.quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij had een webcamgirl in de studio![]()
.
Over het algemeen prima uitzendingen, moet ik zeggen. Dit keer was Wierd Duk de hoofdgast, was best interessant.quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over het algemeen prima uitzendingen, moet ik zeggen. Dit keer was Wierd Duk de hoofdgast, was best interessant.
Wel typisch dat zo'n programma op de zondagnacht wordt weggestopt.
Censuur door de linkse NPO. Bah.quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Net als Echte Jannen, verdient imo een beter podium.
KNVBquote:@pauwnl
Peter Bosz heeft zich zojuist afgemeld voor vanavond. De aanklager heeft besloten dat Bosz niet in de publiciteit mag komen tot de uitspraak
quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
Censuur door de linkse NPO. Bah.
Slap aftreksel van Giel Beelen dus.quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij had een webcamgirl in de studio![]()
.
Langer debat me dunktquote:Op maandag 12 oktober 2015 22:57 schreef Mani89 het volgende:
Dus de uitzending wordt ingekort? Of gaan ze Peter nog even snel bellen?
We gaan eindelijk de diepte in.quote:
Nou komop, wat zit je dwars ouwe pik?quote:
Dit is echt de goorste chips op aarde, ik hoop dat je een grapje maakt.quote:
Ik had mij zo verheugd op Petertjequote:Op maandag 12 oktober 2015 23:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou komop, wat zit je dwars ouwe pik?
Zooo lekker.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is echt de goorste chips op aarde, ik hoop dat je een grapje maakt.
Oh ja verdorie, die is van jouw club. Zullen we Bert van Oostveen gaan bedreigen?quote:
quote:
Dit is maar 1 keer leuk he, nu is het klaar.quote:
Haramquote:Op maandag 12 oktober 2015 23:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
Dit is maar 1 keer leuk he, nu is het klaar.
Bedreigen gaat me niet ver genoegquote:Op maandag 12 oktober 2015 23:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh ja verdorie, die is van jouw club. Zullen we Bert van Oostveen gaan bedreigen?
twitter:pauwnl twitterde op maandag 12-10-2015 om 23:06:38Peter Bosz heeft zich afgemeld voor vanavond. Vitesse heeft besloten dat Bosz niet in de publiciteit mag komen tot de uitspraak vrijdag reageer retweet
Wij zien liever de nieuwe vriendin van Justin Bieber.quote:
Bedankt Hansquote:Op maandag 12 oktober 2015 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:pauwnl twitterde op maandag 12-10-2015 om 23:06:38Peter Bosz heeft zich afgemeld voor vanavond. Vitesse heeft besloten dat Bosz niet in de publiciteit mag komen tot de uitspraak vrijdag reageer retweet
Maar, dit poste je net ook al Stijn.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Maargoed ook, er moet toch iemand jouw luier verversen over 40 jaar.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:09 schreef luxerobots het volgende:
Gezinnetje met zeven kinderen. In het andere topic een gezin met vijf kinderen en een hoogzwangere vrouw. De geboortecijfers gaan weer omhoog met onze nieuwe medelanders.
Leugens.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar, dit poste je net ook al Stijn.
tegen die tijd hebben we daar wel een robot voorquote:Op maandag 12 oktober 2015 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maargoed ook, er moet toch iemand jouw luier verversen over 40 jaar.
quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:10 schreef Specularium het volgende:
Zitten er ook luierverversers tussen de artsen en ingenieurs?quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maargoed ook, er moet toch iemand jouw luier verversen over 40 jaar.
Dan heb ik toch liever zo'n Syrisch chickie van 20 jaar die mijn luier verschoont.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
tegen die tijd hebben we daar wel een robot voor
Nee.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:11 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Zouden vrijwilligers met negatieve ervaringen ook welkom zijn bij Pauw?
Sorry voor alles wat ik heb misdaan in mijn leven, tegen jou en tegen de hele wereld.quote:
Ongetwijfeld.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:11 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zitten er ook luierverversers tussen de artsen en ingenieurs?
Hartstikke bedankt.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sorry voor alles wat ik heb misdaan in mijn leven, tegen jou en tegen de hele wereld.
Vuur en vlam, haha. Dat geparadeer van tokkie Nederland is lachwekkend.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:12 schreef Confetti het volgende:
Het land staat in vuur en vlam en de VARA nodig wat gutmenschen uit die kleine, nietszeggende dingen doen.
Als jij moet vluchten, laat je dan je foon thuis?quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:11 schreef Fylax het volgende:
Met niks, behalve de nieuwste iPhone etc.
quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:13 schreef Mani89 het volgende:
Zijn ze daar naar binnen gereden op een groot glimmend wit paard?
Daar is het ze allemaal om te doen natuurlijk.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:15 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Echt afgrijselijk dat die mensen dan op Facebook gaan posten hoe goed ze wel niet bezig zijn.
Wat dan nog...laat ze maar arts worden en 100k per jaar verdienen (en 50k belasting betalen) Zie echt niet wat daar mis aan is.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:13 schreef luxerobots het volgende:
Moslims hebben eergevoelens. Als ze een microfoon onder zo'n neus van een asielzoeker duwen krijg je altijd het antwoord dat ze willen studeren om arts of advocaat te worden.
Ik vermoed dat ze weinig luiers gaan verschonen.
quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
Het klinkt er zo fantastisch... ik denk dat ik ook tussen die mensen wil gaan wonen. Ga nu mijn tas inpakken.
Jij post toch ook op een forum, clown.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:15 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Echt afgrijselijk dat die mensen dan op Facebook gaan posten hoe goed ze wel niet bezig zijn.
Dat is natuurlijk een beetje het probleem. Ondanks dat er problemen zijn met asielzoekers en er ongetwijfeld genoeg rotte appels tussen zitten, zijn de meesten gewoon net mensen. Dat laatste beeld wil men natuurlijk angstvallig vermijden, want dat vereist iets meer nuance dan men aan kan.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:13 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Vuur en vlam, haha. Dat geparadeer van tokkie Nederland is lachwekkend.
Zeg je nu serieus dat het slecht is om ambitie te hebben?quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:13 schreef luxerobots het volgende:
Moslims hebben eergevoelens. Als ze een microfoon onder zo'n neus van een asielzoeker duwen krijg je altijd het antwoord dat ze willen studeren om arts of advocaat te worden.
Ik vermoed dat ze weinig luiers gaan verschonen.
Begrijpelijk, heb je di chicks van Fylax gezien in de klas?quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:16 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt nog een kindersmaak
Wat ik vooral wil zeggen. Dat het nog erg tegen zal vallen om arts te worden als je uit een onderontwikkeld moslimland komt.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:16 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Zeg je nu serieus dat het slecht is om ambitie te hebben?
Verder misschien een kutredenatie, maar ik vraag me af of dit goed is voor je CV.... Denk dat ik eens ga rondkijken... Sowieso wel aardige ervaring om te hebben.
wat dacht je van de Grieken die hebben helemaal niksquote:Op maandag 12 oktober 2015 23:16 schreef DrDentz het volgende:
Waarom zijn Albaniers niet zielig dan :s die hebben het ook minder dan wij hoor
Ja, want daar hebben ze geen artsen natuurlijk....quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:17 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wat ik vooral wil zeggen. Dat het nog erg tegen zal vallen om arts te worden als je uit een onderontwikkeld moslimland komt.
Precies. Vandaar dat er zo wordt gehaat op VARA en haar invalshoek m.b.t. vluchtelingen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een beetje het probleem. Dat er problemen zijn met asielzoekers en er ongetwijfeld genoeg rotte appels tussen zitten, zijn het gros gewoon net mensen. Dat laatste beeld wil men natuurlijk angstvallig vermijden, want dat vereist iets meer nuance dan men aan kan.
Mijn huisarts is Iraans. Je praat weer eens nonsense.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:17 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wat ik vooral wil zeggen. Dat het nog erg tegen zal vallen om arts te worden als je uit een onderontwikkeld moslimland komt.
Wordt je geopereerd aan je hernia, wordt je ook nog even besneden tijdens je narcose.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat dan nog...laat ze maar arts worden en 100k per jaar verdienen (en 50k belasting betalen) Zie echt niet wat daar mis aan is.
M'n chips kwam eruitquote:Op maandag 12 oktober 2015 23:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wordt je geopereerd aan je hernia, wordt je ook nog even besneden tijdens je narcose.
Als Wilders na de verkiezingen de baas wordt is het gedaan met de enge VARA sekte en krijgen we tv die het volk wil zien.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:18 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Precies. Vandaar dat er zo wordt gehaat op VARA en haar invalshoek m.b.t. vluchtelingen.
Ja maar Iraniërs zijn het uitverkoren volk.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:18 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Mijn huisarts is Iraans. Je praat weer eens nonsense.
Die mensen weten helemaal niet hoe het hier in elkaar zit.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:17 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Ja, want daar hebben ze geen artsen natuurlijk....
Dat doet iedereen toch op FB? (quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:15 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Iran is sowieso niet onderontwikkeld.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:18 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Jouw huisarts. Zo statistiek is overbodig, we putten gewoon uit de ervaringen van Intellectueel.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:18 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ja, want menselijke anatomie ziet er hier natuurlijk anders uit....quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:19 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Die mensen weten helemaal niet hoe het hier in elkaar zit.
DWDD blijft maar dan met Rutger Castricum als presentator en rechts Nederland als tafelheerquote:Op maandag 12 oktober 2015 23:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als Wilders na de verkiezingen de baas wordt is het gedaan met de enge VARA sekte en krijgen we tv die het volk wil zien.
Veel beter.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:20 schreef Sked het volgende:
[..]
DWDD blijft maar dan met Rutger Castricum als presentator en rechts Nederland als tafelheer
mijn tandarts is Vietnameesquote:Op maandag 12 oktober 2015 23:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja maar Iraniërs zijn het uitverkoren volk.
Wat is Rutger Castricum een dramatische gespreksleider, Jezus Christus zeg.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:20 schreef Sked het volgende:
[..]
DWDD blijft maar dan met Rutger Castricum als presentator en rechts Nederland als tafelheer
De PVV is een grap. Gaan nooit meer regeren.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als Wilders na de verkiezingen de baas wordt is het gedaan met de enge VARA sekte en krijgen we tv die het volk wil zien.
Ja, laat die zich maar beperken tot Camping Powned.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is Rutger Castricum een dramatische gespreksleider, Jezus Christus zeg.
De meerderheid van onze asielvrienden zit werkloos thuis. Gewoon de feiten.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:20 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Ja, want menselijke anatomie ziet er hier natuurlijk anders uit....
Stel dat ze de grootste worden, denk ik niet dat er partijen zijn die met ze willen regeren.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:21 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
De PVV is een grap. Gaan nooit meer regeren.
Die jongen heeft nog niet eens haar op zijn ballen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:20 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Jij doet alles met een vagijn.
Wat een depressieve bende gaat dat worden.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Politici en principesquote:Op maandag 12 oktober 2015 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stel dat ze de grootste worden, denk ik niet dat er partijen zijn die met ze willen regeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |